Po co zapisywać dwa rzucone czary Tu chodzi po prostu o to by uniemożliwić zabicie przeciwnego oddziału samymi czarami. Czyli na główny oddział który chcesz zaatakować w ciągu tury możesz rzucić jeden do trzech czarów zadających obrażenia w zależności od ich poziomu.
Wiek: 29 Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-03-25, 22:51
Czary są po to, by ich używać i nikt nie powinien beczeć, że mu odział golelem ubiłem. Jedyny sposób na upiory/śmiercie/zmory to czary w ilości masowej. Żadnego ograniczania czarów!
Na upiory, zmory i śmierci masz Anioły, Gargulce, Olbrzymy i Łuczników Elfickich z magicznym źródłem ataku. Nadużywanie zaklęć zadających DMG jest problemem i ograniczenia na pewno zostaną wprowadzone, pytanie tylko jakie :)
Ale wy się uczepiliście tej magii. Dobrze jest jak jest. Magię to ja akurat bym zostawił w spokoju. Bo po waszych planowanych ograniczeniach dopiero sobie Przymierze/Imperium/ Hordy będą wymiatać na mapie bez żadnych obaw.
Ps: z tymi olbrzymami to mi Elle humor poprawiłeś
No fajnie, gargulce to akurat na prawdę taką sieczkę robią wśród różnej maści upiorów, że ho ho. Poza tym Elle chyba zapomniał, że Hordy mają też paralizatorów i jedna jednostka antyHordowa to może być za mało.
Jakbym chciał mieć ograniczenia w czarach to mogę się zapisać do tego Światowego Rankingu Disciples. Zresztą nawet niech jakieś ograniczenia będą, ale nie takie bzdurne jak tutaj jest to proponowane. Przecież Legionami kompletnie nie będzie opłacało się grać przy takich punktach, rzucę ze dwa osłabienia i koniec, a Imperialni będą mogli buffować swojego bohatera do woli, jakby to, że im nie przeszkadza niemożliwość rzucania zaklęć na armię w miastach to było mało.
Wiszu co tak Cie rozśmieszyło w tych olbrzymach? Wytłumacz mi.
Widzisz Elle, Ty pisząc o olbrzymach myślisz zapewne tylko o tej jednej walce, gdzie główne armie się spotykają na mniej więcej równym poziomie. I wtedy przyznam, olbrzymy wypadają dobrze, szczególnie SY. Tymczasem ja myślę o całej grze i tu już tak wspaniale nie jest. Nie dość, że olbrzymy potrzebują mnóstwo PD, mają niską ini (przez co nawet w walce z słabszymi przeciwnikami i tak otrzymają obrażenia) i wcale nie mają aż tak najwięcej życia, to są dwupolowe. Czyli jeśli w armii Hord są dwie zmory i widmo, to my praktycznie z takiego olbrzyma nie skorzystamy. Możemy co prawda wziąć do składu druidkę, by go leczyła, ale wtedy taki skład (boh, druidka i olbrzym) jest praktycznie niegrywalny na mapie.
A czy Klany mają tak dobrze ogólnie przeciw Hordom, to to jest temat na oddzielną dyskusję.
Magia była, jest i bedzie kwestią sporna..nie iwem co tu powiedziec ale ost na sparingu z Vogiem, po tym jak mu sprałem gł.sklad (bohem budowniczym, olbrzymem druidka i straznikiem kużni) notabene równiez przy pomocy magii, on mnie potraktował golemem(tylko 3 rodzaje many) i gdybym nie mial elixirów to ów stwór by mnie rozpłatał bez problemu..(zreszta i tak mnie mocno poturbował)Grałem jak dotąd 2 pojedynki z Vogiem i za kazdym razem mnie załatwił golemem:]
Dlatego myśle iż dobrym motywem było to co było we wczęsniejszych turniejach, a mianowicie równolegle ograniczenie jednostek jak i magii..a nie że mam jednostki z ograniczeniem do 2 poziomu które maja po 100 zycia i mnie jakis golem czy inny element bije;]Magia się zdaje kiedy własnie nam kojtnie gł. skład..i sytuacja się wyrównuje ale tylko na pozór, bo kto ma wiecej żródeł many ten wojuje xD
Zreszta to czy bedzie ograniczenie magii czy nie nic nie zmienia..liczy sie tylko to kto szybciej podbije zródla many i w jakich proporcjach bedzie ich używał..
A jeszcze motyw, skoro wszystkie rasy maja używać many gaju, to Elfy tez raczej winny używac many piekielnej bo jak dobrze się orientuje to im jest ona zbędna;]
_________________ Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
A jeszcze motyw, skoro wszystkie rasy maja używać many gaju, to Elfy tez raczej winny używac many piekielnej bo jak dobrze się orientuje to im jest ona zbędna;]
oO Vic jesteś genialny to podważa sens robienia Elledanowego moda bo on go opierał na twierdzeniu, że Elfy potrzebują wszystkich pięciu rodzai many do czarów. Ze ja nie zwróciłem na to wcześniej uwagi ale faktycznie Przymierze nie korzysta z many piekielnej.
Vicious napisał/a:
on mnie potraktował golemem(tylko 3 rodzaje many) i
Ty mnie Walkiria i Lodowymi kolcami A tak na serio to Golem jest tani i dobry jak proste wino
Eee tylko ze w moim modzie i Elfy dostana mane Piekielna Vog :O jakbym nie wiedzial, ze nie uzywaja :O a Sensu nie podwaza... bo nadal w tych kwestiach sa cholerne roznice.
No tak..jeno ja nie miałem leczenia xD Ale to nie temat na takie dywagacje xD
Vogel Serapel napisał/a:
A tak na serio to Golem jest tani i dobry jak proste wino
Hm..własnie może by tak miast ograniczać magię zmienic trochę jej koszta?Skoro i tak już wszystkie rasy mają używac wszystkich źródeł i tam grzebierz Elle?
_________________ Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
Ja nie chce niczego zmieniać, w grze można wygrać za pomocą złodziei, magii lub wojska dla czego tylko jedna z tych opcji jest dobra Można kogoś rozwalić czarami , to prawda ale by to zrobić trzeba najpierw zając i utrzymać źródła many. Nikt nikomu nie broni korzystania z różdżkarzy i odbierania surowców pozbawiając przeciwnika możliwości zdalnego przywalenia.
Celem tego wszystkiego jest to by magia byla uzywana madrze, a nie prymitywnie... kazdy bedzie w stanie utrzymac zrodlo magii ktore ma pod stolica.. a ono niestety wystarczy by walnac salwe pieciu czarow. Jezeli idziemy ta strona.. to zrobymy tak by zadnego zrodla przy stolicy nie bylo i zeby o zrodla byla walka.. wtedy zadnych ograniczen nie bedziemy potrzebowac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum