Takie małe pytanko:
Jak to jest z poziomem dowódcy? Gram nieumarlakami, przeszedłem tą podstawową sage zabijając na końcu Taiadrielle (czy jakoś tak), osiągnąłem 15 lvl i zacząłem grać w tą drugą misję, ale cały czas pokazuje, że poziom dowódcy = max. Nie ma możliwości dalszego rozowoju dowódcy?
Pozdrawiam
ale cały czas pokazuje, że poziom dowódcy = max. Nie ma możliwości dalszego rozowoju dowódcy?
Cały czas jest możliwość dalszego rozwoju dowódcy, aż do 99 poziomu. Przy wyborze kolejnej misji musisz wybrać opcję: importuj dowódców. Aby to było możliwe, po zakończeniu misji musisz zaznaczyć dowódcę, który będzie mógł brać udział w kolejnych.
Dziwne. Może masz uszkodzoną płytę (porysowaną albo coś w tym stylu). Napisałam o uszkodzeniu, bo miałam problem z PG - właśnie z takiego powodu. Była porysowana i wywalało mi grę po wczytaniu misji.
Urich napisał/a:
Piesz ze moge importowac dowodcow tylko pierwszego poziomu
Jeśli rzeczywiście to wina kodów, radzę z nich zrezygnować. Nigdy z nich nie korzystałam i nie miałam takich problemów. Bez kodów też da się przejść misję, sagę...
Kampania jak i niektóre misje maja swoje ograniczenia, jeśli chodzi o lvl postaci. Mi osobiście to nie przeszkadza nie miałbym cierpliwości nabijać do 99.
Do podstawowej kampanii nie da się importować bohatera nawet pierwszopoziomowego o ile dobrze pamiętam, przy pojedynczych misjach nie powinno być problemów, tak jak i z eksportem. Po użyciu kodów nie ma na to szans.
Nie nie oto mi chodzi wtedy niem sensu grania daje zawsze max 10lvl bo to żadna frajda ustawić sobie wszystko na max i kozaczyć...
Ale trzeba zrobić wyżej spomiany przekręt w edytorze ponieważ wtedy nici z grania w dodatkowe kampanie...
A właśnie, że nie potrzeba. Ja do grania w dodatkowe kampanie używam dowódcy z kampanii, a ten ma 15 lvl. A i mam kilku naprawdę podpakowanych dowódców, ale takimi gram tylko dla przyjemności. I może mają 35 lvl, ale nie robiłem nigdy takich przekrętów.
Czasami wyskakuje informacja że dowódca nie zostal utworzony na lvl pierwszym a wcale nie gram na kodach.
Myśle że to robienie w scenariuszu tej postaci nie jest jakimś przestępstwem ...
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-07-06, 15:31
Obywatelu Pete27, rzecz w tym, że program stawia blokadę na oszukiwanie, spróbuj otworzyć notatnikiem plik z bohaterem i poszukać odpowiednich komend. Zmień wartość, zapisz i sprawdź czy działa, jak nie to przywróć poprzednią wartość i sprawdź dalej.
Ale sens grania wysokolevelowymi postaciami jest ulokowany nie na singleplayerze ale na multi, gdzie i inni bohaterzy mają po krocie doświadczenia.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Czasami wyskakuje informacja że dowódca nie zostal utworzony na lvl pierwszym a wcale nie gram na kodach.
Myśle że to robienie w scenariuszu tej postaci nie jest jakimś przestępstwem ...
Zależy z jakiej misji chciałeś tego dowódcę eksportować. W niektórych misjach dostajesz dowódców lekko zmodyfikowanych (np. +10% do dmg), tych nie wolno ci eksportować. Możesz za to eksportować każdego dowódcę, z którym zaczynasz w stolicy albo którego sam zrekrutujesz w trakcie misji (oprócz złodzieja, ale jaki by to miało sens?)
A jak chcesz sobie fajne eksporty ponabijać, zrób mapę:
- maksymalny rozmiar
- jedna stolica (twoja)
- w stolicy wszyskie eliksiry typu permanent i najlepsze artefakty
- kolo stolicy obóz szkoleniowy
- dużo słabych neutralnych grup jednoosobowych (np. chłop)
- jeden chłop z niebieskim kółeczkiem kończącym misję
- reszta zawalona kopalniami złota (cały teren - twój typ, żadnych mórz czy innych gór)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum