Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
DISCIPLES HEX - ALPHA
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2018-03-07, 13:41   DISCIPLES HEX - ALPHA

WITAM

Od pewnego czasu (koło 6 tygodni) zajmuje sie nauka programowania i w ramach tej własnie nauki postanowiłem napisac program pozwalajacy na przeprowadzenie znanych z serii Disciples bitew.

Tak wiec przedstawiam wam Disciples Hex. W obecnej wersji wybieramy dowodce oraz jednostki Imperium i stajemy naprzeciw jednej z losowych armii, stworzonej przeze mnie nacji, Alkmaaru.

Za wszelkie sytuacje w ktorych pojawi sie blad w grze wybaczcie, gram i staram sie wyłapywac takowe.
Mam nadzieje, ze projekt wam sie spodoba.

https://drive.google.com/open?id=1PHZymQZuAIuXuZsA62Dq4_JBCCfRj68f
https://drive.google.com/open?id=1ETp6GWKpzn6VEspDv-DbfWX2MsraSVBt


Pobieramy gre:
- https://ufile.io/7wev6

Instrukcja, jezeli skrót do gry nie działa:
- w katalogu z gra wchodzimy w folder 'dist' nastepnie 'main'
- tworzymy skrót od pliku main.exe, albo po prostu klikamy na main.exe
- cieszymy sie gra.

Mam nadzieje, ze caly projekcik was zainteresuje. Jezeli tak, to na pewno pokusze sie o jego rozwijanie.
Na ten moment w grze dostepne sa bitwy z armiami pierwszego poziomu. Na dniach udostepnie drugie poziomy jednostek do testowania.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2018-03-07, 16:28, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2018-03-07, 15:31   

AKTUALIZACJA

1.01
Nie potrzeba juz instalowac pythona. Gra działa jako samodzielny plik exe.

1.02
Dodałem nowe zrodlo pliku i kilka instrukcji.
_________________

 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 544
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2018-03-08, 20:23   

Pierwsza bitwa wygrana ^^
Wyborny pomysł! Fajnie się gra, moje propozycje, myślę, że inne osoby w moim wieku się zgodzą - napisy lecą za szybko - proponuje po każdym ruchu (szczególnie wroga) odczekiwać na wciśnięcie dowolnego klawisza, powinno dać się to wcisnąć do pętli - nie zdążyłem dostrzec co uderzyło mi łucznika. (ew logować przebieg).
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 584
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2018-03-09, 18:28   

Noo za szybko się przewija to. Ponadto u mnie coś nie tak jak należy chyba gra się wyświetla

https://imgur.com/z9Afptd

Niewiele rozumiałem tego co się wyprawia, zwłaszcza jak pojawiały się jakieś dziwne ataki takiego np. kapłana.

No ale na szczęście Alkmaarów na ślepo idzie pobić więc i ja pierwszą bitwę swą w DH wygrałem :>
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 544
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2018-03-09, 18:43   

Ciut za silne są jednostki obszarowe
Bez nazwy by Maciej V, on Flickr
Przechwytywanie by Maciej V, on Flickr
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2018-03-09, 19:00   

Jezeli chodzi o szybkosc tekstu to oczywiscie wrzuce odpowiednia poprawke w nastepnej wersji. Piszac to przez ostatnie dwa tygodnie zagralem tyle razy, ze po prostu dla mnie
juz bylo za wolno.

Was zgaduje, ze po starcie gry zmieniles wymiary okna. Powinno otwierac sie ze stalymi parametrami (80 znakow szerokosc, 40 linijek wysokosc) i wtedy to działa optymalnie, jezeli w trakcie gry nawet na chwile zmienimy szerokosc to gra moze wariowac, w koncu wszystko sie opiera o znaki, gra nie ma interfejsu graficznego typowego. Jezeli okno otwiera sie w ten sposob samo z Siebie i gra wyswietla sie bez Twojej ingerencji w ten bledny sposob daj znac. Postaram sie znalezc rozwiazanie problemu.

All kwestie balansu mam nadzieje oczywiscie poprawiac w miare prac nad projektem. Wasza pomoc bedzie niezbedna ;)
_________________

 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 544
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2018-03-09, 23:33   

Na razie jest bardzo obiecująco. :)
Forma jest wygodna, interfejs prosty.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum