Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Hordy Nieumarłych
Autor Wiadomość
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 20:46   

Wszystko zależy od stylu rozgrywki, bo tą samą walke mozna wygrac na pare sposobów, wydaje mi sie troche błędnym (w sumie sam zaczalem) pisac to jest lepsze od tamtego itd, moze w specyficznej sytuacji rak,ale przytaczając przykład Smash'a nigdy nie bede walczył tlyko i wyłącznie z Arhontami i centaurami.
Zastanawiam sie czemu zombie przechodzą w szkielety...mozna by zrobic drzewko szkieletów i zombie, bo jesli zombie moze w szkieleta to podobnie szkielet mógłby potem w ducha, czemu nie?;>
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-14, 23:12   

Glourio napisał/a:
,albo np szkielety łucznicy to tez jest dość popularne)

W DI był szkielet kusznik jako neutralny nieumarły.
Smoki w porównaniu do Starszego z klanów czy Tiamantha wypadają mizernie, nie wymagają jednak aż tyle XP. Jeżeli mają być w DIII to liczę na znaczną poprawę ich wyglądu po te powyżej drugiego poziomu wogule mi nie podchodzą.
_________________

 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 02:34   

Akurat tu się mylisz, ten kościsty smok jest lepszy od starszego czy zwierza, sprawdź jego statystyki :)).
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-15, 13:15   

Mam nadzieję, że smoki Hord będą wyglądały bardziej na nieumarłe...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-15, 13:25   

Smash napisał/a:
Akurat tu się mylisz, ten kościsty smok jest lepszy od starszego czy zwierza, sprawdź jego statystyki :)).

Fakt, wszystko przez to że dawno nie grałem, nadal jednak te smoki mi się nie podobają wyglądają bardziej jak obdarte ze skóry jaszczurki niż smoki.
_________________

 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 13:37   

A to mi sie wlasnie w nich podoba, już nawet mistrz Tolkien dzielił smoki na latające i nielatającce wyglądające bardziej jak warany...i to jest extra, mi się bardzo podobają smoki Hord, mają własny niepowtarzalny klimat!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
Ostatnio zmieniony przez Cethu 2007-05-15, 17:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 16:36   

Pyriel napisał/a:
Fakt, wszystko przez to że dawno nie grałem, nadal jednak te smoki mi się nie podobają wyglądają bardziej jak obdarte ze skóry jaszczurki niż smoki.


Bo to są wyrmy od samego początku do końca, nie wiem po co władowali tam nazwę smok.
Tak nazwali i juz. To duze gady a wiec moga byc smokami ;P A dlaczego nasze wspolczesne warany nazywane sa smokami z komodo? Bo przypominaja smoki...- P@wel
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-05-15, 17:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-15, 18:00   

A co to niby wyrm? DOść czesto smoki sa nazywane wyrmami, zwłaszcza te nieumarłe.

Mi akurat ten wyglad smoków hord sie podoba i gdy pojawią sie Nieumarli w DIII (jeśli sie pojawią) to powinny tak wyglądać lub jeszcze trochę zmienieni.
Mogli by trochę je wzmocnić, choć też nie uważam ich za słabe.

Co do odporności duchów na ataki fizyczne (to chyba też chodziło o żywioły) to gratuluję pomysłu, czy janie bło by grać przeciw nieumarłym którzy słabeuszmi roznosza cię na strzępy?

Cytat:

Powinni cos zrobic z nimi,nie mowie zeby usunąć tylko usprawnic,taki szkielet smoka, zamiast zionąć nie wiadomo czym( w środku i tak byl pusty) móglby gryźc/bic ogonem skupic sie na atakowaniu jednej jednostki z lepszym rezultatem
Nie, nie, nie! Smoki ot tylko zinai to na wszystkich, inaczej nie moze byc.
On nie zionie nie wiadomo skąd, bo to nieumkarły, to tak jak czepiać sie że Lich może mówić a szkielet się poruszać.

Cytat:

Ma być mroczno, ma być ponuro, ma być Śmiertelnie. I bez żadnych szokujących eksperymentów vide gargulec.
Takie coś ala gargulec to było by miło zobaczyć, mogło by byc coś jak nieumarli nerubianie w WC3.


Cytat:

Mogli by powiększyć drzewko wilkołaka...
1. Człowiek-wilk - widoczne oznaki utaconego człowieczeństwa
2. Już pełnoprawne wilczysko, takie jak w D2
TO ma byc wilkołak i kropka, żadnej zbieraniny różnych żyjatek.
Wilki jak już to do klanów, u nie umarłych jest tylko wilkołak jako jednostka specjalna, jeśli ma w coś sie zmieniać top w jescze bardziej nieumarłego.
Dobrze mowi! Polejcie mu...!!! :mrgreen: - P@wel
_________________
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-05-15, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 18:15   

Mike xxx napisał/a:
TO ma byc wilkołak i kropka, żadnej zbieraniny różnych żyjatek.
Wilki jak już to do klanów, u nie umarłych jest tylko wilkołak jako jednostka specjalna, jeśli ma w coś sie zmieniać top w jescze bardziej nieumarłego.


Żle mnie zrozumiałeś: w 1 Tak, jak pisałem, jeszcze lekko człowieczy a 2 poziom to już 100% wilkołak ( nie wiem czemu napisałem wilczysko, chodziło o wilkołaka)

Nerubianie akurat byli by extra ( nerubianie to byli pająki - dobrze pamietam?).
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-15, 18:22   

Ale pajaki moga byc zarezerwowane dla mrocznych elfow ( zgodnie z panujacymi obyczajami w swiecie fantasy TA rasa czci kult pajakow)
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-15, 18:22   

Cytat:
Żle mnie zrozumiałeś: w 1 Tak, jak pisałem, jeszcze lekko człowieczy a 2 poziom to już 100% wilkołak ( nie wiem czemu napisałem wilczysko, chodziło o wilkołaka)
Niby po co, jeden wilkołak wystarczy, po za tym już mam tez gdzie indziej cos ala wilkołak (u karasi).
Hordy tto ine ma być zbieranina upiorów z transylwani tylko rasa nieumarłych już jeden wilkołak to wystarczająco dużo.

Cytat:

Nerubianie akurat byli by extra ( nerubianie to byli pająki - dobrze pamietam?).
Nie zupełnie, to byli pajakoludzie i to ine ludzie z ciałem, pająka zamiast nóg tylko jakby wysokorozwiniętya forma pająków, posiadąły już chwytne onuża i twozyły cywilizację.
TO była jedna z fajniejszych ras fantasy, a w wesji plagi jescze lepsza.

Cytat:
Dobrze mowi! Polejcie mu...!!! :mrgreen: - P@wel
Nieumarli nei piją. (kurcze za dużo oglądam Lexxa :D )
_________________
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 18:30   

No, no, czyli dobrze trafiłem z Nerubianami...ehhh dawno w W3 nie grałem.

A co do wilkołaka, obiło mi się coś o uszy, że w D3 kazde drzewko ma dostać jeden poziom, tak wiec wilkołak też.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-15, 21:13   

jesli faktycznie kazde drzewko mialoby dostac jeden poziom...to by byla porażka, inaczej mowiac, to samo tylko w innym opakowaniu, to nie może być;>
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 22:31   

Ehhh, wiadomo, że drzewka sie pozmieniają ale słyszałem za mają dyć dłuższe...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 22:34   

Właśnie na coś wpadłem odnośnie tego wilkołaka. w niektórych grach, głównie bijatykach jednostki przy starciu bitwy mają swoje wejście, fajnie by było gdyby normalnie w naszej drużynie wilkołakiem był blady kruchy człowieczyna w podartych spodenkach a na początku bitwy przeobrażał się w ogromnego, przerażającego wilkołaka, robiło by to całkiem niezłe wrażenie, w Majesty był taki motyw, że gdy zabiło się wilkołaka to po śmierci jego ciało wracało do ludzkiej wersji, wyglądało to naprawdę cool. Ehh.. marzenia ściętej głowy...
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-15, 22:40   

Ciekawy pomysł, mogło by to efektywnie wyglądać gdy taki człowieczyna w spazmach przemieniał by się w krwiożerczą bestię...no ale...to chyba pozostanie w sferze marzeń...
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-16, 08:32   

A pomysleliscie chociaz jak dlugo wtedy beda wygladac takie sekwencje przemiany? I to liczac ze kazda jednostka bedzie miala swoje wejscie i zejscie ( :lol: )to walki stana sie przez to strasznie wydluzone. Nie mowiac juz o tym ze bedziecie rzygac po obejrzeniu setnej animacji ( chyba ze dolacza opcje wylaczenia tych bajerow)
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-16, 10:49   

A ci Nerubianie to nie jest to samo co dridery?

A czy ten post to nie offtop??
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-05-16, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-16, 10:58   

Cytat:
A pomysleliscie chociaz jak dlugo wtedy beda wygladac takie sekwencje przemiany? I to liczac ze kazda jednostka bedzie miala swoje wejscie i zejscie ( :lol: )to walki stana sie przez to strasznie wydluzone. Nie mowiac juz o tym ze bedziecie rzygac po obejrzeniu setnej animacji ( chyba ze dolacza opcje wylaczenia tych bajerow)
Święta racja.
A po za tym już wspominałem że Hordy to nie jest zbieranina upirów z Transylwani, wystarczy willkokak taki jaki jest, choć chciałbytm, bby też był nieumarłym, całkowicie niepotrzebna jest taka przemian u wilkołaka służacemu niemarłym. Co innego w przypadku neutralnej jednostki.

Cytat:
A ci Nerubianie to nie jest to samo co dridery?
A co to takiego?
Nie lepiej przenieść ten offtop to jakiegoś nowego tematu?

I czemu ten tem,at jest tutaj?
_________________
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-16, 11:20   

Cethu napisał/a:
A co do wilkołaka, obiło mi się coś o uszy, że w D3 kazde drzewko ma dostać jeden poziom, tak wiec wilkołak też.

Wątpie. Jednym z udoskonaleń DII było podniesienie "wszystkich" drzewek o jeden poziom, a mimo to Wilkołak jak i Tytan nadal pozostał jednostką niezmieniająca się.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum