Wysłany: 2011-06-01, 13:18 Renesans w świecie Disciples- jedostki
Wojownicy Imperium
[/b]
Strażnik miejski
Opis- Niebezpieczne są ulice miast po zmroku. Strażnicy muszą dbać o bezpieczeństwo ulic mierząc się z wieloma rzezimieszkami i zabójcami. Gdy zajdzie potrzeba, są wzywani nawet do służby wojskowej.
Mechanika- Jednostka całokowicie przeciętna, nie posiada żadnych specjalnych umiejętności.
Halabardnik
Opis- Doświadczony żołnierz, stanowi pierwszą linie piechoty Imperium.
Mechanika- Jeżeli stoi ramię w ramię z halabardnikiem lub halabardnikiem królewskim, otrzymuje wraz z towarzyszem premię do inicjatywy i zwiększonej szansy na trafienie przeciwnika.
Łowca Czarownic
Opis- Nie istnieje żadne bractwo ani stowarzyszenie łowców czarownic. Przedstawiają oni samozwańczą próbę znisczenia herezji.
Mechanika- Immunitet na ataki umysłowe, może jednorazowo zaatakować z dystansu, oniżone HP.
Królewski halabardnik
Opis- Elitarni żołnierze, do ich zadań należy ochrona szlachetnie urodzonych i kapłanów.
Mechanika- Ta sama umiejętność jak w przypadku halabardnika.
Konkwistador
Opis- Zorganizowane oddziały do niszczenia heretyków.
Mechanika- Podwyższona inicjatywa, jednorazowy atak dystansowy, obniżone HP, immunitet na ataki umysłowe.
Rycerz
Opis- Podstawowa jedostka kawalerii Imperium.
Mechanika- Posiada pancerz, wjeżeli ustawi się ramię w ramię z rycerzem lub paladynem, otrzymuje premię do inicjatywy i obrażeń.
Anioł
Opis- Wojownicy, którzy poświęcili całe życi na walce z wrogami Imperium, otrymują dar wiecznego życia, aby kontynuować swą walkę.
Mechanika- Podwyższone HP, atakuje 2 razy, obniżone obrażenia.
Szermierz
Opis- Szermierze to najzwinniejsi wojownicy Imperium. Zamiast ciężkich mieczy i halabard
używają lekkich i poręcznych rapierów.
Mechanika- Nieco większe obrażenia, bardzo duża inicjatywa, obniżone HP.
Rekonkwista
Opis- Rekonwkiści ślubują wypędzenie pogan i haretyków z granic Imperium.
Mechanika- Podwyższone obrażenia, pancerz, immunitet na ataki umysłowe.
Inkwizytor
Opis- Ciała i umysły inkwizytorów poddano ciężkim próbą, dzięki temu są w stanie stawiać czoła najstraszniejszym wrogom wiary Wszechojca
Mechanika- Podwyższona inicjatywa, immunitet na ataki umysłowe, ochrona przed ogniem, podwyższone HP
Paladyn
Opis- Najlepsi rycerze zostają paladynami. Są oni prawdziwą dumą Imperialnej kawalerii.
Mechanika- Pancerz, podwyższone obrażenia, jeżeli ustawi się ramię w ramię z rycerzem lub paladynem, otrzymuje premię do inicjatywy i obrażeń, podwyższone HP.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Waskos 2011-06-01, 14:01, w całości zmieniany 1 raz
Czemu nie tutaj? MachaK przedstawiła tu i nikt się nie czepiał.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Waskos 2011-06-01, 14:01, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 112 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-06-01, 14:15
To co tworzymy to arty, więc dział jest dobry.
W poddziałach mamy bibliotekę, która jest domyślnie przeznaczona na formę pisaną, pinakotekę dla grafik, komentarze na komentarze i archiwum jako składnica starych rzeczy.
Osobiście sądzę, że to co tworzymy bardziej jest twórczością pisaną niż grafiką. No bo gdzie to miałoby trafić? Do działu o D3 lub do działu o filmach?
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Łucznik
Opis- Armie wszystkich książąt i możnych posiadają łuczników. Ich wyposażenie i szkolenie nie wymaga dużo pieniędzy i czasu.
Mechanika- Przeciętne statystyki dla łucznika, nie posiada specjalnych umiejętności.
Najemny łucznik
Opis- Niewielu łuczników utrzymuje się z łucznictwa. W większości są oni prostymi chłopami i mieszczanami zaciągniętymi do wojska. Najemni łucznicy żyją jecynie z łucznictwa. Są dobrze wyszkoleni i lepiej wyposażeni od zwykłych strzelców, co z tym idzie potrafią siać większy zamęt w szeregach wroga.
Mechanika- Większa inicjatywa i wyższe obrażenia, jeżeli stoi w szeregu z innymi najemnymi łucznikami, celują wszyscy w jeden cel, otrzymuje on zsumowane obrażenia od każdego strzelca, każdy strzał ma osobną szanse na trafienie, najemni łucznicy tracą swoją kolejkę.
Skrytobójca
Opis- Środowiska naukowe, filozoficzne i zwykli mieszczanie potępiają wojnę. Rody książęce nie mogą więc przypuszczać otwartych szturmów na posiadłości swych przeciwników w walce o władze. Z tego powodu wszyscy więksi możni posiadają na swe usługi skrytobójców. Są cisi, niezawodni, zawsze dotrzymują umów i nigdy nie zadają zbędnych pytań. W walce używają dwóch.
Mechanika- Bardzo wysoka inicjatywa, obniżone HP, zatruwają, jeżeli przeciwnik stoi ramię w ramię ze swym sojusznikiem, to obaj otrzymują obrażenia.
Kusznik
Opis- Kusza to broń tak zabójcza, że sam Kościół Wszechojca zabronił jej używać. Jednak zapotrzebowanie na nią jest tak duże, że zakaz Kościoła nie jest przez nikogo przestrzegany.
Mechanika- Podwyższone HP i bardzo duże obrażenia, obniżona inicjatywa, 20% obrażeń nie jest zatrzymywane przez pancerz.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Mnie uczono, że to rycerz walcząca o wyparcie muzułman z półwyspu Iberyjskiego, chociaż może mi się coś pomyliło.
Edit
Sprawdziłem, masz racje, mój błąd.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Wiek: 112 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-06-02, 15:05
W ogóle przydałoby się utworzyć temat na komentarze co do tego projektu. Bo zrobi się tu taki bałaganik.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Student
Opis- Studia magiczne są bardzo drogie, więc tylko najzamożniejsze rody są w stanie opłacać je dla swych członków. Studenci pracują z wielkim zaangażowaniem
Mechanika- Jedostka przeciętna pod każdym względem, atak obszarowy o źródle powietrza
Mag
Opis- Pełnoprawny mag Imperium cieszy się wielkim szacunkiem zarówno na książęcych salonach jaki i na polu bitwy.
Mechanika- Jednostka zbalansowana w statystykach, nie posiada żadnej specjalnej umiejętności.
Ambasador
Opis- Ambasadorzy są mistrzami dworskiej etykiety i świetnymi mówcami, bardzo często reprezentują bogatych i znaczących możnych
Mechanika- Zwiększona inicjatywa, jego ataki mają szansę na obniżenie inicjatywy przeciwnika.
Mag bojowy
Opis- Ci magowie nie zajmują się polityką i nauką, swe umiejętności wykorzystują jedynie podczas bitew.
Mechanika- Podwyższone HP i obrażenia, obniżona inicjatywa, potrafi otoczyć się magiczną barierą, która wzmacnia pancerz na kilka tur.
Tytan
Opis- Szlachetne, piękne i potężne istoty, są podziwiane zarówno przez artystów jak i przez strategów.
Mechanika- Duża ilość HP i wysokie obrażenia, ma szanse na ogłuszenia wroga- efekt krytyczny o żródle oręża, który unieruchamia przeciwnika na kilka tur.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum