Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:01
Walka

Czy wprowadzenie ruchu do bitwy bylo dobrym posunienciem rosyjskich programistów??
Tak
42%
 42%  [ 33 ]
Nie
27%
 27%  [ 21 ]
Nie mam zdania. Poczekajmy do premiery :)
29%
 29%  [ 23 ]
Głosowań: 77
Wszystkich Głosów: 77

Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 10:44   

Z tymi nienawisciami to ja bym zrobil tak- nie wprowadzalbym pomyslu do samych ras, ale do najemnikow. Powiedzmy ze bylyby jednostki ktore lepiej walczylyby w twojej armii a inne gorzej z uwagi na problemy miedzy rasami. Bylyby to swojego rodzaju bonusy w czasie walk. Np. kiedy gramy elfami i mamy w druzynie najemnika z hord lub klanow, to jednostki najemne walczylyby ( bo przeciez robia to dla kasy) ale zwiazane by to bylo z pewnymi bonusami. Ktos zada pytanie, to po co wogole dolaczac je do swojej grupy? Juz odpowiadam - na mapie by byly rozlokowane tylko niektore obozy najemnikow, wiec jak kierujesz rasa ktora akurat takich kolesie nie lubi ,a potrzebujesz ich, to masz pecha :mrgreen: ( osobiscie powiem ,ze w poprzednich czesciach nigdy nie korzystalem z pomocy najemnikow ;-) )

Zauwazyliscie na trailerze, ze na niektorych scenach, jednostki w czasie walki byly ustawione rowno w szeregach jak w poprzednich czesciach serii? ( np. kiedy gryf atakowal giermka), a w innych scenach jednostki sa porozmieszczane luzno na mapie. Wydaje mi sie ze wlasnie zostaly pokazane dwa rozne style prowadzenia walki ( stary i nowy).
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-14, 10:53   

Ja w kampanii używam najemników tylko w trzech misjach. W BE do obrony miast w walce o Morze Kupieckie najmuje Imperialnych zabójców, tą samą jednostkę rekrutuje w misji przeciw krasnoludzkim braciom, bo mam wtedy dwóch łuczników jeden z dodatkowym odmrożeniem drugi trucizną. Trzecią misją jest a w której kKlanami mamy dotrzeć do ołtarza, na który ma się dokonać wskrzeszenie królewskiego syna najmuje wtedy Czempiona orków fajnie wygląda z karasiami.
karasiami co do tematy to te dwa rozstawienia jednostek też rzuciły mi się w oczy. Może to jednak być spowodowane tym, że jednostki Imperium jeszcze się nie przemieściły a to tylko Gryfy podleciały pod ich początkowe rozstawienie.
Zastanawia mnie jednak wywiad ostatni, jaki dodał the Black, walka w nim, bowiem opisana poza tym żew wprowadzono 3 rzędy wygląda jak ta jaka mieliśmy w DII
_________________

 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-14, 10:59   

A to prawda, że w Disciples 3 takie jednostki jak duch, akolita czy lekkostopy będą miały możliwość zaatakowania wroga?
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 11:05   

Cytat:
Zastanawia mnie jednak wywiad ostatni, jaki dodał the Black, walka w nim, bowiem opisana poza tym żew wprowadzono 3 rzędy wygląda jak ta jaka mieliśmy w DII

No wlasnie, bedzie to prawdopodobnie rozbudowana wersja systemu z poprzedniej czesci. Sprytnie to zrobili, zabezpieczajac sie przed atakami krytyki od strony fanow ,za nowy system walki. Osobiscie z checia przetestuje oba :-P
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 19:33   

a co gdyby jednostka miala pare możliwosci ataku? np mag błyskawic, w starciu z jednostką odporną na powietrze użył by laski do walki wręcz a w momencie gdyby stał z tyłu jakiegos telekinetycznego ataku bądź słabszego innej szkoły, w końcu mistrz magii nie powinien kończyć nauki na jednej błyskawicy;>
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-14, 19:47   

Mag używający laski do walki wręcz to tak jak łucznik używający noża w grze Myth II i tu i tam kończy się to raczej tragicznie.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 20:19   

W HommV jest to tak rozwiazane, ze lucznik z daleka atakuje uzywajac luku, a kiedy jednostka jest blisko, to atakuje krotkim mieczem ( damage jest ten sam). Jest to dosyc logiczne posuniecie i fajnie by bylo gdyby w DIII tez to wprowadzili. Natomiast atak zywiolem ( ktorym mozna w zasadzie zaatakowac z kazdej odleglosci) i laska to juz odmienna sprawa ( zrodlo ataku jest tez inne). Mysle ze to byloby ok, ale czy tworcy nie pomysla iz jest to zbedne przekombinowanie i wprowadzi tylko dodatkowa niepotrzebna funkcje.
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 20:49   

moim zdaniem to by dodało troche hmmm, "realizmu" bo jak pisalem dziwnym by bylo gdyby mag po setkach lat studiowania umial rzucać tylko błyskawice, pozatym podczas walki byloby ciekawiej gdyby mag mógł cos zrobic jednostce odpornej na powietrze. Moze odpornośc bylaby raczej tak jak pancerz, w sensie ze jakas czesc obrazen wchodzi,ale tylko w niektorych przypadkach bo szkieletowi raczej nic nie zrobisz czarem ze szkoly śmierci, jakąś plaga czy choroba
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 02:51   

Akurat P@weł to rozwiązanie już choćby w h3 było :D czy innych grach, nic odkrywczego ^^. Glourio akurat szkoła śmierci to również czary typu "control undead" lub inne, w końcu nekromanci jakoś muszą sobie radzić ze swoimi pupilkami :) i na pewno najlepiej wiedzą co na nie działa.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 13:45   

Mam nadzieję ze urozmaicą walkę, chociażby jakimiś niezłyni finishami ( tak ja to było w Wh40k:DoW) i róznorodnymi atakami, inaczej będą to zwyczajne szachy...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-15, 18:02   

Fatality napewno nie bedzie ( a szkoda) na trailerze widzielismy juz, jak jednostka od razu zamienia sie w sterte kosci ( znowu to samo co w DII).Czy wg Was walka w poprzednich odslonach bylaemocjonujaca? Wg mnie srednio, chociaz podobala mi sie animacja zadawanych ciosow. Z tego co na razie wiemy ( z wywiadow) to dosyc sporo sie zmieni i to na lepsze. Juz napewno nie bedziemy tylko myslec o kolejnosci atakujacych jednostek.
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-15, 18:14   

Mi wystarczyło by kilka rodzajów śmierci, zależnie od rodzaju ataku którym był ostatni coś (np. broń to by była zwykłą krawa smierć, a ogień to by było spopielenie itd.) zamiast fatalitów.

A wg mnie walka była emocjonująca, znacznie bardziej od tych ala homm, gdzie zanim doczłapałeś od przeciownika to ci się juz znudziłą walka.
_________________
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-15, 21:12   

walki były ciekawe, o tyle ze jak przeciwnik byl silny, to trzebabylo sie nakombinowac zeby nie stracic jednostki w 1szym szeregu, obrona,czekanie takie tam "taktyczne" zagrania.
Dobrze jakby bylo...jesli ktos dostanie od ogromnego demona, czy chodzby zwyklego rycerza odsunął sie po ataku(nie uniknął tylko np przewrócil i wstał) a nie tak jak w DII ze jednostki po prostu staly i twardo przyjmowały ciosy na klate bez drgnięcia.

A gdyby jeszcze wprowadzic cos takiego:
powiedzmy ze kolo stolicy masz nauczyciela...jednoski sobie podpakujesz idziesz rozniesc glowny cel w misji...i robisz to na walce automatycznej bo i tak wygrasz i tak...
Gdyby wprowadzic , ze tak powiem "zmienny poziom trudnosci" tzn w momencie jak atakujesz neutralna jednostke, to automatycznie(jesli jest zdecydowanie slabsza, o 2-3 poziomy np) robi sie silniejsza, czyli walki trudniejsze, ciekawsze. Ale to by musialo dzialac tylko w jedna strone, czyli zeby neutralne jednoskit moglby byc tylko lepsze a nie...dostosowac sie równiez do nizszych poziomów.Troche namotalem...to teraz drugi pomysl;p

Neutralni tez maja doswiadczenie...na palcach jednej reki moge policzyc ile razy podniosly sie o poziom. To moze z uplywem czasu co pare tur powinny po prostu dostawac doswiadczenie, zeby koncowka misji nie wygladala: atakuje->automatyczna walka i tak w kolko
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 22:25   

Mike xxx napisał/a:
A wg mnie walka była emocjonująca, znacznie bardziej od tych ala homm, gdzie zanim doczłapałeś od przeciownika to ci się juz znudziłą walka.


Ooo... to tobie się walka nudziła już w pierwszej turze? coś takiego a inni narzekają, że pole bitwy w homm jest za małe...

Na temat fatality możecie sobie pomarzyć, nie sądzę żeby coś się zmieniło, ostatni filmik pokazał jak będzie wyglądała śmierć (czyli nudno i nieciekawie). Zastanawiam się ile obietnic uda im się dotrzymać, walki nie wyglądają zbyt dynamicznie. Ktoś wspomniał o Dawn of War, ta tam walki wyglądały naprawdę fajnie, przyjemnie się oglądało dreagnautht'a wywijającego młynka złapanym orkiem, no dość krwawo było do tego. O ile sama gra dość szybko się nudziła to walki z pełnym zoomem jeszcze długo się oglądało z przyjemnością.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-22, 22:02   

Mnie podobały się specjalne ataki jednostek w Age of Wonders 2
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 15:26   

Moim skromnym zdaniem poruszanie się jednostki na planszy bitewnej jest beznadziejne. W heroesów przestałam grać, bo mnie trafiało, a tu w D3 dadzą? :/
_________________

 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-28, 15:40   

Poruszanie się jest beznadziejne?? Jest niezbędne, wreszcie walka nabierze jakiegoś realizmu.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 15:42   

Ech... i tak z końcową oceną jak to komu pasuje, trzeba będzie poczekać do premiery... ale nie sądzę, żeby to było ani przełomowe, ani uprzyjemniające rozgrywkę.
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-28, 15:58   

Dla mnie dobrze, że będzie ruch. Po jakimś czasie uderzanie powietrza robiło się irytujące... A poza tym ruch będzie graficznym odzwierciedleniem ataku. Nie będzie tak, że pójdzie się gdzie się chce tylko każdy ruch wykona się w nie inny sposób jak atak na wroga.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-28, 16:00   

Chyba że tak. Bo tupanie do wroga jak w HoMM absolutnie nie wchodzi w grę.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum