Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Vogel
2009-12-27, 00:15
Domyślna szybkość walki - głosowanie
Autor Wiadomość
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-09, 15:27   Domyślna szybkość walki - głosowanie

Więc chce wprowadzić zapis do regulaminu odnośnie wymaganej szybkości walk. Dla mnie jej szybkość powinno ustawić się na "Natychmiast", czyli gralibyśmy bez animacji, co znacznie przyśpiesza zarówno pojedynki, jak i w ogóle rozgrywkę. Ja wychodzę z założenia, że animację jednostek można sobie pooglądać wystarczająco w czasie kampanii. Ale pojawiły się głosy, ze niektórzy lubią oglądać animację itd. Więc głosujemy, czy szybkość "Natychmiastowa" zostaje wszystkim narzucona odgórnie, czy też szybkość walk będzie kwestią dogadania się graczy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-11-09, 15:48   

Ja nie widze problemu by kazdy gral jak lubi... jezeli komus bedzie zalezalo na szybkiej rozgrywce to spokojnie moze poprosic o gre bez animacji. Zapis w regulaminie jest jednak calkowicie nie potrzebny.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-11-09, 15:53   

Popieram Ellego gdy komuś to nie przeszkadza animacje mogą być włączone, to czy pojedynek potrwa dwie czy trzy godziny dla samego turnieju nie ma znaczenia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-11-09, 16:01   

A akurat ja bym powiedział, że lepiej gdyby grało się bez animacji. Ich wyłączenie może sporo czasu zaoszczędzić, a mi nierzadko brakuje trochę czasu do dokończenia pojedynku. Choćby przykład sparingu z Elledanem kiedy do końca pozostała jedna czy tam dwie kolejki, ale ja musiałem już zejść z komputera.
Jestem za propozycją Wisza.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-11-09, 16:06   

Ale nadal nikt nie podał powodu do tego by uwzględniać to w regulaminie, będziesz chciał grać bez animacji to dogadasz się z przeciwnikiem.
Zakazywanie grania z animacjami przez osób, które je lubią mija się z cela.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-11-09, 16:13   

To zaznaczcie w regulaminie, że jeśli jedna z stron prosi o wyłączenie to druga powinna się dostosować.
 
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-11-09, 23:40   

Cały drugi turniej grałem bez animacji i powiem że to w znacznym stopniu przyspiesza rozgrywkę, jedynym minusem tego jest czasami pogubienie się w tym która jednostka miała ruch gdy w bitwie uczestniczy kilka takich samych jednostek. Jednak byłbym z narzuceniem takiego stylu gry gdyż skrócić to znacznie pojedynki a jednocześnie przyspieszy całe rozgrywki. Poza tym to o czym wspomniał Wiszu ,każdy chyba na pamięć zna każdą animacje
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-11-10, 00:32   

To dodajmy to do regulaminu: (tylko pomoc w sformułowaniu)

* Sugerowane jest granie bez animacji. Przy porozumieniu obu graczy mozna grac z animacjami.

Chyba wystarczy?
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-11, 18:37   

Ogólnie może być, tylko wyrzuciłbym te sugerowane i bardziej nakazywał wyłączenie animacji, a dopiero po zgodzie pozwolił na ich włączenie.

*Gry rozgrywana jest z wyłączonymi animacjami walki. Po uzgodnieniu między graczami może zostać ustawiona na inną szybkość.*
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-12-09, 18:36   

Może i lepiej bez animacji..bo szybciej..ale to odbiera sporo przyjemności takim graczom jak chociażby ja :-P Co z tego że znam na pamięć jakąś animacje..skoro to dla mnie kwintesencja tejże gry^^
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Nebiros 
Berserker



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 52
Wysłany: 2009-12-11, 20:10   

Moim skromnym zdaniem, wyłączenie animacji to beznadziejny pomysł. Przecież tak bardzo nie przedłuża do gry, a walki bez animacji to już nie walki z Disciples. Dlatego najlepszym pomysłem było by jedynie ustalanie między graczami, czy mają być animacje, czy nie. Wpis do regulaminu jest wg mnie nie potrzebny.
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2009-12-13, 18:11   

Ja też jestem na nie. Gra bez animacji to gra, a ja chcę się dobrze bawić. Wycisnąć disa do czerwoności i spalić heretyków na stosach Imperium.
_________________
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-12-13, 20:58   

Najrozsądniej byłoby pozostawić to w gestii graczy. Nie ma potrzeby, by Regulamin sięgał aż tak daleko.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-12-13, 21:16   

Wiadomo, ze w momencie gdy jeden z graczy ma potrzebe grania bez animacji (mniejsza ilosc czasu) to przeciwnik nie powinien sie upierac. Ale w momencie gdy obaj gracze chca animacje zostawic.. to po co tu jakies ograniczenia.
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-15, 16:03   

Szczerze, to nie wiem, o czym wy dyskutujecie, skoro odpowiedni zapis został już wprowadzony :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-12-27, 00:15   

Sprawa została już ustalona temat zamykam.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum