Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ostateczna Bitwa - by Nassir ibn Siraf
Autor Wiadomość
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-11-13, 21:22   Ostateczna Bitwa - by Nassir ibn Siraf

Salam Alejkum wyznawcy proroka Disciplesa Drugiego.

Grzebałem ja się paskudnie z mapką poniższą, będącą kontynuacją idei przerabiania scenariuszy D1 na D2. Zdziwicie się, ale do dziś jej nie skończyłem! Cała historia jest stworzona tylko dla Klanów. I dlatego radzę nimi właśnie grać, a Legionistów myślę skończę. Może dzięki Waszemu dopingowi ;)

Swoim zwyczajem mapka w 99% odpowiada wersji Ostatecznej Bitwy z D1. Ten 1% to maksymalnie rozbudowana fabuła.

Kogo zobaczymy na scenie? Ano zestaw przygotowałem takowy:

Wiszu Skjoldsvar - w tej roli znany na forum moczymorda, flejtuch i amator przeterminowanego piwa: Wiszu *oklaski*

Gaderic Gruneberg - aktora nie muszę przedstawiać, rodem z Klanu Pyry, posiadacz rudego kołtuna dla perwery zwanego brodą - Gaderic *piski krasnoludek*

Jarl Rond - w tej roli Rond. Pierwszy Korniszon znany autorowi mapy. *jakieś tam niemrawe oklaski* ;)

Lisz Miceus - w rolę turlającego się przez nevendaarskie gościńce worka kości zagrał nikt inny jak DC, znany jako Lisz Maruda! *anemiczne oklaski tej kościstej części widowni*

Gościnnie wystąpił Nagash ep Shogu, Athelle oraz Vozu w scence rodzajowej. Wszyscy w swoich rolach ;)

Bohaterów Legionów nie podam, bo i tak ich wersja scenariusza leży w powijakach, więc nie będę nikomu psuł zabawy ;)

Cieszta się i dopingujcie mnie, co bym wersję piekielną skończył, bo mam taka brylantową rolkę dla Saemiela, że witki Tiamathom opadają ;)

Ostateczna Bitwa.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1546 raz(y) 28,84 KB

_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2010-12-06, 19:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-13, 23:18   

Kategorycznie zaprzeczam, bym miał jakikolwiek udział przy tych wekslach. To wsio wina Gaderica, ja jestem niewinny :D I powinieneś dać info, że scenariusz zawiera bardzo dużą ilość zwrotów powszechnie uważanych za wulgarne :-P Zagrałem jedynie 15 tur, bo jutro o 5 pobudka (miej Nagu świadomość, że przez Ciebie mogę na autobus nie zdążyć :-) ). I co do moim obserwacji. Jest chyba błąd z tym złotem i górą, która znika, gdy pojawia się misja rozmowy z elfią wyrocznią. Można przez nią swobodnie przejść od początku. Poza tym dość duży poziom trudności przeciwników, ale przeciętnie rozgarnięty gracz powinien spokojnie dać sobie radę. Niestety, dopiero w poniedziałek będę mógł zagrać dalej i wtedy napiszę coś więcej. Ale po tych pierwszych 15 turach mogę powiedzieć, że fabularnie trzymasz wampirowaty poziom :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-11-13, 23:47   

Cholera, żem zapomniał...

Scenariusz zawiera sporo słów, od których elfy mdleją, a .datowczykom rumieńce na pucułowate buzie wychodzą ;)



Co do góry - psiakrew, faktycznie, moja kulpa. Wraz poprawię :]

A poza tym nie zwalaj winy na Gaderica, bo on pisać nie umie, a co dopiero weksle wypełniać ;)

I tak, masz rację, to był mój szatański plan, co by umieścić ten scenariusz właśnie dziś, byś zaspał na autobus :admin:

EDIT

Wrzuciłem już wersję bez buga z górą. Wszystko teraz powinno grać i huczeć :] A co do złota - efekt jest zamierzony. Podyktowany wprowadzeniem fabularnym wręcz ;) Dlatego do czasu rozprawienia się z Chromolem dostajemy jeno 100 sztuk złota.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-11-14, 11:22   

Gra się niebywale przyjemnie, mimo, że to bieganina podobna do takiej, jaka jest w D3. Ale coś w wykonaniu sprawia, że tutaj wyszło genialnie, a tam słabo. Może to kwestia polotu dialogów etc (niekoniecznie związanego z przekleństwami i sporą dozą patrzenia z przymrużeniem oka, chociaż ono też pomaga). Generalnie taka "odbrązowiona" mapa jest naprawdę tym czego człowiek potrzebuje :-P Nie skończyłem tej jeszcze, ale będę czekał na następne ;]

Miłe są różne dodatki, np dialog bo splądrowaniu Iskillionu.
Czy "hektolitr" nie jest zbyt skomplikowanym słowem jak dla wieśniaka? Wiem, że sołtys, no ale... :-P swoją drogą ładna wstawka.

Najbardziej boski element mapy: tekst zmiany zadania na zamknięcie Bramy ^^ Kocham cię za to co tam jest napisane :-)

Jeżeli chodzi o sam poziom trudności, to albo jest to spowodowane tym, że nie umiem grać Klanami, albo ona po prostu jest dosyć ciężka. Sporo bęcków się zbiera, nieco eliksirów idzie... ale nie jest to aż tak trudne, żeby nie dało się dosyć swobodnie przebijać się przez mapę :-)

Literówka w jednym z dialogów, konkretnie z wyrocznią: "przeklętym dziedzcem Imperium" :-P


Za tę wstawkę z DH to trza cię dosłownie zabić xD nie wiem co jest w niej gorsze; to, że jest, czy to, że dałeś mi portret Cienia, czyli kobiety ;] Poza tym, strasznie drętwa ci wyszła, mało zabawna, jakby wrzucana na siłę. Fe, Nagu, fe. Wywal bo psuje świetną mapę.

EDIT:
Doszedłem do wniosku, że jest o jedną zmianę celu misji za dużo - niepotrzebnie dostaje się nowe zadanie gdy demony odbiją Otzwall (czy jak się nazywało to miasto najbliżej ich stolicy) i pojawiają się dwie drużyny Sierotek. I tak każdy je zabije, a ładniej wygląda to poprzednie, świetnie sformułowane zadanie :-P
Aha, jeszcze plus za wstawkę z Miceusem i Walkirią, oraz sekwencję końcową (trochę szkoda karasi, że nie wiedzą iż zamordowanie Lisza nie załatwia sprawy :-P ) wprawiasz się, Nagu, wprawiasz, i wyrabiasz mi smaka na kolejne mapeczki ;]
_________________
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-11-14, 16:07   

Występuję, wiec muszę sprawdzić. Mapka zrobione na BE czy PG?
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-14, 18:41   

Na BE. Błąd z górami dalej występuje, właśnie druga drużyna demonów, co obok stolicy się pojawia mi przez nią uciekła i poległa na neutralnej drużynie i zadanie nie mogę zaliczyć.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 31
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-11-14, 18:48   

Kurde, jak ja grałem to tego błędu nie zauważyłem, chociaż prawdą jest, że nie dałem im nawet czasu żeby spróbowali uciec... x) tylko dziwna sprawa, ja na wersji niepoprawionej nie mogę przejść przez te góry, a chyba nie ma tak, żeby jedynie demony miały taką możliwość, nie?

EDIT: Swoją drogą, Wiszu, czy tobie też wyskoczył w którymś momencie komunikat, że nowym zadaniem jest sprawdzenie, czy w Otzwall nie ukrywają się zdrajcy? Bo to zadanie dla Legionów, jak wynika z mojego grzebania w edytorze.
I tu Nagu uwaga do ciebie, zdaje mi się, że przypisywanie Bethrezenowi identycznego jak u Mortis sposobu komunikowania się nie jest najlepsze :-P w tym używanie tego samego czasownika ("szepcze").
_________________
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-14, 19:24   

Tak, też wyskakuje ta misja. Ja przez góry mogę swobodnie przejść, tylko trzeba wybrać wolne pole od nieumarłych lub ich zaatakować.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-11-14, 21:38   

Rany boskie, to w D3 taki patent mają?! Plagiat .datowcy zrobili i to nim ja na to wpadł! Hańba! :]

Tak, czy siak - dzięki Vozu za uwagi, rad jestem, żeś zadowolony ;)

Co do gór - nie rozumiem co jest grane. Grając Klanami nijak nie mogę się przeprawić przez te góry, a jak to robią neutralne demony - nie mam pojęcia :| Dorzuciłem dodatkowe skałki - demony, przynajmniej mi, tym razem siedziały tam, gdzie powinny.

Co do zmian celów - niestety jeżeli przypisana jest nie do jakiegoś wydarzenia, a do algorytmu "częstotliwość", to widzą je obie strony. Muszę nad tym pokombinować.

W załączniku wersja 1.2 (ciekawe czy dojdę do 1.3.06 ;) )

Ostateczna Bitwa.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1049 raz(y) 28,84 KB

_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 29
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 783
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2010-11-27, 20:06   

Przeszedłem całą mapkę i stwierdzam, że fabuła jest w niej genialna a dialogi między postaciami złote :mrgreen:
Właściwie nie mam się do czego przyczepić, o poziomie trudności się nie wypowiem ponieważ nie grałem od pierwszego poziomu a importowanym królewskim strażnikiem.
Dla tych tekstów i wymian zdań popada się w syndrom "jeszcze jednej tury". Świetnie Ci to wyszło Nagash ;-)

Zmotywowałeś mnie do ukończenia mapki nad, którą pracowałem dawno temu i w końcu porzuciłem projekt. Może wreszcie się za nią zabiorę i ukończę. Lecę do edytora... :bat2:
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-12-06, 15:26   

Jaki warunek trzeba spełnić by się od stolicy oddalić :?: Bo miasto zdobyłem zabiłem wszystko co było i koniec, utknąłem. Czy to wina tego, iż demony nie padły z mojej reki ale u neutrali :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-06, 15:28   

Tak, Ty musisz je zabić
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-12-06, 19:35   

Vog, na której wersji grasz? Ta z ostatniego postu jest poprawiona.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-12-07, 15:36   



Fajna mapka, jak zwykle dużo dobrego humoru. Wstawka z Elledanem i Vozem debatującymi nad DH genialna, mam nadzieje że była tylko jedna bo i tej o mało nie przeoczyłem.
Minusem jest Kaziu bo choć stał tam to ni przed ni po jego rozczłonkowaniu się biedaczek nie odezwał :-( a skoro już tam był to czegoś wymagałem.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-07, 17:50   

Nagu pisał, że dla Legionów mapka nie jest jeszcze gotowa.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-12-07, 19:20   

Mo ale ja Klanami grałem i zabiłem Kazia a ten nawet się słowem do mnie nie odezwał :( zero komentarza z jego strony to dziura w fabule mapy :!: Nagu dopisz mu kwestie dla Klanów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2011-01-05, 12:06   

Mapka świetna, gdyby nie te dialogi to faktycznie byłaby to bieganina, a tak wraz z całą fabuła i otoczką jest w niej coś^^
Tak mnie to natchnęło, iż postanowiłem również coś pokombinować. Przeniosłem na silnik D2 kolejne mapki kolejno: Wzgórze Grzmotu i Droga przez Góry. Podesłałem je dzisiaj Nagashowi, który to nakreśli doń kilka zdań myślę, a potem umieści do ogólnego pobrania ;-)
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 28
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2011-05-14, 22:49   

Nagash, będziesz kontynuował dalej idee przerabiania mapek z D1?
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2011-05-15, 20:50   

Chciałbym i to nawet bardzo. W kolejce stoi wersja legionowa "Ostatecznej Bitwy" oraz dwie mapki przerobione już przez Viciousa. Niestety z wolnym czasem, tudzież weną do mapkowania, bywa różnie.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 33
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2011-05-18, 19:05   

Niestety z powodu wiecznie wieszającej się gry nie mogę w pełni docenić zalet owej mapki - za to, sugerując się wcześniejszymi opiniami o humorze i pojawieniu się znanych na forum postaci, otworzyłam mapkę w edytorze scenariuszy i powiem tyle - dialogi, szczególnie krasnoludzkie, są na tak dobrym poziomie, jaki tylko od Naga można wymagać. Przekleństwa są soczyste i wyszukane, historia dowcipna i nawet wiarygodna (przez te "lewe weksle" mało nie udławiłam się piwem), a kiedy miejscami poważnieje (śmierć centaura) nie jest ani trochę patetyczna. Marzy mi się żebyś zrobił, Nagu, jakąś równie ciekawą i dopracowaną planszę dla Przymierza - wtedy się wezmę za siebie i przeinstaluję grę, żeby nie padała mi po pierwszej minucie ;-)

(dodatek z dyskusją o DH był BEZCENNY!)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum