Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe jednostki w świecie Disciples v2.0
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-20, 23:21   

Athelle napisał/a:
Kiedys prowadziłem z Vozem dyskusje na temat podobnych efektow... i stwierdził, ze nawet 5-10% szansa na zabicie jednostki to manewr bardzo psujacy jakikolwiek balans

To nie jest jednostka rasy grywalnej, nie ma możliwości spamowania nią w oddziale a podejrzewam że w takim kontekście o tym dyskutowaliście. Jednostki neutralne nie wpływają na balans.

Fer żartowałem nie spodziewałem się dużo wyższych ocen, choć podejrzewam złośliwe wystawienie maksymalnej ilości punktów dla trójki.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-10-21, 10:54   

Gdyby z zabójstwa wykluczyć większą ilość "mordowanych" (bo np. nie widzę jakiegoś ciecia co zabije Trola czy Białego Smoka jednym uderzeniem) to by sensowność była większa...
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
superwojtek 
Wtajemniczony
Pogromca Zła



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 77
Skąd: Danków
Wysłany: 2010-10-21, 17:04   

Ocena Elitarnego Zabójcy:

Klimat 8/10
Jednostka według mnie ma ciekawy opis.

Balans 4/10
Nie licząc specjalnej zdolności, byłby raczej 4 poziom. O minimum 30 HP za mało na 5 poziom. EXP zwiększyć o 1500 co najmniej. Zamiast zdolności zgładź - trucizna lub co najmniej 100 obrażeń.

Użyteczność 9/10
Bardzo duża użyteczność, tylko dość szybko ginie.

Oryginalność 5/10
Przeciętnie, połączenie umiejętności złodzieja i imperialnego zabójcy.

Wynik: 26 pkt. Ocena: 3,5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przynależność: Imperium
Drzewko rozwoju: Ulepszenie Rycerza Imperium.
Nazwa jednostki: Lord
Opis jednostki: Lordami zostają tylko nieliczni szlachetni rycerze. Musieli odbyć solidny trening, aby szybciej regenerować rany.
Opis wyglądu: Młody mężczyzna, podobny do rycerza, tyle że nosi kolczugę, żelazne naramienniki, buty płytowe, żelazny hełm oraz tarczę. Siedzi na siwym koniu. Jest wysoki. Miecz trzyma w prawej ręce. Podczas ataku lord unosi go, i robi takie cięcie, jakby chciał komuś uciąć brzuch, a wtedy jego koń unosi dwie przednie nogi.

Poziom: 4
PD: 1600
PŻ: 200
Pancerz: 15
Odporności: Brak
Ochrony: Brak

Atak: Miecz
Szanse: 80%
Obrażenia: 100
Źródło: Oręż
Inicjatywa: 50
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Dodatkowe informacje: 1800 sztuk złota rekrutacja (w obozie najemników), 600 sztuk złota wskrzeszenie, regeneracja zdrowia na poziomie 15% na turę.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-02-12, 19:35   

W temacie od dłuższego czasu cisza. Może znalazło by się kilka chętnych osób do małego konkursu którym jest własnie stworzenie nowej jednostki, która byłaby oceniana na podstawie systemu stworzonego w tym temacie.

Chodzi o alternatywna jednostkę w drzewku łuczników Imperium.

_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2011-02-12, 23:50   

Cytat:
Chodzi o alternatywna jednostkę w drzewku łuczników Imperium.

Hmm, tak na szybcika:
Imperialny łowca, strzela z długiego łuku, zdolność kamuflaż - unika pierwszego ataku i zwiększona szansa na to że atakujący go, spudłuje w kolejnych turach :-)
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Snake 
Chłop


Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-02-13, 12:58   

Mam pytanie; po co to? Ktoś się zmobilizuje i zrobi moda, który doda te pisane w tym temacie jednostki do gry?
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-02-13, 13:28   

Ile razy powtarzałem na forum, ze jakiekolwiek wieksze modowanie D2 jest nie mozliwe... Temat jest raczej zrodlem pomyslow dla projektow fanowskich i moze nawet w wiekszej mierze zabawa.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-13, 15:33   

Taki osobnik, który robi zmasowany ostrzał po polu 2x2, a jakby był za słaby względem zabójcy to po całości.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Samurai Lum 
Wtajemniczony
Wędrowny Czaroznawca



Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Damnaror
Wysłany: 2011-02-13, 16:06   

Nie jestem pewien czy, komentarz taki jak mój jest dozwolony, ale wydaje mi się, że lepszą opcją będzie kusznik jako alternatywa imperialnego. Ogólnie mój pomysł miałby polegać na tym, że ta jednostka różniłaby się od zabójcy tak jak Smoczy Lisz od Upiornego Żmija(czyli większe obrażenia, ale bez efektów długofalowych, więcej PŻ, mniej PD), aczkolwiek posiadający cechy odchodzące od tej analogii(bazowa ochrona przed orężem* albo dajmy na to 10-15% panc.).

Tak sobie myślę, że niedługo mógłbym taki pomysł przedstawić.

* inspiracja postem Gaderica
_________________
"For too long I've been parched of thirst and unable to quench it. Too long I've been starving to death and haven't died. I feel nothing. Not the wind on my face nor the spray of the sea. Nor the warmth of a woman's flesh."
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-13, 16:11   

Chciałbym przypomnieć, że obowiązuje pewien regulamin wstawiania pomysłów nowych, którego należy przestrzegać. Bo za chwilę będzie tu trzeba wołać kogoś z JA żeby posprzątał bałagan.
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-02-13, 16:22   

Łowca Magów

Przynależność: Imperium, Ludzie

Drzewko rozwoju: Łucznicy

Opis Jednostki: Łowcy magów wspomagają Imperium w walce przeciwko tym którzy używają magiczna sile by siać zarazę i spustoszenie.

Potępieni przez kościół za studiowanie czarnych sztuk magicznych stali się potężnymi sojusznikami kiedy armie Nieumarłych zaczęły zagrażać granicom Imperium.

Poziom: 3
PD:
PŻ: 130
Pancerz:0
Odporności: brak
Ochrony: brak

Atak: Kusza / Antymagia
Szanse:80% /70%
Obrażenia: 55 / Zmniejszenie obszaru ataku do 2x2
Źródło: oręż / życie
Inicjatywa: 55
zasięg: Wybrana jednostka.
Cele:1
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-14, 14:33   

Ocena łowcy magów

Klimat 6/10
Łowcy magów zostali potępieni przez inkwizycję za praktykowanie sztuk, które mieli niszczyć? Dziwne połączenie, ale w miarę akceptowalne. Antymagia. Pojęcie często stosowane, ale za każdem razem jakby mnie śmieszy, bo z cząstką anty- powinno być to szerokie spektrum podczas gdy zazwyczaj niewielkie to jest.

Balans 7/10
No cóż, zabójca zadaje więcej obrażeń, zatruwa i ma więcej PŻ. Łowca ma obniżenie obrażeń. co mu poprawia stan.

Użyteczność 8/10
W przypadku kiedy inne rasy mają stworzenia zadające większe obrażenia i mają większe HP to połączenia łowcy, medyka i żelaznej pierwszej linii tworzy skład, który dałby znaczącą przewagę. Byłoby więcej, gdyby atakował innym niż oręż (do walki z upiorami, a imperium tutaj jest nieco upośledzone).

Oryginalność 3/10
Jakby to powiedzieć... Schemat powtarzalny, niezbyt często ale jednak. Wysokiej noty dać nie mogę.

Wynik końcowy: 24pkt, ocena 3
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
RacaRomana 
Chłop
Wymysł Alchemika



Wiek: 31
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Wysłany: 2011-02-16, 19:28   

Jednostka, która ma za zadanie zastępować jednocześnie strzelca i wojownika u Mortis ;]

Przynależność: Hordy Nieumarłych
Drzewko rozwoju: Poprzednia forma - Templariusz

Nazwa jednostki: Kustosz
Opis jednostki: Kustosze trudnią się w pogłębianiu efektywności wszystkich plag żołnierzy Mortis.

Dodatkowe tło fabularne: Kto by pomyślał do niedawna, co skrywają arcymagowie ludzi w swoich sferach dotykalnego mózgu. Gdyby wszyscy ludzie żyliby w zgodzie, zapewne my bylibyśmy tylko nawozem dla wciąż mnożącej się cielesności. Naszym szczęściem jest, że są ze sobą skłóceni, rozproszeni po całym Nevendaarze, wciąż próbujący zachować na wieki nie tylko dusze, ale i ciało. Jednego te próby doprowadziły do zagrażającego Hordom Mortis odkrycia. Otóż istniał sposób, pewien czar, który rzecz jasna w magiczny sposób pozwalał odtworzyć wszystkie cechy żywych nawet na dopiero co zjedzonym kurzym udku, który zaczął beztrosko skakać po stole. Dusza zostawała uwięziona w swoim więzieniu z magicznie odtworzonymi organami i pozostałymi resztami kości, odczuwała ból i mogła nawet ponownie zginąć. Ów mag został porwany i stracony przez naszą armię, ale przed tym zdołano wydobyć z niego wiedzę na temat tego czaru, który później został lekko zmodyfikowany. Jak się okazało, rzucać go mogła tylko istota żywa, więc rola czarnoksiężnika przypadła na kustoszów.

Opis wyglądu: Postać ubrana w czarną zbroję. W prawej ręce dzierży masywną tarcze, chroniącą nieuzbrojoną lewą rękę, która trzyma podniszczoną księgę. Przed oczami (lub jak kto woli oczodołami) ma zaśniedziałe okulary, a głowa zamknięta jest w przyłbicy bez zasłony, która by ograniczała wzrok kustosza.

Poziom: 3
PD: 600
PŻ: 180
Pancerz: 20
Odporności: Brak
Ochrony: Brak

Atak: Incarnatum/Gnicie
Szanse: 80%/80%
Obrażenia: 0
Źródło: Życie/Śmierć
Inicjatywa: 45
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1
Dodatkowe informacje:
Incarnatum – Jeśli cel jest jednostką nieumarłą, jej odporność na obrażenia od śmierci zostają zredukowana o 50% na 2 tury.
Gnicie – Jeśli cel miał ochronę przed śmiercią, zostanie ona zniesiona do końca bitwy. Jeśli jednak jej nie miał, doznaje o 50% więcej obrażeń od ataków mających źródło w śmierci na 2 tury.
 
 
Milten 
Wtajemniczony


Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 4
Wysłany: 2011-02-25, 20:04   

Przynależność: Neutralni
Nazwa jednostki: Piromanta

Opis jednostki: Kultyści którzy odeszli od Bethrezena nazywani są Piromantami. Sprawują kontrole nad ognistymi bestiami.
Dodatkowe tło fabularne: Nie wszyscy heretycy trzymają się służby u Księcia Demonów. Niektóre, najbardziej ambitne i najsilniejsze jednostki potrafią złamać czar opętania, zachowując swoje piekielne moce. Większość z nich szybko zostanie schwytana przez Legiony i okrutnie ukarana, ale niektórzy przeżyją. Ci najlepsi uczą się kontrolować plan żywiołu ognia aby zwiększyć swoje szanse przetrwania. Stają sie wówczas odporni na płomienie.
Wygląd jednostki: Człowiek w obdartych szatach kultysty. Jego nagi tors jest pokryty oparzeniami, a twarz zakryta żelazną maską. W prawej dłoni ciągle tli się ogień, lewa jest poparzona i zwisa bezwładnie wzdłuż ciała. W czasie przyzywania Piromanta unosi prawą dłoń w górę, a z palców strzelają płomienie.

Poziom: 3
PD: 1600
HP:85
Odporności: Ogień
Ochrona: brak

Atak: Przyzwij
Szanse trafienia: 100%
Obrażenia: Brak
Źródło: Ogień
Inicjatywa: 50
Zasięg: Dowolne pole
Liczba celów: 1

Przynależność: Neutralni
Nazwa: Żywioł Ognia
Opis: Personifikacja żywiołu ognia. Bezcielesne i pozbawione własnej woli ogniste żywioły służą tym, którzy potrafią je przywołać.
Dodatkowe tło fabularne: Istoty te nie posiadają własnej woli, rozumu czy ciała. To czysty ogień, stworzony przez magię i mający tylko jeden cel: Ochrona do śmierci człowieka który go wezwał. Nie ima się ich oręż, a ich płomienie dosiegają każdą jednostke na polu bitwy.
Poziom:2
PD: 450
Odpornośc: Ogień
Ochrona: Oręż
HP: 90

Atak: Ognisty dotyk
Szanse trafienia: 80%
Obrażenia: 40
Źródło: Ogień
Inicjatywa: 50
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele:1
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2011-02-26, 18:13   

Przynależność: Imperium – Drzewko Łuczników
Nazwa jednostki: Muszkieter

Tło fabularne: W zamian za udzielona pomoc militarna w wojnach na poludniowych krancach ziemi Górskich Klanow Król Emry zazadał od krasnoludów dostepu do ich technologii. Zdziesiatkowane przez wroga zmuszone byly przystac na układ. Krasnoludy dostarczyły wojskom Imperium 500 muszkietów dbając jednak o tajemnice zamknęły dostęp do mechanizmów runiczna pieczęcią. Emry powołał specjalny oddział wybornych strzelców którym głównym zadaniem było chronic Stolice Imperium.

Znaczenie Taktyczne: Wysokie obrazenia które wynagradzaja niska inicjatywe sprawiaja, ze Muszkieter to jednostka nastawiona do walki przeciwko zywotnemu wrogowi. Salwa tych jednostek jest bardzo niebezpieczna bronia przeciwko dwupolowym demonom, a nawet zywotnym kranosludom i orkom.

Poziom: 3
PD: 1600
HP:120
Odporności: brak
Ochrona: brak

Atak: Muszkiet
Szanse trafienia: 80%
Obrażenia: 80
Źródło: Oręż
Inicjatywa: 40
Zasięg: Dowolny
Liczba celów: 1
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-27, 10:34   

Łowca magów


Klimat 5/10
Nie czuję. Łucznik posługujący się antymagią (a w zasadzie metamagią) która nie wiadomo skąd ma jakiś związek z "czarnymi sztukami magicznymi", co tylko się kłóci z bardzo "ogólną"nazwą. Nie najlepsze.

Balans 7/10
Brakuje mi PD do pełnej oceny, niemniej jednak względem zabójcy imperialnego ma 5 pż mniej, 5 ini mniej, 25 dmg mniej (przypominam, że liczę zawsze zwykłe + specjalne razem bo to się pokrywa z wyliczeniami zawsze) w zamian oferując sytuacyjny efekt, do tego od życia (!). A ja jestem przeciwny czemuś na co nikt nie jest odporny.

Użyteczność 5/10
Ratuje go fakt, że w walce z tym, na co się go bierze jest stosunkowo niezły, niemniej jednak redukcja obszaru ochroni nie więcej niż 2 jednostki, a żeby to osiągnąć musimy go wytrenować zamiast zabójcy, czyli bardzo fajną (i nadal skuteczną) jednostkę zastąpić tym przeciętniakiem. Nie widzi mi się to.

Oryginalność 7/10
Hmm... nie jest z tym specjalnie źle, pomysł sili się na odkrywczość poprzez zrobienie łucznika utrudniającego magom życie zamiast zakańczającego go, nie jest to jednak wielki przełom. W skali Disa mimo wszystko coś nowego.

24 pkt daje nam 3

Kustosz


Klimat 3/10
Dla mnie koszmar; jakiś cokolwiek groteskowy pomysł wkoptowany do drzewka templariuszy, legitymujący się łączeniem zbroi atrybutów maga, w tym absurdalnych okularków. Całkowicie nie czuję tej jednostki.

Balans 4/10
Całkiem wytrzymała jednostka która jednak skupia się na przybliżaniu śmierci wrogów, zamiast walce wręcz. Wyjątkowo głupi pomysł w "zniesieniu ochrony przed śmiercią do końca bitwy", nie widzę w tym wielkiego zastosowania (zwłaszcza, że efekt który to powoduje ma źródło w śmierci, więc zostanie zablokowany zanim zadziała). Plus, są tutaj w ataku ogromne liczby (tak, mam na myśli wzmacnianie obrażeń o 50%) które psują niezłe wyważenie reszty.
Dolicz jeszcze jak to wygląda po uwzględnieniu możliwości destrukcyjnych magów Hord.

Użyteczność 8/10
Jednostka która załatwia problem z neutralnymi nieumarłymi, robi niejako kuku uzdrowicielom i pozwala generalnie ściskać wszystko szybciej,a do tego ma szanse trzymać pierwszą linię przez chwilę? Ja się na to piszę, (nawet jakby zwiększał te obrażenia po 15-20%) niemniej jednak miałbym obawy co do możliwości (za dużych) tej poczwarki.
Do tego to jedyny woj który pięknie się nadaje do rozwijania gdy idziemy w Zmory lub śmierci.

Oryginalność 8/10
Samo wzmacnianie ataków od śmierci wielce oryginalne nie jest, ale załatwianie problemu z neutralnymi zdechlakami i umieszczenie tej solucji w pierwszej linii z nie najgorszym pancerzem to dosyć świeży pomysł. Nie powala, ale jest bardzo solidne.

[Uwaga na boku: ta jednostka wymagałaby zapisu "Incarnatum lub Gnicie" który jako jedyny pozwoliłby jej działać tak, jak autor zamierzył.]

23 pkt daje nam 3
_____________________________________________________________________
Pozostałe dwie jednostki zostawię sobie na kiedy indziej.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-27, 16:31   

Ocena kustosza

Klimat 2/10
Zaraza jedna wie, w jaki sposób jest on powiązany z Templariuszem. Wiem, że w całym Disciplesie jest tendencja do minimalizacji powiązań, jednak widać jakiś sens rozwoju. Tutaj okazuje się, że jest to jednostka zupełnie odosobniona, nawet opis krótki nie łączy się z rozbudowanym. Nawet połączenia w nazwie są słabe, bo w żaden sposób nie powiązują się z definicją kustosza. Nie czuję tego.

Balans 4/10
Jednostka szybko awansuje, ale z owym nic nie idzie z wyjątkiem PŻ. 20 pancerza to niewiele dla 180 PŻ - może dać mu maksymalnie jedną akcję przed zejściem ze świata. Jest to raczej miły dodatek, który ma na celu zmniejszenie kosztów leczenia.

Użyteczność 6/10
Załatwiana jest kwestia walki zdechlaki kontra zdechlaki, ale z wyłączeniem tej sprawy... Zacząć trzeba od tego, że tracimy osobnika, który walczy w zwarciu, który ignorował pierwsze działanie oparte o żywioły i czary na nie w mapie głównej. Suma sumarum - użyteczne jest, lecz w ściśle określonych warunkach.

Oryginalność 7/10
Podstawa pomysłu jest dobra, gorzej z rozpiską fabularną oraz mechaniką. Jakoś po prostu tak...

Wynik końcowy: 19pkt, ocena 2,5

Ocena piromanty (i żywioła)

Klimat 7/10
Pomijając błędy językowe opis za wiele nie daje. Zdrajcy wśród opętanych jest interesującym zagadnieniem. Pozostaje jednak kwestia, że nigdzie nie ma wzmianek o planach żywiołów w Nevendaarze i jak to wszystko się ma trzymać kupy. Mimo tego podoba mi się (najpewniej dlatego, że mało jest neutralnych demonicznych). No i jest jeszcze sprawa niezgodności opisu żywiołaka i piromanty (jeden mówi o tworzeniu a drugi o przywoływaniu).

Balans 7/10
Przywoływacz bardzo podobny do władcy żywiołów z Imperium. Podstawowa różnica tkwi w żywiołakach, gdzie ten żywiołak ogniowy dominuje. Może mi się to wydaje, że ma nieco zawyżone wymagania PD, ale to tylko niewielkie odczucie. Ogólnie jest dobrze.

Użyteczność 6/10
Gdyby to była jednostka frakcyjna to by użyteczności było niewiele (z wiadomych powodów), ale to jest jednostka neutralna... Doskonały jako utrudniacz misji.

Oryginalność 4/10
Jest to po prostu władca żywiołów przerobiony na ogień. Jedyny plus w tej sferze to kwestia stosunku do Legionu.

Wynik końcowy: 24pkt, ocena 3
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-27, 18:10   

Nazwa jednostki: Dziedzic
Przynależność: Przymierze elfów (kolejny stopień maga po Archoncie).

Tło fabularne: Mówi się, że Drulian w chwili śmierci przeklęła Nevendaar. Nim płomień strawił jej ciało jedna łza spośród tysiąca przelanych stała się istotą nowego życia… Duchy tamtych dni będące świadkami przeszłości stały się narzędziem Dziedzica umownie uważanego za potomka historii, syna ostatniej prawowitej królowej. Mędrzec ten nie uznaje zwierzchnictwa Illumielle sądząc, że czas potężnych władczyń przeminął. Miast nich nadejść powinny zmiany obalające obecną władzę, której miejsce zajęłaby Wysoka Rada, przewodniczącym zaś miałby być jedyny dziedzic boskiej krwi.

Poziom: 4
PD: 2200
HP:105
Odporności: brak
Ochrona: brak

Atak: Smoczy zew lub Wola rady
Szanse trafienia: 80% lub 70%
Obrażenia: 65
Źródło: Powietrze
Inicjatywa: 35
Zasięg: Wszyscy

Wola Rady: Czymże jest twe ostrze, srebrny miecz czy topór? Gdy rada wyda werdykt samozwańcy smakują goryczy własnego oręża.
Jest to zaklęcie zadające obrażenia równe ilości zniszczeń zadawanych przez wrogów.
Mechanika: Kilka przykładów dla jaśniejszego przedstawienia umiejki.
Wtajemniczony po aktywowaniu otrzyma 15p obrażeń czyli w tym przypadku jest to bezużyteczne, natomiast obrońca wiary oberwie 125p tyle ile wynosi jego własny dm. Umiejętność ma źródło przeciwnika na którym jest aktywowana, nie wlicza w to dodatkowych efektów takich jak trucizna czy rozbicie pancerza, nie występuje razem z podstawowym atakiem. Jednostki mające podwójny atak np. grabieżca otrzymują dm równy jednej salwie czyli 70 punktów obrażeń. Smoczy Zew stanowi alternatywny atak Wola rady jest skillem aktywowanym.
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2011-02-27, 21:56, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-27, 18:51   

Arosal napisał/a:

Wola Rady: Czymże jest twe ostrze, srebrny miecz czy topór? Gdy rada wyda werdykt samozwańcy smakują goryczy własnego oręża.
Jest to zaklęcie zadające obrażenia równe ilości zniszczeń zadawanych przez wrogów.
Mechanika: Kilka przykładów dla jaśniejszego przedstawienia umiejki.
Wtajemniczony po aktywowaniu otrzyma 15p obrażeń czyli w tym przypadku jest to bezużyteczne, natomiast obrońca wiary oberwie 125p tyle ile wynosi jego własny dm. Umiejętność ma źródło przeciwnika na którym jest aktywowana, nie wlicza w to dodatkowych efektów takich jak trucizna czy rozbicie pancerza, nie występuje razem z podstawowym atakiem. Jednostki mające podwójny atak np. grabieżca otrzymują dm równy jednej salwie czyli 70 punktów obrażeń. Smoczy Zew stanowi alternatywny atak Wola rady jest skillem aktywowanym.


Zatem sugerowałbym użyć poprawnego i jasnego zapisu, bo "/" oznacza drugorzędny efekt ataku, zapisanie dwóch opcji z "lub" między nimi oznacza dwie różne możliwości. W obecnej formie opis słowny i zapis karty jednostki są sprzeczne ze sobą nawzajem.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-28, 12:39   

Vozu to twoje pedantyczne nastawienie perfekcjonisty... grrr :devil:
Poprawiłem, czekam na ocenę.

Edit:

Athelle napisał/a:
W temacie od dłuższego czasu cisza. Może znalazło by się kilka chętnych osób do małego konkursu którym jest własnie stworzenie nowej jednostki, która byłaby oceniana na podstawie systemu stworzonego w tym temacie.

Chodzi o alternatywna jednostkę w drzewku łuczników Imperium.


Ten konkurs związany z alternatywą dla Imperialnego zabójcy jest nadal aktualny?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum