Wysłany: 2010-05-21, 20:22 Testy - Uwagi, Opinie i Komentarze
Moze zacznijmy od tego, ze potrzebuje jeszcze jedna osobe ktora testowala by z nami nowe zasady i poprawki. Wymagania duze nie sa ;p mniejsze-wieksze doswiadczenie w d2 multi i troche wolnego czasu :) Jak ktos by byl chetny to pisac :)
Mamy już moda ligowego i pierwsza mapę. Prosił bym by po każdej walce napisać kilka slow na temat rozgrywki, nowych pomysłów i balansu :) To bardzo ważne.
Elle pisałeś coś o tym iż w lidze nie wolno będzie rzucać czarów na wroga drużynę, możesz to rozwinąć Mam kilka zastrzeżeń co do tej kwestii ale możliwe iż rozwieją je już Twoje argumenty.
Podstawowe zasady mówią tylko i wyłącznie o zaklęciach zadających obrażenia. Wszystkie klątwy, zaklęcia osłabiające statystyki są jak najbardziej dozwolone. (oczywiście atakowanie drużyn przyzwaniami tez)
Chodzi tez tylko i wyłącznie o dwa oddziały główne (lub nawet jedynie oddział naszego imiennika) którymi dysponujemy od początku. Armie drugorzędne protektoratu nie posidaja i możesz się wyzywać czarami zadającymi obrażenia ile chcesz.
Dziwne rozwiązanie. Nie uważacie, że w ten sposób po tyłku dostaną niektóre rasy, szczególnie Legiony i Hordy? Czary ofensywne zadające obrażenia były ich atutem, teraz natomiast ten atut stracą a zyska Imperium z racji swojego magicznego repertuaru.
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Te ograniczenia czynią pomysł godnym rozważenia ale nadal mam dwie uwagi:
1) Jakiekolwiek ograniczenia w stosowaniu czarów dodatkowo zniechęcą ludzi do już rzadko wybieranego lorda mistrza magów.
2) Przy tym układzie ten kto pokona główny oddział przeciwnika stanie się automatycznie zwycięzcą pojedynku mogąc niemal bezkarnie (są jeszcze złodzieje choć ich łatwiej uniknąć) albowiem nic mu już nie będzie zagrażało. Bez tego ograniczenia natomiast taki gracz musi się nadal pilnować by nie popełnić zgubnego w skutkach błędu.
Mistrz Magii ma wiele innych fajnych czarów niz tylko te zadajace obrazenia...
Magia jest wykorzystywana w grze bardzo prymitywnie... moze czas to zmienic.
Rozwiazan problemu byloby kilka jednak trudno z wami dojsc do jakiegokolwoiek porozumienia... mozemy zmniejszyc obrazenia jakie zadaja te czary lub zwiekszyc ich koszt. Dróg jest kilka. Czekam tylko na kooperacje.
Ale te inne w wykonaniu MM czy MW maja ten sam efekt bo rzuca się je tylko raz. Czy ja wiem czy prymitywnie się czarów używa, po prostu jest zbyt mało czasu by opracować bogaty wachlarz zaklęć i nimi szastać. Niestety ale w grze trzeba się ograniczyć tylko do kilku czarów a te z obrażeniami są najskuteczniejsze. Gdy straci się główny oddział to raczej nowym nawet wspartym klątwami mu się nie dorówna.
No dobra.. ale nadal obok gry na salwę czarów zadających obrażenia... (która jest poniżaniem się) nadal nie wykorzystujemy potencjału który gra ma. To ta sama sytuacja co z magami.. "nie chcą nimi grac, to zrób coś żeby musieli".. drugorzędne armie dzięki respawnowi i tak są o wiele silniejsze i gra nie kończy się już na ubiciu głównego boha wroga.
Jest jeszcze jedna sprawa, grając Klanami czy Imperium nie ma się dostępu do klątw tym samym nie można zniechęcić przeciwnika do zaatakowani inaczej niż obstawiając się złodziejami lub innymi oddziałami. W takich sytuacjach zdarza mi się użyć czarów zadających obrażenia do tego by zmusić go do powrotu do miasta w celu leczenia.
Athelle napisał/a:
(która jest poniżaniem się)
Elle to samo można powiedzieć o zatruwaniu złodziejami, używaniu eliksirów przed walką czy nawet rzuceniu klątw. Naprawdę nie rozumiem Twojego uprzedzenia w tej kwestii skoro nie jest trudno uniemożliwić przeciwnikowi opracowanie silniejszych czarów. Sam sobie przeczysz pisząc o pełnym wykorzystaniu potencjału gry jednocześnie domagając się zablokowania sporej jego części.
Jest jeszcze jedna sprawa, grając Klanami czy Imperium nie ma się dostępu do klątw tym samym nie można zniechęcić przeciwnika do zaatakowani inaczej niż obstawiając się złodziejami lub innymi oddziałami.
Albo wzmacniajac siebie na koniec swojej tury. Wzmocnienie działa przez ture wroga... to dobre zniechecenie.
Uzywanie elikirów to norma.. nadal wzmaczniasz siebie, a nie calkowicie odbierasz przeciwnikowi szanse (bo ich nie ma oberwał 100 dmg czarami)
Klatwy to nadal nie pelne rozstrzygniecie walki.
Jezeli sa o wiele skuteczniejsze niz odpowiedniki na tych samych poziomach to powinny byc drozsze nie uwazasz :PP Zwiekszony koszt nie zablokuje jak to powiedziales "duzej czesci gry" a tylko sprawi, ze ta inna czesc bedzie troche bardziej zachecajaca.
Jak dla mnie nie ma to najmniejszego sensu. Mam z Ellem niedokończoną walkę i umówiliśmy się, że nie będziemy korzystać z czarów zadających obrażenia na głównych bohaterach. Mi, jako, że gram Mistrzem Magów, wiąże to nieco ręce. Po stracie głównego bohatera, który miał najsilniejszą armię będę mieć spory kłopot, żeby ruszyć skład Elledana. Nie ma co się oszukiwać, zadawanie obrażeń jest bardziej skuteczne od klątwy z jednego prostego powodu, jednej klątwy nie mogę rzucić dwa razy na tego samego bohatera. Czyli spory atut, dwa zaklęcia na turę, praktycznie wypada z gry, przynajmniej u Legionów, bu Imperium może rzucić dwa golemy (a co :P) lub chociażby dwa przyśpieszenia na kolejkę. Kolejna sprawa, że Legiony mają, przynajmniej tak mi się wydaję, nie zrobiłem szczegółowego porównania, ale Legiony mają chyba najwięcej zaklęć ofensywnych. Poza tym możliwość oberwania takim czarem powinno zachęcać graczy do tego, żeby przejmować źródła many, przynajmniej zachęca do tego jeszcze bardziej.
Zwiększenie kosztu, a nie wiem czemu czuję, że nie chodzi tutaj o wartości rzędu 10-20 many, przyczyni się również do nieużywalności czarów. No i ostatnia sprawa, że chyba poza tym gdzie jeden pojedynek w starym turnieju wygrałem dzięki spamowi czarami i rzucaniem Parseusa, chyba nie ma z tymi czarami aż takiego problemu. Chociaż nawet tamten mój przypadek był usprawiedliwiony, bo wtedy straciłem głównego i nie miałem po prostu innej możliwości, żeby wygrać, a to inna sprawa, że szybko pozajmowałem większość źródeł many.
Jak mowie większość problemow można by rozwiązać na tysiąc sposobów.. potrzeba tylko chęci współpracy. Inna sprawa, ze massowanie miast dobrych efektów nie przyniesie.
Może lepiej ograniczyć używanie zaklęć w ogóle? Są bardzo potężne i nie powinno być możliwości szastania nimi. Zwiększanie kosztu samych zaklęć ofensywnych zachwieje balansem, nie powinno mu się jednak wiele stać, jeśli sprawimy, iż wszystkie czary będą droższe... To zmusi do oszczędzania, zapobiegnie ich nadużywaniu.
_________________ Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa!
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
Verthiss... Powiedz ile ty na multi grałeś, że takie herezje prawisz? Pierwsza sprawa, że wszystko zależy od mapy. Druga jest taka, że jeśli zrobisz coś takiego to Mistrz Magów przestanie być grywalny i to z co najmniej dziwnych pobudek.
Czary, poza nielicznymi wyjątkami a i to nie jest pewne (bo jak jest z golemami jeszcze się nie przekonałem) są zbalansowane i nie są przesadzone. Potrzeby tak drastycznych zmian nie zauważyłem i na prawdę nie wiem czym taki pomysł jest podyktowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum