Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mod Ligowy
Autor Wiadomość
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-07-28, 07:38   

Cytat:
Magowie - niestety, ale elfy mają tak silnych strzelców, że ciężko poświęcić choć jedno miejsce w tylnym rzędzie na inne jednostki.


No właśnie Rond dlatego ja bym poprawił to drzewko, co by ciekawsze składy się pojawiały a nie spamowanie samymi łucznikami.

Rond napisał/a:
Aj Vicious, Vicious.


I pisałem że jeszcze nie testowałem wyraziłem tylko swe ubolewanie nad niektórymi z jednostek :-P .
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-28, 10:15   

A może zmniejszyć HP łuczników by się nie nadawały tak dobrze na blokerów :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-28, 11:27   

Genialny pomysł, zjechać im jakieś 50hp :D A i poważnie dobry pomysł, ewentualnie przy zjechaniu łuczników dodać coś magom, bo bez odbierania strzelcom i wzmocnieniu czarujących elfy będą mogłyby być podawane jako doskonały przykład imby :-)
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-28, 12:07   

No o tym też myślałem. Pomysł jest kontrowersyjny jednak jak na razie to jedyny jaki mi przyszedł do głowy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-28, 18:51   

Zmiany w elfach musiały by opierać się o większe przebudowy drzewek, zmianami statystyk nie zdziałacie nic co przyniosło by większy "balans".
_________________

 
 
 
Mikael 
Giermek
Avatar Wszechojca.



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Al Shedir.
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-07-31, 03:52   

Athelle ja zrobiłbym coś z tym pustelnikiem.Ja mogę sobie 2 inkubów i zwierza miec a przeciwnik weźmie sobie 4 pustelników, którzy mają bardzo dużo hp(250 bodajże) jak na magów, ini 40 i ataku 55 (tylko 5 mniej od pandemoniusza), nie wspominając już o obniżeniu inicjatywy wrogich jednostek :-/ .Z takim składem jest po bitwie w sumie bo pustelnicy i tak zabija inkubów a do modeusza po prostu bardzo ciężko dobic.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-31, 09:06   

Balboa a próbowałeś kiedyś inny skład Legionem osiągnąć?
Poza tym próbowałeś kiedyś samemu rozwinąć oddział z czterema Pustelnikami, bo to wcale łatwe nie jest :-/
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 29
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-31, 18:00   

Pomijając kwestie poboczne to porównanie pustelnika na z Pandemoniuszem, dwóch jednostek na tym samym poziomie które potrzebują dość podobnych ilości PD do dojścia na taki poziom wypada bardzo niekorzystanie dla Pandemoniusza czy tam innego Białego Czarodzieja. Z czystej przyzwoitości można pustelnikowi chociaż inicjatywę obniżyć w zamian za taką ilość pż jaką ma.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-31, 18:41   

Znowu te porównywanie pojedynczych jednostek bez zwracania uwagi na ogół... Pustelnik owszem i jest świetną jednostką, jeśli chodzi o jego parametry. Ale ale, weźmy pod uwagę inne względu. Pandemoniusz i biały mag awansują z gałęzi magów. Zaś pustelnik wymaga poświęcenia rozwoju klanowych wojowników. Druga sprawa, aby latać pustelnikiem, trzeba najpierw bujać się z góralem, co nie jest ani zbyt łatwe, ani przyjemne. Dodatkowo, to nie jest standardowy mag, bo jak wiemy, Klany magicznego drzewka nie posiadają, więc nie może być on porównywany do pozostałych czaromiotów. Zaś jeśli chodzi o obniżenie ini... Nie wiedziałem, że ma on ją na tyle wysoką, by było co obniżać. Przy ini 40 i tak zdąży dostać baty od większości jednostek, zanim się ruszy. Do ilu mu chcecie obniżyć? 35, 30 a może do 20, by wchodził równo z olbrzymami i duchami? I nie przeceniajcie tego obniżania inicjatywy, bo może i fajna rzecz, ale przy tych 33% nie powala na kolana.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-07-31, 19:09   

Nosz kurde. Myślcie coś. Pustelnik jest świetny, ale taki Święty Mściciel wygrywa z Mistrzem Run, więc ja chcę zmiany mistrza run. !

=/
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 29
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-31, 19:10   

Do 30 chciałem mu obniżyć, bo rozumiem, że ma więcej hp za to że jest z gałęzi wojowników, nie domagam się, żeby mu hpki obniżać. Obniżenie ini rzeczywiście ma znikomą celność, ale też nie zauważyłem, żeby został w jakiś sposób ukarany za posiadanie tego obniżenia.
W każdym razie pustelnik który ma 40 ini i 250 hp wydaje się o tyle przegięciem, że nie dość, że jest znacznie lepszy od nich to moi mogą nawet nie zdążyć się ruszyć jak dwóch takich bysiorów im trzaśnie lodem.
Jak sam napisałeś i tak zbiera baty od większości jednostek, przy obniżonej ini sytuacja jakoś drastycznie się nie zmieni, ale trochę ich osłabi, ale nie też nie sprawi, że staną się jakoś strasznie słabi. No i góral może faktycznie jakimś cudem nie jest, racja, trzeba się przez niego przemęczyć, ale elfy też mają swojego bandytę który na swoim poziomie jest chyba najsłabszym łucznikiem, ale za to może awansować w rewelacyjnego Zbójcę.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-31, 19:22   

Wniosek - osłabić zbójcę :D
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-31, 19:28   

Ostatnio jak probowalismy poprawiac elfy to na chacie wyszlo ze jedyna sensowna zmiana to WZMOCNIENIE Bandyty. :roll:
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-31, 20:18   

Athelle napisał/a:
WZMOCNIENIE Bandyty. :roll:

Ani to sensowne ani nie wyszło z rozmowy.

Góral ma sporo HP ale wyklucza z armii Klanów wojowników. Tym samym nim taki góral czy pustelnik uderzy zdąży oberwać od łuczników czy wojowników każdej innej rasy, a nawet od magów równych im inicjatywą.

Podajcie jeden racjonalny powód dla czego jednostkę z wojowników inicjatywą równą magom (przed atakiem oberwie od łuczników, wojowników i niektórych magów) chcecie dodatkowo opsłabić :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-01, 09:28   

Ogólnie to jak widzę wszystkie postulaty tutaj idą tropem porównywania pojedynczych jednostek. Rond - no może i Święty mściciel jest w jakiś sposób lepszy od Mistrza run, tylko że akurat w grze występują składy pełne, więc bardzo prawdopodobne że obok Mistrza stoi sobie Starszy albo Syn Ymira a z tyłu Arcydruidka więc szanse zależą od skuteczności całego składu karasi oraz Imperium, które na pewno tacha ze sobą uzdrowiciela, zabójcę i coś jeszcze.
Z pustelnikami to ja widzę, że jest jak z Upiorem i spółką, każdy myśli tylko o tym jak to fajnie nimi zapchać skład. Tymczasem w obu wypadkach są komplikacje - u Pustelników chodzi głównie o to, że możesz na raz trenować sobie ich dwóch-trzech, dopiero kiedy osiągną poziom, słabego skądinąd, Górala możliwe jest dodanie kolejnych jednostek, bo muszą mieć pierwszy szereg wolny dla siebie. Cudów zatem nie ma, a trenowanie składem Mędrzec + 3 krasnoludy na pewno łatwe nie jest, tak samo jak każdy inny zestaw który olewa pozostałe typy jednostek.
Balboa - po pierwsze, nigdy bym nie wpadł na branie na Klany Zwierza. Na taką armię Pustelnikową, o ile taka się w ogóle pojawia na turnieju, oraz inne osobiście próbowałbym iść Księciem, Władcą demonów, Inkubem i zablokowanym Demonologiem. Mówię tu z teoretycznego punktu widzenia, po prostu karasie mają na tyle dużo życia, że skoncentrowane obrażenia powinny lepiej zdać egzamin. Do tego wypadałoby być na pozycji atakującej, wtedy można wykorzystać któryś z Chronosów (to tak a`propo INI Pustelników) albo pojechać takim np. Maledicere, wszystko pod warunkiem posiadania odpowiednich zasobów many. Ale generalnie największym problemem jest twój skład, w którym chcesz z dwoma tylko naparzaczami (Zwierz i jak rozumiem Książę), z czego jednym obszarowym, złożyć najhojniej obdarzoną PŻ`tami rasę.
_________________
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 29
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-01, 13:01   

Akurat inkub ty jest zły pomysł, bo w przypadku już 3 pustelników inkub nie zdąży dojść do głosu. W drugiej linii tylko wiedźma, bo zdąży zaatakować albo sobowtór.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-01, 13:17   

No bez wsparcia zaklęciami nie zaatakuje, ale jeżeli obniży się karasiom inicjatywę albo szanse trafienia, to ma już pewne szanse na przeżycie. Chociaż wiedźmy rzeczywiście pozwalają zadać większe obrażenia i tym samym nieco skuteczniej przetrzebić taki pustelniczy skład.
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-01, 15:43   

Hmm taka dodatkowa propozycja odnośnie Sukkuby, żeby zwiększyć opcjonalność miedzy nią i Inkubem i jej znaczenie strategiczne.

HP: 130
Ochrony & Odporności: -
Pancerz: 0

Atak: Polimorfia
Szanse trafienia: 80%
Cel: 1
Zasieg: Dowolna Jednostka
INI; 55

Co myślicie? Ta opcja wydaje sie warta testów.
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-01, 16:02   

Gdybym grał Legionami to nawet takie staty by mnie do Sukkuby nie przekonały. Powód? Co z tego, że wchodzi szybko, skoro zmieniona jednostka może w swojej turze odzyskać swą postać? Zamiast tego, może by o jednostkach dodatkowych pomyślał?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-01, 16:28   

Niemniej jednak ma na czas swojej przemiany zdjęte ochrony, odporności oraz pancerz, a jeżeli się nie mylę to ewentualne cofnięcie się przemiany jest możliwe dopiero przed ruchem danego Chochlika, czyli dla części jednostek jest to także obcięcie inicjatywy (mowa tu głównie o dwustrzałowych łucznikach elfów i innych strzelcach standardowych, których sukuba może wyprzedzić mając 55 inicjatywy) do 30.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum