Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2014-01-27, 21:55
INNE - Dowódcy
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-07, 17:03   INNE - Dowódcy

Wszelakie pomysły, wizje i sugestie dotyczące bohaterów tej rasy. Przypomnę, że minimalna ilość to pięciu bohaterów plus różdżkarz i złodziej.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2014-06-24, 13:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-15, 19:37   

Solny mag - przy waszej konstrukcji jednostek ten bohater wydaje się być małoprzydatny. Poza tym interesuję się ścieżką rozwoju.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-02-15, 19:49   

Ścieżką rozwoju w jakim sensie?
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-16, 07:27   

Ech, macie te drzewka rozwoju bohaterów (chyba, że z tego zrezygnowaliście). Swego czasu pamiętam jak pisaliście na chacie, że w wielu przypadkach od ręki macie mniej-więcej ideę rozwojową. Jeżeli coś takiego macie to byłabym nią zainteresowana. Jak nie to trudno, poczekam.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-02-16, 08:09   

O bohaterach nieco jest tutaj: http://disciples.pl/viewtopic.php?p=35975#35975
Zdolności można układać w drzewka, mogą być też zależne czysto od poziomu, wszystko zależy od tego jaka to zdolność itp.
Jeżeli chodzi o pomysły na bohaterów - na razie zajmujemy się wyłącznie podstawowymi rasami, żeby kiedyś tę podstawkę skończyć (a przy naszej ilości modyfikacji bywa to problematyczne). Przy czym w kwestiach ras dodatkowych chętnie dyskutujemy, wysłuchujemy pomysłów a czasem wysuwamy swoje.
Także dla żadnego bohatera Moczarów nie mamy żadnej idei.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-04-19, 19:11   

Przepraszam za powtórzenia, ale nie jestem lingwistką aby znaleźć jakiś zamiennik.


Solny mag - dla większości istot bagna to rejon, gdzie jest za wiele wody a za mało ziemi. Taka ilość wody sprzyja rozwijaniu wyspecjalizowanych mchów, które potrafią trzymać w swojej konstrukcji trzy razy tyle wody ile samo waży. A to jeszcze zwiększa wilgotność. Ale są też inne rodzaje mokradeł. Jednym z nich są solne bagna. Kiedy łzy Sonielle spadały na Nevendaar jedne były bardziej a inne mniej zasolone. Tam, gdzie powstały odizolowane jeziorka zaczęły one wysychać. Kiedy ekosystem się ustabilizował lokalna flora zaczęła stabilizować się w utrzymywaniu wody. Kiedy jakaś rzeka zaczęła bić nowe koryto to były już odpowiednie warunki na utworzenie stabilnego moczarka. Na takich warunkach żyły kilka plemion jaszczurowatych. Brak silnych magów wymusił przekopiowanie działań krasnoludzkich aby połączyć magię i naukę. Wynikiem tego jest solny mag.

Typ uzbrojenia: broń i tarcza
Dowodzenie 3
Biegłość w szatach

Umiejętności klasowe
(lvl 1) Przesychanie - sól ma zdolność wysysania wody z otoczenia, a jak się nią ciągle otacza to można się uchronić przed wodną bronią. Odporność na wodę
(lvl 4) Pancerz z soli - sól powoduje też osłabnięcie tradycyjnych metali, a dodatkowo szron staje się coraz gęstszy i mocniejszy. +10 do pancerza.
(lvl 5)---->Naloty soli - koniec w wykorzystania soli w defensywie! Szron z soli okrywa już wrogi osprzęt. Atak magiczny powoduje obniżenie inicjatywy, źródło powietrze.
(lvl 8)---->----->Wyssanie wody - dalsze wykorzystanie mocy soli prowadzi do wysysania wody. Wyssanie życia (słabsze niż u wampira) źródło powietrze
(lvl 1) Wycena wiedzy - jak ktoś wie, ile czasu i energii wymaga stworzenie mikstur nie da się okantować tak, jak ignorant. -10% do ceny mikstur.
(lvl 3) Sole trzeźwiące - przed śmiercią właściwą jest chwila, kiedy to można jeszcze ożywić istotę. Problem był w tym, że jedne metody były skuteczne w jednych sytuacjach, a inne już nie. Specjalne środki oparte o sole sodowe pozwalają odnowić działanie ciała i umysłu świeżo zmarłych. Zdolność aktywna - jednorazowe wskrzeszenie w czasie bitwy z 10% PŻ.
(lvl 7) Cynkowane potrawy - jest pewna sól, oparta o cynk, która ułatwia organizmowi walkę z zarazkami. Regularne spożywanie jej daje pewną ochronę przed działaniem magii śmierci. Wszyscy w jego armii mają odporność na śmierć.
(lvl 7) Zasolenie ziemi - wszyscy wiedzą, że ziemia z dużą zawartością soli nie nadaje się do wykorzystania gospodarczego. Kiedy jakieś ludy podbijały zaciekłych wrogów to ich ziemie zaorywano solą, aby nie mogli stanowić zagrożenia. Nasi magowie zajęli się tym na większą skalę. Kilkoma działaniami zasalają teren. Zdolność aktywna - dany teren przez 2 kolejki jest neutralny.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum