Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raven
2016-04-03, 21:06
Różdżki
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-03-14, 12:39   Różdżki

Różdżki

- nie zajmują miejsca na ekwipunek dowódcy;
- pozwalają, kosztem many, rzucać czary bez ich opracowania w wieży magów;
- korzystać z nich mogą jedynie dowódcy magowie (Mędrzec, Driada, Arcymag, Arcyczart, Lisza królowa)
- umiejętności ich używania nie można zdobyć wraz z poziomami doświadczenia.


Różdżka światła



"Rozprasza niewielki obszar mgły wojny."

Koszt rzucenia czaru:

- 200



Różdżka światła dziennego



"Rozprasza całą mgłę wojny."

Koszt rzucenia czaru:

- 200
- 400
- 200


Różdżka Półmroku



"Uzupełnia mgłę wojny na niewielkim obszarze, co chroni drużyny przed wrogimi czarami."

Koszt rzucenia czaru:

– 200


Różdżka Zmierzchu



"Uzupełnia mgłę wojny niesprzymierzonych graczy."

Koszt rzucenia czaru:

- 400
- 200
– 200



Różdżka świętości



""Przywraca 30 punktów życia."

Koszt rzucenia czaru:

- 200



Różdżka Wszechojca



"Przywraca 60 punktów życia w centrum strefy czaru."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
- 300
- 150



Różdżka Podróży



"Przyśpieszone jednostki odzyskują 50% swoich punktów ruchu."

Koszt rzucenia czaru:

- 200


Różdżka Paraliżu



"Odbiera zaatakowanemu 100% punktów ruchu, paraliżując go na jeden dzień."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
– 150



Różdżka ducha



"Chroni przed pierwszym atakiem mocą umysłu w czasie bitwy (np. paraliż)."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
- 150



Różdżka Nekromancji



"Przyzywa Szkielet."

Koszt rzucenia czaru:

- 100


Różdżka Wiecznej Kontroli Żywiołaków



"Przyzywa ziemnego żywiołaka - golema."

Koszt rzucenia czaru:

- 100
- 200
– 100



Różdżka Szybkości



"Zwiększa o 10% inicjatywę wybranych jednostek."

Koszt rzucenia czaru:

- 100


Różdżka Niewidzialności



"Czyni drużynę niewidzialną do momentu podjęcia przez nią działań."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
– 150


Różdżka Ochrony



"Zaklęte jednostki będą odnosić o 20% mniej obrażeń w wyniku ataków."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
- 150


Różdżka Gromu



"Zadaje wybranym jednostkom 15 punktów obrazeń powietrznych."

Koszt rzucenia czaru:

- 100


Różdżka Okiełznania Smoka



"Zadaje wybranym jednostkom 50 punktów obrażeń śmiertelnych."

Koszt rzucenia czaru:

- 150
– 150


Różdżka Nawałnicy



"Zadaje 60 punktów obrażeń wodnych w centrum strefy czaru.."

Koszt rzucenia czaru:

- 200
- 400
- 200


Różdżka Demonologii



"Zadaje wybranym jednostkom 75 punktów obrażeń od ognia."

Koszt rzucenia czaru:

- 100
- 100
– 200

_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
Ostatnio zmieniony przez Raven 2014-12-11, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum