Rosyjscy gracze utworzyli moda-patcha, który koryguje ogrom spraw mechanicznych w grze. Wśród nich np. działanie pojedynczych pierścieni, ksiąg, totemów. Lista zmian jest długa i tylko po rosyjsku. Wypatrzyłem wśród nich jednak obniżenie zapotrzebowania na doświadczenie u jednostek 1 poziomu (ciekawe jak to zrobili bez naruszania uzysku). Jest także parę spraw balansujących oraz zupełnie nowych (elementy ekwipunku).
No to tak, trochę pograłem i zauważyłem pewną lepszą wydajność, jednak ponieważ bugów nie doświadczałem to nie wiem gdzie szukać ich napraw. Niemniej najbardziej zainteresowała mnie kwestia exp dla postaci 1-poziomowych i tutaj się usmuciłem - prymitywne i nieprzemyślane obniżenie limitów tylko. Efektem jest, że za te jednostki dostaje się mniej exp, czyli problem rozwiązywany nie jest (jak trzeba było zabić np. 30 giermków aby awansować swojego giermka to po obniżeniu limitu nadal jest kwestia 30 giermków - w przypadku map z armiami frakcyjnymi blisko stolicy jest źle).
Część rozwiązań postaram się przenieść do swojego modu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum