Wszystko zależy od stylu rozgrywki, bo tą samą walke mozna wygrac na pare sposobów, wydaje mi sie troche błędnym (w sumie sam zaczalem) pisac to jest lepsze od tamtego itd, moze w specyficznej sytuacji rak,ale przytaczając przykład Smash'a nigdy nie bede walczył tlyko i wyłącznie z Arhontami i centaurami.
Zastanawiam sie czemu zombie przechodzą w szkielety...mozna by zrobic drzewko szkieletów i zombie, bo jesli zombie moze w szkieleta to podobnie szkielet mógłby potem w ducha, czemu nie?;>
,albo np szkielety łucznicy to tez jest dość popularne)
W DI był szkielet kusznik jako neutralny nieumarły.
Smoki w porównaniu do Starszego z klanów czy Tiamantha wypadają mizernie, nie wymagają jednak aż tyle XP. Jeżeli mają być w DIII to liczę na znaczną poprawę ich wyglądu po te powyżej drugiego poziomu wogule mi nie podchodzą.
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 02:34
Akurat tu się mylisz, ten kościsty smok jest lepszy od starszego czy zwierza, sprawdź jego statystyki :)).
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
A to mi sie wlasnie w nich podoba, już nawet mistrz Tolkien dzielił smoki na latające i nielatającce wyglądające bardziej jak warany...i to jest extra, mi się bardzo podobają smoki Hord, mają własny niepowtarzalny klimat!
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Ostatnio zmieniony przez Cethu 2007-05-15, 17:03, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 16:36
Pyriel napisał/a:
Fakt, wszystko przez to że dawno nie grałem, nadal jednak te smoki mi się nie podobają wyglądają bardziej jak obdarte ze skóry jaszczurki niż smoki.
Bo to są wyrmy od samego początku do końca, nie wiem po co władowali tam nazwę smok.
Tak nazwali i juz. To duze gady a wiec moga byc smokami ;P A dlaczego nasze wspolczesne warany nazywane sa smokami z komodo? Bo przypominaja smoki...- P@wel
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-05-15, 17:52, w całości zmieniany 2 razy
A co to niby wyrm? DOść czesto smoki sa nazywane wyrmami, zwłaszcza te nieumarłe.
Mi akurat ten wyglad smoków hord sie podoba i gdy pojawią sie Nieumarli w DIII (jeśli sie pojawią) to powinny tak wyglądać lub jeszcze trochę zmienieni.
Mogli by trochę je wzmocnić, choć też nie uważam ich za słabe.
Co do odporności duchów na ataki fizyczne (to chyba też chodziło o żywioły) to gratuluję pomysłu, czy janie bło by grać przeciw nieumarłym którzy słabeuszmi roznosza cię na strzępy?
Cytat:
Powinni cos zrobic z nimi,nie mowie zeby usunąć tylko usprawnic,taki szkielet smoka, zamiast zionąć nie wiadomo czym( w środku i tak byl pusty) móglby gryźc/bic ogonem skupic sie na atakowaniu jednej jednostki z lepszym rezultatem
Nie, nie, nie! Smoki ot tylko zinai to na wszystkich, inaczej nie moze byc.
On nie zionie nie wiadomo skąd, bo to nieumkarły, to tak jak czepiać sie że Lich może mówić a szkielet się poruszać.
Cytat:
Ma być mroczno, ma być ponuro, ma być Śmiertelnie. I bez żadnych szokujących eksperymentów vide gargulec.
Takie coś ala gargulec to było by miło zobaczyć, mogło by byc coś jak nieumarli nerubianie w WC3.
Cytat:
Mogli by powiększyć drzewko wilkołaka...
1. Człowiek-wilk - widoczne oznaki utaconego człowieczeństwa
2. Już pełnoprawne wilczysko, takie jak w D2
TO ma byc wilkołak i kropka, żadnej zbieraniny różnych żyjatek.
Wilki jak już to do klanów, u nie umarłych jest tylko wilkołak jako jednostka specjalna, jeśli ma w coś sie zmieniać top w jescze bardziej nieumarłego.
Dobrze mowi! Polejcie mu...!!! - P@wel
_________________
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-05-15, 18:15, w całości zmieniany 1 raz
TO ma byc wilkołak i kropka, żadnej zbieraniny różnych żyjatek.
Wilki jak już to do klanów, u nie umarłych jest tylko wilkołak jako jednostka specjalna, jeśli ma w coś sie zmieniać top w jescze bardziej nieumarłego.
Żle mnie zrozumiałeś: w 1 Tak, jak pisałem, jeszcze lekko człowieczy a 2 poziom to już 100% wilkołak ( nie wiem czemu napisałem wilczysko, chodziło o wilkołaka)
Nerubianie akurat byli by extra ( nerubianie to byli pająki - dobrze pamietam?).
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Żle mnie zrozumiałeś: w 1 Tak, jak pisałem, jeszcze lekko człowieczy a 2 poziom to już 100% wilkołak ( nie wiem czemu napisałem wilczysko, chodziło o wilkołaka)
Niby po co, jeden wilkołak wystarczy, po za tym już mam tez gdzie indziej cos ala wilkołak (u karasi).
Hordy tto ine ma być zbieranina upiorów z transylwani tylko rasa nieumarłych już jeden wilkołak to wystarczająco dużo.
Cytat:
Nerubianie akurat byli by extra ( nerubianie to byli pająki - dobrze pamietam?).
Nie zupełnie, to byli pajakoludzie i to ine ludzie z ciałem, pająka zamiast nóg tylko jakby wysokorozwiniętya forma pająków, posiadąły już chwytne onuża i twozyły cywilizację.
TO była jedna z fajniejszych ras fantasy, a w wesji plagi jescze lepsza.
Cytat:
Dobrze mowi! Polejcie mu...!!! - P@wel
Nieumarli nei piją. (kurcze za dużo oglądam Lexxa )
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-15, 22:34
Właśnie na coś wpadłem odnośnie tego wilkołaka. w niektórych grach, głównie bijatykach jednostki przy starciu bitwy mają swoje wejście, fajnie by było gdyby normalnie w naszej drużynie wilkołakiem był blady kruchy człowieczyna w podartych spodenkach a na początku bitwy przeobrażał się w ogromnego, przerażającego wilkołaka, robiło by to całkiem niezłe wrażenie, w Majesty był taki motyw, że gdy zabiło się wilkołaka to po śmierci jego ciało wracało do ludzkiej wersji, wyglądało to naprawdę cool. Ehh.. marzenia ściętej głowy...
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Ciekawy pomysł, mogło by to efektywnie wyglądać gdy taki człowieczyna w spazmach przemieniał by się w krwiożerczą bestię...no ale...to chyba pozostanie w sferze marzeń...
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
A pomysleliscie chociaz jak dlugo wtedy beda wygladac takie sekwencje przemiany? I to liczac ze kazda jednostka bedzie miala swoje wejscie i zejscie ( )to walki stana sie przez to strasznie wydluzone. Nie mowiac juz o tym ze bedziecie rzygac po obejrzeniu setnej animacji ( chyba ze dolacza opcje wylaczenia tych bajerow)
A pomysleliscie chociaz jak dlugo wtedy beda wygladac takie sekwencje przemiany? I to liczac ze kazda jednostka bedzie miala swoje wejscie i zejscie ( )to walki stana sie przez to strasznie wydluzone. Nie mowiac juz o tym ze bedziecie rzygac po obejrzeniu setnej animacji ( chyba ze dolacza opcje wylaczenia tych bajerow)
Święta racja.
A po za tym już wspominałem że Hordy to nie jest zbieranina upirów z Transylwani, wystarczy willkokak taki jaki jest, choć chciałbytm, bby też był nieumarłym, całkowicie niepotrzebna jest taka przemian u wilkołaka służacemu niemarłym. Co innego w przypadku neutralnej jednostki.
Cytat:
A ci Nerubianie to nie jest to samo co dridery?
A co to takiego?
Nie lepiej przenieść ten offtop to jakiegoś nowego tematu?
A co do wilkołaka, obiło mi się coś o uszy, że w D3 kazde drzewko ma dostać jeden poziom, tak wiec wilkołak też.
Wątpie. Jednym z udoskonaleń DII było podniesienie "wszystkich" drzewek o jeden poziom, a mimo to Wilkołak jak i Tytan nadal pozostał jednostką niezmieniająca się.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum