Ja testowałem tylko na singlu, bo nie ma cały czas map do moda, bo ponoć miały być zrobione specjalnie pod testy do niego, albo nawet ligowe miały być odpowiednio przerobione.
Póki co dogłębniej to tylko diabła testowałem i coś mi się wydaję, że jeśli będzie się grać Wodzem Wojowników to rzeczywiście może to być niegłupi pomysł. W miarę przyzwoicie awansuję, a odkąd ma się demona i jakąś większą pulę hp to jakoś daję to radę. Ale trzeba pamiętać, że na zwykłych mapkach grałem, a tam przeciwnicy są nieco łatwiejszy no i nie musiałem pędzić z expieniem jak szalony.
Tak czy siak podejrzewam, że diabłami na multi będzie dało się grać, chociaż wiadomo, wszystko ejszcze zależy od konkretnej mapy.
Wreszcie diabły jakoś tak płynnie awansują. Czarownice jeszcze poprawić jakoś sensownie i chyba nie będę mógł już tyle na Legiony narzekać ^^
Grałem na tej nowej (v2 co jest na tym podforum) testujac najbardziej szalone i bezsensowne sklady i neutralne armie nie byly przeszkoda, a sa bardzo pd'kodajne... powinno byc dobrze.
Właśnie to mnie najbardziej interesuje i nie ma co ukrywać że najbardziej interesuje mnie gargulec i martwe smoki. Czy obniżenie ich limitu w połączeniu z większą ilością XP zdobywaną przez mniej liczne oddziały nie uczyni ich zbyt silnymi.
W dniu dzisiejszym, całkiem niedawno wnioskowałem o następujące zmiany w ramach moda:
-150 PD do awansu dla Czarodzieja (czyli zmiana na 1050)
-175 PD do awansu dla Demonologa (zmiana na 1150)
+50 PD do awansu Nekromanty (zmiana na 1200)
-10 PŻ Lisza i Arcylisza
-20 PŻ Wampira i Arcywampira
-300 PD do awansu Sukuby (zmiana na 1200)
+375 PD do awansu Inkuba (zmiana na 1500)
-15 punktów procentowych szansy trafienia dla Inkuba (zmiana na 50%)
Chce go wyrównać względem Sukuby i wziąć poprawkę w jego statach na to, że używa nietypowego źródła. Waham się, czy powinien mieć 50% czy 55% szans na trafienie, ale PD`ki na pewno muszą mu skoczyć, wcześniej to Sukuba miała tyle, ile mu teraz proponuję, a, jak wiadomo, ma ona źródło na które częściej się spotyka ochrony i odporności, oraz niestabilny efekt zdolności (w sumie balansowany jego potencjałem, ale jednak).
Ale czynisz go jednostką słabsza od o poziom niższego Odcienia. Ma nietypowy atak ale jak chcesz iść tym tropem to zmniejsz HP i zwiększ limit XP Upiorowi, Zmorze i Śmierci za nietypową odporność.
Vog, Upiór i spółka mają HP stosunkowo niższe niż normalny strzelec tego samego poziomu winien mieć, to raz.
Dwa, że paraliż jest efektem "rodzimym" dla Hord, mają po prostu wyspecjalizowane w tym drzewko, natomiast u Legionów Sukuba i Inkub są "półspecjalni", poszerzają i tak duży wachlarz możliwości tej rasy w dziedzinie niekonwencjonalnych zagrań. Moim zdaniem Inkub jest zbyt mocny i trzeba coś z tym zrobić. Na te intencję i tak obciąłem PD Demonologowi, bo miał nienormalnie wysokie z racji awansu w Inkuba.
Przynajmniej na inne propozycje narzekań jeszcze nie ma.
Są rodzynkami nie mającymi wiele wspólnego z profilem rasy, zwłaszcza Inkub. Co do którego może i wielkie zawyżanie PD jest przesadą, ale zmniejszenie szansy trafienia uważam za konieczne, bo przez niego Legiony mogą wręcz zbyt łatwo kopać tyłki.
EDIT: Z racji śmiania się z Obrońcy Wiary zmieniamy źródło ataku Anioła na powietrze, bo Imperium było ostatnią nacją, która nie miała nic porządnego na Upiory.
Skamienienie występuje u dwóch typów jednostek w Legionie tak jak u Hord Paraliż, do tego łucznicy operują żywiołem ziemi co jak dla mnie czyni go dość dobrze wkomponowanym w profil rasy.
Zmniejszenie szans na trafienie uczyni go bezużytecznym i usunie z gry a z tego co pamiętam MOD miał na celu zwiększenie ilości grywalnych składów.
Hm, ale Vozu ma racje... Odcien ma bardziej popularne zrodlo (tj. umysl), ma 50% szans na trafienie i nikt o to, ze jest bezuzyteczny nie krzyczy. Nie wiem co sprawia, ze Inkub z 50% szansami na trafienie będzie w gorszym położeniu.
Proponował bym zmniejszyc to PD.. i oddac poprawki do testów.
To żaden powód. Legiony w innych drzewkach maja tez ciekawe zabawki (demony, gargulce - które całkowicie potrafią wyeliminować te wyjątkowo chore jednostki Hordy - z odpornością na oręż)
To że by go mieć trzeba przejść o jeden dodatkowy poziom doświadczenia co w turniejach często decyduje o wszystkim. Sukuba jest odpowiednikiem Odcienia ta sama ilość celi, źródło i skuteczność ale Inkub to już inna historia. Dodatkowo by w Hordach mieć Odcienia nie trzeba rezygnować z maga w oddziale czego w legionie nie da się uniknąć i trzeba zrezygnować z zadawanych obrażeń. Czy to nie jest gorsze położenie
A na umysł odporna jest tylko inkwizytorska gałąź Imperium, czy to tak dużo I to też kosztem obrażeń i posiadanych punktów życia.
Sukuba jest odpowiednikiem Odcienia ta sama ilość celi, źródło i skuteczność ale Inkub to już inna historia. Dodatkowo by w Hordach mieć Odcienia nie trzeba rezygnować z maga w oddziale czego w legionie nie da się uniknąć i trzeba zrezygnować z zadawanych obrażeń.
Vog nie swiruj... znasz bardzo dobrze przycisk obarczony nazwa "Blokowanie Stadium Jednostki"..
Sukkuba tez jest poziom wyzej niz odcien i ma atak o wiele mniej pewny (bo przemiana czesciej wykonuje rzuty na trafienie wiec jest wieksza szansa, ze sie wkoncu nie trafi)
Sytuacja ( w przypadku Inkuba) jest badz co badz ta sama... wybierajac jednostke nie rezygnujesz z mozliwosci rozwijania jednostek z najwiekszego drzewka. Legiony maja mnostwo innych mozliwosci.
Eeee no tak o szybkosci Rozwoju Wielkiego Inkwizytora nie ma co wspominac ;)
Tak Elle mogę zablokować ale wtedy taki najlepsza druga linia to Demonolog, Inkub, Demonolog u Hord powiedzmy by nie przesadzać Lich, Odcień, Lich gdzie magowie mają znacznie więcej HP więcej Obrażeń a odcień zwiększone szanse trafienia za kolejne nabite awanse co całkowicie dyskredytuje konkurencyjny skład (nawet bez zakładania możliwości nabicia kolejnego poziomu). Nadal uważasz że nie miałem racji pisząc o rezygnacji z zadawanych obrażeń . Do tego rozwinięcie Inkuba jest znacznie trudniejsze gdy w przypadku Widma przy odrobinie szczęścia można zaciukać smoka o czym Legion może sobie pomarzyć.
Athelle napisał/a:
Eeee no tak o szybkosci Rozwoju Wielkiego Inkwizytora nie ma co wspominac ;)
Nie zaprzeczam to jest plus ale by dorównał Aniołowi musi nabić trzy nadprogramowe poziomy o czym zapewne nie warto wspominać.
Tak się zastanawiam czy tylko 200XP więcej do awansu dla Smoka zagłady niż u Wojownika klanów nie da za bardzo karasiom po tyłku.
To może w takim razie 55% trafienia, 1125 PD Sukuby a 1200-1250 dla Inkuba? Nie jest to raczej wielce karzące, a jakąś równowagę chcemy uzyskać. Zresztą nie zapominajmy, że Dwupolowce Legionu są teraz użyteczniejsze, więc więcej dobrych taktyk wchodzi w rachubę. I, jak mówiłem kiedyś, nie powinno być tak, że jedna/wszystkie rasy mają wszystko świetne.
EDIT: Raczej nie da po tyłku, bo tyle ile potrzeba na awans ze Smoka Zagłady na Smoka Śmierci wystarcza, żeby awansować Krasnoluda do Weterana.
Inkuba nie ruszajcie - ewentualnie szanse do 60% obniżcie, nie niżej. Przecież obecnie jest to jeden z głównych argumentów, czemu wybiera się Legiony :)
Ps. Czy nie chcecie troszkę ZA DUŻO zmieniać gry?
_________________ "Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum