Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raven
2019-07-15, 19:35
Biada zwyciężonym
Autor Wiadomość
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2019-07-15, 19:35   Biada zwyciężonym

Wprowadzenie do historii Valdisa, młodego księcia Keven, rozgoryczonego cierpieniem ojczystego kraju z powodu przegranej przez Imperium wojny. Mapa dla jednego gracza bo jest z rodzaju tych fabularnych.

Bunt Elfów
Rozmiar: 48x48
Rasa: Imperium
Sugerowany poziom: 1
Ograniczenie poziomu bohatera: 3
Ograniczenie poziomu jednostek: 2
Ograniczenie poziomu czarów: 2

Miłej zabawy.

Biada zwyciężonym I - Rebelia.rar
Pobierz Plik ściągnięto 712 raz(y) 35,92 KB

_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2019-07-16, 17:29   

To co pierwsze rzuca się w oczy po uruchomieniu mapki to teren więc i od niego zacznę. Wizualnie mapa wygląda dobrze, szczególnie obszar wokół stolicy trzyma poziom. Pojawiają się co prawda tereny przestrzenie niezagospodarowane, głównie na zbiorniku wodnym w centrum mapy, ale nie przeszkadza to jakoś szczególnie w odbiorze mapy.

Poziom trudności rozgrywki był dobrze rozłożony, na każdym etapie przygody było co robić i trzeba było myśleć. Początek był utrudniony biedą w skarbcu, co pewnie przedłuży wybicie okolicznego chamstwa mistrzom magów (ja nim grałem). Dalej stopniowo coraz silniejsze składy sie spotyka ale nic z czym nie dałoby się rady rozsądnie zarządzając miksturami. Jak już się dorgę do Curaw utoruje to dostępne stają się zasoby w zadowalającej ilości dla tych lubujących się w czarach. Samo zdobycie i utrzymanie Curaw chyba stanowiło najdłuższy etap mapy, ja przeczekałem tam głównym bohaterem 3 natarcia respawnujących się oddziałów neutrali stopniowo czyszcząc okolice i wysyłając archanioła ze złodziejem po mapie w poszukiwaniu złota i skarbów.

Gdy Curaw mogło utrzymać się samo, a mój arcymag skompletował ostateczną drużynę ruszyłem po kolei do wykonywania sidequestów i zbierania sojuszników. Troche kręciłem nosy na przeciwników pokroju wampira w wieży czy Radomyra ale koniec końców nie było tak źle. Dostępne zwoje i mikstury wystarczają w zupełności na pokonanie wszystkiego co się znajdzie na mapie.

Fabuła to najlepszy element mapy. Sam wstęp do mapy rysuje już ciekawą sytuację polityczną w Imperium i nastroje w prowincjach takich jak Keven, same zdarzenia na mapie jeszcze podbudowują ten klimat niezadowolenia i niepokoju. Podobał mi się konflikt Valdisa z Radomyrem, tym bardziej, że stanowiska obu da się uzasadnić i zrozumieć. Najbardziej jednak zaciekawiło mnie zadanie związane z misją Falwicka i jego odkryciem w wieży nieumarłych :P

Postacią która głównie się wykreowała na mapie to oczywiście Valdis. Myślę, że jest spoko koncepcją z charakterem oddanym na tyle, na ile pozwala mechanika disa. Po stronie ludzi przyda się jakiś skurwol w końcu, a który nie jest ukrytą opcją legionów :mrgreen: Radomyr też był ok i jak pisałem wcześniej dobrze, że był kompletnym idiotą czy bęcwałem i jego poglądy też szło zrozumieć. Biskup Cyryl bardzo dobre szkolenie w rozgłaszaniu propaga... słowa Wszechojca posiadł :-> Ekipa Valdisa jeszcze się nie rozkręciła i jakoś szczególnie też nie zabłyśli, Ilia z pewnością trudny będzie do wykreowania bo weź tu zbuduj małomównego mruka jak gra tylko na pisemne dialogi pozwala w zasadzie :D

Też może pierdółka ale nazwy własne w Keven mi się podobały oddalone od typowo niemiecko-francuskiego nazewnictwa w Imperium co wskazuje na to, jak wielokulturowym tworem jest Imperium
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Begrezen 
Chłop
Książę ciemności



Dołączył: 05 Sty 2021
Posty: 1
Skąd: z piekła
Wysłany: 2021-01-12, 17:14   

Aż musiałem się zarejestrować po zagraniu tej mapy i wyrazić podziw.
R E W E L A C J A ! ! !
Znakomita fabuła i dość wymagający poziom trudności, poza tym ładne wykonanie. Mapa niemalże perfekcyjna, bez wad :-D Kiedy kontynuacja? Tak dobra historia musi mieć swoje zakończenie! :evil:
_________________
Rzeki spłyną krwią i tak dalej
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2021-01-14, 23:09   

Dziękuję choć muszę przyznać, że nie spodziewałem się jakiegokolwiek odzewu po takim czasie :-P
Co do kontynuacji to sam nie wiem, może kiedyś się pojawi. Jeśli tak, na pewno będzie o tym informacja na naszym FB ;-)
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum