Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
  Wysłany: 2007-02-12, 23:06   Walka

"...Cała społeczność fanów zawrzała, gdy obwieszczono, że zostanie wprowadzony ruch do bitew..." takie slowa mozemy ujrzec w jednej z pierwszych recenzji naszej kochanej gry. Wizja dosc przerazajaca. Statyczne bitwy byly jedna z najwazniejszych roznic miedzy Disciples, a chyba najwiekszym wrogiem Heroes of Might and Magic. Sprawialo ze gra stawala sie szybka i dzieki temu ciekawsza. No tak, ale co teraz. W trzeciej czesci to sie konczy. Bedziemy musieli poruszac nasze jednostki by doszlo do starcia :(. Hmm nalezy sie wiec zastanowic czy to idaca zbyt daleko, calkowicie psujaca klimat serii zmiana, czy kolejny wspanialy pomysl rosyjskich programistow pracujacych nad gra. Jak jest wasza opinia ??
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2007-03-18, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Thorus 
Krasnolud



Wiek: 30
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 14
Wysłany: 2007-02-13, 07:54   

Moim zdaniem to dobry pomysł bo urozmaici bitwe ale wszystko zależy jak to zrobią
_________________
Wrogowie którym grozisz, tworzą armię, wrogowie których niszczysz, tworzą groby.
 
 
 
Bao Dur 
Chłop



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: ze ShaoLinu
Wysłany: 2007-02-13, 10:22   

Na razie nie mam co do tego zdania. Sądzę jednak, że dodanie ruchu do bitwy będzie wiązało się z dłuższym jej rozgrywaniem. Ważna będzie teraz przede wszystkim taktyka, dzięki której będzie można wyjść z walki bez strat. Decydująca też będzie szybkość przemieszczania się jednostek po polu bitwy oraz teren na którym dojdzie do walki (mają być bonusy). Mam nadzieję, że rosyjscy programiści dobrze wykonają ten jakże ważny element i wyjdą z tego obronną ręką. To by było naprawdę duże urozmaicenie gry.............
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-02-13, 10:51   

Mnie się podoba wprowadzenie ruchu bo uderzanie powietrza jest bez sensu
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2007-02-13, 12:45   

Osobiście jestem jak najbardziej za, poruszaniem się jednostek po polu bitwy, czyni to walkę bardziej dynamiczną, ciekawszą, teraz więcej podczas walki będzie zależeć od gracza a nie tylko od poziomów jego jednostek.
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-13, 15:13   

Popieram ten pomysł i nie zgadzam się z wieloma osobami twierdzącymi że to spowoduje iż DII będzie czymś w rodzaju Heroes VI.
Ta gra ma niepowtarzalny klimat i zawsze będzie ,przynajmniej dla mnie czymś zupełnie innym niż bohaterowe.
Walka będzie ciekawsza o ile programiści dobrze ją wyważą. Tak by nie było9 że jeden gracz wyjdzie do przodu i nawet nie sięgnie przeciwnika, a drugi go wyminie i odrazu uderzy drugą linie / to w przypadku walki Imperium VS Klany /
Grunt to poprostu zachowanie równowagi.
Ale jestem dobrej myśli.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-02-13, 19:40   

Wymijanie pierwszej lini i atakowanie tylow to jest jednym z najwiekszych makamentow Heroes V. Po pierwsze jest to nierealne, 10 Wojownikow przebiega sobie spokojnie obok batalionow zlozonych z setek wojownikow i atakuje lucznikow to poprostu smieszne.

Jednak co mozna zrobic by temu zapobiec. Hmm jednym ze sposobow byloby wprowadzenie tak zwanego zasiegu dowodzenia (Zasada stosowana w grach bitewnych) Polega ona na tym, ze jednostka (W przypadku Herosow Batalion) przejmuje kontrole nad polami w okreslonym promieniu, jednostka wroga nie moze w tej chwili zaatakowac jednostki schowanej z nia( oczywiscie przy dobrym rozstawieniu jednostek) poki nie zaatakuje pierwszej lini, jednostka zaatakowana automatycznie traci dowodzenie w pobizu gdyz walczy.

P.S Nie jest to moze idealna zasada ale zawsze mozna ja jakos ulepszyc, czekam na wasze propozycje. :)
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-14, 10:36   

Na screenach widać, że pole walki nie ma kształtu prostokąta. Wg mnie jast tak zbudowane że jeżeli nie ruszy się jednostek pierwszej lini to nie będzie możliwości ich wyminięcia.
A ta metoda to nprzydalaby się w Heroes
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ryba
Chłop


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-02-14, 17:45   

Również sądze że wprowadzenie ruchu podczas walk to dobry pomysł. W DII statyczność raczej nie przekszkadzała, bo można było podziwiać animacje jednostek(choć bo X godzinach gry stawało sie nużące), to jednak sam interfejs walki, jak i sposób jej prowadzneia w DI jest dość żenujący.
Wszystko będzie OK, jeśli autorzy pozostaną przy niewielkiej liczbie jednostek(, czyli góra 6), aby nie dochodziło do sytuacji wspomianej przez Pyriela.
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-02-15, 11:12   

dla mnie ok ale jak dadzą też stary typ walki... najlepiej w formie moda bo trza by było wszystko zmienić...
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-02-15, 22:46   

W ostatnim newsie wyraznie pisze ze bedzie mozna wybrac pomiedzy starym a nowym schematem :)) Wiec tak naprawde nie ma sie o co martwic (chociaz wcale sie nie martwilem :))
Pozdrawiam.
_________________

 
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-02-16, 13:15   

oj jest... w starym d2 można mieć najwyżej 6 jednostek na drużynę... w nowym d3 można mieć więcej jednostek... a to zmienia grę o 360 stopni !! i trza by było zmieniać całą kampanię by osiągnąć podobny efekt...
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-02-17, 09:03   

Głosowałem na nie mam zdania choć przychylam się do opini że to nie jest zbyt dobry pomysł.

Brak ruchy w walce powododał że były one od pocżatk uprzepełnione akcją i były ciekawsze, bo nie bło żadnego uganiania się za przeciwnikiem.
Dla mnie to zbyt upodabnia Disciples do Heroes. W Herosach walki mi się średnio podobały bo cżęsto jej wynik bł przesądzony zanim wojownikcy dotarli do przeciwnika.

Choć moze w DIII uda im se to lepiej zrealizować, tak jak piszecie.
Bo trzeba być dobrej myśli.
_________________
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-02-20, 09:47   

W nowym disciples będzie podobno można mieć 8 jednostek
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-20, 10:09   

Z tego co widziałem w trailerze to wydaje mi się, iż pole walki jest zbyt małe by mogło się mieć doczynienia z tzw ganianiem się po polu walki.
Tyle, e teraz wyobraźcie sobie druznę złożoną z ośmiu Obrońców wiary, i że wszyscy mogą atakować /poza pierwszą turą, choć i tu niekoniecznie/
Jak mówi Gall ma być osiem jednostek w dróżynie, czyli do 16 na polu walki.
Swoją drogą ciekawe czy dorzucą jeszcze jakąś gałąź jednostek /poza wojownikiem, łucznikiem, wsparciem i magiem, tyle że nie bardzo jest co/
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-02-22, 10:44   

Jestem jak najbardziej za. Bardzo sobię cenię stosowanie różnych taktyk i strategii podczas prowadzenia jakiejkolwiek bitwy, dlatego cieszę się że bitwy w D3 zostaną wzbogacone o element poruszania się jednostek. Uważam że bardzo to urozmaici walki w D3, szczególnie że te ze słabymi wrogami ( ale również nie tylkko z nimi) były bardzo schematyczne.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-20, 13:20   

Pamietam jak to wszyscy krytykowali nowy system walki a tu zadnego "nie" w ankiecie :P. Co sie stalo ze wszyscy tak szybko zmienili zdanie ??:P
_________________

 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 36
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-21, 16:10   

Ja słyszałem, że ruch ma polegać na tym, że jednostki mają podbiegać by uderzyć wroga a nie powietrze jak to było w D2 i na tym ma polegać całą różnica, nie będzie poruszania się po polu znanego z h5. Najgorsze jest to, że mam nadzieję, że zachowają zasadę dwuszeregu i wojownicy będą musieli najpierw przedrzeć się przez pierwszą linię. Boję się, że innowacyjność w D3 będzie tym dla D2 czym była w Homm4 dla Homm3. Jak ja chciałbym żeby była już wersja demo albo jakaś beta nawet po rosyjsku :/.
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-21, 17:00   

Hmmm jakby tak było to po prostu miodzio ^^ ale trailery pokazują zupełnie co innego... Walka tam wygląda bardzo podobnie do nowego HoM&M...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-22, 20:54   

Walka w DIII jest juz przesadzona. Poruszac oddzialy sie bede jednak mysle ze rozwiazania jakie zastosuja programisci dadza dobry efekt i ta faza ani troche nie bedzie wygladac jak ta znana z HoM&M. Juz sam rozmiar pola bitwy o tym mowi.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum