Nie wiem czy ten teren dla zielonych by Vog nie podstaje bardziej pod Alkmaar. Ale wygląda na tyle dobrze, że jest poważną propozycją.
Skoro dla was to taki problem to prawdopodobnie będziemy zmuszeni zmienić obecny teren zielonych, aby uniknąć nieporozumień w czasie gry...
R'ed :) zrobisz teren dla Zielonoskorych prześle Ci próbki i przykłady. Jesteś jedyna osoba ktora mogla by to zrobic.
Vog to co pokazales to niestety czysty Alkmaar.
Moja wypowiedz:
Cytat:
Nagash jak jestes w stanie narysowac nowe drzewka (ja zmienilem kolory tych neutralnych... sa bardziej brazowe.. oraz dodalem drzewka z palety niemuarlych) to ja nie mam nic przeciwko i chetnie na nie poczekam.
Odnosila sie do tych slow Naga:
Cytat:
Czy nie dałoby się pokombinować z drzewkami? Tak, by odróżniały się od "neutralnych"? Teren wygląda mi na stepowy, tedy może by tak roślinność także dostosować do stepów?
Materiały które zostały użyte przy tworzeniu terenu zielonoskorych nie pochodzą z Disca.
Jak dla mnie te tereny, neutralny i orków również zbyt mocno są do siebie podobne. to nie o to chodzi, że można się pomylić, to po prostu estetycznie bije po oczach, bo wszystkie inne tereny mocno od siebie się różnią. Ten tutaj różni się, ale nie w jakiś szczególny sposób.
I ciekawi mnie jak będą wyglądać rózgi zielonoskórych, bo to co oczywiste, czyli jakaś rózga z czaszkami już jest u nieumarłych.
I według mnie, jeśli używać terenów z HoMMa 3 to lepiej jest użyć terenu z pola walki ;)
Problem polega na tym, ze obecnie mamy 9 ras. A nie 5... latwiej stworzyc 6 roznych terenow niz 10. A tereny jak powiedziales musza sie roznic. Orki nie moga miec pustynnego terenu.
RÓZGI I HERBY to będzie zadanie dla grafików. Tego już nie jestem w stanie zrobić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2009-07-20, 13:55, w całości zmieniany 1 raz
Co nie zmienia faktu, że to nie wygląda jakoś zachwycająco. I dlatego nie dziwi mnie, że w Disie nie było multum grywalnych ras, bo jak widać rasy tracą na indywidualności.
Nie wiem czemu razem z Vozu bylismy z tego terenu zadowoleni. W sumie Morskie i Mroczne Elfy maja bardzo oryginalny teren. Zielonoskorzy nie moga miec pustyni lub brazowego terenu.. bo to jest teren Alkmaaru.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-07-20, 15:58
Dla zielonych walnąć step a mroczniakom badlandy.
Mnogość ras ma sens jedynie wtedy kiedy każde drzewko każdej rasy będzie reprezentowało coś oryginalnego. W standardowym Disie jest to niemożliwe, ale w tej planszówce twórca pokazał, że może zrobić coś oryginalnego.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Proponuję przy magach dać graczom ciekawy wybór mianowicie przy końcowym wyborze dać możliwość awansu w maga atakującego z siłą przykładowo 7 a jako alternatywę dać takiego bijącego 5(+4).
Na dzien dzisiejszy moge powiedziec, ze u orkowych magów na pewno bedzie mozliwosc zablokowania wczesniejszego "stadium", a ich ataki nie beda mialy ze soba wiele wspolnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum