Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Porady i triki do gry disciples
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-03, 18:02   

Vexatus na przyszłość jeśli coś piszesz to najpierw upewnij się czy masz rację.

Sprawdzam na kodach:
LV1 1 dowodzenie
LV3 +1 dowodzenie
LV6 +1 dowodzenie
LV8 +1 dowodzenie
LV10 +1dowodzenie

I mamy u różdżkarza pełną drożynę.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-15, 14:24   

Dwie sztuczki, które raczej rzadko się przydają, ale oszczędzają trochę czasu.
Pierwsza: jeśli pod koniec misji gdzieś na mapie został przedmiot, po który nie chce się nam wracać lub jakiś potwór blokuje nam drogę, przyzywamy jakiegokolwiek stwora i nim zbieramy.
Druga: jeśli denerwują nas różdzkarze wroga, który stawiają różdżki obok naszych, możemy się postarać ich tak zabijać (lub tez inne jednostki lub nawet swoją poświęcić), by wokół złoża zrobił się "wieniec" krzyżyków. Na nich nie można stawiać różdżki, więc złoże jest bezpieczne.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-16, 21:27   

Sztuczka pod koniec bitwy.
Jak masz poranioną drożynę ale masz kogoś leczącego (albo przynajmniej kogoś z wampirzym atakiem) a z wrogiej drużyny został ktoś kto nie jest w stanie nam zagrozić
(nie atakuje, albo drużyna jest chroniona przed atakiem, lub po prostu ma za słaby atak przeciwko naszemu leczeniu) to nie dobijaj przeciwnika odrazu tylko poczekaj aż uleczysz drożynę jak najbardziej się da.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-03-16, 21:34   

Joł, ale to żadna sztuczka tylko mądrze rozegrana bitwa.
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-16, 21:46   

Dla mnie tak.

Ja tam nei czepiam się "porad" innych.
_________________
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-17, 06:50   

Dla mnie Elle ma trochę racji nie raz tak robiłem :-P
Jak walczyłem z np. z klanami i zostawał np Nowicjusz to leczyłem się i do końca aż będe cały uleczony dopiero likwidowałem karzełka :-P
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-17, 09:10   

TO że robilęm jakiś "trik" któy ktoś przedstawił tutaj to nie oznacza że nie powinien się tu znaleść :P
_________________
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-12, 06:47   

W edytorze map możemy stworzyć bohatera (musi być jednym z dowódców, których możemy zwerbować w stolicy, np. rycerzem pegazów dla imperium) i ustawić by należał do naszej rasy. Następnie możemy dowolnie zmodyfikować jego poziom i bonusy (dając mu np. odporność na śmierć). Po odpaleniu misji bohater zacznie nam awansować (jeśli ustawiliśmy mu wyższy poziom niż 1) i będziemy mogli wybrać umiejętności. Po eksporcie bohatera ten nadal będzie miał wszystkie odporności jakie daliśmy mu w edytorze :)

Nie wiem czy uznać to za czit czy trick ;) ale można się pobawić xD
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2009-12-16, 16:56   

Nie wiem czy ktoś o tym wie tudzież wspomniał..ale jest taki trik jak mamy bohem/bądź w stolicy np 10 takich samych eliksirów/innych itemków i chcemy je wszystkie przeciągnąć raz do innego boha a nie 10 razy pojedyńczo każdy..wystarczy że przytrzymamy "shift" i przerzucamy..oszczędza to trochę czasu^^
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-16, 19:30   

Tego akurat nie wiedziałem, a na pewno się przyda :-)

To ja się pochwalę sposobem, który pozwala "unieszkodliwić" elfickich i ludzkich uzdrowicieli. Mianowicie cała sztuczka polega na tym, by przeczekać pierwszą turę. W takiej sytuacji uzdrowiciel będzie zmuszony się bronić (w wypadku Imperium i niższych form elfickich uzdrowicieli) lub rzuci tylko ochronę (w wypadku wyższych poziomów uzdrowicieli z Przymierza), co trochę skomplikuje sprawę, lecz nie aż tak. Oczywiście, jeśli drużyna wroga jest choć trochę "uszkodzona", to uzdrowiciele wchodzą normalnie do akcji. Wtedy my wykonujemy swój ruch i w drugiej turze najczęściej kończymy walkę. Sposób wypróbowany wielokrotnie przeze mnie w potyczkach po sieci, gdzie do tej pory sprawdzał się doskonale.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-12-16, 20:29   

Ja ten trik znałem, ale nie działa on w PG.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-12-16, 20:49   

Wiszu89 napisał/a:
Ja ten trik znałem, ale nie działa on w PG.

Działa a;lre tylko przy walce z SI, jakiś żywy gracz się na to nabrał Wiszu :?: Przecież to oczywiste by i nim zaczekać do końca tury gdzie ponownie uleczy drużynę tuz po zakończeniu wrogich ataków.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-16, 21:20   

Vogel Serapel napisał/a:
Działa ale tylko przy walce z SI, jakiś żywy gracz się na to nabrał Wiszu :?: Przecież to oczywiste, by i nim zaczekać do końca tury, gdzie ponownie uleczy drużynę tuż po zakończeniu wrogich ataków.


Ostatnio tą sztuczka zastosowałem przy walce z Gandim, a chyba kiedyś w sparingu z Elledanem tak zrobiłem, ale tu może pamięć mnie mylić. Ale przed chwilą sprawdziłem to w walce na dwie osoby i okazuje się, że jednak jest jak Vogel mówi... Kuźwa, a mógłbym się kłócić, że po czekaniu jednostki wchodzą do akcji w odwrotnej kolejności niż zaczynały :roll: Ale dobrze, że o tym się przekonałem tu niż później w walce z Mordimerem :-)
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2009-12-16, 21:23   

Trik Wisza zadziała zawsze bo przy czkaniu kolejność ruchu się odwraca, więc nawet jak Uleczacz zaczeka to ma ruch jako 1szy.

PS. Wiszu a sprawdzałeś w BE czy PG?
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-12-16, 21:39   

W PG. Może być jeszcze taka możliwość, że to dotyczy tylko gry po sieci. Czapa, jak możesz wejdź na GR, to byśmy to sprawdzili.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
mordimer87 
Rycerz
AdMaioremDeiGlorim



Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-12-17, 12:27   

Jak juz w tym temacie jesteśmy to jest dobry sposób na wampiry. Jeśli mamy wyższą in to nie atakujemy póki te nie zaatakują, przez co sie nie leczą oczywiście stosujemy to gdy nie jesteśmy wstanie zatłuc go w pierwszej turze.
_________________
I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
 
 
 
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-12-19, 22:08   

jak ktos nie ma plytki a chce sobie pograc w np w sage (miałem taką sytuacje jak dzierzawiłem plyte od kuzyna ;-) ) to mozna wczytac gre z samouczka ;]

heh nawet widzę ze to pierwszy post :) sory za spam.
Ostatnio zmieniony przez Wacho 2009-12-19, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-12-19, 22:58   

To już było w tym temacie napisane.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2009-12-22, 19:00   

Triku z shiftem nie wiedziałem to może ktoś tego też nie wiedział.
Gdy jesteśmy w ekranie danego bohatera i naciskamy "B" można upuścić przedmiot lub przedmioty na pole sąsiadujące z bohaterem. Dobra sprawa jeśli głównym nazbieramy artefaktów, a nie chcę nam się pędzić do słabszych z artefaktem. No i w multi jakby się na sojusze grało to można sobie ułatwić wymianę handlową ;)
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-12-22, 19:00   

Ta sama opcja znajduje się gdzieś w opcjach boha, nie pamiętam czy z mapy głównej czy z ekranu boha, ale ma własny przycisk ;]
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum