Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mapa Silent Forest
Autor Wiadomość
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 13:12   Mapa Silent Forest

Trochę to trwało, trochę nerwów zjadło, ale w końcu zrobiłem swoją pierwszą mapę do Disciples 3 :) Nigdy nie zajmowałem się robieniem map, ale znikoma ilość map do multi w Disciples 3 zmotywowała mnie do stworzenia czegoś ciekawszego, dłuższego i bardziej wymagającego.

- rozmiar mapy to 120x120, prawie najwięcej ile można (128x128);
-dostępne rasy to Imperium, Przymierze eflów i Legiony, czyli wszystkie obecnie dostępne;
-celem mapy jest zabicie potężnego druida na ziemiach nieumarłych/mrocznych elfów, ale bić między sobą oczywiście też można ;) ;
-mapa jest na multi;
-stolice są dość daleko od siebie. Planowałem zrobić teleporty, ale edytor w wersji beta ma ograniczone możliwości skryptowania. Duże odległości pozwolą jednak na mocne rozwinięcie bohaterów, mapa jest na tyle duża, że przynajmniej paru każdy powinien mieć;
-na mapie jest mnóstwo elementów interaktywnych, sklepów i lochów;
-na południowym zachodzie są ziemie krasnoludów bogate w kruszce, na wschodzie ziemie morskiego ludu bogate w manę, na północnym zachodzie ziemie nieumarłych/mrocznych elfów;
- mapę dopiero co zrobiłem i choć wszystko zdaje się działać to jeśli zobaczycie jakieś bugi to dajcie mi znać;
-na początku gry dostajecie dodatkowe 1000 złota na kupno bohaterów.

Instalacja:
Zwyczajnie rozpakujcie rara do folderu z grą. Rar zawiera parę plików, gdyż obecnie edytor wymaga tworzenia osobnych plików do tekstów i nazw, np. nazw miast. O to jednak martwić się nie musicie, bo wszystko jest w w rarze i wystarczy tylko rozpakować go do folderu z grą.

Silent Forest map 120 x 120 fix 5.rar
Pobierz Plik ściągnięto 4527 raz(y) 50,11 KB

_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Ostatnio zmieniony przez Qumi 2010-06-30, 15:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 13:31   

Uwaga! Przed chwilą zrobiłem małą poprawkę do gry. Ci, którzy już ściągnęli muszą przenieść katalog zawartość katalogu Polish do katalogu Texts w Resources/Languages/Polish
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-06-30, 13:37   

Naprawdę fajna mapa ! Mam tylko parę zastrzeżeń : za silny mob przy stolicy imperium na początku i trochę za mało węzłów mocy ;P. Ale to tylko moje zdanie, możesz się z nim nie zgadzać.

Pozdrawiam
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 14:26   

Hmmm... za silny? Wilki i gobliny nie są zbyt silne, jasne, że poniesie się pewne straty, ale to ma być też wyzwanie :P Jakoś tak mi wyszło, że niewiele tych węzłów mocy jest, więcej zdecydowanie jest na terenach niezależnych nacji jak morludzie ;)

Cieszę się, że Ci się podoba. Zrobiłem ją dlatego, że nie ma zbyt wielu map do multi a te które są raczej zbyt wiele zabawy nie zapewniają...
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-06-30, 14:41   

Jeszcze jest jeden problem. Dlaczego zablokowany jest awans jednostek ? Jednostki awansują jedynie na 2 "przeobrażenie". Specjalnie jest to zablokowane czy nie zwróciłeś na to uwagi ?

Pozdrawiam
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 14:44   

To drugie, zaraz to poprawię ;) Domyślnie musiało być tak ustawione.

Edit: Poprawione :) W pierwszym poście plik zamieniony na ten poprawiony.

Edit2: Kolejna mała poprawka - zapomniałem plik briefing.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-06-30, 15:15   

Dalej jednak mam zastrzeżenia do tych potworów. Rozumiem, że ma być trudno ale wilk na 17 poziomie przed stolicą ? :P


Pozdrawiam
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 15:16   

No właśnie to zmieniam :/ W edytorze nie można przyjrzeć się potworom, ich statystykom, są tylko nazwy. Myślałem, że wilk jest słabszy od wilka szarego, najwyraźniej się myliłem :/
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 15:24   

A ja narzekałem na edytor w Disie2... Chyba muszę go przeprosić :D
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-06-30, 15:26   

Qumi czy w planach Dat. jest dostarczenie ludziom łatwiejszego w obsłudze edytora?
_________________

 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-30, 15:36   

Zdaje się, że tak. To jest dopiero beta, na forum jest mnóstwo uwag co do edytora, więc zobaczymy...


Poprawka naniesiona, moby przy stolicy osłabione (szare wilki zamiast wilków)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-07-01, 09:12   

Witam. Znalazłem parę błędów ;D.

- Nazwy stolic (Dziwne żeby stolice nazywały się tak samo jak rasa. A może to nie błąd ?)
- Most na południe od Stolicy Legionów (Gdy wchodzisz na most atakuje cię niewidoczna grupka potworów : 2 czarne nagi, kraken i coś tam jeszcze).

Pozdrawiam
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-01, 11:00   

Nazwy stolic powinny być inne, ale też mam tak jak ty i nie wiem dlaczego, mają przecież odpowiednie uniqnames podane...

Na moście postawiłem te moby, nie wiem czemu są niewidoczne... w takim razie postawię je przed mostem, ale to później jak będę miał czas ;)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-07-02, 10:33   

Witam

Jeszcze jedno. Dlaczego w zbrojowni są tylko bronie dla elfów a nie ma dla Imperium i Legionów ? :D

PS : Ma ktoś może link do edytora ? Moje problemy by się skończyły ;P.

Pozdrawiam
 
 
Eroperor 
Wtajemniczony



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Alkmaar
Wysłany: 2010-07-02, 14:38   

linki są w newsach jeśli oto ci chodzi- str16 ;P
 
 
Heta123 
Chłop


Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 7
Wysłany: 2010-07-02, 14:48   

Eroperor dziękuję ci bardzo.

Pozdrawiam
 
 
Bourbon 
Chłop
Bourbon_Kid


Wiek: 40
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 2
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-03, 20:17   white screen

Witam Wszystkich.

Na tej mapce ( bardzo fajnej :) ) mam dziwne problemy z grafika...
Po paru minutach grania mapa robi sie cala biala. Slychac cos w tle ale nic nie widac poza bialym kolorem. Tak samo dzieje sie w miescie. Ekran bialy poza interfejsem.
Tylko na tej mapce mam takie problemy.
Zainstalowalem nowe stery do vga...ale to tez nic nie dalo.
Jesli ktos zna rozwiazanie do tego problemu ( o ktorym nigdzie nie ma w necie ) bede zobowiazany.

Pozdrawiam
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-03, 22:06   

Też tak mam... podejrzewam, że to dlatego, że mapa jest duża, ma dużo elementów i gra ma problemy z obsługiwaniem tego wszystkiego. Może być też problem z samą grą, która choć pozbyła się bugów w oficjalnych misjach i kampanii, to może mieć problemy z mapami z bety edytora map. Spróbuję zrobić coś mniejszego i się sprawdzi ;)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Bourbon 
Chłop
Bourbon_Kid


Wiek: 40
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 2
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-07-03, 22:28   

Z jednej strony to dobrze...bo juz myslalem, ze to cos u mnie.
Z drugiej chu*** ze tak brzydko powiem, bo nie mozna normalnie pograc ( a mapa naprawde fajna. :) )
Sprobuj zrobic cos na wzor najwiekszej mapy dostepnej w standardzie gry. Niestety nie wiem jaki ma rozmiar i nie pamietam jej tytulu.
Byloby super jakby Ci sie cos fajnego udalo. Pozdro

P.s
ostatnimi czasy duzo jest wydawanych gier ( niby odkladane premiery, zeby wszystko ladnie gralo ) poprostu niedopracowanych :/ az rece opadaja jak pomysle o testerach gier, ktorzy rzekomo je przed wydaniem gry testuja...



Regulamin napisał/a:
Art. 13. Używanie wulgaryzmów karane jest ostrzeżeniem o wartości „1”. Posty zawierające wulgaryzmy są poddawane cenzurze lub wykasowaniu. Wygwiazdkowane przekleństwa także podlegają tej sankcji.


Emocje emocjami, ale niestety zasady ustanowione są po to, by je przestrzegać.


Made by Nagash



Sory Nagash. Myslalem, ze tym nikogo nie uraze.
Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2010-07-05, 17:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
crs 
Chłop


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 1
  Wysłany: 2010-07-04, 19:25   

:haha:
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2010-07-07, 12:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum