Z respawnem mam inne dośwadczenia.
Przykładowo jest ustawiony w miejscu w który nie toczy się główna walka, blisko jakiegoś miasta lub stolicy. Dzięki czemu można nabijać poziomy nowym składom, bez przeszkód i zaśmiecania mapy nie ma.
Masz nowe składy = masz więcej oddziałów i strata głównego bohatera tak nie boli.
Athelle napisał/a:
Grając z podstawowym bohem startowym zwycięstwo lub porażka w całej bitwie jest zbytnio uzależniona od tego jednego dowódcy.
A czy przypadkiem teraz tak nie będzie? Za 20 punktów zrobisz jeden mocny skład i jeden słabiutki, albo dwa średnie, nie wierzysz --> rozpiska punktowa.
Oczywistym jest przynajmniej dla mnie, że lepiej zrobić mocny skład, bo rozniesie średnie składy wroga samodzielnie już na starcie, a co z tego wynika nadal masz uzależnienie od tego jednego składu i jak szybko ci padnie.
Na chwilę obecną po rozwaleniu neutrali nie ma jak nabijać poziomy bohaterom dopiero co zrobionym.
No, ale chcecie wprowadzić limit tur
Czyli mamy teraz dwa scenariusze rozgrywki:
Jeden silny skład, idę na wroga. Przy odrobinie szczęścia rozwalę jego składy.
Dwa średnie składy, rozwalam neutrale. Przy odrobinie szczęścia rozwalę jego składy, wytrzymam 20 tur i wygram na punkty.
To po to punkty ruchu zostały osłabione? Żeby zmusić graczy do nabijania poziomów na neutralach?
To w takim razie, wygra ten, który ma lepsze warunki do zabijania neutrali.
Jak widziałem po mapach to jedni mają ułatwioną sytuację, a inni wręcz przeciwnie także ...
Specjalizacja zabija ot patrząc na przyrodę to wyspecjalizowane gatunki maja największe szanse wyginąć.
Taki człowiek pierwotny, był słabą rasą. Zaczął dominować poprzez swoją specjalizację, praca zespołowa, wyobraźnia itd.
Takie tygrysy mogą wyginąć, nie dlatego, że specjalizacja ich zabija. Dobrze im się wiedzie. Po prostu człowiek za bardzo się dzięki niej rozwinął.
Z resztą to trochę temat na inny temat także :P
Vogel napisał/a:
W jaki inny sposób można wykryć i naprawić błędy niż poprzez rozegranie na nich potyczek?
Już grałem, wypisałem co mi się nie podoba nawet, co mi da dodatkowa gra przeciwko człowiekowi? tylko bardziej poznam twój styl gry przed turniejem i później lament będzie
Vogel napisał/a:
Ja na ten przykład nie mam pojęcia o grze Hordami czy Legionem a przynajmniej nigdy na multi nie udało mi się nimi wygrać.
Poza tym losowość ras nie wyklucza że zagrasz swoja ulubioną w końcu do rozstrzygnięcia trzeba poprowadzić do zwycięstwa trzy z pięciu ras
Tak, ale losowość to także szansa rozegrania 3x rasą, którą nie ma się pojęcia jak grać.
Osobiście jestem za rasą reprezentującą na start i potem wolnym wyborem w następnych pojedynkach, ALE PRZECIWNY losowości.
Ostatnio zmieniony przez Infospec 2012-01-26, 15:28, w całości zmieniany 1 raz
A czy przypadkiem teraz tak nie będzie? Za 20 punktów zrobisz jeden mocny skład i jeden słabiutki, albo dwa średnie, nie wierzysz --> rozpiska punktowa.
To twoja sprawa co ty zrobisz z tymi dwudziestoma punktami. Możesz je wydac nawet na jeden silny skład. Czy to ma sens, czy nie rozstrzygnie sie na polu bitwy. Wiem, ze ja bym tak nie zrobił.
Nie wiem na jakich doswiadczeniach opierasz swoje opinie. Trudno dyskutowac z takim nastawieniem.
Na jakich doświadczeniach?
Grałem na tym modzie już z 15x jak nie więcej, testowałem różne składy.
Poniekąd też na matematyce.
Masz 20 punktów za które zrobisz 2 składy tak?
Możesz wydać je na 2 sposoby, które podałem, tak żeby to się opłaciło.
Zakładając, że w obu składach rozwijasz herosa na maksymalny poziom tracisz po 2 punkty by zyskać +1 dowodzenia. Zostaje ci 16 punktów.
Jeśli robisz pojedynczy silny skład możesz mieć np:
- 2 obrońców wiary (2x5)
- 2 imperialnych (2x3)
razem = 16pts
Albo rozbić tę pulę na dwa składy co daje ci po 8 punktów na skład:
- 2 rycerzy (2x2)
- 2 strzelców (2x2)
razem = 8pts x2 = 16pts
Oba sposoby mają swoje mocne i słabe strony.
Pierwszy skład:
- możliwość od razu wybudowania wieży magicznej
- możliwość od razu rekrutowania złodzieji
- można na początku totalnie olać budowanie budynków rozwojowych w stolicy bo i tak masz finalne wersje jednostek od razu
- możesz wziąć na klatę najsilniejsze neutrale czy zdobyć od razu ruiny +500 złota
Drugi skład:
- rozwijasz dwa składy na raz, neutrali wbrew pozorom nie jest nieskończoność
- musisz budować budynki rozwojowe na początku by w ogóle móc levelować wojsko
- masz utrudnione zdobywanie doświadczenia, z powodu silnych składów neutralnych, nie możesz zdobyć ruin od razu, musisz się wracać na leczenie
- wróg może cię wykończyć czarami na początku bo masz mało żywotne wojsko
Testowałem jeszcze wersje z bardzo słabymi składami początkowymi, ale sporą ilością złodziei i okazała się najgorsza ze wszystkich - beznadziejna.
Szanse na jakieś porządne akcje mistrza gildii w stylu morderstwo jednostki wroga - fatalne szanse
kradzież przedmiotów - jakich przedmiotów?
zatruwanie miast, neutralnych oddziałów - też czasem może zawieść, pomocne tylko do zdobywania doświadczenia, ale tym sposobem też możemy sobie zaszkodzić, np w stylu morderstwo jednostki neutralnej by łatwiej ubić oddział, a tak naprawdę traci się doświadczenie, które przeciwnik sobie zgarnia bezkarnie. Ponadto sami złodzieje są bardzo podatni na słabe przywołane istoty w stylu żywa zbroja, która sama zabija 2 złodziei.
Mogę wymieniać dalej jeśli mało opinii.
PS.
Przed chwila wywaliło forum
Ostatnio zmieniony przez Infospec 2012-01-26, 16:20, w całości zmieniany 1 raz
W każdym razie wszystko zweryfikuje runda wstępna. Po to jest ta runda by modyfikacje dopracować, ewentualnie jeżeli będzie potrzeba zmienić. Do czasu rozegrania pierwszych starć trudno o sensowna dyskusje.
Obecny wyglad zasad werbowania jednostek do oddziałów startowych.
1. Werbujemy maksymalnie dwie jednostki z tego samego drzewka, trzymając się ścieżek rozwoju.
2. W dwóch armiach startowych mogą znaleźć się jednostki z rożnych ścieżek. Ścieżki musza być jednak zachowane w poszczególnych oddziałach.
3. Do oddziałów startowych nie można zwerbowac jednostek specjalnych.
4. Armie startowe musza zachować swój początkowy wygląd. Nie mozna wymieniac jednostek pomiedzy tymi oddziałami. Jeżeli gracz nie dostosuje sie do zasady zostanie ukarany strata punktową.
5. W czasie gry mozna zwerbowac dodatkowe jednostki do armii startowych (w momencie gdy dowodca zyskuje dodatkowe punkty dowodzenia). Nalezy jednak przestrzegac limitu dwoch jednostek z tego samego drzewka. Jeżeli gracz nie dostosuje sie do zasad zostanie ukarany kara punktową.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum