Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 16:57
Ja pitole a co jest złego w tupaniu do wroga? Niektórzy tu chyba chcą kopa w 4 litery by do lecieć do wroga jak najszybciej. Dobrze, że będzie ruch wreszcie trochę więcej planowania będzie a jak dodadzą duży, zróżnicowany teren to będzie jeszcze lepiej no i żeby jednostki miały jakieś zdolność może wtedy walka nie znudzi się za szybko. Narazie jednak filmiki nei pokazywały ani jakiegoś zróżnicowanego terenu ani emocjonujących starć, animacja też nie była zachwycająca.
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 15:41
Ruch podczas bitwy? A czy Disciples to Total War? Jak nie to nie warto dawać ruchu podczas bitwy. Będzie zamieszanie bo jak magowie mieli ataki masowe to teraz co? Będą musieli atakować jednostki lub dane terytorium? Nie opyla się zmiana.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 18:16
Możecie sobie gadać ile chcecie babunie :) ale to już sprawa przesądzona, będzie ruch podczas bitwy... at last sasasasa...
Byle tylko z tym zaawansowanym polem walki to nie był pic na wodę jak to było z h5 (tam na obiecywali jak nasi politycy przed wyborami).
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Zanim piechota, czy kawaleria (choć ta ma juz większe szanse z racji szybkości) zbliży się do drużyny napakowanej jednostkami rażącymi z odległości, juz dawno bedzie rozsmarowana na ziemi.
Niby pieknie, ładnie, ale to zubaża grę.
Cóż, nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem, trzeba miec nadzieje, że naprawdę dadzą to zróżnicowane pole bitwy, bo inaczej mroczno to widzę.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Nie będzie rozsmarowana bo ruch będzie polegał na tym, że nawet jak twój wojownik będzie na końcu mapy podczas walki a przyjdzie jego kolej to może przejść całą mapę by kogoś uderzyć. Od Heroesa będzie to różniło się tym, że w Disciples nie pójdziesz gdzie chcesz po mapie tylko każdy twój ruch będzie atakiem...
Hmmm nie moze zostac tak jak bylo. Wielu uznalo by to za jakies cofniecie w rozwoju czy cos. Wazne jest tylko to zeby zrobic ten ruch takim zeby mial sens i wnosil do gry cos nowego czego gra pod wzgledem walki napewno potrzebuje.
Okopy są bardziej realistyczne aniżeli forteca. Okop robi się w ciągu kilku godzin, a fortyfikacje buduje się kilka lat. Więc rozbudowa fortyfikacji trwałąby przez cała kampanię a i tak byś jej nie skończył, a okopywać możesz się w każdej chwili
Cethu napisał/a:
by wprowadzic cos na podobieństwo specjalnych ataków
Jak już tutaj...mogłoby być ze 2 ataki. Np. taki Lich w D1 ma różdzkę a w D2 ma buławę, jak natrafi na trupa to nic mu z magii nie przyjdzie, ale tężę różdzką lub buławą jakby pierdyknął...to by trup zmarł.
Elledan napisał/a:
Cytat:
łucznik strzelający w kilka celi ale słabiej...
Pamietaj ze w herosie kazda jednostka to byl tak naprawde wielki oddzial dlatego "salwa" miala jakis sens. Atak Gryfa to bardzo ciekawy pomysl:P
Elledan napisał/a:
Pikowanie Gryfa to wspanialoy atak.
Kathrin napisał/a:
Aby udaremnić taki atak wystarczy zmienic położenie jednostki.
A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal. Atak zadaje wielkie obrazenia ale to wiaze sie z ryzykiem ze nie trafisz. Wiadomo ze jednostka zdazy sie poruszyc przed atakiem wiec trzeba ustawic atak w dobre miejsce ;p (trzeba miec odrobine szczescia :))
Hmmm zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy (chcialbym przypomniec ze teraz wszystrkie jednostki beda mialy umiejetnosci wiec bedzie ciekawie)??
Elledan napisał/a:
Pikowanie Gryfa to wspanialoy atak.
Kathrin napisał/a:
Aby udaremnić taki atak wystarczy zmienic położenie jednostki.
A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal. Atak zadaje wielkie obrazenia ale to wiaze sie z ryzykiem ze nie trafisz. Wiadomo ze jednostka zdazy sie poruszyc przed atakiem wiec trzeba ustawic atak w dobre miejsce ;p (trzeba miec odrobine szczescia :))
Hmmm zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy (chcialbym przypomniec ze teraz wszystrkie jednostki beda mialy umiejetnosci wiec bedzie ciekawie)??
Kathrin napisał/a:
Elledan napisał/a:
A skad wiesz gdzie Gryf bedzie atakowal.
Logiczne jest, że jego celem będą jednostki atakujące z dystansu, gdyż tego ataku po prostu nie opłaca się stosować wobec jednostek atakujących w bezpośrednim starciu, bo ciągle się poruszają (celem gryfa będzie np. myśliwy, mag, łucznik, sukub...)
Elledan napisał/a:
zeby nie bylo offtopu to wymyslmy jakie wspaniale dodatkowe ataki moglby miec krasnoludy
Atak, którego skutkiem wroga jednostka zostaje zamrożona od jednej do kilku tur (w zależności od poziomu atakującego) i w tym czasie odnosi kolejne obrażenia.
Elledan napisał/a:
Kathrin napisał/a:
Logiczne jest, że jego celem będą jednostki atakujące z dystansu,
Takich jest zazwyczaj kilka i trudno ustali ktora zostaje zaatakowana prawda ?? Wiec powodzenie ataku jest duze. Z drugiej strony juz samo poruszenie jednostki walacej na odleglosc jest wielkim atutem bo zabiera tej jednostce szanase na atak (Cethu mam nadzieje ze przeniesiecie to w odpowiednie miejsce )
Kathrin napisał/a:
Elledan napisał/a:
Takich jest zazwyczaj kilka i trudno ustali która zostaje zaatakowana
W armii zazwyczaj jest od 1 do 2 jednostek dystansowych i nie trudno jest się domyślić, która zostanie zaatakowana... czysta strategia.
Elledan napisał/a:
juz samo poruszenie jednostki walacej na odleglosc jest wielkim atutem bo zabiera tej jednostce szanase na atak
Nie wiem czy takim dobrym, po pikowaniu (udanym lub nie) gryf ląduje najbliżej miejsca ataku, więc po środku wrogiej armii. W tej sytuacji długo nie pociągnie bo zostanie zaatakowany niemal przez wszystkie wrogie jednostki.
Cethu napisał/a:
Wyobraz sobie ze masz 2 jednostki strzelajace a 6 w armii, masz kilkanascie procent ze zaatakuje tam gdzie sie zpodziewasz, czy zaryzykujesz poruszenie tej jednostki i zmarnowanie jednego ataku??
PS: Pyr sie tym zajmie No nie Pyr?
EDIT
A co do ataków Klanów:
-Jednostka do walki wrecz na wysokim poziomie moze miec opcjonalny atak: szarze, biegnie po lini na odległosc np 2x ruch i rani WSZYSTKIE jednostki po drodze, ale wiadomo po ataku znajduje sie po stronie przeciwnika...
-Miotacz plomien może zaatakowac z wieksza sila ale bron bedzie musiala poczekac dluzej ( pojawi sie dalej w kolejce na pasku ataku) by wystygnac...
Kathrin napisał/a:
Cethu napisał/a:
masz 2 jednostki strzelajace a 6 w armii, masz kilkanascie procent ze zaatakuje tam gdzie sie zpodziewasz
Logicznie rzecz biorąc, to głupota atakować jednostki, które w kolejnej turze będą znajdować się zupełnie w innych miejscach (jeśli atak jest związany z miejscem na którym jednostka się znajduje). Lepiej w ten czas skupić się na jednostkach dystansowych... w tym przypadku szansę rozkładają się 50 na 50.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-08-13, 09:10
Jak tak pójdzie to będziemy mieli suprealistyczną strategię turową.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
E tam , poruszanie się to dobry pomysł,w końcu nie będą uderzać/używać magii/bekać/strzelać/ciachać/jeść powietrza(niepotrzebne skreślcie).Tylko żeby to nie było tak dziwacznie jak w Homm5(wygląd bardzo nierealistyczny), i tym bardziej żeby nie było jak w HoMM że lecisz gryfem na nekromantę,stoi Ci na drodze tiamath i go omija,tak jest głupio i żeby tak nie było.
_________________ Mściciel,działający dla Mortis, zabijący przez swoje cierpienie , ujeżdżający najpotężniejszego lorda smoczych liszy - eldehast...
Wiek: 36 Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-11, 18:01
Moim zdaniem dodawanie poruszania się po polu walki w D3 to zły pomysł. Klimat Disciples-owych potyczek ucierpi na tym znacznie, o ile w ogóle nie zdechnie...
_________________ -Panie Axel, doszły mnie słuchy, że chce pan wykorzystać mój wizerunek w pańskim małym projekcie. Domagam się 90% zysków z tego przedsięwzięcia, a jeśli pan odmówi każę Shego porachować panu kości.
-Dr. Drakken, nie może pan...
-Ależ oczywiście, że mogę! W końcu jestem zły!
Wprowadzenie ruchu jest dobrym pomysłem... Urozmaici rozgrywkę i nada jej więcej realizmu i powagi. Sprawi, że animacje podczas walki nie będą monotonne.
Wiek: 36 Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 37 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-12, 00:23
Oooooj coś mi się widzi, że oni chcą ZA dużo i ZA dobrze w tym D3 zrobić, a jak to mówią "lepsze jest najgorszym wrogiem dobrego." Oby D3 nie skończyło jak HOMM4 bo to był by obciach na kółkach... i śmierć dla tej gry.
Rzekłem...
_________________ -Panie Axel, doszły mnie słuchy, że chce pan wykorzystać mój wizerunek w pańskim małym projekcie. Domagam się 90% zysków z tego przedsięwzięcia, a jeśli pan odmówi każę Shego porachować panu kości.
-Dr. Drakken, nie może pan...
-Ależ oczywiście, że mogę! W końcu jestem zły!
Walka w D3 znów uległa zmianie, co widać na screenie z smokiem. Rosjanie pewnie chcą znależdz takie rozwiązanie, które zadowoli starych fanów, jak i przyciągnie nowych.
Mam podobne odczucia co Axel, za dużo jest zmian. Rewolucje nie zawsze mają dobre skutki, albo wyjdzie z tego arcydzieło lub totalna klapa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum