Od pewnego czasu (koło 6 tygodni) zajmuje sie nauka programowania i w ramach tej własnie nauki postanowiłem napisac program pozwalajacy na przeprowadzenie znanych z serii Disciples bitew.
Tak wiec przedstawiam wam Disciples Hex. W obecnej wersji wybieramy dowodce oraz jednostki Imperium i stajemy naprzeciw jednej z losowych armii, stworzonej przeze mnie nacji, Alkmaaru.
Za wszelkie sytuacje w ktorych pojawi sie blad w grze wybaczcie, gram i staram sie wyłapywac takowe.
Mam nadzieje, ze projekt wam sie spodoba.
Instrukcja, jezeli skrót do gry nie działa:
- w katalogu z gra wchodzimy w folder 'dist' nastepnie 'main'
- tworzymy skrót od pliku main.exe, albo po prostu klikamy na main.exe
- cieszymy sie gra.
Mam nadzieje, ze caly projekcik was zainteresuje. Jezeli tak, to na pewno pokusze sie o jego rozwijanie.
Na ten moment w grze dostepne sa bitwy z armiami pierwszego poziomu. Na dniach udostepnie drugie poziomy jednostek do testowania.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2018-03-07, 16:28, w całości zmieniany 4 razy
Pierwsza bitwa wygrana ^^
Wyborny pomysł! Fajnie się gra, moje propozycje, myślę, że inne osoby w moim wieku się zgodzą - napisy lecą za szybko - proponuje po każdym ruchu (szczególnie wroga) odczekiwać na wciśnięcie dowolnego klawisza, powinno dać się to wcisnąć do pętli - nie zdążyłem dostrzec co uderzyło mi łucznika. (ew logować przebieg).
_________________ Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
Niewiele rozumiałem tego co się wyprawia, zwłaszcza jak pojawiały się jakieś dziwne ataki takiego np. kapłana.
No ale na szczęście Alkmaarów na ślepo idzie pobić więc i ja pierwszą bitwę swą w DH wygrałem :>
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Jezeli chodzi o szybkosc tekstu to oczywiscie wrzuce odpowiednia poprawke w nastepnej wersji. Piszac to przez ostatnie dwa tygodnie zagralem tyle razy, ze po prostu dla mnie
juz bylo za wolno.
Was zgaduje, ze po starcie gry zmieniles wymiary okna. Powinno otwierac sie ze stalymi parametrami (80 znakow szerokosc, 40 linijek wysokosc) i wtedy to działa optymalnie, jezeli w trakcie gry nawet na chwile zmienimy szerokosc to gra moze wariowac, w koncu wszystko sie opiera o znaki, gra nie ma interfejsu graficznego typowego. Jezeli okno otwiera sie w ten sposob samo z Siebie i gra wyswietla sie bez Twojej ingerencji w ten bledny sposob daj znac. Postaram sie znalezc rozwiazanie problemu.
All kwestie balansu mam nadzieje oczywiscie poprawiac w miare prac nad projektem. Wasza pomoc bedzie niezbedna ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum