Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:18
Legiony Potepionych
Autor Wiadomość
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-02, 09:29   

Może to ten: http://i147.photobucket.c.../Rahab12/59.jpg
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-03, 23:41   

Cytat:
Może to ten

Kukluks klan?
Ta "czapka" jest beznadziejna :-x
Sobowtór jest chyba najbardziej nieopłacalna jednostką w grze, czy jest sens dawać ja do 3ki?
To chyba jedyna jednostka demonów która bym wyrzucił z gry...
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-04, 07:26   

Gdyby zwiększono jej inicjatywę, PŻ i miała możliwość ataku bez przemiany to by była przydatna.

Mnie zastanawia pewna rzeczy, czy u demonów znowu będzie lipa z wojownikami? Praktycznie tnie się ich jak schab, lepiej zainwestować w diabły, które zabierają więcej miejsca ale są silniejsze.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-04, 07:55   

Własnie o to chodzi. Kazda rasa jest w czyms dobra, a akurat u legionow wypadaja jednostki dwupolowe. Nie martw sie ,pewnie w dIII kazda z drzewek dostanie kolejny poziom ( jak bylo do tej pory)
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-04, 09:12   

Moim zdaniem sobowtór powinien mieć taki poziom jak jednostka, w którą się zamienia.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-04, 09:58   

Cytat:
Moim zdaniem sobowtór powinien mieć taki poziom jak jednostka, w którą się zamienia.

To też nie było by najszczęśliwsze.
Lepiej aby jednostka którą imituje miała JEGO poziom, sobowtór na 10Lv walczy z rycerzem na 3Lv, zmienia sie w tego rycerza tyle że na 10Lv :mrgreen:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 13:00   

Zgadzam się z Gaderic'iem, sam o tym też pomyślałem, jak by wyważyć doświadczenie sobowtórowi (np. 3k) to mogło by się bardzo dobrze sprawdzić.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-21, 08:21   

A ja może zmieniłbym ataki w drzewku czarownic. Bo ta zamiana w chochlika się nie opłaca. Lepiej by paraliżowały (tyle, że to jest już u Hord)
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-21, 08:49   

NO właśnie to jest już u Nieumarłych, to po jaką cholerę ma być u demonów.
A zamienianie w chochlkika jest czasem bardzo opłacalne.
Najlepiej by było tak jak jest.
_________________
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-22, 08:34   

Ja poprawiłbym w Disciples zamianę w kamień. Gdy inkub kogoś zamieniłby w kamień to ta jednostka wygłądałaby jak posąg
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-22, 11:31   

Takie coś było w jedynce ale kiepsko wyglądało.Ja bym dodał każdej jednostce demonów(nie ludzi) odporność na oręż i ogień.

Gdzie tu jest balans wzgledem innych ras? P@wel
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-22, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-22, 12:35   

Mamut, wiesz jaka by była masakra? Czym takiego byś pobił? w 4 turze już by ci rozniósł wszystkie jednostki walczące i wziął się za magów. Odporność za ogień-tak ale dupa nie za broń!
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-22, 12:45   

Tylko odporność na ogień, żadnej odporności na broń.
Odporność na bron to domena Nieumarłych.

U Demonów odporność na ogień powinienna być czymś takim samym co odpornośc na śmierć u nieumarłych.
_________________
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-22, 13:40   

Ja za bardzo nie kapuję dlaczego hordy mają odporność na oręż.U demonów było by to uzasadnione tym, że demony są uosobieniem bólu i bez przerwy cierpią więc nie powinny nawet poczuć ciosu zwykłego miecza czy topora.
_________________
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-22, 14:00   

Chordy, tym bardziej. Nie dosc ze to w polowie same duchy o niematerialnym ciele, to sa to istoty zmarle. Nie czuja bolu, nie maja sumienia, krwi itd. Stad ta niewrazliwosc na orez. Jezeli chodzi o demony i ich odpornosc "na upartego" to tylko na zwykla stal/zelazo. Mam na mysli to ze niektore jednostki byloby mozna zabic bronia magiczna, opatrzona runami lub zakleciami. Ale popatrzmy na to tak - BALANS - jezeli dopakowujemy jedna rase ,to trzeba tez pomyslec o innych, zeby wogole byl sens grania...
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-22, 14:11   

To niby czemu widmowy wojownik czy odcień są podatne na oręż?U hord dość dziwnie obdarowano jednostki odpornością na oręż tak więc twoja teoria :
P@weł napisał/a:
hordy, tym bardziej. Nie dosc ze to w polowie same duchy o niematerialnym ciele, to sa to istoty zmarle. Nie czuja bolu, nie maja sumienia, krwi itd.

raczej nie ma sensu.

Przypominam że to temat o Legionach jeszcze jeden post o Hordach, a skasuje posta i nagrodze odpowiednio autora
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-06-22, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-23, 20:32   

Mi bardzo spodobała się propozycja na jednym forum by Rycerz Piekieł zamieniał się w Upadłego anioła
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-23, 22:09   

Upadly aniol to po prostu demon i co? zamiast bialych skrzydel dadza mu czarne i demoniczna twarz. Nic odkrywczego... :roll:
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-26, 07:11   

Gargulcowi powinni zmienić źródło ataku, nie wiem jak wygląda to w D2 ale w 1 to atakował on wyimaginowaną błękitną kulą, więc może pod jakiś żywioł umieścić?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-26, 08:19   

ZAgraj w Rise of Elves.
Tam atakował za pomocą żywiołu ZIemi
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum