Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mściciele Sturmir
Autor Wiadomość
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-29, 12:44   Mściciele Sturmir

Mściciele Sturmira
Fabuła:
Po śmierci Yataa' Halli w Klanach zapanował chaos. Brak następcy tronu powoduje, że do walki o władzę stają różne stronnictwa krasnoludów. Jednym z nich są Mściciele Sturmira. Głównym ich celem jest pomszczenie zarówno śmierci króla Sturmira, jak i wszystkich krzywd, które Klany doznały od Mortis i jej wojsk. Mściciele dążą do osiągnięcia potęgi czy sposobu, by móc zniszczyć samą Mortis.
Walka z Hordami wymagała zmiany krasnoludzkiego sposobu walki. W tym celu mściciele dążą do jak największej mechanizacji swych oddziałów. W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów, inżynierowie połączyli swą wiedzę z mądrością mędrców i system run. W ten sposób powstały wielkie maszyny, napędzane magią. Niewrażliwe na paraliże i magię śmierci kroczą przez pola bitew, rozbijając w pył nieumarłe oddziały.

Jednostki:
Wojownicy:

Golem

Poziom: 1
PD: 450
PŻ: 260
Pancerz: 0
Odporność: umysł
Ochrona: śmierć

Atak: pięść
Szansa: 70%
Obrażenia: 80
Źródło: oręż
Inicjatywa: 25
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Golem, zabójca z żelaza, napędzana i kierowana duszą wojownika poległego podczas pierwszych wielkich wojen, prze do przodu, poszukując zemsty.

Stalowy golem

Poziom: 2
PD: 1300
PŻ: 370
Pancerz: 15
Odporność: umysł
Ochrona: śmierć

Atak: pięść
Szansa: 70%
Obrażenia: 130
Źródło: oręż
Inicjatywa: 25
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Dzięki użyciu stali, wytrzymalszej od żelaza, golem staje się jeszcze bardziej wytrzymały i morderczy.

Rozgałęzienie

Kolos
Poziom: 3
PD: 3000
PŻ: 600
Pancerz: 40
Odporność: umysł, śmierć
Ochrona: brak

Atak: młot zemsty
Szansa: 45%
Obrażenia: 300
Źródło: oręż
Inicjatywa: 10
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Golem zbudowany według planów szalonego inżyniera Arika Hazreda. Powstał z najszlachetniejszych stopów metalu dostępnych w Neverdaar zmieszanych z krwią 100 krasnoludzkich dzieci.

Biegacz
Poziom:3
PD: 2500
PŻ: 400
Pancerz: 0
Odporność: umysł
Ochrona: śmierć

Atak: pięści
Szansa: 80%
Obrażenia: 150
Źródło: oręż
Inicjatywa: 40
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Inżynierowie Furii, kosztem obrażeń i pancerza, zwiększyli szybkość i niezawodność tego golema.

Pielgrzym
Poziom:3
PD: 2700
PŻ: 450
Pancerz: 25
Odporność: umysł
Ochrona: śmierć

Atak: pięści
Szansa: 70%
Obrażenia: 180
Źródło: oręż
Inicjatywa: 25
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Celem jego pielgrzymki jest sama Mortis. Na jego ciele skrybowie Mścicieli zapisali wszelkie znane krzywdy, za które nieumarli muszą zapłacić.

Awansuje z Pielgrzyma

Awatar Sturmira
Poziom: 4
PD: 4000
PŻ: 500
Pancerz: 50
Odporność: umysł, śmierć
Ochrona: woda

Atak: wielki topór
Szansa: 70%
Obrażenia: 250
Źródło: oręż
Inicjatywa: 15
Zasięg: Sąsiednie jednostki
Cele: 1

Opis: Powiadają, że tym golemem kieruje duch Sturmira, żądny pomsty na swych oprawcach.

Cała gałąź golemów jest odporna na magię (wspomagającą czy szkodzącą, z wyłączeniem "Rdzy " Hord oraz magię mściwych druidek) oraz wszelkie mikstury. Nie podlegają regeneracji. Można je jedynie naprawiać przez jednostki do tego przystosowane (lub ewentualnie po zbudowaniu budynku typu warsztat (świątynia dla mechanicznych).


Strzelcy

Kusznik
Poziom: 1
PD: 120
PŻ: 60
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak

Atak: lekka kusza
Szansa: 80%
Obrażenia: 30
Źródło: oręż
Inicjatywa: 35
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1

Opis: Młody krasnolud, który dopiero dołączył do Mścicieli. Uzbrojony w lekką kuszę, razi wrogów z bezpiecznej odległości.


Przeszywacz
Poziom: 2
PD: 600
PŻ: 115
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak

Atak: ciężka kusza
Szansa: 80%
Obrażenia: 50
Źródło: oręż
Inicjatywa: 35
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1

Opis: Ci, którzy się wykażą jako kusznicy, awansują na Przeszywaczy. Bełt wypuszczony z ciężkiej kuszy potrafi przeszyć kilka szeregów przeciwnika.

Rozgałęzienie

Rusznikarz
Poziom: 3
PD: 1100
PŻ: 150
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak

Atak: hakownica
Szansa: 80%
Obrażenia: 85
Źródło: oręż
Inicjatywa: 30
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1

Opis: Puszkarz dzierży w dłoniach hakownicę, wynalazek Inżynierów Furii.

Miotacz płomieni
Poziom: 3
PD: 1000
PŻ: 130
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: ogień

Atak: miotacz płomieni
Szansa: 80%
Obrażenia: 40
Źródło: oręż
Inicjatywa: 45
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 6

Opis: Ci strzelcy przyłączyli się do krucjaty Mścicieli. Dzięki pomocy ich inżynierów, ulepszyli swoje miotacze.

Awansuje z Rusznikarza

Grom
Poziom: 4
PD: 1600
PŻ: 180
Pancerz: 0
Odporność: brak
Ochrona: brak

Atak: grom
Szansa: 80%
Obrażenia: 120
Źródło: powietrze
Inicjatywa: 30
Zasięg: Dowolna jednostka
Cele: 1

Opis: Smoczy kij to broń powstała z połączenia wiedzy inżynierów i magów. Strzela gromami, które są w stanie powalić największych wojowników.

Komentować możecie tu. Dojdą jeszcze magowie oraz wsparcie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum