Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Balans Gry
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-09, 21:30   Balans Gry

Mod Ligowy

Poprawki w Balansie

Ogólnie
- Zmniejszony koszt budynkow specjalnych.
- Zmniejszony koszt Swiatyni (dotyczy ras ktore nie maja uzdrowienia)

Imperium
- Zmiana zrodla ataku Aniola (na Powietrze)
- Wladca Zywiolow - Zwiekszenie HP do 115.
- Wladca Zywiolow - Zmniejszenie potrzebnego do awansu PD do 900.
- Wladca Zywiolow - Zmniejszenie INI do 10.
- Zywiolak Powietrza - Zwiekszenie INI do 60.
- Zywiolak Powietrza - Zwiekszenie obrazen do 45
- Zwiekszenie HP Zywiolaka Powietrza do 120.
- BIaly Czarodziej - zwiekszenie HP do 135, DMG do 65 oraz zmniejszenie PD do 1800.

- Tytan potrzebuje teraz do awansu 250PD.

Górskie Klany
- Przywrocenie podstawowego wzrostu HP Wojownika na wyzszych stadiach rozwoju.
- Krol Krasnoludow dostanie 275HP, Czcigodny 300HP, Mistrz Run 350 HP.
- Zwiekszenie HP - Wilczy Wladca 275HP, Duch Fenrira 325HP.
- Zwiekszenie INI Ducha Fenrira do 55.

- Górski olbrzym potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Skalny olbrzym potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Lodowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1400PD.
- Burzowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1800PD.
- Starszy potrzebuje teraz do awansu 2550PD.
- Syn Ymira potrzebuje teraz do awansu 2250PD.

- Yeti potrzebuje teraz do awansu 500PD.

Legiony Potepionych
- Zwiekszenie szansy na paraliz Zglebiczarta do 50%
- Zmiana zrodla paralizu Zglebiczarta na Ziemie.
- Zwiekszona szansa na trafienie Sukuby do 55%.

- Zmiana ataku Czarownicy i Wiedzmy.
- Czarownica (65hp, 40dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 400PD)
- Wiedzma (115 hp, 65dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 950PD)

- Diabeł potrzebuje teraz do awansu 200PD.
- Demon potrzebuje teraz do awansu 600PD.
- Moloch potrzebuje teraz do awansu 1650PD.
- Bestia potrzebuje teraz do awansu 2275PD.
- Władca demonów potrzebuje teraz do awansu 1950PD.
- Zgłębiczart potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
- Włodarz potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Tiamath potrzebuje teraz do awansu 3650PD.

- Czart potrzebuje teraz do awansu 300PD.

- Gargulec potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Marmurowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1200PD.
- Obsydianowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1850PD.

Hordy Nieumarlych
- Wiwerna potrzebuje teraz do awansu 350PD.
- Smok zagłady potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Smok śmierci potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
- Smoczy lisz potrzebuje teraz do awansu 2450PD.
- Upiorny żmij potrzebuje teraz do awansu 2650PD.

Przymierze Elfow
- Zwiekszenie uzdrowienia u Wyroczni (do 45) i u Opiekunki (do 65)

- Gryf potrzebuje teraz do awansu 250PD.
- Władca przestworzy potrzebuje teraz do awansu 875PD.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-05-20, 17:28, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-10, 09:32   

Chodzi głównie o testowanie modów balansujących przy których pomagam Ellemu, a które to mają na celu przystosowanie gry pełniejsze pod multi pod względem balansu. Na razie do testów zostanie dopuszczona modyfikacja zmniejszająca ilość PD wymaganego do awansu dla dwupolowców, co miałoby uatrakcyjnić te jednostki: nie oszukujmy się, w obecnym stanie to na singlu mało które się bierze, nie mówiąc już o multi. Jak tylko Ellego go wykona to ma wrzucić, żeby zacząć testy. Aha, nie bać się proszę, wartości dobierałem ja, jako jedyny balans mastah na forum :-P
Zgłoszenie jako testera oznacza, że chcecie być zwierzątkami na których testuje się mody, a zatem zobowiązujecie się do rozegrania z nimi rozsądnej ilości partii na multi i/lub singlu (najlepiej żeby więcej na multi) i dzieleniu się opiniami o wyniku zmian itp. Wszystko oczywiście nie w formie widzimisię, albo raczej z z ograniczeniem opinii opartych na widzimisię, a głównie na rzetelnych obserwacjach. Nabywacie też prawo na narzekanie i ruganie nas za te zmiany ile wlezie :D
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-01-10, 09:48   

Testowanie na singlu nie ma zbyt wielkiego znaczenia, bo przy obecnym poziomie PD potrzebnych na awans dwupolowców można sobie z nimi hasać po mapie nawet tydzień, by osiągnąć ostatni poziom rozwoju.

Co innego tryb multiplayer, tam takie mody można spokojnie sprawdzić, bo też i dla trybu MP ten mod ma największe, jeśli nie jedyne znaczenie.

Ja mogę wziąć udział w testach. Choć warto zauważyć, że w przypadku Hord dwupolowiec nie jest brany do składy nie tyle z powodu ilości PD potrzebnych do awansu, co z faktu, że marnuje dwa miejsca na inne, o wiele bardziej mordercze jednostki.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-10, 09:51   

A my chcemy sprawdzić, czy szybciej rozwijające się wiwerny będą brane. Bo to jednak klocek z atakiem obszarowym, ale jego wadą była koszmarna długość awansowania.
_________________
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2010-01-10, 11:42   

W takim razie mogę Wam pomóc o ile zechcecie ;-) Rozumiem, że mody do BE?
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-10, 12:58   

Pliczek nalezy wykapowac do folderu Globals... :)

Zmienione zostały wartości PD jednostek dwupolowych. (wymagane do awansu)

Cytat:
Diabeł 200
Demon 600
Moloch 1650
Bestia 2275
Władca demonów 1950
Zgłębiczart 2650
Włodarz 2250
Tiamath 3650

Wiwerna 350
Smok zagłady 800
Smok śmierci 1850
Smoczy lisz 2450
Upiorny żmij 2650

Górski olbrzym 300
Skalny olbrzym 800
Lodowy olbrzym 1400
Burzowy olbrzym 1800
Starszy 2550
Syn Ymira 2250

Tytan 250
Czart 300
Gryf 250
Władca przestworzy 875
Yeti 500


Gunits.rar
Pobierz Plik ściągnięto 976 raz(y) 9,16 KB

_________________

 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2010-01-10, 13:22   

A co z Gargulcami?
_________________
Deal with it.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-10, 13:24   

Gargulce chwilowo sa jakie byly... one na polach bitew sie pojawialy i badz co badz sa dosc wyjatkowymi jednostkami.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-01-10, 13:26   

Tak, Elle, pojawiały się, bo są strzelcami. Zobacz sobie ile jest zwycięstw u graczy Legionów. Gargulce po pewnym czasie są bardzo denerwujące, bo jednak pomimo pancerza na poziomie 40 i tak szybko padają, bo trzeba iść na mocniejsze jednostki, a zwyczajnie nie można.
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2010-01-10, 13:31   

Zgadzam się z Samielem, gargulec jest brany tylko ze względu klasy.
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-01-10, 13:32   

Ja bym tylko pierwszemu lekko obniżył punkty potrzebne do awansu, bo 2ga i 3cia forma dają radę, ale pierwszopoziomowego wbić na 2gi jest ciężko dosyć :P= Ale fajny mini-modzik! ^^' Może sam protestuję :-D
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-10, 13:35   

Mozna by pomyśleć... jak mowie to sa jednostki dosc wyjątkowe... i chwilowo testy ich nie obejmują.
_________________

 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-01-10, 13:40   

Jak usunąć mod jeśli chcemy pograć "normalnie"?
No i czy zastanawiacie się nad zmienienia ataku Anioła, zmniejszeniu kosztu królika krasnali, lub zwiększeniu im HP? Chcę wiedzieć co mogę oczekiwać :)
_________________
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2010-01-10, 13:45   

Athelle napisał/a:
Gargulce chwilowo sa jakie byly... one na polach bitew sie pojawialy i badz co badz sa dosc wyjatkowymi jednostkami.



Ta, tylko ciekawe czy gargulec może być zamiennikiem łucznika + giermka, dajmy na to.
Zważywszy na zdecydowanie szybszy awans tej dwójki, a przyrost obrażeń (i pancerza) u gargulca wraz z następnym poziomem... no nie jestem pewien czy to tak by się rekompensowało. Może źle rozumuję, bo powinno się brać pod uwagę dwóch strzelców innej rasy? Choć nie wiem jak to by się miało do multi, ja jako niedoświadczony zwykłem nie brać po dwóch łuczników czy ich odpowiedników u Przymierza.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-01-10, 13:46   

Alexij Septimus napisał/a:
Jak usunąć mod jeśli chcemy pograć "normalnie"?

Zanim wlepisz moda robisz kopie zapasowa podmienianego pliku, potem ponownie podmieniasz na stary. Mam nadzieje iż osoby grające w turnieju nie rzuciły się ślepo na tego moda, bez ww zabezpieczenia się.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-10, 13:53   

Eh.. przeciez zawsze moge wam wyslac oryginalny plik (bez zmian). Zaraz go wstawie.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-01-10, 13:57   

Nie wiem o ile Zgłębiczartowi podniesiono skuteczność skamienienia, ale takczy siak wysuwam się z poropzycją co by mu źródło z Umysły na Ziemię zmienić, tu nawet nie tyle chodzi, żeby miał lepsze źródło, to po prostu logiczne by było.
I jeszcze zmienić Strażnikowi nazwę ataku na Kuszopał ^^
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-10, 14:00   

Nagash chciales zmiany szansy trafienia paralizu o 10%?

Jak reszta sie odnosi do zmiany zrodla ataku?
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-01-10, 14:04   

Dla Zgłębiczarta Skamienienie podnieść do 50%. Zmiana źródła na Ziemie jest oczywiście sensowna.

Dla Sukkuby podnieść szansę trafienia na 55%. Obgadaliśmy to dzisiaj z Vozu i Vogiem na chacie.

To by było chyba na tyle?

Aha. Modek dla PG i BE poproszę ;)
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2010-01-10, 14:40   

Jak już jesteście przy takich modyfikacjach to ja bym poprosił aby w PG gargulcowi źródło też zmienić na Ziemię ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum