Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:07
Disciples 3 - co o nim sądzicie??
Autor Wiadomość
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2006-12-15, 22:06   Disciples 3 - co o nim sądzicie??

Jak na dzień dzisiejszy dysponujemy już dość sporymi informacjami by móc mniej więcej wystawić własną opinie na temat gry. Twórcy wprowadzili wiele zmian jak np: ruch jednostek w czasie bitwy, na których temat zdania są podzielone. Jedni uważają iż wpłyną one pozytywnie inni wręcz przeciwnie. W temacie tym możecie wypowiedzieć się w kwestii waszych obaw związanych z nowymi koncepcjami, bądź też co wam się spodobało w świeżej wizji gry. :-)
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-01-02, 13:30   

Gra na pewno będzie ciekawa ;]. Skusili się zrobić disciples w 3D, było wiele pomysłów które miałyby być zrealizowane typu: latające maszyny (typu te co można znaleźć w Warcrafcie III),.Żadnych podziałów many na każdą rasę, a zamiast tego many żywiołów. Każda z nich by się znajdowała w odpowiednim miejscu ( woda> czyli blisko jakiegoś jeziora itp). I w końcu zamiast różdżkarzy mieli być władcy zwierząt, miałby on przywoływać potwory, które by się stawały silniejsze wraz z poziomem władcy. Zaś sama różdżka położona blisko miałaby być takim jakby strażnikiem, które będzie chronił miejsca twojej many czy kopalni.(nie wiem czy zrezygnowano z tego ostatniego) Był też pogłoski iż miałby być mode gdzie wybierasz czy chcesz mieć ruch jednostek w walce czy nie.
Z tego co wymieniłem, mogłyby naprawde dobrze wypaść, lecz z powodów jakiś zrezygnowano.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2007-01-02, 23:14   

Cytat:
I w końcu zamiast różdżkarzy mieli być władcy zwierząt, miałby on przywoływać potwory, które by się stawały silniejsze wraz z poziomem władcy. Zaś sama różdżka położona blisko miałaby być takim jakby strażnikiem, które będzie chronił miejsca twojej many czy kopalni.(nie wiem czy zrezygnowano z tego ostatniego)


Z tego co wiem to, to iż różdżkarze zmienią się we władców bestii to jest pewne, a przynajmniej tak tu piszą.

Co do wyboru różnych stylów walki, to znaczy z jednostkami poruszającymi się po planszy podczas bitwy lub statycznymi, zrezygnowano z tego z powodów technicznych, ale do premiery jeszcze trochę zostało, przez co jeszcze wiele aspektów gry może ulec zmianie więc niema co się martwić na zapas ;-)
_________________

 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-01-02, 23:29   

No to czekajmy.
Ciekawe czy oni wogle zrobią beta-testy otwarte? W październiku mieli robić, ale z powodu prac nie wyszło.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Ryba
Chłop


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-02-14, 17:47   

Niepokoi mnie tylko sprawa osławionych dodatków do 3 części. Wychodzi na to, że podstawka ma liczyć jedynie 3 rasy, a co z resztą?! Kogo będzie stać na kupno 6 innych pudełek? Wygląda mi to na żerowaniu na popularności serii :-/
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-02-14, 21:44   

To się nazywa marketing :>. A skąd wiesz czy trójka nie będzie miała większą popularnośc dzięki dodatkom? No to powiec, po co dali dodatek Powrót Galeana, Ostrza Wojny, Bunt Elfów, Złotą Edycje?
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-14, 23:29   

Kazgah napisał/a:
No to powiec, po co dali dodatek PowrótGaleana, Ostrza Wojny, Bunt Elfów, Złotą Edycje?

Kazgah co to są ostrza wojny??

Jeśli chodzi o dotatki to uzasadnienie można znaleść w samej fabule.
Nieumarli zostali wyniszczeni przez Klany, które z kolei zostały rozgromione przez Przymierze, nie mogą więc zaistnieć odrazu lecz trzeba je wprowadzić
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-02-15, 09:41   

Specjalny dodatek do Disciples II, kilka nowych scenariuszy. Oprócz tego, to dali tam karty podobne do magic the gathering (nie wiem czy dobrze to napisałem^^). Z jakiegoś powodu ten dodatek nie pojawił się w u nas.

Mountain-cards25.jpg
Plik ściągnięto 32543 raz(y) 11,06 KB

Undead-cards32.jpg
Plik ściągnięto 32541 raz(y) 8,2 KB

Legions-cards31.jpg
Plik ściągnięto 32541 raz(y) 11,46 KB

Empire-card125.jpg
Plik ściągnięto 32541 raz(y) 9,97 KB

_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-15, 11:18   

O grze tak dlugo juz nic nie slychac ze moze Klany i Hordy wyjda juz w podstawowej wersi, osobiscie moglbym poczekac te dwa miesiace wiecej :P.

P.S Fajnie te karty wygladaja :P
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-15, 15:53   

Wątpie żeby dali odrazu wszystkie rasy, nie pamiętam takiego przypadku aby programiści dali od siebie coś więcej niż zapowiadali, w drugą stronę to aż za często.
Pozatym zarówno Hordy jak i Klany zostały nieżle przetrzebione. Hordy zostały zmiecione przez krasnoludy a te z kolei przez Elfy.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-19, 20:43   

Ale z tego co pamietam to Strategy First chcialo 7 ras. Co sie stalo ze w grze zobaczymy tylko 3?? Rozumiem ze jezeli zobaczymy dodatki to w kazdym po dwie rasy :P. Czy Akella juz zrezygnowala z tworzenia nowych ras ??Mozna by troche wzbogacic ta kraine i stworzyc nowa rase :/ To takie trudne :P??
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-19, 22:30   

Jednak nie zawsze dodawanie nowych raz ma pozytywne skutki :-| bo może to prowadzić do zaniku różnic pomiędzy nimi. Poza tym jest ciekawie /choć i bardziej irytująco/ gdy część fabuły toczy się od n as niezależnie i nie do końca wiadomo o co chodzi, a mam tu na myśli napotkanych neutralnych, którym w czymś przeszkadzamy.
W DII było zbyt wiele niedomówień odnośnie Zielonoskórych, aby tak po prostu pozostali neutralni uważam ich za bardzo prawdopodobną grywaną nacje.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-21, 21:13   

To prawda jednak czasami musi zostac wprowadzone cos, co odswiezy rozgrywke. Nowa rasa napewno wzbogacila by ten i tak juz piekny swiat. Hmm Zielonoskorzy to jedna z opcji. Mowiac szczerze jezeli nie Orki to wydaje mi sie ze bardzo ciekawym pomyslem sa Mroczne Elfy "Neiumarle Elfy".:)

P.S Moze by tak zalozyc oddzielny temat do nowych ras ??
_________________

 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-21, 21:55   

Zielonoskórzy to na pewno jedna z opcji, w końcu, w misji "odszukaj wyrocznie" odgrażali się, że kiedyś odpłacą za wszystkie krzywdy.
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-03-27, 20:29   

co o niej sądzę ?? powiem tak - będzie lepiej niż sprawa z h3 na h5 ^^
nic tylko czekać aż Morgoth da wielki informacyjny nas poinformuje o jakimś fajnym szczególe...
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 37
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-28, 15:11   

Mam nadzieje, że w 3 będzie lepiej rozwiązany system czarów, w 2 może i był innowacyjny ale multi od niego cierpiał.
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-28, 17:14   

Z trailerów wynika, że z czarami raczej nie będzie inaczej... Hmmm, a jakby to w ogóle mieli rozwiązać? Mgła wojny jak w RTS? A może rzucać czary możnaby było tylko na niewielkim obszarze wokół swoich miast? Sam już nie wiem...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-23, 09:46   

W grze beda wprowadzone rozne surowce, typu wegiel, drewno itd. Mysle ze to bardzo fajny pomysl (utrudnia rozgrywke). Ostatnio pogralem sobe troche w Homm5 i bardzo mi sie to tam spodobalo. Teraz budowanie budynkow nie bedzie ograniczalo sie do kasy, ale trzeba bedzie kombinowac jak tu uzyskac wiecej danego surowca aby postawic powiedzmy wieze maga. Targowisko do wymiany towarow jest w tym celu bardziej niz potrzebne. Mam nadzieje ze podobne pomysly beda w DIII, tylko zeby to zmienili, a nie zrobili klon na modle herosow.
 
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-04-23, 13:45   

Paraliż i petryfikacja, mają się róźnić od siebie. Pierwsze będzie trwać przez pewien okres, lecz drugie będzie działać dopuki nie uwolnisz go za pomocą specjalne czaru.
Chciałbym, że by to dali :D
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-12, 15:20   

Na jednym arcie jest jednostka Mythrael. Nie wydaje wam się, że jest to źle nazwany strażnik stolicy Imperium Myzrael :?:
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum