Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2017-11-24, 00:39
Plemiona Zielonoskorych
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-07-19, 18:49   

Nie wiem czy ten teren dla zielonych by Vog nie podstaje bardziej pod Alkmaar. Ale wygląda na tyle dobrze, że jest poważną propozycją.
Skoro dla was to taki problem to prawdopodobnie będziemy zmuszeni zmienić obecny teren zielonych, aby uniknąć nieporozumień w czasie gry...
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-19, 20:03   

R'ed :) zrobisz teren dla Zielonoskorych :D prześle Ci próbki i przykłady. Jesteś jedyna osoba ktora mogla by to zrobic.

Vog to co pokazales to niestety czysty Alkmaar.

Moja wypowiedz:

Cytat:
Nagash jak jestes w stanie narysowac nowe drzewka (ja zmienilem kolory tych neutralnych... sa bardziej brazowe.. oraz dodalem drzewka z palety niemuarlych) to ja nie mam nic przeciwko i chetnie na nie poczekam.


Odnosila sie do tych slow Naga:

Cytat:
Czy nie dałoby się pokombinować z drzewkami? Tak, by odróżniały się od "neutralnych"? Teren wygląda mi na stepowy, tedy może by tak roślinność także dostosować do stepów?


Materiały które zostały użyte przy tworzeniu terenu zielonoskorych nie pochodzą z Disca.
_________________

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-07-20, 05:37   

Jeśli chodzi o drzewka to Moim skromnym zdaniem lepiej pająki zastąpić wilkami...

Pajaki są decyzja oficialna i ich drzewko nie zostanie zmienione wiec mozecie sobie darowac takie wypowiedzi.
Elle
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-07-20, 12:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-20, 13:43   

Jak dla mnie te tereny, neutralny i orków również zbyt mocno są do siebie podobne. to nie o to chodzi, że można się pomylić, to po prostu estetycznie bije po oczach, bo wszystkie inne tereny mocno od siebie się różnią. Ten tutaj różni się, ale nie w jakiś szczególny sposób.
I ciekawi mnie jak będą wyglądać rózgi zielonoskórych, bo to co oczywiste, czyli jakaś rózga z czaszkami już jest u nieumarłych.

I według mnie, jeśli używać terenów z HoMMa 3 to lepiej jest użyć terenu z pola walki ;)
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-20, 13:44   

Problem polega na tym, ze obecnie mamy 9 ras. A nie 5... latwiej stworzyc 6 roznych terenow niz 10. A tereny jak powiedziales musza sie roznic. Orki nie moga miec pustynnego terenu.

RÓZGI I HERBY to będzie zadanie dla grafików. Tego już nie jestem w stanie zrobić.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-07-20, 13:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-20, 13:49   

Co nie zmienia faktu, że to nie wygląda jakoś zachwycająco. I dlatego nie dziwi mnie, że w Disie nie było multum grywalnych ras, bo jak widać rasy tracą na indywidualności.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-20, 13:51   

Nie wiem czemu razem z Vozu bylismy z tego terenu zadowoleni. W sumie Morskie i Mroczne Elfy maja bardzo oryginalny teren. Zielonoskorzy nie moga miec pustyni lub brazowego terenu.. bo to jest teren Alkmaaru.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-20, 14:24   



Takie porownanie... Ten niebieskawy teren to probny teren Mrocznych Elfow.
_________________

 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-07-20, 15:50   

Jakoś do Mrocznych Elfów mi niebieski nie pasuje :/ jakiś brązowy chyba by bardziej pasował, albo może jakiś szarawy.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-20, 15:58   

Dla zielonych walnąć step a mroczniakom badlandy.

Mnogość ras ma sens jedynie wtedy kiedy każde drzewko każdej rasy będzie reprezentowało coś oryginalnego. W standardowym Disie jest to niemożliwe, ale w tej planszówce twórca pokazał, że może zrobić coś oryginalnego.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-25, 18:29   

Znowu Diablowo ^^ Otóż takie coś może nadawać się na sztandar.

EDIT: Hmm... W grze wyglądało to ciut lepiej, trzeba screena zrobić jakimś programem.

Sztandar.JPG
Plik ściągnięto 11828 raz(y) 2,16 KB

_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-07-25, 18:43   

Chyba raczej rózge... mialem sie zwracac do forumowych grafikow po pomoc. Potrzebujemy cztery herby i cztery rózgi dla nowych ras.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-07-25, 18:54   

Kurde, rózgę, przez to, że jest trochę sztandarowta to mi się pokiełbasiło ^^
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-08-01, 18:25   

POprawiałeś teren dla Zielonoskórych Elle? Bo wydaje mi się teraz o wiele lepiej odznaczający się od neutralnego. A może to wina nowego monitora...
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-01, 19:56   

Nic nowego nie bylo. To caly czas ten sam.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-08-18, 16:04   

Proponuję przy magach dać graczom ciekawy wybór mianowicie przy końcowym wyborze dać możliwość awansu w maga atakującego z siłą przykładowo 7 a jako alternatywę dać takiego bijącego 5(+4).
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-08-21, 11:32   

Na dzien dzisiejszy moge powiedziec, ze u orkowych magów na pewno bedzie mozliwosc zablokowania wczesniejszego "stadium", a ich ataki nie beda mialy ze soba wiele wspolnego.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum