A, no to przepraszam Pete. Szkoda tylko, że Gargulec nie jest możliwy do sparaliżowania, a Inkub załatwiłby Inkwizytorów jeżeli miałby turę. I zawsze pozostaje sprawa zdejmowania paraliżu przez Prorokinię...
Szkoda tylko, że Gargulec nie jest możliwy do sparaliżowania.
To akurat wiem tylko że w gargulca bym cisnoł wartownikami fakt że ma dobry pancerz ale z odmrożeniem niemiałby tak łatwo.
A co do Prorokini i Odcienia to zależy kto pierwszy by miał turę...
O to mój najlepszy team w klanach... Czcigodnych oczywiście blokuję bo nie opłaca się dalej nim awansować...
A Czempion Orków to moja ulubiona jednostka neutralna więc jak nadarza się okazja to Go werbuję
Klany.JPG
Plik ściągnięto 14842 raz(y) 32,73 KB
Ostatnio zmieniony przez R'edoa Yevonea 2009-06-13, 19:26, w całości zmieniany 1 raz
Moja nieśmiertelna drużyna u elfów wygląda następująco:
3 szarżujące centaury z przodu
1 opiekunka gaju (albo sylfida zależnie od rasy przeciwnika)
1 grabieżca
1 driada
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2009-06-17, 18:01
Kubil98 napisał/a:
Moja nieśmiertelna drużyna u elfów wygląda następująco:
3 szarżujące centaury z przodu
1 opiekunka gaju (albo sylfida zależnie od rasy przeciwnika)
1 grabieżca
1 driada
Piąteczka! (i wracaj do ławki ) super skład, jak najbardziej popieram!
Co do składu krasnoludów z dwoma SY i arcydruidką, to gdy synowie będą mieli już obrażenia powyżej 200, warto moim zdaniem wymienić arcy na pustelnika. I ten skład dopiero u krasnoludów wymiata
Proponuję skorzystać z zainstalowanego w FireFox'ie słownika ortograficznego. Unikniesz takich błędów, a i R'ed nie będzie trafiało... I nie pisz posta pod postem, to jest zabronione.
made by Nagash
Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2009-06-19, 22:22, w całości zmieniany 2 razy
Co do składu krasnoludów z dwoma SY i arcydruidką, to gdy synowie będą mieli już obrażenia powyżej 200, warto moim zdaniem wymienić arcy na pustelnika.
Zapomniałem dodać, że w tym składzie zamiast Arcydruidki dajemy Alchemika by nie tracić niczego z ich siły.
Zapomniałem dodać, że w tym składzie zamiast Arcydruidki dajemy Alchemika by nie tracić niczego z ich siły.
Można i tak, ale jednak jednostka dystansowa się przydaje. Z alchemiczką niby nie tracimy nic z siły, ale szczególnie na wcześniejszych poziomach jest to uciążliwa i niekiedy zbyt wolna jednostka. A o zdobywaniu z nią stolic nie wspomnę.
Pete napisał/a:
No nie wiem czy z tymi Królami to tak super... Ja zawsze blokuje Czcigodnego, bo nie pyli się nim dalej awansować...
Czasem się "pyli", zależy od sytuacji. Czcigodny ma jedynie przewagę w ini, co zresztą i tak dużo nie zmienia w walce. A te jego ochrony czasem się przydają.
Ja raczej zamiast rycerza piekieł i modeusza wolę dać gargulca. Włodarz, Książę, Sukub i Obsydianowy Gargulec to dobry skład, troszkę dłuższe walki, ale gargulec wszystkie ciosy zbiera, a to i jego pancerz wydłuża życie drużyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum