Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwie nowe misje
Autor Wiadomość
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-01-28, 21:07   Dwie nowe misje

Witam.
Dawno nic tutaj nie wrzucałem, tak więc daję swój znak życia w postaci dwóch mapek. mam nadzieję, że w nie zagracie i że się wam spodobają ;-)

Monarcha 48x48 Legiony, Klany
Książę Maxwell 96x96 Imperium, Klany, Legiony, Nieumarli

Monarcha, Książe Maxwell.rar
Pobierz Plik ściągnięto 954 raz(y) 76,24 KB

 
 
Jasza767 
Wojownik
Lis Gryfich Wzgórz



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 47
Skąd: Z gór (Tarnowskich)
Wysłany: 2015-01-29, 13:46   

Wpierw zagrałem w Monarchę. Oto komentarz:

Wybrałem Legiony, Mistrz Gildii, początkowy skład Doradca/Wyznawca/2xOpętany, potem dołożyłem jeszcze jednego wyznawcę. Ograniczenie jednostek do 3 poziomu sprowokowało mnie do wybrania ścieżki Sobowtóra, czego efekty można zobaczyć poniżej. Ograniczenie zaklęć również było do 3 poziomu... nie wiem czy to akurat było konieczne.

Fabuła, jak to sam określiłeś, górnolotna nie jest, zdarzeń niewiele, ale nawet przyjemnie było. Rozumiem że misja dzieje się podczas powrotu Galleana, kiedy Crowley jeszcze żyje, ale już jest pod kontrolą Legionów?

Mapka przyzwoita, w oczy nie razi, choć miejsc co by mnie specjalnie urzekły też specjalnie nie było. Troszkę dziwnie było pod względem terenu, że cały dany obszar był pokryty terenem jednej rasy co do pola, bez żadnych przeplatających się z nim pól neutralnych. Najbardziej zastanawiało mnie to przy regionie elfów, który był w całości pokryty terenem imperialnym, bez ani jednego pola neutralnego, bądź nawet terenu elfickiego, a przecież przemieszany las imperialno-elficki tak fajnie wygląda. ;-)

Balans i te sprawy też w porządku, choć to, że z sztandarów ani z artefaktów nie skorzystałem dopóki nie przeszedłem na stronę Klanów i nie wyrwałem im ich z martwych rąk było troszkę niefajne. No niby był ten sztandar w mieście elfów ale nie było one łatwe do zdobycia na tamtym etapie gry. Buty też były pro-Klanowe, bo ani z elfickich butów, ani z butów żywiołów Legiony żadnego pożytku nie mają.

Jako że miałem dwa Sobowtóry w drużynie to było zabawnie. W zasadzie przez cały czas mogłem mieć trzech Doradców. :-) A jak przeciwnik miał Elficką Wyrocznię, Kapłana bądź Kleryka to korzystałem ile mogłem i leczyłem drużynę na pełnię życia. Zamienianie się w Imperialnych Zabójców też było przydatne. Ostateczna walka wyglądała tak: (normalnie jakbym Imperium grał)


Ogólnie to mapka była nieskomplikowana i przyjemnie się w nią grało. Zobaczymy jak wygląda druga...
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 28
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-01-31, 11:53   

Jestem dopiero w 10 turze na mapie Książę Maxwell i zauważyłem coś dziwnego, co być może zechcesz poprawić.



Oni mieli pojawiać się tak często i stać w miejscu?

Poza tym dziwne, że ai jednego dialogu nie ma na start ani wprowadzenia, bez tego to nie wiem co ja mam tam robić. Ale teren póki wygląda nieźle.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-02-02, 12:14   MONARCHA

Rozegrałem Monarchę Klanami i normalnie bym Cie chętnie rozszarpał za tą wszechobecną wodę. Niemal w każdej turze musiałem wspierać się, na szczęście dość szybko zająłem drugie źródło many i przestało mi to wadzić.
Jasza767 napisał/a:
Buty też były pro-Klanowe,

No niby tak, ale bądxmy szczerzy tereny na mapie były anty klanowe, same lasy i woda przez co w każdej turze karasie musza wspierać się magia, podczas gdy Legion ma pełna swobodę ruchu.

Miasto elfów okazało się dla Legionu nie do przejścia, nie wiem dlaczego skoro ze swoją armią (Książe, Moloch, Antypaladyn i Demonolog) spokojnie mógł przebić się przez stojące wokół twierdzy elfy. Samo miasto długouchów sprawiło mi nieco problemów, ale dzięki skradzionej wcześniej Ochronie przed powietrzem zająłem je bez strat :)

Sama finałowa walka dzięki bogactwu zalegających w sklepach (ale złodzieje mieli używanie) zakończyła się już w drugiej turze. Wzmocniony eliksirem i Druidką Burzowy Olbrzym (ponad 50 INI i obrażenia koło 140) zdjął cała druga linie nim ktokolwiek poza IZ się poruszył.

Mapka bardzo przyjemna i ładnie zaprojektowana, polecam wszystkim :mrgreen:

Mój końcowy skład to: Straznik kuźni, Straznik królewski, Burzowy olbrzym i Druidka.
Ps. o mało nie zastąpiłem Druidki najemnym Kapłanem, ale to jego śmieszne HP ...
PS2. Przydałoby się choć krótkie wprowadzenie przed misją.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-02-03, 16:55   Książę Maxwel

Książę Maxwel i ponownie GórskieKlany

Wizualnie mapa bardzo mi się podoba, myślę jednak że czas najwyższy zaopatrzyć się w BE i używaniu tamtejszego edytora map. Można by było wtedy nieco dopracować tereny elfów.

Podpinam się pod narzekanie na wskazane przez Waskosa wydarzenie. Co prawda gdy zatrzymałem się obok miasta to wszystkie te (u mnie było ponad 2x tyle co na screenie) oddziały mnie zaatakowały podpakowując mnie PDkami (ochrona przed powietrzem i ranami potem automatyczne rozstrzygniecie). Niestety już w następnej turze żałowałem zdobycia miasta ponieważ cały ten spam zaczął się na nowo wydłużając oczekiwanie nowej kolejki.

Brakuje wprowadzenia i zakończenia. Wiem, że nie lubisz ich pisać ale to naprawdę sporo dodaje do rozgrywki. Zwłaszcza, że już pokusiłeś się o dialogi po zdobyciu większości miast (brakowało u smoków i elfów)

Obóz najemników z jednostka mi Imperium ma taki minus, iż kupione przez gracza innej rasy nie awansują. Choć te są na tyle mocne by nie miało to większego znaczenia, gdybyś jednak przerzucił się na BE mógłbyś zastąpić ich elfami. Przymierze mogłoby tez zastąpić ludzi jako rasa grywalna skoro to imperialni są głównymi przeciwnikami.

Oddziały Imperium mogą zawiesić się obok miasta Kenoshann, u mnie zamroziło 3 armie do czasu zabicia Włócznika przy południowym wejściu.

Mój oddział kontra (Uwaga spojler) Książę Maxwel
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 28
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-02-03, 18:06   

No Vog dobrze podsumował Księcia Maxwella. Od siebie dodam jeszcze, że grając legionem znalazłem niedaleko stolicy sporo silnych przedmiotów, których zdobycie było łatwe- 3 sztandary, w tym dający 15 pancerza i drugi 15% inicjatywy; buty siedmiomilowe; talizman nosferata; pierścień siły; móstwo kosztowności i eliksirów... Wszystko to da się zdobyć przy niewielkiej ilości walk, czasem nawet żadnej nie trzeba stoczyć, a jak już to ze składami, które bierze się na 1, góra 2 lvlu. Wypadałoby raczej, by owe przedmioty były nagrodami za ciężkie walki.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 36
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-02-04, 11:18   Książę Maxwel

Książę Maxwel i Imperium.


Mapa wręcz stworzona dla Imperium. Już na początku pomimo oczywistego wyboru medyka do składu możemy w śmiesznie prostych walkach zdobyć kilka klejnotów i eliksirów leczących. Pobliskie ruiny plądruje się z marszu dzięki czemu niemal w każdej turze stawiałem budynki o czym grając klanami mogłem tylko pomarzyć.

Tak wiec o ile mapa bardzo fajna tak na multi się zupełnie nie nada ze względu na zróżnicowany poziom trudności dla ras.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-02-07, 11:40   

Jasza767 napisał/a:
Rozumiem że misja dzieje się podczas powrotu Galleana, kiedy Crowley jeszcze żyje, ale już jest pod kontrolą Legionów?


Tak, dokładnie tak jak piszesz.

Jak widzę jest sporo uwag i niedociągnięć w księciu Maxwellu. Postaram się poprawić mapkę i zastosować do waszych uwag.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum