Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mod Ligowy
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-01, 16:50   

Nadal masz 80% szansy na to, ze jednostka nie odzyska postaci.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-01, 19:20   

Wiszu, ale z eciebie maruda, bo moim zdaniem taka sukuba będzie przegięta. Zmniejszyłbym chociaż celność do 70%, co by jakąś przyzwoitość zachować. Ogólnie to trzeba to przetestować, ale z taką ini sukuba jest cholernie ciekawa. Tylko nie wiadomo czy nie przegięta. Najlepiej jakbyś Elle wprowadził te zmiany i podrzucił mi moda z taką zmianą i by się szybko to przetestowało.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-01, 23:34   

Vozu napisał/a:
Rond - no może i Święty mściciel jest w jakiś sposób lepszy od Mistrza run,


To była ironia. Miała na celu pokazać bezsens porównania pustelnika z innymi magami.

Co do sukuby - czy ewentualne zmiany wejdą w trakcie turnieju?
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-02, 18:55   

Celność 80% to jak dla mnie za dużo tym bardziej ze efekt może być długotrwały a polimorfizm osłabia jednostkę bardziej niż jakikolwiek czar.
Zmiana ta strasznie uderzy w Klany czy Hordy bo pozostali mogą się jeszcze obronić łucznikami, a likwidacja jednym strzałem zagrożenia od strony Syna Ymira czy Śmierci to bardzo potężny oręż nawet zbyt potężny jak na mój gust.
Rond napisał/a:
Co do sukuby - czy ewentualne zmiany wejdą w trakcie turnieju?

Moim zdaniem mod powinien być modyfikowany w trakcie rozgrywek bo taki jest ich cel, wychwytywanie niedociągnięć i ich poprawianie. Nie chcecie chyba po turnieju przerabiać moda i organizować kolejny testowy by to sprawdzić :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-02, 19:19   

Vog, chciałem zaznaczyć, że w niemodowanym disie Czarownica i Wiedźma atakowały z celnością 80%, więc ta nie jest większa niż normalna.
Polimorfia może równie dobrze trwać dwie tury co zakończyć się od razu, modyfikując jednie inicjatywę z jaką jednostka przemieniona wejdzie w danej kolejce.
Co do przemieniania dwupolowych jednostek, to DC podał już kiedyś podstawowe ryzyko z tym związane - Tłusty chochlik ma 50 inicjatywy, jeżeli przemieniony Burzowy Olbrzym albo jakikolwiek inny dwupolowiec o niższej niż ta inicjatywie odzyska od razu postać, to uderzy znacznie szybciej niż normalnie. No a co do karcenia Śmierci itp - polimorfia zasadniczo jest efektem, który właśnie na takie jednostki jest rozsądnym wyborem. Nie wydaje mi się to argumentem przeciwko takiej zmianie, nawiasem, Hordy mogą też blokować Upiory co nie jest wcale głupie (tzn. mieszanie składu) tak aby otrzymać jednego czy dwóch strzelców z typową dla tego rodzaju jednostek inicjatywą i mieć możliwość wykończenia takiej sukuby przed czasem jej działań.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-02, 19:35   

Ale skąd pewność że Sukkuba będzie :?: Zablokowany Upiór do dla wielu składów darmowy PD. Czarownice miały taka celność ale nie taka inicjatywę, co znaczyło ze jednostka miała możliwość działań nim zostanie przemieniona.
Z tą inicjatywą siła Polimorfizmu staje się znacznie potężniejsza.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-02, 19:38   

No niemniej jednak obecna Sukuba jest określana raczej jako martwa jednostka, na 4lv nie ma nawet jak ani czym konkurować z Inkubem więc może warto przetestować taką postać, bo na pewno jest jakąś alternatywą.
Zawsze można też spróbować inicjatywy takiej jak u dawnych wiedźm a np. dwóch ataków.
_________________
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2010-08-02, 19:49   

No to może 65% na trafienie i 2 ataki z inicjatywą taką, jak dawniej? ^_^
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-02, 19:53   

Teraz na bank jest przegięta, Vogel ma racje, Klany przeciw takiej sukubie nie mają żadnej odpowiedzi. Ogólnie polimorfia to może chyba być tylko albo przegięta albo za słaba, bo przez tą losowość działania jej efektu nijak nie idzie tego zbalansować.
Poza tym takie zmiany, jak to mówili przeciwnicy przerabiania wilkołaka, zepsują ducha tej jednostki :D Toć to jest najważniejsze, co z tego, że do niczego się nie nadaje, ale ma swojego ducha, swój klimat ta jednostka ^^
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-03, 16:50   

Dobra zaczynam zbierać poprawki na kolejna łatkę do moda:

Legiony Potępionych

- Zmiana statystyk Sukkuby. (Jeden Cel, 80% szansy Polimorfii, 55 INI)

Przymierze Elfów

- Gryf dostaje 20 HP(z 200 na 220), jednak jego PD rośnie do 400(+150).


Co do gryfa.. to nie jest to kolejna próba wzmacniania "i tak już za silnych (co jest bzdura) Elfów" tylko próba zmiany bardzo nieprzyjemnej charakterystyki jednostki (mnóstwo złota jakie trzeba wydać na zwerbowanie, bardzo szybki rozwój i zaporowy koszt budynku Władcy Przestworzy). Wszystko to sprawia, ze jednostka szybko blokuje się w rozwoju, a jej początkowe statystyki są w porównaniu z innymi "normalnymi" jednostkami bardzo słabe. Żadnych zmian natomiast nie wprowadzam u Władcy Przestworzy.

Czekam na inne propozycje zmian.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-08-03, 17:55   

Zmiana nawy neutralnego Centaura włócznika na po prostu Centaura.
I jakieś podobne modyfikacje dla rozróżnienia neutralnych Gryfa i Władcy przestworzy od tych grywalnych.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-03, 18:16   

Tu popieram Voga całym sercem, czasem można się przez podobieństwo nazw nieźle naciąć.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-03, 18:31   

Dobra i odbierzemy Mrocznym Elfom odpornosci przed smiercia.. damy ochrony. I smokom odpornosci... (przykladowo Zielonego na Ogien)
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-03, 18:38   

Teraz sobie żartujesz czy poważnie piszesz, bo nie wiem, co myśleć o tym...
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-03, 18:42   

Mowie serio.. chodzi o to, ze te odpornosci utrudniaja rozstawienie neutrali na mapach i wymuszaja duzo zmian wzgledem ras jakie na niej graja. Legiony i Hordy niby po dupie dostawały.. to ulatwi sprawe...

Przy okazji jeszcze zmienic zrodlo ataku Czarnego Smoka.
_________________

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-08-03, 20:49   

Sukuba jak dla mnie jest z miejsca za mocna, przede wszystkim na Klany. Ini zaczyna być sensowne od 40. Można to przetestować, ja się nie obrażę, bo gram Legionami i taka sukuba na prawdę mi pomoże. Ale jeśli nie chcesz ruszyć statystyk to podwyższ chociaż koszt budynku do sukuby, ja bym proponował powrócić do starej ceny, czyli 1500 sztuk złota.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-08-03, 21:35   

Pasowałaby szansa trafienia 70%, jak u starego dobrego wujka Widmo ;)
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-08-10, 22:17   

http://www.sendspace.pl/f...f4b3e343edd9505

Filmik pokazuje jedna z innowacji nowej wersji moda ligowego, spodoba sie klanowiczom :)
Trik wymyslony przez Voza.
_________________

 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 112
Wysłany: 2010-08-11, 11:27   

Hehe..no ładnie..:)
Wreszcie użyteczny jest, bardziej niż przedtem^^
Czyżbyście dali WW 2 ataki?
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-08-11, 11:29   

Nom, kiedy ma dwa ataki to przemiana w pierwszym pozwala zaatakować od razu w zmienionej postaci. Raczej nic lepszego nam się nie uda wykombinować.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum