Ogólnie
- Zmniejszony koszt budynkow specjalnych.
- Zmniejszony koszt Swiatyni (dotyczy ras ktore nie maja uzdrowienia)
Imperium
- Zmiana zrodla ataku Aniola (na Powietrze)
- Wladca Zywiolow - Zwiekszenie HP do 115.
- Wladca Zywiolow - Zmniejszenie potrzebnego do awansu PD do 900.
- Wladca Zywiolow - Zmniejszenie INI do 10.
- Zywiolak Powietrza - Zwiekszenie INI do 60.
- Zywiolak Powietrza - Zwiekszenie obrazen do 45
- Zwiekszenie HP Zywiolaka Powietrza do 120.
- BIaly Czarodziej - zwiekszenie HP do 135, DMG do 65 oraz zmniejszenie PD do 1800.
- Tytan potrzebuje teraz do awansu 250PD.
Górskie Klany
- Przywrocenie podstawowego wzrostu HP Wojownika na wyzszych stadiach rozwoju.
- Krol Krasnoludow dostanie 275HP, Czcigodny 300HP, Mistrz Run 350 HP.
- Zwiekszenie HP - Wilczy Wladca 275HP, Duch Fenrira 325HP.
- Zwiekszenie INI Ducha Fenrira do 55.
- Górski olbrzym potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Skalny olbrzym potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Lodowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1400PD.
- Burzowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1800PD.
- Starszy potrzebuje teraz do awansu 2550PD.
- Syn Ymira potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Yeti potrzebuje teraz do awansu 500PD.
Legiony Potepionych
- Zwiekszenie szansy na paraliz Zglebiczarta do 50%
- Zmiana zrodla paralizu Zglebiczarta na Ziemie.
- Zwiekszona szansa na trafienie Sukuby do 55%.
- Zmiana ataku Czarownicy i Wiedzmy.
- Czarownica (65hp, 40dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 400PD)
- Wiedzma (115 hp, 65dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 950PD)
- Diabeł potrzebuje teraz do awansu 200PD.
- Demon potrzebuje teraz do awansu 600PD.
- Moloch potrzebuje teraz do awansu 1650PD.
- Bestia potrzebuje teraz do awansu 2275PD.
- Władca demonów potrzebuje teraz do awansu 1950PD.
- Zgłębiczart potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
- Włodarz potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Tiamath potrzebuje teraz do awansu 3650PD.
- Czart potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Gargulec potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Marmurowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1200PD.
- Obsydianowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
Hordy Nieumarlych
- Wiwerna potrzebuje teraz do awansu 350PD.
- Smok zagłady potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Smok śmierci potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
- Smoczy lisz potrzebuje teraz do awansu 2450PD.
- Upiorny żmij potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
Przymierze Elfow
- Zwiekszenie uzdrowienia u Wyroczni (do 45) i u Opiekunki (do 65)
- Gryf potrzebuje teraz do awansu 250PD.
- Władca przestworzy potrzebuje teraz do awansu 875PD.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-05-20, 17:28, w całości zmieniany 8 razy
Chodzi głównie o testowanie modów balansujących przy których pomagam Ellemu, a które to mają na celu przystosowanie gry pełniejsze pod multi pod względem balansu. Na razie do testów zostanie dopuszczona modyfikacja zmniejszająca ilość PD wymaganego do awansu dla dwupolowców, co miałoby uatrakcyjnić te jednostki: nie oszukujmy się, w obecnym stanie to na singlu mało które się bierze, nie mówiąc już o multi. Jak tylko Ellego go wykona to ma wrzucić, żeby zacząć testy. Aha, nie bać się proszę, wartości dobierałem ja, jako jedyny balans mastah na forum
Zgłoszenie jako testera oznacza, że chcecie być zwierzątkami na których testuje się mody, a zatem zobowiązujecie się do rozegrania z nimi rozsądnej ilości partii na multi i/lub singlu (najlepiej żeby więcej na multi) i dzieleniu się opiniami o wyniku zmian itp. Wszystko oczywiście nie w formie widzimisię, albo raczej z z ograniczeniem opinii opartych na widzimisię, a głównie na rzetelnych obserwacjach. Nabywacie też prawo na narzekanie i ruganie nas za te zmiany ile wlezie
Testowanie na singlu nie ma zbyt wielkiego znaczenia, bo przy obecnym poziomie PD potrzebnych na awans dwupolowców można sobie z nimi hasać po mapie nawet tydzień, by osiągnąć ostatni poziom rozwoju.
Co innego tryb multiplayer, tam takie mody można spokojnie sprawdzić, bo też i dla trybu MP ten mod ma największe, jeśli nie jedyne znaczenie.
Ja mogę wziąć udział w testach. Choć warto zauważyć, że w przypadku Hord dwupolowiec nie jest brany do składy nie tyle z powodu ilości PD potrzebnych do awansu, co z faktu, że marnuje dwa miejsca na inne, o wiele bardziej mordercze jednostki.
_________________
Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?
Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...
Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!
A my chcemy sprawdzić, czy szybciej rozwijające się wiwerny będą brane. Bo to jednak klocek z atakiem obszarowym, ale jego wadą była koszmarna długość awansowania.
Tak, Elle, pojawiały się, bo są strzelcami. Zobacz sobie ile jest zwycięstw u graczy Legionów. Gargulce po pewnym czasie są bardzo denerwujące, bo jednak pomimo pancerza na poziomie 40 i tak szybko padają, bo trzeba iść na mocniejsze jednostki, a zwyczajnie nie można.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-01-10, 13:32
Ja bym tylko pierwszemu lekko obniżył punkty potrzebne do awansu, bo 2ga i 3cia forma dają radę, ale pierwszopoziomowego wbić na 2gi jest ciężko dosyć :P= Ale fajny mini-modzik! ^^' Może sam protestuję
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Wiek: 29 Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-01-10, 13:40
Jak usunąć mod jeśli chcemy pograć "normalnie"?
No i czy zastanawiacie się nad zmienienia ataku Anioła, zmniejszeniu kosztu królika krasnali, lub zwiększeniu im HP? Chcę wiedzieć co mogę oczekiwać :)
Gargulce chwilowo sa jakie byly... one na polach bitew sie pojawialy i badz co badz sa dosc wyjatkowymi jednostkami.
Ta, tylko ciekawe czy gargulec może być zamiennikiem łucznika + giermka, dajmy na to.
Zważywszy na zdecydowanie szybszy awans tej dwójki, a przyrost obrażeń (i pancerza) u gargulca wraz z następnym poziomem... no nie jestem pewien czy to tak by się rekompensowało. Może źle rozumuję, bo powinno się brać pod uwagę dwóch strzelców innej rasy? Choć nie wiem jak to by się miało do multi, ja jako niedoświadczony zwykłem nie brać po dwóch łuczników czy ich odpowiedników u Przymierza.
Zanim wlepisz moda robisz kopie zapasowa podmienianego pliku, potem ponownie podmieniasz na stary. Mam nadzieje iż osoby grające w turnieju nie rzuciły się ślepo na tego moda, bez ww zabezpieczenia się.
Nie wiem o ile Zgłębiczartowi podniesiono skuteczność skamienienia, ale takczy siak wysuwam się z poropzycją co by mu źródło z Umysły na Ziemię zmienić, tu nawet nie tyle chodzi, żeby miał lepsze źródło, to po prostu logiczne by było.
I jeszcze zmienić Strażnikowi nazwę ataku na Kuszopał ^^
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum