Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Athelle
2010-08-13, 17:44
Królowie
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-28, 19:03   

Spokojnie, wprowadzamy male zmiany.. osłabiamy tych bohów wiec może kolejna wersja bardziej was zadowoli.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-13, 18:47   

Przeczytałem ten temat w całości i bardzo żałuję, że prace nad Królami zostały przerwane. Uważam, że to świetny pomysł, który urozmaiciłby rozgrywkę i dobrze by było do niego wrócić ;>
Po pierwsze daje to więcej możliwości taktycznych. Po wtóre, odróżniałoby to drugich bohaterów, tak jak pierwszych wyróżnia imię, uniknęlibyśmy więc ewentualnych pomyłek/nieporozumień. Po trzecie w końcu to frajda biegać kimś innym, niż zazwyczaj ;D
Mam propozycję, aby stworzyć po trzech bohaterów, "Królów" dla każdej rasy - odpowiedników Dowódcy Wojowników, Zwiadu i Magów. Bohaterowie Ci posługiwać się będą modelami postaci fabularnych lub przynależących do danej rasy, nie będących jednak dowódcami. Bardzo ważne jest to, by byli świetnie zbalansowani względem siebie oraz względem normalnych bohaterów pierwszego poziomu.
Co wy na to? ;D

EDIT:
(Wyszedłem z założenia, że będziecie zainteresowani :lol: )
Pierwszym, najprostszym chyba krokiem, będzie wybranie modeli dla tych dowódców ;D
Przejrzałem edytor w poszukiwaniu postaci posiadających swój model na mapie świata, jednopolowych i przypisanych do danej rasy. Oto ich rozpiska:

Hordy Nieumarłych
Czempion Szkieletów
Drega Zul
Erhog Mroczna
Erhog Nekromantka
Kościej
Lisz
Mroczny Elf Gast
Mroczny Elf Rzeźnik
Mroczny Elf Wiedźma
Mroczny Elf Żniwiarz
Mroczny Elf Lachla'an
Mroczny Elf Lyf
Nekromanta
Wampir
Widmo
Wilkołak
Zombi
Cmentarny Golem*
Smok Zagłady*
Smok Śmierci*
Upiorny Żmij*

Górskie Klany
Krasnolud
Król Krasnoludów
Kusznik
Mag Hugin
Pustelnik
Upiorny Wilk
Walkiria
Yataa 'Halli
Górski Olbrzym*
Nhiddog*
Skalny Olbrzym*
Starszy*

Imperium
Hubert de Layle
Sir Allemon
Uther
Wódz Zbirów (?)
Anioł
Biały Czarodziej
Czarodziej
Giermek
Imperialny Zabójca
Obrońca Wiary
Włócznik
Żywiołak Powietrza (?)
Gumtik Bledwater*
Tytan*

Legiony Potępionych
Berserker
Demonolog
Uther
Wyznawca
Misrz Okultystów
Okultysta (okultystę i Mistrza umieściłem u Legionów, bo nazwa i model dobrze komponują się również z tą rasą, a Legiony mają modeli dowódców boleśnie mało)
Asteroth*
Demon*
Demon Uther*
Nebiros*
Onyksowy Gargulec*
Tiamath*
Zgłębiczart*

Przymierze Elfów
Centaur Włócznik
Centaur Strażnik
Drullia'an
Leśny Elf
Myśliwy
Obrońca Gaju
Opiekunka Gaju
Przywódca Elfów
Szarżujący Centaur
Bestia Galleana*
Królowa Elfów*

*jednostki dwupolowe
Ostatnio zmieniony przez Verthiss 2010-08-14, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-14, 09:56   

W przypadku Legionów zapomniałeś o modelu Tiamatha, Zgłębiczarta, Demona, Asterotha, Nebriosa, Demonie Utherze i Onyksowym Gargulcu Jeśli to mają być nieco inni dowódcy to dwupolowść w niczym nie będzie przeszkadzać. Zaś zapewniam, że dwupolowego dowódce można spokojnie zbalansować poza tym dość dziwne, że w ogóle nie wspomniałeś dlaczego dwupolowców z miejsca odrzuciłeś.
W każdym razie nie będę wymieniać tych dwupolowców z innych ras, a z tych chudszych jednostek to zapomniałeś wymienić Żywiołaka Powietrza.

Mo i póki co to niewiele wspomniałeś, żeby coś komentować, modele to akurat najmniejszy problem. Największy to czym ci dowódcy mają się wyróżniać, czy mają być zauważalnie mocniejsi od innych kosztem dowodzenia czy jeszcze coś innego. Póki co nie ma czego komentować, bo i nic nie napisałeś konkretnego.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-14, 23:35   

Stworzyłem projekty dowódców dla poszczególnych ras.

Hordy Nieumarłych:

Lord Kości (model: Kościej)
PŻ: 150 (+15)
Odporności: Śmierć
Atak: Ostrze Wampira (80%)
Obrażenia: 40 (+10)
Źródło: Śmierć
Ini: 45
Zasięg: Sąsiednia jednostka

Gast (model: Mroczny Elf Gast)
PŻ: 90 (+10)
Odporności: Śmierć
Atak: Dotyk Śmierci/Paraliż (80%/70%)
Obrażenia: 10 (+5)
Źródło: Śmierć/Umysł
Ini: 40
Zasięg: Dowolna jednostka
Uwagi: duża liczba punktów ruchu

Nekromantka (?) (model: Erhog Mroczna)
PŻ: 65 (+10)
Ochrony: Śmierć
Atak: Niszczenie życia/Obniżenie Inicjatywy (80%/70%)
Obrażenia: 20 (+5)
Źródło: Śmierć/Śmierć
Ini: 40
Zasięg: Wszyscy
Uwagi: Lot


Legiony Potępionych:


Samael (model: Zgłębiczart)
PŻ: 150 (+15)
Atak: Ostrze Piekieł/Wyssanie Poziomu (80%/70%)
Obrażenia: 45 (+5)
Źródło: Oręż/Umysł
Ini: 50
Zasięg: Sąsiednia jednostka
Uwagi: Zmniejszony przyrost obrażeń, jednostka dwupolowa

Splugawiony (model: Uther)
PŻ: 90 (+10)
Atak: Polimorfizm (70%)
Źródło: Umysł
Ini: 40
Zasięg: Dowolna jednostka
Uwagi: Lot, Duża liczba punktów ruchu

Doppelganger (model: Mistrz Okultystów)
PŻ: 65 (+10)
Atak: Samoprzemiana lub Burza Chaosu (80%)
Obrażenia: 10 (+5)
Źródło: Umysł
Ini: 80
Zasięg: Wszyscy

Przymierze Elfów:


Lansjer (?) (model: Leśny Elf)
PŻ: 150 (+15)
Atak: (2x) Lanca (80%)
Obrażenia: 25 (+5)
Źródło: Oręż
Ini: 50
Zasięg: Sąsiednia jednostka

Potomkini Smoków (model: Drullian)
PŻ: 90 (+10)
Atak: Smoczy Brzeszczot/Roztrzaskanie (80%/75%)
Obrażenia: 35 (+5)
Źródło: Oręż
Ini: 60
Zasięg: Dowolna jednostka
Uwagi: duża liczba punktów ruchu

Obrończyni Elfów (?) (model: Królowa Elfów)
PŻ: 150 (+15)
Atak: Oddech Smoka/Obniżenie Obrażeń (80%/70%)
Obrażenia: 15 (+5)
Źródło: Powietrze/Powietrze
Ini: 30
Zasięg: Wszyscy
Uwagi: Jednostka dwupolowa, Lot

Imperium

Błękitny Rycerz (model: Sir Allemon)
PŻ: 135 (+15)
Pancerz: 20
Atak: Błogosławiona Klinga (80%)
Obrażenia: 50 (+10)
Źródło: Oręż
Ini: 40
Zasięg: Sąsiednia jednostka

Zabójca (?) (model: Imperialny Zabójca)
PŻ: 90 (+10)
Atak: Sztylety/Trucizna (80%/90%)
Obrażenia: 25/15 (+3/+3)
Źródło: Oręż/Oręż
Ini: 60
Zasięg: Dowolna Jednostka
Uwagi: duża ilość punktów ruchu

Niepomszczony (?) (model: Żywiołak Powietrza)
PŻ: 80 (+10)
Atak: (2x) Dotyk Zemsty (80%)
Obrażenia: 25 (+3)
Żródło: Powietrze
Ini: 60
Zasięg: Dowolna Jednostka
Uwagi: duża ilość punktów ruchu, Lot

Demiurg (model: Gumtik Bledwater)
PŻ: 160 (+15)
Atak: Katapulta/Oparzenie (80%/90%)
Obrażenia: 15/5 (+3/+3)
Źródło: Ogień/Ogień
Ini: 35
Zasięg: Wszyscy
Uwagi: Jednostka Dwupolowa

Górskie Klany

Królowa Klanu (model: Yataa' Halli)
PŻ: 160 (+15)
Atak: Topór Runiczny (80%)
Obrażenia: 40 (+10)
Źródło: Oręż
Ini: 55
Zasięg: Sąsiednia Jednostka

Córa Olbrzymów (?) (model: Walkiria)
PŻ: 115 (+10)
Atak: Burza Lodowa (80%)
Obrażenia: 20 (+5)
Źródło: Woda
Ini: 50
Zasięg: Wszyscy
Uwagi: Lot

Przywoływacz Burz (model: Mag Hugin)
PŻ: 95 (+10)
Atak: Tornado/Odmrożenie (80%/60%)
Obrażenia: 25/5 (+3/+3)
Źródło: Woda
Ini: 35
Zasięg: Wszyscy
Ostatnio zmieniony przez Verthiss 2010-08-16, 18:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-15, 07:31   

Verthiss napisał/a:
Potomkini Smoków (model: Drullian)

Trzeba ostrożniej dobierać bo po zabiciu tego dowódcy przeciwnik dostałby naprawdę potężny zastrzyk PD.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-08-15, 09:27   

Vogel Serapel napisał/a:
Trzeba ostrożniej dobierać bo po zabiciu tego dowódcy przeciwnik dostałby naprawdę potężny zastrzyk PD.


Zastrzyk PD ustalany jest w bazach danych i jest niezależny od modelu.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-15, 09:54   

    Nie ma PD`ków więc będę oceniał przy założeniu, że takie jak u odpowiedników.


Kościej - wątpliwy balans z racji możliwości samoleczenia, ale nie są to wielkie problemy

Gast - to widma byś w grze raczej nie uświadczył; na pierwszy rzut oka nawet nieźle

Nekromantka - zależy o ile by to INI spadało

Samael - po pierwsze broken, bo wyssania poziomu nijak nie zbalansujesz - na mapkach turniejowych jest sporo jednostek o jakimś wyższym poziomie, do tego w walkach z graczami właściwość nieoceniona. Po drugie, dwupolowy dowódca mający statystyki takie jak jednopolówka to dosłownie kpina.

Splugawiony - bliski kalki z Gasta; nie wiem na ile rozsądne jest dawanie sporej ilości ruchu i lotu

Doppelganger - jeżeli Samoprzemiana jak u Sobowtóra, to drugi atak byłby raczej rzadko kiedy widziany.

Lansjer - stosunkowo ok, ale wybitnie żywotny jak na elfa

Potomkini smoków - nazwa patetyczna aż się bełtać chce; jeżeli roztrzaskanie działa na pancerz z miast to jest potencjalnie zbyt silna

Obrończyni elfów - patetyczna nazwa to raz, potencjalnie żałosne staty jak dla dwupolowca (potencjalnie, nie jestem pewien), a źródło życie to coś co możesz sobie wsadzić w rzyć. Nie wiem jak z siłą obniżenia obrażeń, ale źródła na pewno dyskwalifikują ten pomysł. I sprawdź jak jej model się porusza na mapie bo coś nie jestem pewien tego lotu, nie widziałem jej w ruchu.

Błękitny rycerz - teoretycznie spoko, ale porównaj go z tymi co wysysają życie, paraliżują, polimorfują, obniżają inicjatywy, roztrzaskują pancerz, zmniejszają obrażenia i powiedz mi, czy twoim zdaniem 20 pancerza przy marnej inicjatywie jest na takim samym poziomie użyteczności?

Zabójca - z kosmosu wzięta INI i wzrost obrażeń stosunkowo spory. To drugie ratuje fakt, że inaczej byłby, jak błękitny, beznadziejny na tle reszty.

Niepomszczony - fabularnie nie pasuje mi do Imperium. Źródło życie tradycyjnie do rzyci.

Demiurg - co robi karaś w Imperium to ja nie wiem. Do tego tradycyjny błąd ze statami. I taka uwaga, że atak zwykły i dodatkowy nie mogą rosnąć w różnym tempie, bazując na tym co wiem od Ellego.

Królowa klanu - chyba jest jeszcze gorsza niż Błękitny. Poza tym karaś z 55 inicjatywy wrodzonej to chyba żart jakowyś.

Córa Olbrzymów - Nazwa mi nie pasi. Poza tym prawie identyczna jak ta z DH, nie wiem jak z jej użytecznością na tle reszty, bo wyróżnia ją na razie jedynie chora jak na maga liczba PŻ i inicjatywa. A dawanie karasiom latającego zwiadowcy jest nieodpowiedzialne, więc mówię nie - sam lot może być.

Przywoływacz burz - znowu nazwa jak dla mnie średnia. Tego faceta ratuje tylko źródło. I to 5 INI z kosmosu wzięte.
_________________
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-15, 11:12   

Dzięki za uwagi Vozu ;>
Ja to widzę tak:

Gast - jest jednym z dwóch przywódców i u tego drugiego Widmo pewnie i tak pojawiać się będzie, tak czy siak wymusi to pewien wybór u gracza, który zechce nim pograć :>

Nekromantka - wydaje mi się, że wartość jest ściśle ustalona, taka, jak u Pustelnika. Jestem jednak ostrożny, bo pewności nie mam.

Samael - wyssanie poziomu na początku nie jest zbyt użyteczne, ale staje się bardzo przydatne trochę później. Dlatego przywódca ma mniejszy przyrost obrażeń, aby po nie zyskała z czasem zbyt wiele. Trzeba go potestować i zobaczyć, jak się sprawdzi, zmiany w szansy trafienia i innych statystykach mogą załatwić sprawę.
Wiem, że statystyki normalnej jednostki u dwupolowca wyglądają śmiesznie, ale doszedłem do wniosku, że gdyby były lepsze, dawałyby dużą przewagę takim drużynom na początku. Fakt, że w czasie turnieju osiągnięcie 6 poziomu dowódcą chyba się jeszcze nie zdarzyło pozwala na przydzielenie dowódcy dwupolowemu dowodzenia 4 (3 jednostki plus on z racji wielkości) i potraktowanie go jako normalnego dowódcy, ograniczonego wręcz faktem, że może zajmować tylko 3 pozycje w drużynie, potencjalnie blokując jedno innej.

Splugawiony - ktoś kiedyś napisał na forum, że Polimorfizm i Paraliż to dwie zupełnie inne rzeczy xD
Dla mnie Splugawiony jest raczej bliższy Sukubowi, ale i tak zupełnie różny. Lot jest domeną Legionów, nie jest to więc u Splugawionego nic dziwnego, a duża ilość ruchu wynika stąd, że jest to odpowiednik zwiadowcy. Nie wiem, jak się sprawdzi w praktyce, zobaczymy.

Doppelganger - chciałem, aby to wyglądało tak, jak u Sobowtóra, w ten sposób najłatwiej będzie stworzyć tą postać. Musiałem ująć alternatywny atak Doppelgangera, ale zobaczą go nieliczni xD

Potomkini Smoków - przyznam, kompletnie nie miałem weny do nazw, jest więc kilka brzmiących głupio. Roztrzaskanie nie działa na pancerz miast.

Obrończyni Elfów - na staty patrz jak na staty jednopolowca, bo dwupolowcy dostaną możliwość władania trzema jednostkami od początku. Źródło Życie zaczerpnąłem z oryginalnych statystyk, zaraz zmienię na Powietrze. Jej model to wielki, spasiony smok z małymi skrzydełkami, ale jak najbardziej latający ;>

Błękitny Rycerz - weź pod uwagę, że po zdobyciu artefaktu zwiększającego pancerz albo wybierając umięjętność Naturalny Pancerz czy też rucając Świętą Zbroję może go mieć 40 lub więcej. Zastanawiałbym się raczej, czy on nie jest przesadnie silny...

Zabójca - to prawda, że wzrost obrażeń jest spory, ale z drugiej strony stosunkowo często trucizna jest nieprzydatna (nieumarli, gargulce).

Niepomszony - nie miałem kompletnie pomysłu co do nazwy, ale fabularnie jest to ktoś podobny do Świętego Mściciela. Niepomszczony poległ w walce ze złem, jego wola była jednak tak silna, że nie przerwał swojej misji. Wygląda dziwnie, ale daje możliwość skorzystania z neutralnego modelu zamiast modelu IZ no i jest do przyjęcia wg mnie :P
Nie mogłem wpaść na pomysł, jakie powinno być u niego źródło, jak Ty myślisz?

Demiurg - dla potrzeb gry i z powodu braku modeli możemy przyjąć po prostu, że to bardzo brzydki kowal xD
Staty tradycyjnie są ok przy dowodzeniu, które Demiurg dostanie. Na możliwościach ustawienia przyrostu niestety się nie znam, ale jeśli się nie da, to trochę pozmienia się staty i będzie ok.

Królowa Klanu - to kobieta, nie masz pewności, czy krasnoludzkie kobiety nie są sprytniejsze ;D
Patrząc na drzewko Magiczne to ini mają niezłą...
Hm... co wobec tego proponujesz?

Córa Olbrzymów - masz rację, zapomniałem o Pieśni Pośpiechu. Zaraz zmienię.

Przywoływacz Burz - można dać mu ini 40, może w ten sposób stanie się bardziej atrakcyjnyl. Ciężko mi po prostu z miejsca ocenić, jak w praktyce będzie się u przywódców sprawdzać zatrucie/oparzenie/odmrożenie.
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-16, 08:01   

Splugawiony jest do niczego. Ta sama ilość hp i ini, ma do tego słabszą, bo nieprzewidywalną polimorfię no i Gast zadaje do tego obrażenia. Co do dodania Splugawionemu obrażeń jest to nie do zrobienia przez Ellego.

Samael odpada z wyssaniem życia ze źródłem śmierć. Poza tym ciężko mi coś powiedzieć, chociaż ogólnie wygląda na dość słabego

Lansjer jest z miejsca przegięty, na dzień dobry ma o 10 obrażeń więcej od reszty dowódców-wojowników. Obrażenia powinny wynosić 2x25.

Obrończyni elfów jest w ogóle do elfów niedopasowana, chociaż niech tu się bardziej wypowiadają co więcej elfami grali. Ale dowódca dwupolowiec u elfów to chybiony pomysł, jak dla mnie tylko miejsce zajmuje w drugiej linii niepotrzebnie.

Błęktiny Rycerz z taką inicjatywą do niczego się nie nadaje, no może poza tym do czego wojownicy Imperium nadają się najlepiej, czyli do blokowania. Posiadanie takiego rycerza wręcz wymusza posiadania kogoś z drzewka uzdrowicieli.

Zabójca jest przegięty, nie licząc walk z Hordami gdzie znów nie nadaje się do niczego. Zamiast zatrucia lepiej dać odmrożenia albo poparzenia. No i zmniejszyć przyrost do dwóch obrażeń, wtedy przyrost będzie wyglądać normalnie, bo sumując wyjdzie nam łącznie 4. Inicjatywa d obniżenia do 60, bo ma tyle samo hp co inni dowódcy zwiadu, ma większy przyrost obrażeń i do tego większą inicjatywę, a to już nie jest w porządku.

Niepomszczony też wygląda na zbyt mocnego, obrażenia podwyższone o 10, 2 ataki i do tego zwiększony przyrost obrażeń. Jeśli jeszcze dodać najlepsze źródło ataku, bo nikt nie ma na życie nawet ochrony, to przegięty dowódca wychodzi.

Demiurg, to samo co u Voza, czyli wzrost oparzeń i bazowych obrażeń musi być taki sam. Poza tym albo strasznie słaby albo strasznie mocny wyjdzie, zależy od wzrostu obrażeń.

Przywoływacz Burz to jest totalne przegięcie. Tego 5 ini i tak się za bardzo nie odczuje, przynajmniej w porównaniu do takiej masakrycznie wysokiej ilości hp jak na maga. Poza tym odmrożenia też nie są do niczego, może tylko 60% ale, że atakuje obszarowo to wcale nie powinny być taką straszną rzadkością.

Kolejna uwaga, że 6 poziom dowódcy jest do osiągnięcia. Może nie w jakimś ekspresowym tempie, ale nie jest to niemożliwe.

No i poza tym czemu żaden dwupolowiec nie ma normalnych dwupolowcowych statystyk i normalnego dowodzenia? U Legionów to nie będzie przeszkadzać ale u pozostałych ras to po prostu drugą linię zapychają i są kompletnie nieatrakcyjni.

To co zostało pominięte milczeniem zostało uznane za "może być". Ale ogólnie większość do poprawy.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-16, 18:03   

Splugawiony - obrażeń dodać się nie da, to wiem, dlatego nie ująłem. Można dodać mu ini, ale wtedy z kolei może być zbyt silny. Nie jestem pewien co do tego, czy jest do niczego, ponieważ od początku ma silny atak o dużej inicjatywie. Polimorfizm jest skuteczniejszy od Paraliżu, gdyż działa nawet 3 tury, a gdy taki atak posiada przywódca, nie ma konieczności (jak to miało miejsce w przypadku Czarownicy) rezygnacji z magów, obywa się to więc bez żadnych "kosztów", co jest dodatkową zaletą.

Samael nie wysysa życia, tylko poziomy, zwróć na to uwagę. Źródło można zmienić, ale jakie pasuje do wyssania poziomu? Umysł? Ogień?
Jak to pisał Vozu, ciężko będzie go zbalansować, jest raczej zbyt silny niż zbyt słaby.

Lansjer - pewnie masz rację, zaraz zmienię. Obawiam się jednak, ze przy zmniejszeniu obrażeń wszyscy będą postrzegać jako bardziej atrakcyjnego Pana Lasu.

Obrończyni Elfów - specjalnie stworzyłem postać nietypową dla rasy, aby wymuszała stosowanie nowych rozwiązań. Jednostka dwupolowa to coś, co u Elfów się nie pojawia, dlatego sądzę, że takie rozwiązanie ma potencjał. Być może jej wykorzystanie pozwoli na nowe strategie. Wolałbyś zobaczyć dowódcę jeszcze bardziej wspierającego spam łucznikami?

Błękitny Rycerz - jako dowódca wojowników, Błękitny Rycerz najprawdopodobniej posiadać będzie od razu zdolność korzystania z artefaktów. Wystarczy, że uda mu się wejść w posiadanie np. Rzeźbionego Pierścienia, by stać się bardzo ciężkim do ubicia. Na 4tym poziomie może dodać do tego Naturalny Pancerz i stać się żywą fortecą, tym bardziej, że w decydujących walkach można go wesprzeć Świętą Zbroją. Nawet, jeśli na początku jest słabszy, wraz z rozwojem da się go bardzo wzmocnić.

Zabójca - zmniejszyłem wzrost i inicjatywę, jak wygląda teraz? Zmiana rodzaju drugiego ataku nie pasowałaby do tej postaci. Są różne taktyki na różne rasy, nic złego się więc nie stanie, gdy Zabójca akurat przeciw Hordom będzie słaby.

Niepomszczony - zmniejszyłem przyrost obrażeń i zmieniłem źródło, to powinno utrzymać go na poziomie.

Przywoływacz Burz - 60% szansy skuteczności ataku to w praktyce 0.8 x 0.6 x 100% = 48% szans na odmrożenie, więc niezbyt wiele. 35 ini z kolei sprawi, że zaatakuje on po wszystkich strzelcach i wojownikach a także większości magów i części wsparcia, będzie to więc odczuwalne, więc jest ok.

6 poziom być może jest do osiągnięcia, ale jest już tylko w gestii gracza, czy wiedząc, że mapa na to pozwala, zechce spróbować dobić dwupolowca do tego poziomu. Dając dwupolowcom niższe dowodzenie ale lepsze staty damy im przewagę na początku, a niedługo potem uczynimy ich bezużetycznymi wobec tych, którzy w swojej drużynie wyszkolą więcej wysokopoziomowych jednostek. Nie sądzę wobec tego, żeby byli przez to bardziej atrakcyjni, wręcz przeciwnie ;P
W obecnym ułożeniu bycie dwupolowcem jest bardziej wadą w przypadku Samaela (który w zamian dostał potężne wyssanie poziomu), lecz zaletą u magów, którzy dostali w zamian dużą ilość HP i duży ich przyrost, poza tym wymusza tworzenie nowych taktyk (bo dwupolowi magowie pojawili się u Imperium i Elfów, gdzie z dwupolowców się raczej nie korzysta, jest to więc nowość). Inną sprawą jest, że dzięki dwupolowcom można uniknąć dublowania modeli, ale to dodatek.

Statystyki dowódców poprawione.
Dziękuję za krytykę. Chciałbym usłyszeć, czy pomysł z założenia wam się podoba? Chcielibyście, po dopracowaniu, zobaczyć tych przywódców zobaczyć w następnym turnieju? ;D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum