Trochę nie na temat ale jeśli chodzi o Blender to jest trochę wymagający, Inne programy takie jak Daz, Maya oferują możliwość szybkiego stworzenia sobie ludzików ale takie programy są naprawdę drogie i wymagają odświeżania licencji ale polecane z powodu swojej łatwości.
Blender pomimo że jest darmowy to jest jak dla mnie genialnym programem który przewyższa inne tego typu sprawy i działa mi poprawnie na Linuksie.
Trochę się rozleniwiłem ostatnimi czasy.
===============
RAPORT
===============
Gra już się uruchamia i zaczyna współpracować z narzędziami i jestem zdolny w niedalekiej przyszłości zaprezentować pierwsze rzuty ekranu, tylko pytanie czy Agardan jako pierwszy czy Disciples?
Jak ludzie się nieokreślą będę realizował Agardan.
DISCIPLES
Vogu
W porządku będzie Disciples IV For Funs:
Na pierwszy rzut: Krasnoludy i Orkowie.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2015-02-03, 16:57, w całości zmieniany 2 razy
Witam, wszystkich :)
Sorki że moja aktywność spadła i niestety nie mogę kontynuować pracy nad Disciples 4 fun bo mogą być problemy prawne i gra może zostać usunięta, ale się niepodaje i mam zamiar wkrótce ruszyć z produkcją (przynajmniej wydać wersję 0,1) Greenskin's Time co jak mówi będzie o Zielonoskórych i niejawnie nawiązywał do uniwersum Disa.
Gra będzie mocno uproszczona względem Disa 1 ale przyciski z walki Disciplesa 2 oczywiście że będą.
Jak to będzie wyglądało:
-Brak klas lordów;
- Możliwość że dwaj lub więcej graczy może zagrać tą samą rasą, postacie będą przemalowywane;
- U dowódców nie ma Złodziei i Różdżkarzy;
- Jednostki awansują do 2 lub 3 poziomu maks;
- Na początek nie mamy żadnego żołnierza, trzeba go odblokować ale za to są alternatywne postacie początkowe;
- Nie ma "Szansy na trafienie" a jest walka, jeżeli jeden atakuje drugiego a mają po tyle samo pkt to mają 50% szansy na trafienie a jeżeli jest inaczej to odpowiednio rośnie/ maleje;
- Obok pancerza jest odporność i też podaje wartość liczbową;
- Jedynymi źródłami ataku to broń i magia odpowiednio redukowane przez pancerz i odporność;
- nie będzie portretów postaci, izometrycznej grafiki tylko wszystko widzimy od profilu;
Na razie tyle, do tego projektu trzeba otworzyć osobny temat bo Agardan musi być bardziej rozbudowany i przez co musi zejść na chwilę że sceny;
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum