No wiadomo... na kazda rase trzeba miec taktyke :) W sumie to nie gram taka druzyna i tak. Temat napewno bedzie ciekawszy jak rozegramy turniej wtedy bedzie wiadomo co dziala, a co nie.
Ja po prawdzie podawałem już kiedyś mój dream-team, który mnie więcej (raczej mniej) będę stosował w turnieju... Tylko wobec braku eksportu bohaterów będzie znacznie kosztowniejszy, ale jednak jego funkcjonalność jest sprawdzona. Tak mi przyszło do głowy, że jeżeli w D3 smoki Hord będą miały cover points`y, to nareszcie będą stanowiły jaką sensowną inwestycję...
hmmmmm moja "idealna" drużyna to team imperium z przodu 2xwielki inkwizytor, pegazi rycerz, 1 prorokini, biały mag, i imperialny zabójca xD superowy team wymiata w 100%
Zapominasz, że takie np. upiory mają większą INI Zresztą nawet jeśli miałbyś 3 Białych Czarodziei z tyłu na 3 Avatary Śmierci, to przy inicjatywie 40 dla każdej z jednostek szanse na to, że Twoi magowie zaatakują wszyscy jako pierwsi są nikłe :]
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Na Upiory najlepsi są Obrońca Gaju i Wartownik Zaatakują pierwsi (70 INI robi swoje) Poza tym Archonci też świetnie sobie poradzą:D (wśród Magów maja chyba najwyższe ini)
To ile Ty chcesz mieć w drużynie tych wartowników, że zdążysz 2 Zmory wyeliminować? 5? Zakładamy, że spotykają się dowódcy na poziomie 3, czyli 5 jednostek na 5. Nawet jeśli miałbyś w drużynie 4 wartowników, to ściągnięcie Zmor nic nie daje, zostaje Odcień, Mroczny Władca/Wojownik Szkieletów i Rycerz Śmierci nie ruszony :]
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-20, 18:31
Zobaczycie kto ma rację gdy zagracie na multi...
Ile razy muszę to mówić by dotarło?
W BE nigdy nie grałam bo nigdy nie miałam. Czytając statystyki to nie widzę problemu z walką z nimi - przeczytajcie moje "Opisanie armii nieumarłych" i wyciągnijcie wnioski.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
uwazam ze gdybanie co by bylo gdyby jest dosyc dziwne. zauwazcie ze w tych teoretycznych potyczkach nie uwzgledniacie boostow w artefaktach ani rzuconych czarow. poza tym wiele zalezaloby od szczescia - doswiadczenie pokazuje ze nieraz walczac okreslona druzyna okreslona potyczke np. sie ja przegrywalo a po loadowaniu atakujac w ten sam sposob roznosilo sie wroga druzyne w pyl tylko dlatego ze np. losowo atakowalismy pierwsi albo komp pudlowal. prawda jest tez taka ze na kazdy srodek i stnieje przeciwsrodek. nie ma druzyny nie do pokonania. moge dla przykladu podac sklad moich ulubionych druzyn (zaznaczam ze sa one do pokonania jak najbardziej)
IMPERIUM
przod - Obrońca Wiary - Rycerz Pegazów - Obrońca Wiary
tyl - Biały Mag - Prorokini - Biały Mag (ewentualnie dwie prorokini i jeden biały mag w zaleznosci od humoru)
KLANY
przod - Syn Ymira - Strażnik Królewski - Syn Ymira
tyl - Arcydruidka lub Pustelnik
LEGIONY
przod - Onyksowy Gargulec - Książe - Onyksowy Gargulec
tyl - Inkub
(te druzyne uwazam za naprawde dobra - jedna z najlepszych zwlaszcza kiedy inkub i gargulce podbija kilka poziomow wyzej a nasz dowdca ma sztandar ktory daje +20% pancerza. inkub petryfikuje ziemia a nie umyslem a malo jednostek ma ochrone na ziemie - wogole inkuba uwazam za jedna z lepszych jednostek w grze. podobnie gargulec atakuje ziemia czyli moze tluc nieumarlaki odporne na orez a do tego ma 60 inicjatywy, super armor zwlaszcza ze sztandarem i sam ma odpornosc na trucizne i ochrone na umysl)
HORDY
przod - Widmowy Wojownik - Rycerz Śmierci - Widmowy Wojownik
tyl - Arcywampir - Odcień - Arcywampir
(gralem rowniez z 3 odcieniami na tyle z bardzo dobrymi rezultatami. kiedy do tych trzech dodamy szanse paralizu widmowych wojownikow to uzyskujemy naprawde ciekawy skład)
PPRZYMIERZE
przod - Dziki Centaur - Pan Lasu - Dziki Cenataur
tyl - Grabieżca - Tancerka Słóńca - Grabieżca
(kapitalny sklad jednak problem pojawia sie przy jednostkach odpornych na orez - wtedy jednego Maraudera trzeba zastapic raczej Archontem lub ewentualnie Teurugiem. jednak na mapach bez nieumarlych zdecydowanie uwazam maga za zbednego)
DREAM TEAM
przod - Widmowy Wojownik - dowódca wojownik (obojętnie) - Onyksowy Gargulec
tyl - Prorokini - Inkub
(po prawdzie powiedziawszy ciezko stworzyc Dream Team majac tylko 6 pol do dyspozycji. ta druzyna wydaje mi sie bardzo dobra ale jest rowniez jak najbardziej do pokonania)
_________________ ...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
Dość istotna uwaga - Gargulec ma źródło ataku ziemia, ale tylko w Rise of the Elves. W Sacred Lands, Dark Prophecy i Gallean's Return atakował za pomocą oręża.
DREAM TEAM
przod - Widmowy Wojownik - dowódca wojownik (obojętnie) - Onyksowy Gargulec
tyl - Prorokini - Inkub
(po prawdzie powiedziawszy ciezko stworzyc Dream Team majac tylko 6 pol do dyspozycji. ta druzyna wydaje mi sie bardzo dobra ale jest rowniez jak najbardziej do pokonania)
Oczywiście że do pokonania lecz z trudem trzeba mieć Odcienia aby niektórych usztywnił
i dobrych łucznikó najlepiej wartowników bo mają odmrożenie...
a na przodzie dobrych Inkwizytorów...
Widmowy jest praktyczniejszy od Inkwizytora. Paraliż częściej się przydaje od odporności na umysł.
Odcień wymięka przy Inkubie, ziemia jako źródło ataku jest zabójcza....
Za łucznika robi gargulec, nie dość, że konkretny, to jeszcze pancerz posiada i zasłania tyły...
Vozu ale Ja nie napisałem tego z myślą że jest to najlepszy skład tylko taki, który by mógł zatawić czoło temu Theleby.
Przeczytaj początek mego posta...
Dość istotna uwaga - Gargulec ma źródło ataku ziemia, ale tylko w Rise of the Elves. W Sacred Lands, Dark Prophecy i Gallean's Return atakował za pomocą oręża.
w istocie jest to wazny szczegol ktory przeoczylem (a raczej wiedzialem ale zapomnialem). zatem nalezaloby wymienic gargulca na modeusza i rycerza piekieł na przod (ale na mapach bez nieumarlch pozostawiam pierwotny sklad)
btw przypominam sobie zreszta ze i z odpornoscia gargulca na trucizne i ochrona na umysl tez byly jakies roznice w zaleznosci od czesci chyba....
_________________ ...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum