Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mod Ligowy
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-11, 15:30   Mod Ligowy

MOD LIGOWY

Instalacja

Folder "Globals" nalezy wypakowac w katalogu z gra (wczesniej zalezal bym skopiowac w
bezpieczne miejsce oryginalne pliki)

Zmiany (Wersja 1.0)

Poprawki w Balansie

Ogólnie
- Zmniejszony koszt budynkow specjalnych.
- Zmniejszony koszt Swiatyni (dotyczy ras ktore nie maja uzdrowienia)

Imperium
- Zmiana zrodla ataku Aniola (na Powietrze)
- Wladca Zywiolow - Zwiększenie HP do 115, Zmniejszenie INI do 10, PD 900.
- Zywiolak Powietrza - INI 60, DMG 45, HP 85.
- BIaly Czarodziej - zwiększenie HP do 135, DMG do 65 oraz zmniejszenie PD do 1800.

- Tytan potrzebuje teraz do awansu 250PD.

Górskie Klany
- Przywrocenie podstawowego wzrostu HP Wojownika na wyzszych stadiach rozwoju.
- Krol Krasnoludow dostanie 275HP, Czcigodny 300HP, Mistrz Run 350 HP.
- Zwiekszenie HP - Wilczy Wladca 275HP, Duch Fenrira 325HP.

- Górski olbrzym potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Skalny olbrzym potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Lodowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1400PD.
- Burzowy olbrzym potrzebuje teraz do awansu 1800PD.
- Starszy potrzebuje teraz do awansu 2550PD.
- Syn Ymira potrzebuje teraz do awansu 2250PD.

- Yeti potrzebuje teraz do awansu 500PD.

Legiony Potepionych
- Zwiekszenie szansy na paraliz Zglebiczarta do 50%
- Zmiana zrodla paralizu Zglebiczarta na Ziemie.
- Zwiekszona szansa na trafienie Sukuby do 55%.

- Zmiana ataku Czarownicy i Wiedzmy.
- Czarownica (65hp, 40dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 400PD)
- Wiedzma (115 hp, 65dmg Umysl - atak punktowy, INI 55, 950PD)

- Diabeł potrzebuje teraz do awansu 200PD.
- Demon potrzebuje teraz do awansu 600PD.
- Moloch potrzebuje teraz do awansu 1650PD.
- Bestia potrzebuje teraz do awansu 2275PD.
- Władca demonów potrzebuje teraz do awansu 1950PD.
- Zgłębiczart potrzebuje teraz do awansu 2650PD.
- Włodarz potrzebuje teraz do awansu 2250PD.
- Tiamath potrzebuje teraz do awansu 3650PD.

- Czart potrzebuje teraz do awansu 300PD.

- Gargulec potrzebuje teraz do awansu 300PD.
- Marmurowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1200PD.
- Obsydianowy Gargulec potrzebuje teraz do awansu 1850PD.

Hordy Nieumarlych
- Wiwerna potrzebuje teraz do awansu 350PD.
- Smok zagłady potrzebuje teraz do awansu 800PD.
- Smok śmierci potrzebuje teraz do awansu 1850PD.
- Smoczy lisz potrzebuje teraz do awansu 2450PD.
- Upiorny żmij potrzebuje teraz do awansu 2650PD.

Przymierze Elfow
- Zwiekszenie uzdrowienia u Wyroczni (do 45) i u Opiekunki (do 65)

- Gryf potrzebuje teraz do awansu 250PD.
- Władca przestworzy potrzebuje teraz do awansu 875PD.

Poprawki w Magii

Potrzebna mana Gaju w czarach:

Imperium

- zmienione zaklecia:
Gniew Bozy (P.3)
Wielkorotna Blyskawica (P.3)

Przyzwanie II: Golem (P.4)
Ochrona przed moca Ognia (P.4)
Swiatlo Dnia (P.4)

Wiatr Odnowy (P.5)
Wielkie Uzdrowienie (P.5)


Górskie Klany

- zmienione zaklecia:
Piesn Broni (P.3)
Piesn Pospiechu (P.3)

Piesn Wytrwalosci (P.4)
Pomyslne Wiatry (P.4)

Nieskazitelnosc (P.5)


Hordy Nieumarlych

- zmienione zaklecia
Zniszczenie Smoka (P.3)
Mgła Smierci (P.3)
Smiercionosna Burza (P.3)

Wywolaj czerwonego smoka (P.4)
Zmierzch (P.4)

Jad Mortis (P.5)


Legiony Potepionych

- zmienione zaklecia

Maledicere (P.3)

Ignis potens (P.4)
Sinestra ignis (P.4)
Chronos wiekszy (P.4)

Deus talonis (P.5)

Potrzebna Piekielna Mana do zaklec Przymierza Elfow:

- Zmienione zaklecia
Błedny Ognik
Odwrocenie Uwagii
Klatwa Galleana
Gniew Lasu

(Wersja 1.1)

- Osłabieni Strażnicy (225HP, 50DMG)
- Zmniejszony koszt budynków.
(200-500-1000-1500 normalne, 300-750-1500-2250 dla dwupolowych, kilka wyjatkow)
- Zwiększone DMG Czarownicy (50) i Wiedzmy (75)
-150 PD do awansu dla Czarodzieja (czyli zmiana na 1050)
+25 PD do awansu Nekromanty (zmiana na 1175)
- Demonolog potrzebuje teraz 1150 PD do awansu.
-10 PŻ Lisza i Arcylisza
-20 PŻ Wampira i Arcywampira
-300 PD do awansu Sukuby (zmiana na 1200)
+375 PD do awansu Inkuba (zmiana na 1500)
-5 punktów procentowych szansy trafienia dla Inkuba (zmiana na 60%)
+50 PD Wojownika Szkieletów (do 1200)
+50 PD Czempiona Szkieletów (do 165)

- Cofniete zmiany dotyczace Wyroczni i Opiekunki Gaju.
- Cofniete zmiany dotyczace czarow "Poruszanie po Lesie" i "Zegluga"
- Poprawiony blad w rozwoju Czarownicy i Wiedzmy.

(Wersja 1.12)

- Jeszcze raz poprawiony czar "Żegluga"

Wersja 1.2

Imperium

- Zywiolak ma teraz 85 HP.

Klany

- Wzrost HP Krasnoludow wraca do starych wartosci.
Król ma 250, Czcigodny 275, Mistrz Runow 300 HP.

- PD Górala spada do 1300 (mial wiecej od Lodowego Olbrzyma)

- Miotacz Ognia posiada oparzenie (10dmg) z 60% szansa trafienia.
13 HP i 3 DMG wzrostu dla Miotacza Płomieni


Hordy

- Lisz i Arcylisz dostaja plus 10hp.
- Wampir i Arcywampir dostaja plus 20hp.
- Nosferat dostaje +5dmg jednak potrzebuje 15 PD wiecej do awansu.
- Poprawiony blad z podwojnym atakiem Lisza.

Przymierz

- Illumielle jest teraz tak samo jak reszta Straznikow osłabiona.

Legiony

- Inkub ma szanse trafienia 65%.
- Zmienione Statystyki Czarta
20HP, 5 DMg, 70% celnosci trucizny.
20 HP i 5 DMG wzrostu dla Czarta.

Mod tworzony na potrzeby Ligi Disciples.
Athelle

Mod Ligowy v1.2.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1368 raz(y) 90,68 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-07-27, 19:38, w całości zmieniany 16 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-24, 12:27   

Pytanie ode mnie... a nawet trzy w sumie.

MIASTA - DOWODZENIE

Co byście powiedzieli jakbym zmienił dowodzenie w miastach (czyli liczbę jednostek które mogą w mieście stacjonować)

1-2 lvl. miasta - 3 pkt. Dowodzenia
3-4 lvl. miasta - 4 pkt. Dowodzenia
5 lvl. miasta - 5 pkt. Dowodzenia

Wiąże się to z chęcią poprawy możliwości obronnych miasta. Oczywiście wartości pancerza zostały by takie same.

MIASTA - ZMIANY W PUNKTACJI

Mała zmiana dotycząca dodatkowej premii punktowej za przejecie miasta z rak wrogiego gracza.

MAGIA

Jako, ze nie ma możliwości rozstawienia na mapach zbyt wielu źródeł many (zatrzymaliśmy sie na 2x mana odpowiadająca rasom graczy i po jednej z każdego innego źródła) zastanawiałem się nad małym zwiększeniem ilości przychodów. Zwiększyło by to trochę możliwości Mistrzów Magii. A same źródła zyskały by jeszcze większe znaczenie strategiczne.

Czekam na komentarze.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-24, 12:31   

Athelle napisał/a:
MAGIA

Jako, ze nie ma możliwości rozstawienia na mapach zbyt wielu źródeł many (zatrzymaliśmy sie na 2x mana odpowiadająca rasom graczy i po jednej z każdego innego źródła) zastanawiałem się nad małym zwiększeniem ilości przychodów. Zwiększyło by to trochę możliwości Mistrzów Magii. A same źródła zyskały by jeszcze większe znaczenie strategiczne.

Wiele razy kłóciłeś się, że chcesz ograniczeń w czarach żeby nie można było wygrać wyłącznie dzięki nim a tera chcesz przyspieszyć zbieranie many :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-24, 12:36   

Moj problem z magia polega na samym sposobie jej użycia... nie na samym fakcie używania. Sam ostatnio grając z Jasza używałem jej często, ale żeby utrudnić wrogowi gre (Rzucajac co ture przykładowo czar zmniejszający ilość ruchu lub przyzywając Enty do zwiadu) a nie żeby w turę wyładować piec czarów zadających obrażenia. Jej szersze używanie było by fajne.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-24, 12:43   

Nie zapominaj że MM ponosi tylko 50% kosztów opracowania czaru jak mu dasz zbyt wiele many do dyspozycji ze średniowiecznej (mniej więcej realiami) gry strategicznej uczynisz współczesna polegającej na walkę bronią dalekiego zasięgu. Osobiście uważam, iż wszelkie kombinacje w systemie magii nie maja sensu bo to bardzo dobrze zbalansowany element gry. Jedyna modyfikacja mające w mojej opinii sens to ta ze zmianami wymagań co do rodzai many by wyrównać pod tym względem Przymierze z resztą.

Co do miast to właściwie nie będzie miało większego znaczenia gdyż miasta bronione przez oddziały pierwszego poziomu nie są żadną przeszkodą w ich podbiciu jednak umniejszysz tym znaczenie rozbudowy.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-03-25, 19:30   

A co szacowne forum powie na to, aby MW dać dodatkowy budynek na początek w postaci świątyni, jak mają pozostali Mistrzowie to dlaczego by ten mial nie mieć..nie powiem bo takiemu legionowi czy klanowi to by się zdało;]
Zreszta zawsze potestować można jak to się ma w praktyce.. :mrgreen:
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 19:39   

Świątynia kosztuje tyle co obie gildie razem, jak już to gdyby się koszt budowy dało obniżyć ale wątpię.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 19:40   

Do ilu? bo to jest mozliwe...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 19:42   

Do 150 tym samym zyskałby tyle samo co pozostali mistrzowie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2010-03-25, 19:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 19:46   

Hmmm zobaczę co się da zrobić... na pewno uda sie wykombinować coś co zbalansuje sytuacje.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-25, 19:47   

Zrobiłeś jakieś ciekawe jednostki którymi możesz się pochwalić :?: Jak tak to wrzuć jakiegoś screena statów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-25, 19:48   

Jestem w fazie hmm wpisywania tego wszystkiego.. na dniach powinno byc gotowe do testowania.
_________________

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-05-30, 17:25   

Aktualizacja pierwszego posta.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-07-03, 19:33   

Nie rozumiem. Po co zmiana u Czarownicy i Wiedźmy?
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-03, 19:39   

1. Polimorfia nie byla warta uwagi alternatywa wobec sily Inkuba, Sobowtora i magow.
2. Braki jednostek z wysoka INI w Legionach co w polaczeniu z brakiem uzdrowienia w rasie bylo bardzo kosztowne.
3. Brak jednopolowej jednostki z puntkowym atakiem. Przez co Gargulce często stawały się jednostkami które po prostu trzeba było werbować.
_________________

 
 
 
superwojtek 
Wtajemniczony
Pogromca Zła



Wiek: 30
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 77
Skąd: Danków
Wysłany: 2010-07-03, 20:10   

W moim najlepszym składzie zawsze był 1 gargulec.
Bardzo się rzeczywiście przyda od razu zbudowana świątynia w wypadku Wodza Wojowników.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-05, 18:00   

Cytat:
- Zwiekszenie uzdrowienia u Wyroczni (do 45) i u Opiekunki (do 65)

Szcerze to nigdy nie odczuwałem by tego leczenia było zbyt mało, poza tym to dodatkowo skłoni tylko graczy do grania na bloku o ile nie przejdzie ten pomysł.

Właśnie przyszła mi do głowy kolejna poprawka odnośnie tej rasy. Elfy są nacja która pozwala na rozwiniecie silnej armii małym kosztem i dla tego wydaje mi się właściwym krokiem by zwiększyć cenę dla budynku Ziemie plemienne (pozwalające na awans w Dzikiego centaura) do 700g jak to jest w przypadku Miotacza płomieni, który jest właściwie niegrywalny.
Nie jest to wielki wydatek a pozwoli o jeden dzień opóźnić spamowanie złodziejami przez takowego gracza.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-05, 18:15   

Co do uzdrowienia.. to zgodnie z Vozem uznaliśmy, ze Ochrony przed Żywiołami są bardzo "sytuacyjne" i nie są warte aż 30 pkt. uzdrowienia względem dodatkowo mającego więcej HP i mniejszy (choć minimalnie) potrzebny do awansu EXP, Imperialnego Kapłana. Zmiana nie jest krzywdzaca dla reszty ras, a sprawia, ze Opiekunka Gaju staje sie warta uwagi alternatywa dla Sylfidy czy Tancerki Slonca.. lub dla blokowanej Wyroczni.

Sprawa budynku dla Dzikiego Centaura warta rozpatrzenia.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-05, 18:37   

Athelle napisał/a:
względem dodatkowo mającego więcej HP i mniejszy (choć minimalnie) potrzebny do awansu EX

Kiedyś grając z Wiszem ta mało znacząca umka pozwoliła mi pokonać go bez strat choć miał olbrzyma zabijającego moich wojowników jednym strzałem.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-05, 18:47   

Badz co bądź jednostka nadal sprawdza sie tylko w sytuacjach ktore mozna policzyć na palcach jednej reki... małe zwiekszenie Uzdrowienia nie powinno zle wplynac na balans... a poprawi troche jednostke.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum