Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Athelle
2010-05-19, 22:20
Magia
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 19:28   Magia

Zmiany w Magii

- Do opracowania zaklec z ksiegi magii Imperium, Gorskich Klanow, Hord Nieumarlych i
Legionow Potepionych potrzebna mana Gaju.

Imperium
- zmienione zaklecia:
Gniew Bozy (P.3)
Wielkorotna Blyskawica (P.3)
Ochrona przed moca Ognia (P.4)
Wiatr Odnowy (P.5)
Wielkie Uzdrowienie (P.5)

Górskie Klany
- zmienione zaklecia:
Piesn Broni (P.3)
Piesn Pospiechu (P.3)
Piesn Wytrwalosci (P.4)
Pomyslne Wiatry (P.4)
Nieskazitelnosc (P.5)

Hordy Nieumarlych
- zmienione zaklecia
Zniszczenie Smoka (P.3)
Mgła Smierci (P.3)
Wywolaj czerwonego smoka (P.4)
Zmierzch (P.4)
Jad Mortis (P.5)

Legiony Potepionych
- zmienione zaklecia
Maledicere (P.3)
Ignis potens (P.4)
Sinestra ignis (P.4)
Chronos wiekszy (P.4)
Deus talonis (P.5)


- Do opracowania i rzucania zaklec z ksiegi magii Przymierza Elfow potrzebna piekielna mana.

Przymierze Elfow
- zmienione zaklecia
Błedny Ognik (P.3)
Odwrocenie Uwagi (P.3)
Klatwa Galleana (P.4)
Zapadniecie (P.5)

INNE

DWA SYSTEMY nie do wyboru... ale dla pokazania jakie mamy drogi bo coś z tym zrobić trzeba.

I

Wprowadzamy zasadę która mówi, ze zabronione jest rzucanie zaklęć zadających obrażenia na głównych bohow armii. (takich jest dwoch Głowny boh i Krol)

II

Wprowadzamy na styl DH punktacje zaklęć.
1-2 poziom zaklęć kosztuje 1 punkt.
3-4 poziom zaklęć 2 pkt.
5 poziom zaklęć kosztuje 3 pkt.

I wprowadzamy ograniczenie mówiące o tym ze na głównych bohow armii można rzucić tylko czary których punktowa wartość nie przekroczy 3 pkt.

Opinie.. rozwiązania... narzekania... i placze tutaj.

EDIT: Po zastanowieniu mała zmiana w Pierwszej Propozycji.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-05-20, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-03-25, 20:37   

Że niby w normalnej rozgrwyce mamy zapisywać wszystkie czary?
_________________
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 20:41   

Po co zapisywać dwa rzucone czary :?: Tu chodzi po prostu o to by uniemożliwić zabicie przeciwnego oddziału samymi czarami. Czyli na główny oddział który chcesz zaatakować w ciągu tury możesz rzucić jeden do trzech czarów zadających obrażenia w zależności od ich poziomu.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-03-25, 22:51   

Czary są po to, by ich używać i nikt nie powinien beczeć, że mu odział golelem ubiłem. Jedyny sposób na upiory/śmiercie/zmory to czary w ilości masowej. Żadnego ograniczania czarów!
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:54   

Na upiory, zmory i śmierci masz Anioły, Gargulce, Olbrzymy i Łuczników Elfickich z magicznym źródłem ataku. Nadużywanie zaklęć zadających DMG jest problemem i ograniczenia na pewno zostaną wprowadzone, pytanie tylko jakie :)
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-26, 10:28   

Ale wy się uczepiliście tej magii. Dobrze jest jak jest. Magię to ja akurat bym zostawił w spokoju. Bo po waszych planowanych ograniczeniach dopiero sobie Przymierze/Imperium/ Hordy będą wymiatać na mapie bez żadnych obaw.
Ps: z tymi olbrzymami to mi Elle humor poprawiłeś :-P
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-26, 11:53   

Wy wy wy mam nadzieje, że nie chodzi o mnie ja tam do magii nic nie mam :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-26, 13:56   

Wiszu co tak Cie rozśmieszyło w tych olbrzymach? wytłumacz mi.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-26, 14:03   

Właśnie ostatnio Vic właśnie olbrzymem mi dokopał, poza tym akurat dla klanów odporność na oręż jest najmniejszą przeszkodą.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2010-03-26, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-26, 14:05   

Nie mówiąc już o tym, ze na ligę przygotowywany jest mod zmniejszający potrzebna ilość PD dwupolowym jednostkom.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-03-27, 13:15   

No fajnie, gargulce to akurat na prawdę taką sieczkę robią wśród różnej maści upiorów, że ho ho. Poza tym Elle chyba zapomniał, że Hordy mają też paralizatorów i jedna jednostka antyHordowa to może być za mało.

Jakbym chciał mieć ograniczenia w czarach to mogę się zapisać do tego Światowego Rankingu Disciples. Zresztą nawet niech jakieś ograniczenia będą, ale nie takie bzdurne jak tutaj jest to proponowane. Przecież Legionami kompletnie nie będzie opłacało się grać przy takich punktach, rzucę ze dwa osłabienia i koniec, a Imperialni będą mogli buffować swojego bohatera do woli, jakby to, że im nie przeszkadza niemożliwość rzucania zaklęć na armię w miastach to było mało.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-27, 13:18   

Saemiel tu chodzi tylko o czary zadające obrażenia nie ma ograniczenia co do przyzwań czy czarów osłabiających statystyki.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-28, 15:40   

Athelle napisał/a:
Wiszu co tak Cie rozśmieszyło w tych olbrzymach? Wytłumacz mi.


Widzisz Elle, Ty pisząc o olbrzymach myślisz zapewne tylko o tej jednej walce, gdzie główne armie się spotykają na mniej więcej równym poziomie. I wtedy przyznam, olbrzymy wypadają dobrze, szczególnie SY. Tymczasem ja myślę o całej grze i tu już tak wspaniale nie jest. Nie dość, że olbrzymy potrzebują mnóstwo PD, mają niską ini (przez co nawet w walce z słabszymi przeciwnikami i tak otrzymają obrażenia) i wcale nie mają aż tak najwięcej życia, to są dwupolowe. Czyli jeśli w armii Hord są dwie zmory i widmo, to my praktycznie z takiego olbrzyma nie skorzystamy. Możemy co prawda wziąć do składu druidkę, by go leczyła, ale wtedy taki skład (boh, druidka i olbrzym) jest praktycznie niegrywalny na mapie.
A czy Klany mają tak dobrze ogólnie przeciw Hordom, to to jest temat na oddzielną dyskusję.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-03-28, 23:49   

Magia była, jest i bedzie kwestią sporna..nie iwem co tu powiedziec ale ost na sparingu z Vogiem, po tym jak mu sprałem gł.sklad (bohem budowniczym, olbrzymem druidka i straznikiem kużni) notabene równiez przy pomocy magii, on mnie potraktował golemem(tylko 3 rodzaje many) i gdybym nie mial elixirów to ów stwór by mnie rozpłatał bez problemu..(zreszta i tak mnie mocno poturbował)Grałem jak dotąd 2 pojedynki z Vogiem i za kazdym razem mnie załatwił golemem:]
Dlatego myśle iż dobrym motywem było to co było we wczęsniejszych turniejach, a mianowicie równolegle ograniczenie jednostek jak i magii..a nie że mam jednostki z ograniczeniem do 2 poziomu które maja po 100 zycia i mnie jakis golem czy inny element bije;]Magia się zdaje kiedy własnie nam kojtnie gł. skład..i sytuacja się wyrównuje ale tylko na pozór, bo kto ma wiecej żródeł many ten wojuje xD
Zreszta to czy bedzie ograniczenie magii czy nie nic nie zmienia..liczy sie tylko to kto szybciej podbije zródla many i w jakich proporcjach bedzie ich używał..

A jeszcze motyw, skoro wszystkie rasy maja używać many gaju, to Elfy tez raczej winny używac many piekielnej bo jak dobrze się orientuje to im jest ona zbędna;]
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-30, 13:35   

Vicious napisał/a:

A jeszcze motyw, skoro wszystkie rasy maja używać many gaju, to Elfy tez raczej winny używac many piekielnej bo jak dobrze się orientuje to im jest ona zbędna;]

oO Vic jesteś genialny :mrgreen: to podważa sens robienia Elledanowego moda bo on go opierał na twierdzeniu, że Elfy potrzebują wszystkich pięciu rodzai many do czarów. Ze ja nie zwróciłem na to wcześniej uwagi ale faktycznie Przymierze nie korzysta z many piekielnej.

Vicious napisał/a:
on mnie potraktował golemem(tylko 3 rodzaje many) i

Ty mnie Walkiria i Lodowymi kolcami :!: A tak na serio to Golem jest tani i dobry jak proste wino :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-30, 14:02   

Eee tylko ze w moim modzie i Elfy dostana mane Piekielna Vog :O jakbym nie wiedzial, ze nie uzywaja :O a Sensu nie podwaza... bo nadal w tych kwestiach sa cholerne roznice.
_________________

 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-03-31, 22:20   

Vogel Serapel napisał/a:
Ty mnie Walkiria i Lodowymi kolcami :!:


No tak..jeno ja nie miałem leczenia xD Ale to nie temat na takie dywagacje xD

Vogel Serapel napisał/a:
A tak na serio to Golem jest tani i dobry jak proste wino :mrgreen:


Hm..własnie może by tak miast ograniczać magię zmienic trochę jej koszta?Skoro i tak już wszystkie rasy mają używac wszystkich źródeł i tam grzebierz Elle? :-P
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-31, 22:37   

Mozna i w ten sposob... chcecie zwiekszyc koszt czarow zadajacych obrazenia?
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-31, 22:43   

Ja nie chce niczego zmieniać, w grze można wygrać za pomocą złodziei, magii lub wojska dla czego tylko jedna z tych opcji jest dobra :?: Można kogoś rozwalić czarami , to prawda ale by to zrobić trzeba najpierw zając i utrzymać źródła many. Nikt nikomu nie broni korzystania z różdżkarzy i odbierania surowców pozbawiając przeciwnika możliwości zdalnego przywalenia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-31, 22:46   

Celem tego wszystkiego jest to by magia byla uzywana madrze, a nie prymitywnie... kazdy bedzie w stanie utrzymac zrodlo magii ktore ma pod stolica.. a ono niestety wystarczy by walnac salwe pieciu czarow. Jezeli idziemy ta strona.. to zrobymy tak by zadnego zrodla przy stolicy nie bylo i zeby o zrodla byla walka.. wtedy zadnych ograniczen nie bedziemy potrzebowac.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum