Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 16:57   

Ja pitole a co jest złego w tupaniu do wroga? Niektórzy tu chyba chcą kopa w 4 litery by do lecieć do wroga jak najszybciej. Dobrze, że będzie ruch wreszcie trochę więcej planowania będzie a jak dodadzą duży, zróżnicowany teren to będzie jeszcze lepiej no i żeby jednostki miały jakieś zdolność może wtedy walka nie znudzi się za szybko. Narazie jednak filmiki nei pokazywały ani jakiegoś zróżnicowanego terenu ani emocjonujących starć, animacja też nie była zachwycająca.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 17:05   

Tupanie w nieinteresującej animacji nie podwyższy w żaden sposób jej poziomu...
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 15:41   

Ruch podczas bitwy? A czy Disciples to Total War? Jak nie to nie warto dawać ruchu podczas bitwy. Będzie zamieszanie bo jak magowie mieli ataki masowe to teraz co? Będą musieli atakować jednostki lub dane terytorium? Nie opyla się zmiana.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 18:16   

Możecie sobie gadać ile chcecie babunie :) ale to już sprawa przesądzona, będzie ruch podczas bitwy... at last sasasasa...
Byle tylko z tym zaawansowanym polem walki to nie był pic na wodę jak to było z h5 (tam na obiecywali jak nasi politycy przed wyborami).
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-05, 11:18   

Będzie ruch podczas bitwy.

I będzie lypa z sosną.

Zanim piechota, czy kawaleria (choć ta ma juz większe szanse z racji szybkości) zbliży się do drużyny napakowanej jednostkami rażącymi z odległości, juz dawno bedzie rozsmarowana na ziemi.

Niby pieknie, ładnie, ale to zubaża grę.

Cóż, nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem, trzeba miec nadzieje, że naprawdę dadzą to zróżnicowane pole bitwy, bo inaczej mroczno to widzę.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-22, 08:50   

Nie będzie rozsmarowana bo ruch będzie polegał na tym, że nawet jak twój wojownik będzie na końcu mapy podczas walki a przyjdzie jego kolej to może przejść całą mapę by kogoś uderzyć. Od Heroesa będzie to różniło się tym, że w Disciples nie pójdziesz gdzie chcesz po mapie tylko każdy twój ruch będzie atakiem...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
gufi102 
Wtajemniczony



Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 23
Wysłany: 2007-07-06, 19:19   

moim zdaniem najlepiej jak by zostało tak jak jest bo zmiana to by zepsuła urok gry :/
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-11, 18:33   

Hmmm nie moze zostac tak jak bylo. Wielu uznalo by to za jakies cofniecie w rozwoju czy cos. Wazne jest tylko to zeby zrobic ten ruch takim zeby mial sens i wnosil do gry cos nowego czego gra pod wzgledem walki napewno potrzebuje.
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
  Wysłany: 2007-08-13, 00:31   [b]Offtop przeniesiony z tematu o Klanach[/b]

MachaK napisał/a:
Elledan napisał/a:
okopy (...) Niech wasze pomysly zabireaja przynajmnioej jakas odrobinke realizmu.


Okopy są bardziej realistyczne aniżeli forteca. Okop robi się w ciągu kilku godzin, a fortyfikacje buduje się kilka lat. Więc rozbudowa fortyfikacji trwałąby przez cała kampanię a i tak byś jej nie skończył, a okopywać możesz się w każdej chwili

Cethu napisał/a:
by wprowadzic cos na podobieństwo specjalnych ataków


Jak już tutaj...mogłoby być ze 2 ataki. Np. taki Lich w D1 ma różdzkę a w D2 ma buławę, jak natrafi na trupa to nic mu z magii nie przyjdzie, ale tężę różdzką lub buławą jakby pierdyknął...to by trup zmarł.

Elledan napisał/a:
Cytat:
łucznik strzelający w kilka celi ale słabiej...


Pamietaj ze w herosie kazda jednostka to byl tak naprawde wielki oddzial dlatego "salwa" miala jakis sens. Atak Gryfa to bardzo ciekawy pomysl:P

Elledan napisał/a:
Pikowanie Gryfa to wspanialoy atak.

Kathrin napisał/a:
Aby udaremnić taki atak wystarczy zmienic położenie jednostki.


A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal. Atak zadaje wielkie obrazenia ale to wiaze sie z ryzykiem ze nie trafisz. Wiadomo ze jednostka zdazy sie poruszyc przed atakiem wiec trzeba ustawic atak w dobre miejsce ;p (trzeba miec odrobine szczescia :))

Hmmm zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy (chcialbym przypomniec ze teraz wszystrkie jednostki beda mialy umiejetnosci wiec bedzie ciekawie)??

Elledan napisał/a:
Pikowanie Gryfa to wspanialoy atak.

Kathrin napisał/a:
Aby udaremnić taki atak wystarczy zmienic położenie jednostki.


A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal. Atak zadaje wielkie obrazenia ale to wiaze sie z ryzykiem ze nie trafisz. Wiadomo ze jednostka zdazy sie poruszyc przed atakiem wiec trzeba ustawic atak w dobre miejsce ;p (trzeba miec odrobine szczescia :))

Hmmm zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy (chcialbym przypomniec ze teraz wszystrkie jednostki beda mialy umiejetnosci wiec bedzie ciekawie)??

Kathrin napisał/a:
Elledan napisał/a:
A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal.

Logiczne jest, że jego celem będą jednostki atakujące z dystansu, gdyż tego ataku po prostu nie opłaca się stosować wobec jednostek atakujących w bezpośrednim starciu, bo ciągle się poruszają (celem gryfa będzie np. myśliwy, mag, łucznik, sukub...)
Elledan napisał/a:
zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy

Atak, którego skutkiem wroga jednostka zostaje zamrożona od jednej do kilku tur (w zależności od poziomu atakującego) i w tym czasie odnosi kolejne obrażenia.

Elledan napisał/a:
Kathrin napisał/a:
Logiczne jest, że jego celem będą jednostki atakujące z dystansu,

Takich jest zazwyczaj kilka i trudno ustali ktora zostaje zaatakowana prawda ?? Wiec powodzenie ataku jest duze. Z drugiej strony juz samo poruszenie jednostki walacej na odleglosc jest wielkim atutem bo zabiera tej jednostce szanase na atak (Cethu mam nadzieje ze przeniesiecie to w odpowiednie miejsce )

Kathrin napisał/a:
Elledan napisał/a:
Takich jest zazwyczaj kilka i trudno ustali która zostaje zaatakowana

W armii zazwyczaj jest od 1 do 2 jednostek dystansowych i nie trudno jest się domyślić, która zostanie zaatakowana... czysta strategia.

Elledan napisał/a:
juz samo poruszenie jednostki walacej na odleglosc jest wielkim atutem bo zabiera tej jednostce szanase na atak

Nie wiem czy takim dobrym, po pikowaniu (udanym lub nie) gryf ląduje najbliżej miejsca ataku, więc po środku wrogiej armii. W tej sytuacji długo nie pociągnie bo zostanie zaatakowany niemal przez wszystkie wrogie jednostki.

Cethu napisał/a:
Wyobraz sobie ze masz 2 jednostki strzelajace a 6 w armii, masz kilkanascie procent ze zaatakuje tam gdzie sie zpodziewasz, czy zaryzykujesz poruszenie tej jednostki i zmarnowanie jednego ataku??

PS: Pyr sie tym zajmie :-D No nie Pyr?

EDIT

A co do ataków Klanów:
-Jednostka do walki wrecz na wysokim poziomie moze miec opcjonalny atak: szarze, biegnie po lini na odległosc np 2x ruch i rani WSZYSTKIE jednostki po drodze, ale wiadomo po ataku znajduje sie po stronie przeciwnika...
-Miotacz plomien może zaatakowac z wieksza sila ale bron bedzie musiala poczekac dluzej ( pojawi sie dalej w kolejce na pasku ataku) by wystygnac...

Kathrin napisał/a:
Cethu napisał/a:
masz 2 jednostki strzelajace a 6 w armii, masz kilkanascie procent ze zaatakuje tam gdzie sie zpodziewasz

Logicznie rzecz biorąc, to głupota atakować jednostki, które w kolejnej turze będą znajdować się zupełnie w innych miejscach (jeśli atak jest związany z miejscem na którym jednostka się znajduje). Lepiej w ten czas skupić się na jednostkach dystansowych... w tym przypadku szansę rozkładają się 50 na 50.
_________________

 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-08-13, 00:34   

Jeśli tak dalej pójdzie to zamiast disciples 3 dostaniemy HOMM5 z realistyczną grafą. :-/
_________________
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-08-13, 00:48   

Zauwaz ze za cel mozna obierac puste pola, nawet nie wiesz gdy cie takimi atakami doswiadczony gracz wymanewruje...

50 na 50 dobre sobie, takie bycie pewnym siebie to zly pomysł...

@Mamut: Akurat dodatkowe ataki to jeden z niewielu dobrych pomysłów w HoMM5
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-08-13, 09:10   

Jak tak pójdzie to będziemy mieli suprealistyczną strategię turową.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-10-07, 13:40   

E tam , poruszanie się to dobry pomysł,w końcu nie będą uderzać/używać magii/bekać/strzelać/ciachać/jeść powietrza(niepotrzebne skreślcie).Tylko żeby to nie było tak dziwacznie jak w Homm5(wygląd bardzo nierealistyczny), i tym bardziej żeby nie było jak w HoMM że lecisz gryfem na nekromantę,stoi Ci na drodze tiamath i go omija,tak jest głupio i żeby tak nie było.
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
Axel 
Wtajemniczony
Clown Killer



Wiek: 36
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-11, 18:01   

Moim zdaniem dodawanie poruszania się po polu walki w D3 to zły pomysł. Klimat Disciples-owych potyczek ucierpi na tym znacznie, o ile w ogóle nie zdechnie... :-?
_________________
-Panie Axel, doszły mnie słuchy, że chce pan wykorzystać mój wizerunek w pańskim małym projekcie. Domagam się 90% zysków z tego przedsięwzięcia, a jeśli pan odmówi każę Shego porachować panu kości.
-Dr. Drakken, nie może pan...
-Ależ oczywiście, że mogę! W końcu jestem zły!
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-10-11, 22:13   

Wprowadzenie ruchu jest dobrym pomysłem... Urozmaici rozgrywkę i nada jej więcej realizmu i powagi. Sprawi, że animacje podczas walki nie będą monotonne.
_________________

 
 
 
Axel 
Wtajemniczony
Clown Killer



Wiek: 36
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-12, 00:23   

Oooooj coś mi się widzi, że oni chcą ZA dużo i ZA dobrze w tym D3 zrobić, a jak to mówią "lepsze jest najgorszym wrogiem dobrego." Oby D3 nie skończyło jak HOMM4 bo to był by obciach na kółkach... i śmierć dla tej gry.
Rzekłem...
_________________
-Panie Axel, doszły mnie słuchy, że chce pan wykorzystać mój wizerunek w pańskim małym projekcie. Domagam się 90% zysków z tego przedsięwzięcia, a jeśli pan odmówi każę Shego porachować panu kości.
-Dr. Drakken, nie może pan...
-Ależ oczywiście, że mogę! W końcu jestem zły!
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-10-12, 01:06   

Axel napisał/a:
Oby D3 nie skończyło jak HOMM4

Gdyby zaistniała (mam nadzieję, że nie) taka sytuacja, to ruch jednostek nie będzie jedynym powodem.
_________________

 
 
 
Eldehast 
Wtajemniczony
Plague Lord



Wiek: 33
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 399
Skąd: Z otchłani bólu
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-10-12, 14:16   

E tam taka zmiana,nie popsuje disciples , co było w przypadku HoMM 4 tam dali jeszcze większe zmiany,wobec HoMM 3,niż D3 do D2...
_________________
Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...

Wojna Nevendaaru trwa! Renaissance!

www.anotherheroes.yoyo.pl - humor
www.sunless.yoyo.pl - fabuła
www.bitwy.com - uczestnicze tu
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2007-11-06, 16:42   

Walka w D3 znów uległa zmianie, co widać na screenie z smokiem. Rosjanie pewnie chcą znależdz takie rozwiązanie, które zadowoli starych fanów, jak i przyciągnie nowych.

Mam podobne odczucia co Axel, za dużo jest zmian. Rewolucje nie zawsze mają dobre skutki, albo wyjdzie z tego arcydzieło lub totalna klapa.
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-11-07, 08:39   

Może walka jest taka jak widzieliśmy wcześniej a to być może jest taktyka przed walką jak w Heroes
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum