Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mod Ligowy
Autor Wiadomość
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 29
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-12, 19:47   

Ja testowałem tylko na singlu, bo nie ma cały czas map do moda, bo ponoć miały być zrobione specjalnie pod testy do niego, albo nawet ligowe miały być odpowiednio przerobione.

Póki co dogłębniej to tylko diabła testowałem i coś mi się wydaję, że jeśli będzie się grać Wodzem Wojowników to rzeczywiście może to być niegłupi pomysł. W miarę przyzwoicie awansuję, a odkąd ma się demona i jakąś większą pulę hp to jakoś daję to radę. Ale trzeba pamiętać, że na zwykłych mapkach grałem, a tam przeciwnicy są nieco łatwiejszy no i nie musiałem pędzić z expieniem jak szalony.

Tak czy siak podejrzewam, że diabłami na multi będzie dało się grać, chociaż wiadomo, wszystko ejszcze zależy od konkretnej mapy.

Wreszcie diabły jakoś tak płynnie awansują. Czarownice jeszcze poprawić jakoś sensownie i chyba nie będę mógł już tyle na Legiony narzekać ^^
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 19:49   

Grałem na tej nowej (v2 co jest na tym podforum) testujac najbardziej szalone i bezsensowne sklady i neutralne armie nie byly przeszkoda, a sa bardzo pd'kodajne... powinno byc dobrze.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-12, 19:52   

Athelle napisał/a:
(czy gracz z dwupolowcem nie zyskuje przewagi)

Właśnie to mnie najbardziej interesuje i nie ma co ukrywać że najbardziej interesuje mnie gargulec i martwe smoki. Czy obniżenie ich limitu w połączeniu z większą ilością XP zdobywaną przez mniej liczne oddziały nie uczyni ich zbyt silnymi.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-12, 19:54   

Na dniach bedzie okazja do testow... mam zamiar wrzucic v2 ze wszystkimi kombinacjami ras.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 16:57   

W dniu dzisiejszym, całkiem niedawno wnioskowałem o następujące zmiany w ramach moda:
    -150 PD do awansu dla Czarodzieja (czyli zmiana na 1050)
    -175 PD do awansu dla Demonologa (zmiana na 1150)
    +50 PD do awansu Nekromanty (zmiana na 1200)
    -10 PŻ Lisza i Arcylisza
    -20 PŻ Wampira i Arcywampira
    -300 PD do awansu Sukuby (zmiana na 1200)
    +375 PD do awansu Inkuba (zmiana na 1500)
    -15 punktów procentowych szansy trafienia dla Inkuba (zmiana na 50%)

Jakieś komentarze, opinie etc?
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:00   

Elledan uparł się bym przeczytał propozycje nim je skrytykuje więc tak zrobiłem.

Co tak bardzo nie podoba Ci się w Inkubie, że eliminujesz go z gry :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 17:05   

Chce go wyrównać względem Sukuby i wziąć poprawkę w jego statach na to, że używa nietypowego źródła. Waham się, czy powinien mieć 50% czy 55% szans na trafienie, ale PD`ki na pewno muszą mu skoczyć, wcześniej to Sukuba miała tyle, ile mu teraz proponuję, a, jak wiadomo, ma ona źródło na które częściej się spotyka ochrony i odporności, oraz niestabilny efekt zdolności (w sumie balansowany jego potencjałem, ale jednak).
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:08   

Ale czynisz go jednostką słabsza od o poziom niższego Odcienia. Ma nietypowy atak ale jak chcesz iść tym tropem to zmniejsz HP i zwiększ limit XP Upiorowi, Zmorze i Śmierci za nietypową odporność.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 17:12   

Vog, Upiór i spółka mają HP stosunkowo niższe niż normalny strzelec tego samego poziomu winien mieć, to raz.
Dwa, że paraliż jest efektem "rodzimym" dla Hord, mają po prostu wyspecjalizowane w tym drzewko, natomiast u Legionów Sukuba i Inkub są "półspecjalni", poszerzają i tak duży wachlarz możliwości tej rasy w dziedzinie niekonwencjonalnych zagrań. Moim zdaniem Inkub jest zbyt mocny i trzeba coś z tym zrobić. Na te intencję i tak obciąłem PD Demonologowi, bo miał nienormalnie wysokie z racji awansu w Inkuba.
Przynajmniej na inne propozycje narzekań jeszcze nie ma.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:18   

No ale czy to źle że demony dają wiele możliwości taktycznych :?: Przecież nikt nikomu nie broni ich wybrać.
Vozu napisał/a:
Sukuba i Inkub są "półspecjalni"

Możesz to rozwinąć bo nie zrozumiałem o co chodzi :?:

Vozu napisał/a:
Upiór i spółka mają HP stosunkowo niższe niż normalny strzelec

Ale nie każdy strzelec może stać w pierwszej linii i śmiać się z Obrońcy wiary.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 17:21   

Są rodzynkami nie mającymi wiele wspólnego z profilem rasy, zwłaszcza Inkub. Co do którego może i wielkie zawyżanie PD jest przesadą, ale zmniejszenie szansy trafienia uważam za konieczne, bo przez niego Legiony mogą wręcz zbyt łatwo kopać tyłki.

EDIT: Z racji śmiania się z Obrońcy Wiary zmieniamy źródło ataku Anioła na powietrze, bo Imperium było ostatnią nacją, która nie miała nic porządnego na Upiory.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:26   

Skamienienie występuje u dwóch typów jednostek w Legionie tak jak u Hord Paraliż, do tego łucznicy operują żywiołem ziemi co jak dla mnie czyni go dość dobrze wkomponowanym w profil rasy.
Zmniejszenie szans na trafienie uczyni go bezużytecznym i usunie z gry a z tego co pamiętam MOD miał na celu zwiększenie ilości grywalnych składów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-13, 17:36   

Hm, ale Vozu ma racje... Odcien ma bardziej popularne zrodlo (tj. umysl), ma 50% szans na trafienie i nikt o to, ze jest bezuzyteczny nie krzyczy. Nie wiem co sprawia, ze Inkub z 50% szansami na trafienie będzie w gorszym położeniu.

Proponował bym zmniejszyc to PD.. i oddac poprawki do testów.
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-13, 17:37   

Pewnie o to, że duchy itd mają swoje drzewko, zaś inkub eliminuje praktycznie maga? Gdyby Hordy wychodziły również z magów, to nie byłoby różnicy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-13, 17:40   

To żaden powód. Legiony w innych drzewkach maja tez ciekawe zabawki (demony, gargulce - które całkowicie potrafią wyeliminować te wyjątkowo chore jednostki Hordy - z odpornością na oręż)
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:40   

Athelle napisał/a:
gorszym położeniu.

To że by go mieć trzeba przejść o jeden dodatkowy poziom doświadczenia co w turniejach często decyduje o wszystkim. Sukuba jest odpowiednikiem Odcienia ta sama ilość celi, źródło i skuteczność ale Inkub to już inna historia. Dodatkowo by w Hordach mieć Odcienia nie trzeba rezygnować z maga w oddziale czego w legionie nie da się uniknąć i trzeba zrezygnować z zadawanych obrażeń. Czy to nie jest gorsze położenie :?:

A na umysł odporna jest tylko inkwizytorska gałąź Imperium, czy to tak dużo :?: I to też kosztem obrażeń i posiadanych punktów życia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-13, 17:47   

Cytat:
Sukuba jest odpowiednikiem Odcienia ta sama ilość celi, źródło i skuteczność ale Inkub to już inna historia. Dodatkowo by w Hordach mieć Odcienia nie trzeba rezygnować z maga w oddziale czego w legionie nie da się uniknąć i trzeba zrezygnować z zadawanych obrażeń.


Vog nie swiruj... znasz bardzo dobrze przycisk obarczony nazwa "Blokowanie Stadium Jednostki"..

Sukkuba tez jest poziom wyzej niz odcien i ma atak o wiele mniej pewny (bo przemiana czesciej wykonuje rzuty na trafienie wiec jest wieksza szansa, ze sie wkoncu nie trafi)

Sytuacja ( w przypadku Inkuba) jest badz co badz ta sama... wybierajac jednostke nie rezygnujesz z mozliwosci rozwijania jednostek z najwiekszego drzewka. Legiony maja mnostwo innych mozliwosci.

Eeee no tak o szybkosci Rozwoju Wielkiego Inkwizytora nie ma co wspominac ;)
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-13, 17:59   

Athelle napisał/a:
"Blokowanie Stadium Jednostki"..

Tak Elle mogę zablokować ale wtedy taki najlepsza druga linia to Demonolog, Inkub, Demonolog u Hord powiedzmy by nie przesadzać Lich, Odcień, Lich gdzie magowie mają znacznie więcej HP więcej Obrażeń a odcień zwiększone szanse trafienia za kolejne nabite awanse co całkowicie dyskredytuje konkurencyjny skład (nawet bez zakładania możliwości nabicia kolejnego poziomu). Nadal uważasz że nie miałem racji pisząc o rezygnacji z zadawanych obrażeń :?: . Do tego rozwinięcie Inkuba jest znacznie trudniejsze gdy w przypadku Widma przy odrobinie szczęścia można zaciukać smoka o czym Legion może sobie pomarzyć.
Athelle napisał/a:
Eeee no tak o szybkosci Rozwoju Wielkiego Inkwizytora nie ma co wspominac ;)

Nie zaprzeczam to jest plus ale by dorównał Aniołowi musi nabić trzy nadprogramowe poziomy o czym zapewne nie warto wspominać.

Tak się zastanawiam czy tylko 200XP więcej do awansu dla Smoka zagłady niż u Wojownika klanów nie da za bardzo karasiom po tyłku.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-13, 18:10   

To może w takim razie 55% trafienia, 1125 PD Sukuby a 1200-1250 dla Inkuba? Nie jest to raczej wielce karzące, a jakąś równowagę chcemy uzyskać. Zresztą nie zapominajmy, że Dwupolowce Legionu są teraz użyteczniejsze, więc więcej dobrych taktyk wchodzi w rachubę. I, jak mówiłem kiedyś, nie powinno być tak, że jedna/wszystkie rasy mają wszystko świetne.

EDIT: Raczej nie da po tyłku, bo tyle ile potrzeba na awans ze Smoka Zagłady na Smoka Śmierci wystarcza, żeby awansować Krasnoluda do Weterana.
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-07-13, 18:44   

Inkuba nie ruszajcie - ewentualnie szanse do 60% obniżcie, nie niżej. Przecież obecnie jest to jeden z głównych argumentów, czemu wybiera się Legiony :)


Ps. Czy nie chcecie troszkę ZA DUŻO zmieniać gry?
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum