Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vozu
2011-09-15, 09:47
Kampania Elfów - Problem z aktem IV
Autor Wiadomość
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-22, 23:35   Kampania Elfów - Problem z aktem IV

Witam, przepraszam za to, że tak często zwracam się tutaj po radę ale moim zdaniem jest to niepoważne.. muszę zdobyć 4 części rękopisu dla "Patrzącego w przyszłość" 1ok, 2ok, 3ok, ale 4 ? ;o Władca Demonów, dwóch Modeuszy, i kilka jeszcze potężnych jednostek z legionów..na dodatek ściga mnie armia w squadzie "2xTiamtanth,2xModeusz,Doradca,2xPiekielny Rycerz,Onyksowy Gargulec i jak ja mam ich pokonać..nawet nie mam jak się wrócić po jakieś czary, przywołania itp. ja mam armie w squadzie "Nocny Tancerz, Córa Lasu, Arion, Elfi Dzikus i ostatni poziom czarodziejki nie pamiętam dokładnie jej nazwy..nawet nie próbuję z nimi walczyć, uważam, że jest to trochę niepoważne ze strony producentów..może po prostu nie jestem najlepszy w tą grę ale nie uważam żeby przy takiej armii umiejętności miały jakiekolwiek znaczenie..więc pytam czy Wy też mieliście problemy z tym aktem i czy macie jakieś sprawdzone sposoby na przejście ich..w co wątpię.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-23, 13:23   

Masz tylko cztery jednostki :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 30
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-10-23, 13:35   

Na to wygląda, a w takim ustawieniu nie da się wygrać - gra może nie należy do najtrudniejszych, ale przy większych walkach, zwłaszcza z takimi przeciwnikami, maksymalne dowodzenie jest obowiązkowe - najprawdopodobniej to jest źródło problemów NigoO.
Widać, że nie wszyscy dokładnie orientują się w "desce skilli".
_________________
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-23, 14:22   

Tak niestety mam tylko 4 jednostki plus dowódca.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 30
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-10-23, 14:30   

Może jakoś by się to dało wygrać, ale nie mogę nic powiedzieć nie widząc sytuacji. Moim zdaniem po prostu skopałeś budowę boha poprzez brak inwestycji w dowodzenie i wątpię, byś miał jakieś szanse na zwycięstwo. Gdyby nie niemożność powrotu po runy do stolicy, radziłbym naładowanie się runami przyzywającymi i użycie summonów do poharatania wroga i odwrócenia uwagi w czasie walki, ale w tym momencie nie wiem czy coś da się zrobić
_________________
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-23, 14:43   

Dobra..próbowałem dzisiaj z nimi walczyć..ale nie miałem najmniejszych szans.Mysle, że już mam pozamiatane i będę musiał zaczać ten akt od początku.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2977
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-10-23, 15:20   

O ile to wystarczy, jeżeli źle przygotowałeś dowódcę będziesz musiał się dalej cofnąć. Swoja droga jakie umki wybierałeś dla dowódcy skoro poza dowodzeniem, prawie nic tam nie ma :?: Podstawa to rozwinąć oddział do maksymalnej objętości.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2010-10-23, 17:20   

Właśnie to jest twój problem bo ja nawet pełnym składem miałem problemy. Rzecz jasna z z bohaterem bo strażnik był łatwy. Miałem 2 Myśliwych (jednostkę przed tancerzem), Tancerkę Słońca, 2 Szarżujących i coś tam jeszcze. Ja go po prostu ominełem uciekłem, poszłem od razu po ostatni fragment bo wcześniej próbowałem pojedynku i mnie zmiótł...
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-23, 18:51   

Tak..a ja myslałem, że gra się dostosuje do poziomu mojej postaci i to był błąd..spróbuję ominąć tego freda i iść po ostatni fragment.Dzięki za rady.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2010-10-23, 19:20   

Ale według mnie z 4 osobowym składem (łącznie z bohaterem) daleko nie zajdziesz bo to może być o ile pamiętam w przyszłych misjach norma, a przynajmniej będziesz mógł spotkać oddziały na podobnym poziomie.
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-23, 19:48   

Właśnie przy następnym poziomie będę miał +1 do zdolności przywódczych.Ale nawet jeśli to nie mam jak się wrócić po jednostkę.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 30
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-10-24, 09:18   

Tak przyglądam się owemu miejscu i myślę, że w walce z tym władcą demonów może Ci pomóc wieża maga na zachodzie. Budynek ten zwiększa twoją wytrzymałość na ataki żywiołów, nieopodal można też znaleźć miejsce które daje twojemu dowódcy darmowy talent... zawsze to może jakoś wesprzeć Cię w walce. Ja robiąc kampanię wybrałem sobie mistrza magów czyli miałem możliwość użycia 2 zaklęć. Powiem tak... w księdze elfów znajduje sie kilka bardzo przydatnych czarów, jeśli to Modeusze sprawiają najwięcej problemu użyj zaklęcia, które zmniejsza intelekt, jeśli masz sporo many to dasz radę opracować czar który obniży ten stat o 50, wtedy praktycznie modeusz będzie potulny jak branek. Wracając do tego mojego mistrza magów. Jeśli zrobiłeś to samo czyli wybrałeś właśnie tan kierunek po użyciu klątwy obniżającej intelekt możesz zastosować jeszcze jeden czar polecam opisywane przeze mnie zaklęcie Woda Życia stopnia 2. Zastąpi Ci to bark grupowego uzdrowiciela bo z tego co tutaj napisałeś wynika, że masz tylko opiekunkę gaju... chyba trochę mało walczyłeś bo ja na tym etapie miałem 2 Słoneczne Tancerki, ale mniejsza z tym. Mam nadzieję, że moje rady choć trochę Ci pomogą ;-) Jeśli nie to cóż zostaje tyko zacząć od nowa.
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-24, 10:31   

Będę próbował aż mi się uda..nie mam zamiaru przechodzić tego od nowa.Wczytam sobie save'a kiedy jeszcze nie oddałem trzeciego rękopisu i pójdę do zamku po kilka przywołań.Zobaczymy może twoje rady choć trochę mi pomogą :)
 
 
 
koyocisko 
Chłop



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 8
Wysłany: 2010-10-25, 20:15   

Wystraczy stosować czar który przywraca 150 HP (chyba 4 poziomu) na turę każdej jednostce i wygrana w kieszeni jeśli tylko wcześniej osłabisz przeciwnikowi inteligencje
:-)
_________________
Drogoslav Mason Project
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2010-10-26, 00:20   

Przeciwko 2 Modeuszom, 2 Nadzorcom, 2 Rycerzom piekieł, Onyksowemu Gargulcowi czar przywracający 150hp to o wiele za mało...
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 30
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-10-26, 10:15   

Michal787 napisał/a:
Przeciwko 2 Modeuszom, 2 Nadzorcom, 2 Rycerzom piekieł, Onyksowemu Gargulcowi czar przywracający 150hp to o wiele za mało...


Dokładnie, dlatego przydało by się kilka przywołań tak aby można było zablokować jednostki walczące w zwarciu, chodzi mi o rycerzy piekieł i całą resztę. Problem polega na tym, że koszt many tych wszystkich zaklęć jest naprawdę duży i może być ciężko.

Coś mi się wydaje, że machnę gdzieś tutaj krótki poradnik dla elfów w Disciples 3. Już kilka razy pojawiły się głosy, że ta rasa jest najsłabsza itp. Ludzie ja grając z kumplami właśnie przymierzem najczęściej wygrywam ;-)
 
 
NigoO 
Chłop
Łowca


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 23
Wysłany: 2010-10-26, 15:46   

Arosal napisał/a:
Przeciwko 2 Modeuszom, 2 Nadzorcom, 2 Rycerzom piekieł, Onyksowemu Gargulcowi czar przywracający 150hp to o wiele za mało...


No dokładnie..jeden modeusz zabiera ponad 150..Najbardziej martwią mnie Tiamathy..nie dość, że duża siła rażenia to bardzo dużo Hp.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2010-10-26, 18:35   

To nzaczy ze składem który nie ma 7 jednostek na njawyższym poziomie to nie ma co marzyć na wygraną. Tak więc radzę omijać jakoś umiejętnie by dotrzeć do ostatniego strażnika i powinno być ok ;-)
 
 
Adrian1254 
Chłop
Wojownik imperium


Wiek: 23
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: bukowa
Wysłany: 2011-01-04, 18:27   

Według mnie da się wygrać z takim poziomem dowodzenia ja miałem 3 i wygrałem na początku gry jest obóz z najemnikami polecam kupić sobie świętego mściciela za 4100 sztuk złota i dwóch białych czarodziei jeden za 2100 złota pójść do miasta kupić sobie medium(ulecza) i rozbudować na słoneczną tancerkę więcej leczy w wieży magów opracować czar woda życia który co turę leczy 150 na turę w czasie walki podczas awansu bohatera rozwijać siłę zwiększy atak w razie kłopotów używać run i innych wzmacniających eliksirów ja w ten sposób wygrałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum