Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ancalagon the Black
2010-02-03, 19:10
Jednostka - Śmierć

Obniżenie inicjatywy Śmierci było potrzebne?:
Tak
49%
 49%  [ 33 ]
Nie
50%
 50%  [ 34 ]
Głosowań: 67
Wszystkich Głosów: 67

Autor Wiadomość
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-06-21, 12:11   

Jak tak to czytam to z waszych postów wynika, że najlepiej jakby było to SinglePlayer z jedną rasą. Tu nie chodzi dokładnie o równość między jednostkami tylko o całokształt. Imperium przewyższa HU w czarach, ponieważ będąc w mieście takie Trupki(Legiony i Elfy też) mogą tylko liczyć na siłę jednostek bo żadne klątwy nie działają na miasto podczas gdy Imperium i GK mogą się zbufować jak "świnie". A jak pisałem wcześniej Impierum posiada czar Światło Dnia, co powoduje, że ma większe szanse być tym atakującym i jest w stanie ubić Śmierć jeszcze przed zwarciem. Przeciw pozostałym rasą HU może wykorzystać Zmierzch, ale przeciw Imperium na nic się on nie zda :/ Ja nadal uważam, że przy Ini60 była równowaga
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-06-21, 23:16   

Czapa ma racje w tej grze nie liczy sie tylko kogo masz w oddziale ale to czy ty pierwszy atakujesz. Jeżeli ktoś prowadzi grę mądrze pod względem ekonomicznym to czy w ma sie 1 czy 5 śmierci nie ma znaczenia bo przed złodziejami i czarami jak cie już dopadną ciężko uciec. A co do inicjatywy 40 jest całkowicie optymalne bo pomijając te wcześniejsze elementy daje jakieś szanse innym przy bezpośredniej walce.
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Krogul 
Chłop


Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-07-24, 14:50   

Śmierć z inicjatywą 40 jest nadal niebezpieczna, jej szybki wzrost doświadczenia sprawia, że nabywamy w szybkim czasie silnej jednostki w naszych oddziałach. Porównując ją np. do Arcylisza gdzie potrzebujemy mnóstwo doświadczenia do jego rozwoju, śmierć teoretycznie powinna być już na 5-6 poziomie, gdzie jej statystyki względem Arcylisza są wyrównane, a nawet wyższe jeśli chodzi o atak.
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2009-12-23, 13:55   

Ja zazwyczaj wybierałem ścieżkę rozwoju w stronę Arcylisza i Arcywampira więc zmiana inicjatywy Śmierci nie zrobiło mi wielkiej różnicy.
Ale czytając posty pozostałych dochodzę do wniosku, że jednak dobrze, że zmniejszyli jej inicjatywę. Kiedy miało się już ją w oddziale można było rzucać się na oddziały strzelców bez ryzyka jakie towarzyszy gdy atakowalibyśmy ten sam oddział np Imperium albo Legionami. Nawet gdy we wrogim oddziale był jakiś mag to Śmierć mogła go skosić zanim ten w ogóle zdążyłby coś mruknąć.
Myślę, że skoro jednak zdecydowano się to zmienić to było to potrzebne i słuszne.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Gallean's Beast 
Chłop
World's going down



Wiek: 28
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-16, 12:21   

Po co płakac nad rozlanym mlekiem?
wg. mnie to Arcylisz jest najpotężniejszym magiem u Hord więc w sumie to nie ma znaczenia ... co prawda ma 40 ini i nie ma odporności przed orężem, za to ma 90 dmg i atakuje 6 jednostek w dodatku ma więcej hp ;) śmierc też jest fajna i zmiana ini dla niej to wielka strata bo ma tylko 125 hp ale zawsze i tak ma jakieś szanse...
_________________
Nothing's real, while the system lies us all...
 
 
 
Dylu 
Wtajemniczony
Czarownik



Wiek: 33
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Zawidów
Wysłany: 2010-06-01, 19:09   

Zanim podjąłem decyzję, postanowiłem przeczytać poprzednie posty (trochę tego było), ale podjąłem decyzję.

Sprawę widzę tak: Skoro twórcy gry tak zrobili, to znaczy, że tak jest lepiej.

Wydaje mnie się (choć mogę się mylić), że oni grali w poprzednie wersje, testowali tą grę z większą INI śmierci i z mniejszą, czytali opinie publiczne graczy itd. itp. doszli więc do wniosku, że tak będzie dobrze i poprawi to w jakiś sposób gry.

Oczywiście, muszę tu przyznać, że wszystkich nigdy nie da się zadowolić, więc nie dziwię się, że są tu osoby potępiającą tą decyzję. Ale niestety trzeba się z tym pogodzić i grać takimi kartami jakie nam życie (twórcy gry) daje (czytaj śmierć z 40 INI). Tyle ode mnie.
_________________
Yo MC Fatigue - yeah that's me
Every time I grab the mic I fucking fall asleep
 
 
 
Darogan 
Adept
Czarny Wilk



Wiek: 38
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: Wilcza Polana
Wysłany: 2010-06-01, 20:10   

Jednostka śmierci – jest teraz odpowiednio wybalansowana, a narzekania typu „bo teraz magowie zjadą” są trochę .. dziwne, chyba do czegoś są mikstury , czary i sztandar zręczności/zwinności ? ;-)
 
 
 
9999lich9999 
Wtajemniczony



Wiek: 33
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Krasne k.Rzeszowa
Wysłany: 2010-07-08, 17:25   

Pewna równowaga musi być, a inicjatywę zawsze można podnieść miksturami.
Śmierć i tak zawsze będzie urzekać.
_________________
Duch jest budowlą, ciało rusztowanie:
Musi być rozebrane, gdy budowla stanie.
(A. Mickiewicz "ZDANIA I UWAGI z dzieł Jakuba Bema, Anioła Ślązaka i Sę-Martena")
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum