Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Athelle
2010-05-19, 22:20
Magia
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-31, 22:48   

Opierając się na jednym źródle masz dostęp do dwóch poziomów czarów i niczego wielkiego nimi nie zdziałasz poza tym i te źródła da się odebrać.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-31, 22:50   

Zadasz mnóstwo obrażeń :) dajmy na to okolo 50 dmg.. jeszcze oslabisz...

Pozniej masz kolejne dwa ktore przejmujesz w turze 10.. w miejscu ktore wrogi gracz bedzie w stanie osiagnac powiedzmy w 30 turze.. to jest 20x 50 many... ktora tez masz prawie za darmo...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-31, 22:56   

A przeciwnik nie ma takiej możliwości :?: W takim razie zakazać należy tez grania składem z pięcioma łucznikami bo u Legionu taka opcja jest niemożliwa Jednostki lecznicze tez powinny być tabu bo w końcu nie każdy może ich używać.
Prawda jest taka, że by dominować magia trzeba też dominować mapą. W grze często źródła many występują pojedynczo i przejecie odpowiedniego uniemożliwi przeciwnikowi opracowanie groźnych czarów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-03-31, 23:17   

No to wystarczy dobre rozmieszczenie źródeł i walka o nie..a potem mógłby działać rózgarz :P

Co do tych obrażeń to różnie bywa..też zależy jak się magii używa..mi ost. drogę zblokowały Mroczne Elfy i bez magii się nie mogło obyć..Czyli nie tak od razu że ktoś sobie będzie tylko ją kumulował :P

Sporo też zależy od konstrukcji mapy..np mnie z kolejnym źródłem dzieli woda i muszę nająć rózgarza albo podbić miacho szybko..a przeciwnik ma źródło już przetransformowane dzięki stolicy..bo nie było żadnych przeszkód :P
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
Ostatnio zmieniony przez Vicious de Sabron 2010-03-31, 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-31, 23:25   

Dobra.. czyli wybieramy calkowicie inny sposob.. mianowicie odpowiednie rozmieszczenie Many na mapach :) nie ma sprawy i to mi odpowiada...
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-31, 23:30   

To akurat tutaj jest winna konstrukcja mapki i osoba, która ją robiła, nie zaś sama gra. Choć trzeba przyznać, że z maną bywa różnie w pewnych pojedynkach, szczególnie w grach przeciw elfom. Ale to też można traktować jako naturalną nierówność. Bo jeśli się rozpędzimy w tym modowaniu, ograniczeniach, wyrównywaniu itd. to wyjdą nam efekty podobne do tych, które są w disie III.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-31, 23:37   

Cytat:
To akurat tutaj jest winna konstrukcja mapki i osoba, która ją robiła, nie zaś sama gra.


Nie rozumiem oskarzen. Do tej pory gralismy na takich i takich zasadach i pod nie mapy byly tworzone. Idziemy do przodu i staramy sie to rozwijac.. i wiadomo, ze na nastepny turniej potrzebne beda nowe mapy do zasad dostosowane.
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-31, 23:55   

Oj tam, zaraz oskarżenie :-) Po prostu stwierdzenie faktu. W tym konkretnym przypadku mapka jest źle skonstruowana, a sama raczej się raczej nie zrobiła :-P Ale na przyszłość będzie wiadomo, co jest źle i na co trzeba zwrócić większą uwagę. Choć jak Ty i ja wiemy, strasznie ciężko w Disa zrobić dobrze zbalansowaną mapkę z samej konstrukcji, niestety.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum