Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2014-01-27, 21:55
MOCZARY - Jednostki
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-01-07, 17:00   MOCZARY - Jednostki

Pomysły, sugestie etc. dotyczące jednostek dla mieszkańców bagien. Rasa składać się ma, tak jak pozostałe, z pięciu drzewek jednostek i dwóch jednostek specjalnych.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2014-06-24, 13:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-02-10, 18:01   

Przedstawione tutaj materiały nie są oficjalna wersja rasy. To tylko Elledanowe pomysły i wizje. Czekam na komentarze, pomysly i propozycje.

Moczary
Wężowa Bogini Agshlisga

Strażnik Stolicy: Strażnik Świątyni w której niegdyś Agshlisga złożyła się do snu by dokonać ostatecznej przemiany i stać się Boginia.

Bohaterowie:
Szaman Wojownik (Mag – Wojownik)
Wężolud (Wojownik – Szybkość, Obrażenia Krytyczne)
Mistrz Ceremonii (Wspomaganie)
Solny Mag (Mag - Zmniejszenie INI)
Kameleon (Zwiadowca – Ukrycie)

Drzewka Rozwoju Jednostek:

Wojownicy (Wężoludy)

- Krwawe Szpony (Dwa ataki, specjalny efekt dodatkowy na 4 lvl.) (1)
- Wężoludy (Wysokie obrażenia krytyczne) (2)
- Bestie (Jad, trucizny, zwiększony zasięg ataku) (3)

Piromanci (Jaszczury)

- Atak ze źródłem Ogień o zasięgu 2x2 pola. (2)
- Atak we wszystkich wrogów ze źródłem Śmierć. (1)

Magia (Meduzy)

- Atak punktowy ze źródłem Umysł. (1)
- Atak punktowy ze źródłem Umysł oraz Okaleczeniem (jednostka nie może atakować do momentu w którym zostanie uzdrowiona) (2)
- Atak Obszarowy ze źródłem Umysł. (3)
- Atak Obszarowy ze źródłem Umysł oraz Krwawieniem (całość obrażeń z krwawienia zostaje wyssana przez Krwawy Ołtarz) (4)
- Atak Obszarowy ze źródłem Umysł oraz Osłabieniem (zmniejszone DMG zadawane przez wrogów) (5)

Wspomaganie (Wężoludy)

- Przelanie Krwi – wyssana z wrogów Krew (50% zadanych obrażeń) trafia do wybranego sojusznika. (1)
- Jednostki z tego drzewka maja możliwość wykorzystania krwi zebranej w „krwawym ołtarzu” w celu uzdrowienia sojuszników.

Węże

- Szybkie jednostki dwupolowe żądające zmniejszone obrażenia, dysponujące jednak potężna Trucizna.
- Dwa ataki, Trucizna (1)
- Pojedynczy atak, Silna Trucizna (2)
- Atak od Śmierci, Zasada Specjalna (3)

Jednostki Specjalne:

Meduza – skamienienie.

Krwawy Ołtarz (dwa poziomy) – trudno to nazwać jednostka w każdym razie jako taka jest traktowana. Przelana podczas walk krew wrogów (50% zadanych obrażeń) trafia do tego specjalnego naczynia. Po bitwie Wezoludzie odprawia specjalny rytuał. Pijąc krew pokonanych odnowią siły witalne.
Zasady Dodatkowe:
- Krew zgromadzona w naczyniu może zostać wykorzystana podczas bitwy przez Czcicieli (wspomaganie) do uzdrowienia sojuszników.
- Zgromadzona w naczyniu krew będzie w pewnych przypadkach służyć Mistrzowi Ceremonii jako AP. Mistrz Ceremonii potrafi wykorzystać krew w celu przeprowadzenia rytuału po bitwie który może nawet wskrzesić poległych sojuszników.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-11, 07:58   

Athelle napisał/a:
ródłem Umysł oraz Okaleczeniem (jednostka nie może atakować do momentu w którym zostanie uzdrowiona)


Nieumarli, demony, karasie (i pewnie inni) - jesteście przegrani na starcie.

Athelle napisał/a:
- Atak od Śmierci, Zasada Specjalna (3)


Można to bardziej rozwinąć?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-02-11, 12:12   

Akurat uzdrowienie to Krasnale mają, no i Imperium ma. Chociaż to też nie każdy bierze arcydruidkę i nie każdy ma prorokinię w składzie, ale tak czy siak zmiana właściwości okaleczenie powinna zostać wprowadzona tak czy siak, bo umka zdrowo przegięta.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-02-11, 12:21   

Nie wątpię, ze jest silna. Status ten został początkowo stworzony na potrzeby Rzeznika (bohatera Mrocznych Elfów). Prawdopodobnie do właściwości dodane zostanie jeszcze ograniczenie możliwości wystąpienia (tylko jeżeli wroga jednoska ma mniej niz 33-25% zycia) dodatkowo jeszcze w gre wchodzi niska szansa na trafienie.

Co do "uzdrowienia" to każda rasa takie posiada... w każdej armii jest boh który może uzyc eliksiru przykładowo.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-02-11, 12:26   

Co do wcześniejszego postu, to chyba jakimś cudem uleczenie przeczytałem, my fault.
Zaś mikstury w zasadzie dużej różnicy nie robią, chyba, że co druga neutralna armia będzie mieć dowódce który będzie mieć przy sobie jakieś eliksiry.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-02-11, 12:31   

Jeżeli by pomagało Uleczenie to rzeczywiście mielibyśmy przepotężny status. Uzdrowienie jest szerzej dostępne, a sama zabawka i tak potrafi zrobić swoje wiec w tej formie na pewno bliżej nam do upragnionego balansu.

Jeżeli chodzi o mikstury to ogólnie takie rzeczy bądź co bądź należało by brać pod uwagę bo jednak są po to żeby pomagać.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-02-11, 14:42   

Nawet przy założeniu, że przeciwnik musi mieć mniej niz 33% PŻ i przy niskich szansach to i tak jest to zbyt duża siła. Trudno porównać 300 PŻ strażnika stolicy z 20 punktami inicjata.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum