Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Athelle
2010-08-13, 17:44
Królowie
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-23, 17:05   

Pytanie do was... ktory model lepszy Drega Zul czy Kosciej?
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-23, 18:05   

Bone Lord zdecydowanie.
_________________
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2010-03-23, 18:15   

Zdecyowanie Kościej.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:09   

Statystyki v0.1
W nawiasach podany jest co poziomowy wzrost statystyk.

IMPERIUM
Błękitny Rycerz (Model Sir Allemona)
Umiejętności Początkowe: Naturalny Pancerz, Wiedza o Artefaktach

HP: 150(+15)
PD: 0/150(+500)
Pancerz: 20*
Odporności: -

Atak: Miecz
DMG: 55(+15)
INI: 50
%: 80%
Zasięg: Sąsiednia Jednostka

PRZYMIERZE ELFÓW
Władca Elfów (Model: Leśny Elf)
Umiejętności Początkowe: Mistrz Oręża, Wiedza o Artefaktach

HP: 140(+15)
PD: 0/180(+520)
Pancerz: 0
Odporności: -

Atak: Lanca
DMG: 60(+15)
INI: 55
%: 80%
Zasięg: Sąsiednia Jednostka

GÓRSKIE KLANY
Walkiria
Umiejętności Początkowe: Latanie, Korzystanie ze Zwojów i Różdżek.

HP: 150(+10)
PD: 0/220(+600)
Pancerz: -
Odporności: -

Atak: Lodowa Burza
DMG: 30(+5)
INI: 50
%: 80%
Zasięg: Wszystkie Jednostki

HORDY NIEUMARLYCH
Kosciej
Umiejętności Początkowe: Nadmiar, Wiedza o Artefaktach

HP: 150(+15)
PD: 0/200(+550)
Pancerz: 0
Odporności: Smierc

Atak: Wyssanie Zycia/Nadmiar
DMG: 50(+10)
INI: 50
%: 80%
Zasięg: Sąsiednia Jednostka

LEGIONY POTĘPIONYCH
Władca Piekieł (Model: Uther)
Umiejętności Początkowe: Mądrość Tajemna, Latanie

HP: 85(+5)
PD: 0/140(+450)
Pancerz: -
Odporności: -

Atak: Ognista Kula
DMG: 45(+10)
INI: 60
%: 80%
Zasięg: Wybrana Jednostka

Podzięki dla Vozu za pomoc w balansowaniu. Jeżeli zauważycie jakieś braki w balansie to obarczać nimi mnie należy :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-03-25, 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 22:14   

WOW Uther i Kościej będą nieźle przepakowani.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:17   

Ja myślę, ze wszyscy są na swój sposób silni.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 22:21   

Królowie będą awansować szybciej niż dowódcy i startować już z lepszymi statami spychając tamtych na margines. Myślałem ze oni mają być dodatkiem a tak to oni będą głównymi bohaterami gry.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:22   

Skąd wziąłeś to, ze awansują szybciej?
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 22:33   

Dobra mój błąd wymagane doświadczenie jest niemal identyczne ale np Uther posiadający statystyki łucznika (Duża INI, dowolny cel) ale zadawane przez niego obrażenia mają dwa razy większy przyrost.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:42   

Pomysł na niego był taki by zadawał zwiększone DMG kosztem mniejszego wzrostu HP. Temu wrzuciłem to na forum by znaleźć błędy i ewentualny dysbalans i go poprawić. Wiec każda uwaga się przyda.

Zmiany:
Co - poziomowy Wzrost Zycia Uthera zmniejszony do (+5)

Należało by jeszcze odpowiedzieć czemu tak.. myślę, ze pośród tych wszystkich jednostek zadających wolniej większe obrażenia przyda się facet z lekka obniżka życia, ale szybko zadający wysokie obrażenia. Szczególnie przez fakt, ze teraz dzięki nowym jednostka znajdzie się więcej celów których szybka eliminacja będzie droga do zwycięstwa.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 22:46   

Rycek Imperium ma 20% pancerza na starcie czy nie powinien startować z mniejszym HP :?: Podobnie sprawa wygląda z Kościejem ponieważ jest w stanie leczyć się z każdym atakiem powinien mieć mniej HP i wolniejszy jego przyrost.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 22:51   

Kosciejowi z racji wyssania obniżony został bazowy dmg oraz jego wzrost.. ma także więcej potrzebnego PD.

Dodam tylko, ze królowie balansowani są głownie względem siebie, a nie zwykłych dowódców.
_________________

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-03-26, 11:10   

Athelle napisał/a:
Podzięki dla Vozu za pomoc w balansowaniu. Jeżeli zauważycie jakieś braki w balansie to obarczać nimi mnie należy :)

Miałeś się mną nie zasłaniać - te statystyki są zedytowane względem tego, co proponowałem, zatem cała odpowiedzialność za to, jak wyjdą w praktyce jest po twojej stronie.
To tak tylko względem uściślenia tej kwestii.
_________________
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-03-27, 12:55   

Kościej z nadmiarem to zdecydowane przegięcie. Samo wyssanie życia jest nie w kij dmuchał, ale z tym nadmiarem to jak dla mnie jest przegięcie.
Drugi w swej zarąbistości jak dla mnie jest Władca Elfów, chodzi o to, że ma Mistrza Oręża od samego początku. W połączeniu z blokowaniem awansów jednostek to niezły paker z niego wychodzi.

No i również myślałem, że królowie będą poboczni, a po tym co tutaj jest pokazane to nie ma wątpliwości, że będą szli na głównego bohatera. W zasadzie przy takich królach to oni powinni być bohaterami imiennymi, bo gdyby ten pierwszy w stolicy miał dalej nim być to by trochę bez sensu było. Wiadomo, za najsilniejszego powinno być najwięcej punktów, a nie za pobocznego...
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-03-27, 12:57   

Mówiłem Ellemu, że władca jest za mocny. Nawet proponowałem sporsze osłabienie statów, ale jak widać zrobił jakie mu się podobają. Tylko gdzie tu bezstronność?
_________________
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-27, 13:24   

Zdaje mi się, ze po to zaprosiłem kilka osób do testów by takie rzeczy sprawdzić.

Przy zbyt niskich obrażeniach nadmiar staje się bezużyteczny.

Co do punktacji... to nie jestem pewny.. prawdopodobnie za zabicie Króla gracz uzyska tyle samo pkt. co za Bohatera głównego.

Wartość bohów pobocznych (werbowanych w czasie bitwy) spadnie...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-27, 13:33   

Coś co leczy nawet w małym stopniu nie może być uznane za bezużyteczne zwłaszcza że w disie często nawet 1 pkt życia może zadecydować o porażce. JA ogólnie ta postać uważam za przesadzoną i całkowicie dyskredytująca pozostałych dowódców nieumarłych.
Podzielam zdanie Saemiela, iż Ci dowódcy usuną w Cień imiennych stając się z dodatku głównym wątkiem w grze.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-03-27, 13:37   

Co do tych testów to oczywiście mają sens, ale mają testować sensowne rozwiązania. Pewnych rzeczy nie trzeba sprawdzać, bo czy ktoś będzie sprawdzać czy pozytywnie na balans wpłynie podwyższenie skuteczności wszystkich jednostek elfów do 100%?
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-03-28, 16:11   

Dla mnie, to przy obecnych statystykach frakcję silne będą jeszcze silniejsze, zaś słabsze będą miały jeszcze gorzej. A mistrz oręża u elfów to już wcale jest jakaś kpina. Może od razu dajmy mu staty obrońcy stolicy lub nieśmiertelność?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-03-28, 16:57   

Jak dla mnie Ci bohaterowie dodatkowi powinni być na poziomie pierwszopoziomowego leśnego elfa, czyli mięso armatnie, by zmniejszyć straty, albo by grać czymś na wypadek śmierci boha głównego
Szkoda, że mordimer nic nie mówi w tym temacie, on jest mistrzem grania dwoma bohami.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum