Uczeń, wersja beta to wersja testowa programu, a nie demonstracyjna. Bety wypuszcza się właśnie po to żeby wyłapać błędy w działaniu i się ich pozbyć w drodze do finalnej wersji. Więc nie wiem o co kręcisz Nie Kochamy Naczelnej Terrorystki Forum. Na dobrą sprawę w tej grze może sie jeszcze zmienić wszystko i nie zobaczymy tam niczego z bety.
_________________
Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
1. Oficjalnie premiera gry ma być w przyszłym miesiącu, więc czasu na poprawki nie ma aż tak wiele.
2. Beta H6 działała o wiele lepiej niż wersja premierowa - i dopiero po iluś łatkach udało im się osiągnąć jej poziom - a jakiś kolosalnych zmian zdaje się nie było.
Tak więc patrząc na dotychczasową historię gier wydawanych przez Ubi nie zakładałbym, że to tylko problemy bety i że wszystko ulegnie zmianie (na lepsze)...
1. Oficjalnie premiera gry ma być w przyszłym miesiącu, więc czasu na poprawki nie ma aż tak wiele.
2. Beta H6 działała o wiele lepiej niż wersja premierowa - i dopiero po iluś łatkach udało im się osiągnąć jej poziom - a jakiś kolosalnych zmian zdaje się nie było.
Tak więc patrząc na dotychczasową historię gier wydawanych przez Ubi nie zakładałbym, że to tylko problemy bety i że wszystko ulegnie zmianie (na lepsze)...
Chciałbym zauważyć, że status wersji beta należy rozumieć na różne sposoby.
Istnieje coś takiego jak wczesna beta, o której wspominał Vozu (nadal dużo do poprawy) i późna beta, w której wyłapuje się już tylko pozostałe błędy i po niej można już stwierdzić jak będzie wyglądała finalna wersja.
Stworzenie wersji demonstracyjnej to też nie taka łatwa sprawa. Powstają po przygotowaniu całej gry (wycina się część zawartości). Sprawy nie ułatwia rozmiar współczesnych produkcji, w związku z czym przygotowanie dema tytułu AAA staje się mało opłacalne (no i komu chciałoby się pobierać 2-5 GB danych po to, żeby pograć maksymalnie przez godzinę?).
No godzinę, bo ile można grać w demo? Sprawdzałem ze dwa miesiące temu Lords of Shadow. Demo waży chyba ponad 3GB i nie starcza nawet na godzinę.
Poza tym piszesz o grach akcji, które są robione na podobieństwo współczesnych filmów tego typu - ma być odpowiednio intensywnie przez większość czasu spędzonego z grą.
Nadal nie rozumiem dlaczego Ubi-kacja hańbi rasę klanów tymi swoimi pseudo-skavenami..
Bo herosowcy to taki dziwny naród, który nie pojmuje że w armii krasnoludów dominować powinny... krasnoludy. I zawsze mają płacz i jęk, że "armie są jednorasowe", że istnieje podział elfów na łuczników, mieczników i druidów (bo przecież w lofcianej trujce elf to tylko łucznik!!oneoneone11) itd. A Ubi się poddał ich presji.
Cieszy przynajmniej, że wycofali się z dziwacznego pomysłu na japońsko-lotosowy zamek (i oby do niego nie wrócili, w VII wolę zobaczyć już tylko Inferno i Krasnale)
Wysłany: 2016-10-28, 14:32 Smok w smoka, a wdiable suedzi to co i w archaniele
Jako, że wczoraj zadiwiłem kilka osób na czacie losem jaki zgotowałem swoim Złotym smokom w szkieletorni zdobytego Necropolis, wrzucam tu obrazek pokazujący co i z jakiego bossa się tam robi
Smoki Kryształowe, Błękitne, Czarodziejskie i Rdzawe też zmieną się w Drakolicze.
Widać teraz, że nie ważne anioły czy diabły, od środka wyglądamy identycznie.
Pyriel
Fani zrobili to, czego Ubisoft nie potrafił wprowadzić od lat Można w końcu śmigać w herosa 3 normalnie po sieci + nowy zamek, a projekt jest cały czas w rozwoju :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum