Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-15, 19:37
Solny mag - przy waszej konstrukcji jednostek ten bohater wydaje się być małoprzydatny. Poza tym interesuję się ścieżką rozwoju.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-16, 07:27
Ech, macie te drzewka rozwoju bohaterów (chyba, że z tego zrezygnowaliście). Swego czasu pamiętam jak pisaliście na chacie, że w wielu przypadkach od ręki macie mniej-więcej ideę rozwojową. Jeżeli coś takiego macie to byłabym nią zainteresowana. Jak nie to trudno, poczekam.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
O bohaterach nieco jest tutaj: http://disciples.pl/viewtopic.php?p=35975#35975
Zdolności można układać w drzewka, mogą być też zależne czysto od poziomu, wszystko zależy od tego jaka to zdolność itp.
Jeżeli chodzi o pomysły na bohaterów - na razie zajmujemy się wyłącznie podstawowymi rasami, żeby kiedyś tę podstawkę skończyć (a przy naszej ilości modyfikacji bywa to problematyczne). Przy czym w kwestiach ras dodatkowych chętnie dyskutujemy, wysłuchujemy pomysłów a czasem wysuwamy swoje.
Także dla żadnego bohatera Moczarów nie mamy żadnej idei.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-04-19, 19:11
Przepraszam za powtórzenia, ale nie jestem lingwistką aby znaleźć jakiś zamiennik.
Solny mag - dla większości istot bagna to rejon, gdzie jest za wiele wody a za mało ziemi. Taka ilość wody sprzyja rozwijaniu wyspecjalizowanych mchów, które potrafią trzymać w swojej konstrukcji trzy razy tyle wody ile samo waży. A to jeszcze zwiększa wilgotność. Ale są też inne rodzaje mokradeł. Jednym z nich są solne bagna. Kiedy łzy Sonielle spadały na Nevendaar jedne były bardziej a inne mniej zasolone. Tam, gdzie powstały odizolowane jeziorka zaczęły one wysychać. Kiedy ekosystem się ustabilizował lokalna flora zaczęła stabilizować się w utrzymywaniu wody. Kiedy jakaś rzeka zaczęła bić nowe koryto to były już odpowiednie warunki na utworzenie stabilnego moczarka. Na takich warunkach żyły kilka plemion jaszczurowatych. Brak silnych magów wymusił przekopiowanie działań krasnoludzkich aby połączyć magię i naukę. Wynikiem tego jest solny mag.
Typ uzbrojenia: broń i tarcza
Dowodzenie 3
Biegłość w szatach
Umiejętności klasowe
(lvl 1) Przesychanie - sól ma zdolność wysysania wody z otoczenia, a jak się nią ciągle otacza to można się uchronić przed wodną bronią. Odporność na wodę
(lvl 4) Pancerz z soli - sól powoduje też osłabnięcie tradycyjnych metali, a dodatkowo szron staje się coraz gęstszy i mocniejszy. +10 do pancerza.
(lvl 5)---->Naloty soli - koniec w wykorzystania soli w defensywie! Szron z soli okrywa już wrogi osprzęt. Atak magiczny powoduje obniżenie inicjatywy, źródło powietrze.
(lvl 8)---->----->Wyssanie wody - dalsze wykorzystanie mocy soli prowadzi do wysysania wody. Wyssanie życia (słabsze niż u wampira) źródło powietrze
(lvl 1) Wycena wiedzy - jak ktoś wie, ile czasu i energii wymaga stworzenie mikstur nie da się okantować tak, jak ignorant. -10% do ceny mikstur.
(lvl 3) Sole trzeźwiące - przed śmiercią właściwą jest chwila, kiedy to można jeszcze ożywić istotę. Problem był w tym, że jedne metody były skuteczne w jednych sytuacjach, a inne już nie. Specjalne środki oparte o sole sodowe pozwalają odnowić działanie ciała i umysłu świeżo zmarłych. Zdolność aktywna - jednorazowe wskrzeszenie w czasie bitwy z 10% PŻ.
(lvl 7) Cynkowane potrawy - jest pewna sól, oparta o cynk, która ułatwia organizmowi walkę z zarazkami. Regularne spożywanie jej daje pewną ochronę przed działaniem magii śmierci. Wszyscy w jego armii mają odporność na śmierć.
(lvl 7) Zasolenie ziemi - wszyscy wiedzą, że ziemia z dużą zawartością soli nie nadaje się do wykorzystania gospodarczego. Kiedy jakieś ludy podbijały zaciekłych wrogów to ich ziemie zaorywano solą, aby nie mogli stanowić zagrożenia. Nasi magowie zajęli się tym na większą skalę. Kilkoma działaniami zasalają teren. Zdolność aktywna - dany teren przez 2 kolejki jest neutralny.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum