Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsza drużyna
Autor Wiadomość
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-01, 22:14   Najlepsza drużyna

Jak w temacie...

Dla Imperium sądzę, że z przodu trzech Obrońców Wiary, z tyłu bohater mag oraz dwóch uzdrowicieli leczących wszystkich (przepraszam ale dawno nie grałem i zapomniałem jak się jednostki nazywają) albo jeden z w/w uzdrowicieli i czarodziej lub imperialny zabójca. Ja wole dwóch uzdrowicieli.

Legiony bez kłopotu: dwóch Włodarzy, Rycerz Piekieł oraz dowódca mag.

Hordy myślę powinny składać się z trzech Widmowych wojowników, z tyłu bohaterka Królowa Lisz i dwa paraliżujące wszystkich lub jeden paraliżujący wszystkich oraz Arcywampir ze względu na możliwość leczenia kolegów.

Górskie Klany to już mój wymyślony skład: z tyłu bohater atakujący wszystkich ziemią oraz dwóch kolesi dająch dodatkowy atak a z przodu trzech kolesi co mają podwójne uderzenie. Obrażenia na wyższych poziomach wchodza w dwa do trzech tysięcy na turę... Polecam...
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-03, 17:56   

W druzynie imperium wystarczy jedna prorokini. Na jej miejsce wstaw imperialnego zabojce. Dzieki niemu mozesz na poczatku walki szybko usunac niewygodnego wroga :-> Pozatym trucizna naprawde sie przydaje.
Jak gram Legionami to mam w zaleznosci czy wodz jest wojownikiem ( bardziej preferuje) czy magiem - Diabel, Gargulec, hero- woj z przodu i z tylu jakis mag.
Hordy - probowalem grac z herosem Nosferatem ale strasznie cienka jest ta postac i druzyna bardzo czesto z walki wychodzila z duzymi stratami. Dlatego biore woja lub lisza krolowe. Dalej mam dwoch arcywampirow, widmowych wojownikow oraz odcien.Eksperymentowalem ze smokami- niezle bylo ,ale moglo byc lepiej ( do obrony zamkow z nimi :-P :mrgreen: )
 
 
 
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-06, 21:16   

Do obrony zamków właśnie najlepiej nadają się wilkołaki, dwa wystarczą a z tyłu dwa czarowniki i duch lub na odwrót.

Obrona miasta w Imperium to dwóch żołnierzy i trzech łuczników lub tytan, żołnierz i dwóch łuczników.

W Legionach koniecznie obrona składająca sie z dwóch Gargulców (super pancerz) i jeden czarodziej...

Górskie Klany to dwóch Olbrzymów i dopalenie mocy...

A u Elfów dwa Gryfy i łucznik...
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-06, 22:00   

2 wilkołaki to zbyt drogo, mi wiecznie kasy brakuje, więc o wilkołakach nawet nie marzę, choć 2 wiverny plus werewolf to ustawienie ładne to zreguły wystarczy mag zamiast wilczusia ;) w innych wypadkach jeżeli fundusze pozwolą to najlepiej używać jednostek specjalnych.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-06, 22:05   

Jeżeli masz w pierwszym szeregu kogoś, kto jest odporny na ciosy, to myślę, że nie powinieneś wstawiać kogoś podatnego własnie na nie do tegoż szeregu... W praktyce: mam Wilkołaka z przodu to daje trzech Inicjatów do tyłu i czekam na siano, jak się uda daję drugiego Wilkołaka. Jak już masz Wiwerny to daj żołnierza i nie trać siana na Wilkołaka...
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-06, 23:08   

Ja nie tracę siana na wilkołaki wogle bo przydatność ich dla mnie jest bliska zeru, a wiwerny dlatego że wivy>>wrodzy magowie. Wivy zabiją wrogich magów zanim magowie zabiją wilkołaka na obronie, prawdopodobnie potem wojownicy zatłuką wivy ale nie zrobią nic wilkowi. Ale wiluś i tak opłaca się tylko przeciw ludziom i elfom bo reszta ma olbrzymów, pustelników, czarownice i gargulce więc w sumie kicha.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Teemonek 
Giermek


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 26
Wysłany: 2007-05-08, 14:17   

Ale i tak miasto zazwyczaj atakują tak silne jednostki, że Wiwerny nie zdążą zabić ci magów, bo jakby nie patrzeć mają małe obrażenia i inicjatywe chyba 30 lub 35, więc i tak się najpierw magowie ruszają. I zazwyczaj Wiluś pada biedactwo pod piorunami lub ogniem, chyba że udaje mu się i parę razy w niego nie trafiali...
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-08, 19:46   

To chyba oczywiste, że się wtedy miasto nie obroni, przecież nie o to chodzi, tylko o to, że gdy już twój główny odział zleje championów wroga i pójdzie dalej, żeby ci partyzantka wroga 1 lub 2 lvl miast nie odbiła.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 27
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-05-10, 14:26   

Dla demonów to będzie 2*rycerz piekieł po bokach na środku włodarz z tyłu arcyczart i inkub.
_________________
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-10, 15:31   

Bardzo standardowa kombinacja druzyny. Naprawde nic odkrywczego ;-) Podobnie jak - Rycerz piekiel, gargulec, wlodarz ( lub jego druga opcja, w zaleznosci czy wezmiemy tez inkuba lub modeusza), modeusz lub inkub. Najwazniejsze zeby druzyna miala choc jedna jednostke ktora atakuje zywiolami ( przez te przeklete hordy :evil: )
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 108
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-05-27, 17:31   

Pamiętam swoją armię, mieliśmy wszystko jak szło aż do Galeana, przy nim była lipa. Normalnie grałem różnymi ustawieniami i tylko zmieniałem je tak dla zabawy (ot dawałem pod to co z templariusza wychodziło w przedostatniej mapy kampanii na ten przykład). Ale w ostatniej mapie kampaniitruposzów ustawiłem armię tak.

Arcywampir;Odcień;Arcywampir
Kościany typ co jest na końcu;Mój Nosferat na wysokim poziomie z super bajerami; kościany typ co jest na końcu

Mówię wam, taka armia nie do pobicia normalnymi środkami. Lałem wszystkich i wszystko (nawet stolicę zająłem, i to nie tylko w tej planszy) i co wy na to.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-27, 18:40   

Nic, akurat wymieniłeś najbardziej ekskluzywne ustawienie choć wydaje mi się, że Mroczny Władca zamiast kościeja to lepszy wybór :)
Ja Bestie Galleana na bardzo trudnym zatłukłem nawet tym ustawieniem :) :

warto zauważyć, że ten mag został zrekrutowany w tamtej misji bo lepiej pasował do takiego ustawienia niż mój główny bohater :mrgreen:
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 33
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-27, 21:52   

Pisałem już kiedyś o tak pięknym ustawieniu :D 5 razy śmierć i licz :D Ale chyba usunęło ten post przy przenosinach :D BTW...stworzyc taką armie to nielada wyczyn!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 00:40   

:mrgreen:

Poziom śmierci przed walką z Galleanem :D
W tej misji mam jeszcze jeden projekt ale na razie go zarzuciłem:

ze względu, że większość behemotów bije max. 300 co powoduje utrzymania pierwszej linii it's pain in the ass ;)

A to ustawienie jest imo najlepsze dla Imperium:

Oczywiście dla potrzeb rynku można je modyfikować :)
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-28, 07:57   

W Twoim wojsku Imperium wymieniłbym jednego zabójcę na białego czarodzieja.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-28, 08:09   

Dokladnie, nie ma nikogo ktory atakowal by jakimkolwiek zywiolem. Potem przyjdzie potyczka z nieumarlym i odpornym na orez i co???
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-28, 08:11   

Wogóle zawsze jak gram to wybieram dowódcę wojownika, bo może on mieć miejsce na każdy rodzaj jednostki.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-05-28, 11:21   

Gallean napisał/a:
Wogóle zawsze jak gram to wybieram dowódcę wojownika, bo może on mieć miejsce na każdy rodzaj jednostki.


A reszta nie może? :>
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-28, 11:31   

P@weł napisał/a:
Dokladnie, nie ma nikogo ktory atakowal by jakimkolwiek zywiolem. Potem przyjdzie potyczka z nieumarlym i odpornym na orez i co???


Łaskawie zwracam uwagę na podpis pod obrazkiem imperium "Oczywiście dla potrzeb rynku można je modyfikować :)"....

Gallean napisał/a:
W Twoim wojsku Imperium wymieniłbym jednego zabójcę na białego czarodzieja.


To czysta głupota, jeden zabójca niczego nie zabije, dwóch jest po to by zlikwidować niebezpiecznego paralizatora albo maga, albo 2 zabójców albo dwóch magów ale nic pośredniego...
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-28, 12:21   

Może, tyle, że chyba nie dasz do przodu dowódcy maga lub dowódcy łucznika. No chyba, że ma wysoki poziom.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum