Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Idealna Jednostka
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-08, 18:46   

Jak ktos wczesniej juz napisal Widmwy Wojownik jest chyba jedna z najlepszych (nie powiem idealna gdyz jakby zagral z moja armia to by nie doszedl do slowa ic wiecej nei zdradzajac) jednostek. Silny ladny :P i jeszcze paraliz wymiata.
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2008-01-08, 21:48   

Ta Widmowy wojownik jest zdecydowanie przepakowany, czyni grę banalną i niegrywalną - zdecydowanie najgorsza jednostka! :-P Z pozdrowieniami do umarlaków!

Najlepsza jednostka "Giermek"- tani i szybko awansuje :lol:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-01-08, 23:06   

Pomijając Twą złośliwość (:-P) krasnoludzie, ktoś gdzieś kiedyś zrobił test, mianowicie przyblokował giermka i tak sobie nim grał. O ile pamiętam, nic to nie dało, co z tego, że giermek awans miał co bitwie - dwie bitwy, skoro i tak statystyki marnie rosły. Wyszło na to, że 2lvl Rycerza jest lepszy, niż 20 giermka.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Gandi_19l 
Rycerz
Lord Imperium



Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 63
Skąd: Okolice w-wy
Wysłany: 2008-01-08, 23:07   

Wg mnie widmowy wojak jest dosc dobra jednostka ale gdy w z tylu ma sie prorokinie a z przodu obronce wiary to widmowy wojownik wymieka:-P :-P

A jeszcze dosc dobra jednosta jest Syn Imira;)Ale nie ma zbyt duzej inicjatywy przy wiekszych walkach i jest w miare dosc prosty przy rozwaleniu;)(no z mojego punktu widzenia;) )

Lol;)!!
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2008-01-08, 23:39   

Przy Temperence miałem centaury na 50 poziomie.
Też dobre jednostki na takie awanse.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-09, 11:06   

Sobowtór kopiuje jednostkę na podstawowym poziomie i do jego największa wada.

Moim typem jest Inku. Bardzo dobry paralizator wysoka skuteczność i właściwie brak jednostki, która posiadałaby, chociaż ochronę przed jego atakiem.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-01-09, 12:56   

Cytat:
najlepsza jednostka to... sobowtó
Najlepsza...? Dla mnie zupełnie bezużyteczna.
Cytat:
Inku. Bardzo dobry paralizator
Przychylam się do opinii. Jednostka lepsza i przydatniejsza od sobowtóra.

Legion – włodarz
Hordy – widmowy wojownik
Przymierze – dziki centaur
Imperium – obrońca wiary
Klany – syn Ymira
_________________

 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2008-01-09, 13:24   

Kathrin napisał/a:
Najlepsza...? Dla mnie zupełnie bezużyteczna.

Wcale nie. Gdy na mapie jest np. dużo prorokiń jest przydatny :D
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-09, 13:27   

Kathrin napisał/a:
Przymierze – dziki centaur


No nie wiem, ja jestem ciagle zdania ze najlepsza jednostka u Elfow jest jedyna jednostka piatego poziomu znaczy Grabiezca. Dziki Centaur ma swoje plusy jednak rzadko go uzywam w bitwie owiele lepiej uzyc Szarzujacego Centaura z jego walorami obronnymi.
_________________

 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2008-01-09, 13:32   

Cytat:
dużo prorokiń jest przydatny
Możliwe.
Mimo to nie przekonałam się do sobowtóra i raczej już tego nie zrobię. Na ogół nie gram jednostkami typu: sobowtór czy sukub...
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2008-01-09, 13:34   

Grabieżca najlepszą jednostką mógłby u elfów być, gdyby nie sposób jego expowania :-? ...
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-01-09, 13:37   

Ale z iloscia jego zyciamozna go spokojnie postawic w pierwszej lini przez co zyskujemy dwa dodatkowe miejsca (zakladajac ze jedno zajmuja Sylfida lub Tancerka Slonca)
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-01-09, 13:48   

Przymierze: Wartownik (niezastąpiony przy podboju stolic)
Dzikiego centaura nie używam prawie wcale wole Szarżującego bo po n ilości awansów staje się znacznie przydatniejszy (testowałem mając obu w oddziale). Grabieżcy też nie lubię gdyż za długo trzeba czekać by go otrzymać a potem by awansował.

Legion: Włodarz (jednostka z największym DMG w grze i doi tego w Bema oparzenie)

Hordy: Arcylisz (najsilniejszy mag w Newendaar 90DMG, Widmowego widzę zaraz za nim)

Imperium: Wielki inkwizytor (Odporność na umysł i ochrona przed ogniem. Nie używam obrońcy wiary, ponieważ ma tak beznadziejny wygląd, że nie mogę na niego patrzeć)

Klany: Syn Yamira (50 INI, 150 DMG w połączeniu z Arcydruidką osiąga max no i odmrożenie)
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Habab 
Krasnolud


Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 12
Wysłany: 2008-03-27, 16:22   

Imperium: zdecydowanie obrońca wiary mix z prokinem i mało kto fiknie
best drużnyna:

1 wariant) tył Arcymag,prokini,imperialny zabójca przód 3 obrońców wiary

Zalety:Dowódza mag jest moim skoromny zdaniem najlepszy(dot tylko imp).duże zróznicowanie dzięki magowi żaden stwór z odp nie podskoczy, dzięki zabójcy łatwiejsze wybijnaie bossów i innych podmiotów z którymi nie lubimy się spotykać w ciemnej uliczce.

Wady: mała moc lecznicza, duża możliwość śmierci wojownika ulokowanego pośrodku.duże koszy z racji budowania wszystkich drzewek idenocześnie

2 wariant) zamiast imperilanego zabójcy 2 prokini
Zalety: naprawdę duża moc lecznicza
Wady: walka z niektórymi jednostkami(szczególnie bossami może przypomniać syzyfową pracę)

Klany: pustelnik najbardziej nakoksowany mag w d2
best drużyna:

1 wariant)Strażnik królewski,Syn Ymira,3 pustalników
Zalety:3 pustalników daje straszliwą moc niszczącą syn Y + bohater tłuką szczególnie upartych *****(Moim skoromnym zdaniem najlepsza możliwa drużyna w d2)

wady:przez pierwsze tury możemy odczuć brak wojowników stojących w 2 lini

2 wariant) zamiast 2 woj w 2 lini dajemy nowicjuszkę
zalety:drużnyna lepsza na krótszą metę nie odczuwamy straty aż 2 jednostek(na początku)
wady:dobre na krótszą metę, większe koszy z racji budowy kolejnego drzewka

Przymierze elfów:wartownik najbardziej nakoksowany strzelec w d2
drużyna:

1 wariant)przód 2X szarżujący centaur,Pan lasu(lub odpowiednio przygotowany centaur-boh). Tył:2Xwartownik + tancerka słońca
zalety: duża moc niszcząca, mocny 1 szereg
wady: mała moc lecznicza

2 wariant)zamiast 2 wartownika 2 tancerkę słońca

Zalety: duża moc lecznicza
wady: patrz podobne rozwiązanie w przypadku imperium

Nieumarłe Hordy:Śmierć wymiata(nawet z ini 40)
drużyna:

1)wariant: Rycerz śmierci + widmowy wojownik(1 L)+ Upiorny żmij (2L) 2Xśmierć
zalety:Ta drużyna wgniata wszystko w ziemię jak idzie
wady:zanim żmij i śmierci staną się skuteczniejsze od chucka norrisa mija trochę czasu(szczególnie jeśli chodzi o żmija).Ta drużyna może się obawiać tylko bardzo mocnych magów. Jeżeli zabiją śmierci drużnyna stanie się dużo słabsza

2)wariant zmiast 2 śmierci możemy dać królową liszy a w pierwszym szeregu dać kolejnego widmowego wojownika
zalety: troche lepsza na start od powyszej, królowa liszy może troche osłabić wrogich łuczników zamim do akcji wejdą śmierci) ale po zastanowieniu nie jest to mistrzostwo świata

Co do legionów to nie grałem nimi za dużo i nie czuję się mocny w ich domenie.

Jedziemy jednostki:

Najlepszy wojownik: obrońca wiary/widmowy wojownik
Dlaczego podwójna nagroda tutaj??
jedna i druga ma swoje duże zalety ow jest szybki i ma pancerz. ww ma dużo życia i paraliż. co do wielkiego inkwizytora mam mieszne uczucia owszem jest odpory i szybko awansuje dlatego też należy mu się miejsce na podim.

Najlepszy strzelec: także podwójna nagroda dla wartownika oraz śmierci
obie jednostki są kilerskie wartownik góruje jeżeli chodzi o ini i rodzaj ataku a śmierć jeżeli chodzi o odporność. Jeżeli jest ustawiona w 2L nie jest to aż takim walorem dlatego postanowiłem przydzielić nagrodę dla obu. Na wyróżnienie zasługuję też żądlec(jako słabszy odpowiednik wartownika oraz imperialany zabójca)

Najlepszy mag: Pustelnik i nie ma wątpliwości. potem arcywapmir

Najlepszy uzdrowiciel: Prokini umiejętność uzdrawiania z chorób i zatruć daję mu to miejsce nad tancerką słońca i hierofantom

Najepszy potworek(2 miejsca):tutaj ciężka sprawa z wyłonieniem lidera podzielę to więc na 2 kategorię aby sobie ułatwić:

Atakujący 1 jednostkę:Syn Ymira. Argumentuję to tym że szybciej awansuje i jest szybciej "uzyskiwalny" od włodarza. Ten oczywiście stoi drobinkę za jego plecami. na trzecim miejscu stoi Zgłębiczar

Atakujący 6 na raz:Zdecydowanie Upiorny żmij zaraz po nim smoczy lisz i wreście Titmach

To by było na tyle :-P
 
 
Khagrael 
Opętany
Książe legionów



Wiek: 32
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Warownia dusz
Wysłany: 2008-04-30, 20:09   

Włodarz-sami przyznacie, że ma świetny wygląd i nie gorsze staty, jak dla mnie najlepszy(można by się kłócić który lepszy włodarz czy tiamath, ale dla mnie lepszy włodarz)

Tiamath-na 15 lvl ta bestia wspomagana jeszcze eliksturami i czarami rzuconymi przed bitwą robiła niemałe spustoszenie w odziale wroga(a nie były to jakieś nędzne gobliny tylko groźne smoki białe)

Obrońca wiary- bardzo dobra jednostka, jej plusem jest wysoka ini. i duże obr.

Prorokini-takie dwie jak miałem kiedyś w armii to przyczyniły się do zwycięstwa z góry przegranej bitwy, na serio

Widmowy wojak-nie dość że silny to jeszcze paralizator

Arcywampir-naprawde dobra jednostka, dzięki niej nie musiałem wydawać kasy na mikstury uzdrawiające :-)

Modeusz-podoba mi się głównie ze względu na wygląd i animacje jego ataku. Reszta tzn. umiejętności mniej więcej takie jak arcylisz i biały mag

Syn Ymira- dobry atak i jeszcze te odmrożenia są dość przydatne

Inkub-gdyby miał większe szanse w skamienieniu to byłby czołową jednostką w podboju stolic(jednak od czego są eliksiry)

Król krasnali/mistrz runów-dwie dobre jednostki mniej więcej równej siły( jednakowych cech to one nie mają ale gdyby tak zesumować to równe)

Starszy-czasem zrobi niezłą zadyme(w zasadzie jak ma duży level to zawsze)

Zmora-jej głównym plusem są: odp. na broń, i wyssanie levela, z tego powodu ją lubie

No to chyba koniec> W każdym razie więcej nie pamiętam ;-)
 
 
 
rotten 
Opętany
The Passanger



Wiek: 37
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 37
Skąd: Nowy Sącz/Kraków
Wysłany: 2008-06-24, 18:30   

Miałem wymienić sobowtóra, z racji, że może się stać prawie każdą z wymienionych wyżej jednostek. Największa wada, to jak ktoś zauważył fakt, że dubluje jednostki tylko na 1 poziomie, co ujmuje mu sporo z tej doskonałości, niemniej jest to chyba moja ulubiona jednostka pośród Legionów.

Co do innych zarzutów to
Nagash ep Shogu napisał/a:

Po pierwsze, jeśli umieścisz sobowtóra w pierwszym szeregu, zawsze możesz się natknąć na drużynę, z której nie będziesz mógł kopiować


Dlatego stosując sobowtóra zawsze należy mieć profilaktycznie z przodu jednego Rycerza piekieł właśnie na takie przypadki.

Nagash ep Shogu napisał/a:
Podobna sytuację często napotyka się, gdy sobowtór znajduje sie w drugiej linii, czasem po prostu nie ma jednostki, która warto skopiować do drugiej linii i wówczas sobowtór staje sie bezużyteczny


Jeżeli przeciwnik nie ma dobrych jednostek z tyłu, nie ma również raczej szans w starciu z dobrze rozwiniętą drużyną Legionów 8-)
Generalnie łatwiej jest trafić na drużynę, z której można "ukraść" wartościowe jednostki, obracając główną broń przeciwnika przeciw niemu, niż na sytuację w której sobowtóry stają się kulą u nogi.

Ja stosuję 2 sobowtóry ( jeden z przodu, jeden z tyłu ) i nie narzekam. Ale wiadomo, że każdy ma swoje upodobania i koncepcje.
_________________
Nauczeni od dziecka korzystać bez umiaru
Stajemy się powoli zależni od nadmiaru
żyjemy więc nerwowo otoczeni nadmiarem
Nie widząc jak nasz sen staje się koszmarem
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-07-17, 17:02   

Moim zdaniem najlepszą jednostka atakującą obszarowo jest Arcywampir gdyż ma dużo pż oraz wysysa życie.
 
 
 
Nebiros 
Berserker



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 52
Wysłany: 2008-08-17, 11:00   

Widmowy Wojownik, Śmierć, Włodarz, Wielki Inkwizytor, Syn Ymira... to tyle, jeżeli chodzi o siłę...
A jeśli chodzi o wygląd ogólny + ataku to MROCZNY WłADCA RULEZZ!!!! xD
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-08-17, 14:50   

Z jednostek strzelajacych z dystansu najlepszy jest Wartownik ponieważ ma dużo inicjatywy oraz damage i odmrożenie.
 
 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-20, 19:49   

Najciekawszy wygląd według mnie ma ukochany przez wszystkich Imperialistów Arcymag zmiata wszystkimi (na wysokim lvl) stworami i to w dodatku mag.

Best team u ludzi to wg mnie:
z przodu 3 OW/Aniołów/WI
z tyłu Arcy + 2 sanitariuszki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum