Plik - Mod Ligowy |
Opis: |
MOD LIGOWY
Instalacja
Folder "Globals" nalezy wypakowac w katalogu z gra (wczesniej zalezal bym skopiowac w
bezpieczne miejsce oryginalne pliki)
Zmiany (Wersja 1.0)
Poprawki w Balansie
Ogólnie
- Zmniejszony koszt budynkow specjalnych.
- Zmniejszony koszt Swiatyni (dotyczy ras ktore nie maja uzdrowienia)
Imperium
- Zmiana zrodla ataku Aniola (na Powietrze)
- Wladca Zywiolow - Zwiększenie HP do 115, Zmniejszenie INI do 10, PD 900.
- Zywiolak Powietrza - INI 60, DMG 45, HP 85.
- BIaly Czarodziej - zwiększenie HP do 135, DMG do 65 oraz zmniejszenie PD do 1800.
- Tytan potrzebuje teraz do awansu 250PD.
Górskie Klany
- Przywrocenie podstawowego wzrostu HP Wojownika na wyzszych stadiach rozwoju.
- Krol Krasnoludow dostanie 275HP, Czcigodny 300HP, Mistrz Run 350 HP.
- Zwiekszenie HP - Wilczy Wladca 275HP, Duch Fenrira 325HP.
- Górski olbrzym potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Skalny olbrzym potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Lodowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1400PD.
- Burzowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1800PD.
- Starszy potrzebuje teraz do awansu 2550PD.
- Syn Ymira potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Yeti potrzebuje teraz do awansu 500PD.
Legiony Potepionych
- Zwiekszenie szansy na paraliz Zglebiczarta do 50%
- Zmiana zrodla paralizu Zglebiczarta na Ziemie.
- Zwiekszona szansa na trafienie Sukuby do 55%.
- Zmiana ataku Czarownicy i Wiedzmy.
- Czarownica (65hp, 40dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 400PD)
- Wiedzma (115 hp, 65dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 950PD)
- Diabeł potrzebuje teraz do awansu 200PD.
- Demon potrzebuje teraz do awansu 600PD.
- Moloch potrzebuje teraz do awansu 1650PD.
- Bestia potrzebuje teraz do awansu 2275PD.
- Władca demonów potrzebuje teraz do awansu 1950PD.
- Zgłębiczart potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
- Włodarz potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Tiamath potrzebuje teraz do awansu 3650PD.
- Czart potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Gargulec potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Marmurowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1200PD.
- Obsydianowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
Hordy Nieumarlych
- Wiwerna potrzebuje teraz do awansu 350PD.
- Smok zagłady potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Smok śmierci potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
- Smoczy lisz potrzebuje teraz do awansu 2450PD.
- Upiorny żmij potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
Przymierze Elfow
- Zwiekszenie uzdrowienia u Wyroczni (do 45) i u Opiekunki (do 65)
- Gryf potrzebuje teraz do awansu 250PD.
- Władca przestworzy potrzebuje teraz do awansu 875PD.
Poprawki w Magii
Potrzebna mana Gaju w czarach:
Imperium
- zmienione zaklecia:
Gniew Bozy (P.3)
Wielkorotna Blyskawica (P.3)
Przyzwanie II: Golem (P.4)
Ochrona przed moca Ognia (P.4)
Swiatlo Dnia (P.4)
Wiatr Odnowy (P.5)
Wielkie Uzdrowienie (P.5)
Górskie Klany
- zmienione zaklecia:
Piesn Broni (P.3)
Piesn Pospiechu (P.3)
Piesn Wytrwalosci (P.4)
Pomyslne Wiatry (P.4)
Nieskazitelnosc (P.5)
Hordy Nieumarlych
- zmienione zaklecia
Zniszczenie Smoka (P.3)
Mgła Smierci (P.3)
Smiercionosna Burza (P.3)
Wywolaj czerwonego smoka (P.4)
Zmierzch (P.4)
Jad Mortis (P.5)
Legiony Potepionych
- zmienione zaklecia
Maledicere (P.3)
Ignis potens (P.4)
Sinestra ignis (P.4)
Chronos wiekszy (P.4)
Deus talonis (P.5)
Potrzebna Piekielna Mana do zaklec Przymierza Elfow:
- Zmienione zaklecia
Błedny Ognik
Odwrocenie Uwagii
Klatwa Galleana
Gniew Lasu
(Wersja 1.1)
- Osłabieni Strażnicy (225HP, 50DMG)
- Zmniejszony koszt budynków.
(200-500-1000-1500 normalne, 300-750-1500-2250 dla dwupolowych, kilka wyjatkow)
- Zwiększone DMG Czarownicy (50) i Wiedzmy (75)
-150 PD do awansu dla Czarodzieja (czyli zmiana na 1050)
+25 PD do awansu Nekromanty (zmiana na 1175)
- Demonolog potrzebuje teraz 1150 PD do awansu.
-10 PŻ Lisza i Arcylisza
-20 PŻ Wampira i Arcywampira
-300 PD do awansu Sukuby (zmiana na 1200)
+375 PD do awansu Inkuba (zmiana na 1500)
-5 punktów procentowych szansy trafienia dla Inkuba (zmiana na 60%)
+50 PD Wojownika Szkieletów (do 1200)
+50 PD Czempiona Szkieletów (do 165)
- Cofniete zmiany dotyczace Wyroczni i Opiekunki Gaju.
- Cofniete zmiany dotyczace czarow "Poruszanie po Lesie" i "Zegluga"
- Poprawiony blad w rozwoju Czarownicy i Wiedzmy.
(Wersja 1.12)
- Jeszcze raz poprawiony czar "Żegluga"
Wersja 1.2
Imperium
- Zywiolak ma teraz 85 HP.
Klany
- Wzrost HP Krasnoludow wraca do starych wartosci.
Król ma 250, Czcigodny 275, Mistrz Runow 300 HP.
- PD Górala spada do 1300 (mial wiecej od Lodowego Olbrzyma)
- Miotacz Ognia posiada oparzenie (10dmg) z 60% szansa trafienia.
13 HP i 3 DMG wzrostu dla Miotacza Płomieni
Hordy
- Lisz i Arcylisz dostaja plus 10hp.
- Wampir i Arcywampir dostaja plus 20hp.
- Nosferat dostaje +5dmg jednak potrzebuje 15 PD wiecej do awansu.
- Poprawiony blad z podwojnym atakiem Lisza.
Przymierz
- Illumielle jest teraz tak samo jak reszta Straznikow osłabiona.
Legiony
- Inkub ma szanse trafienia 65%.
- Zmienione Statystyki Czarta
20HP, 5 DMg, 70% celnosci trucizny.
20 HP i 5 DMG wzrostu dla Czarta.
Mod tworzony na potrzeby Ligi Disciples.
Athelle |
Autor: | Athelle | Wersja: | 1.3 | Dokumentacja: | http://disciples.pl/viewtopic.php?t=980&start=0 |
Data: |
2014-12-31, 15:15 |
Ostatni plik: |
2023-07-26, 10:10 |
Oceny: |
5/10 (1 głosów) |
Ściągnięć: |
3 |
|
|
Autor |
Komentarze |
Brak komentarzy. |
|
|
|
|
|
|