Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Athelle
2010-05-19, 22:20
Nowe Jednostki Neutralne
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-10, 23:37   Nowe Jednostki Neutralne

Mamy możliwość, używając modeli które już znajdują się w grze wprowadzić do gry trochę więcej różnorodności jeżeli chodzi o armie neutralne. W szczególności brakuje nam magów, łuczników i jednostek wspomagających, przez co pewne taktyki pozwalają całkowicie zażegnać problemow w walce z neutrałami (Neutrale najczęściej atakują orężem, ożycie Hordowych Upiorów ułatwia w dużym stopniu grę, to samo dotyczy uzdrowicieli i wykorzystanie techniki blokowania pierwszej linii) Nowymi jednostkami mógł by być ozdrawiający goblin, przyzywający wilki Barbarzyńca (lub tez barbarzyńca z samoprzemiana w Upiornego Wilka) - to przykłady. Możliwości jest wiele i myślę, ze naprawdę mogli byśmy dzięki temu osiągnąć ciekawy wynik. Czekam na opinie, pomysly itp :)

ZMIANY W NEUTRALNYCH JEDNOSTKACH

Zielonoskorzy
- zmiana źródła Ataku cyklopa.

NOWE JEDNOSTKI NEUTRALNE

Mroczne Elfy
- Nenia (Obrażenia Umysłowe + Obniżenie Obrażeń) - Mroczny Elf - Wiedźma
- Topielec (Strzały Mrozu) - Mroczny Elf - Żniwiarz
- Spopielony (Ostrza Ognia) - Rzeźnik
- Szerzyciel Śmierci (2x Atak z Zatruciem) - Zbójca
- Mesmer (Punktowy atak Umysłowy) - Gast
- Czarna Wyrocznia (Obrażenia Obszarowe od Życia) - Erhog Nekromantka
- Zły Ent (Jednostka z Przyzwania)
- Gościu ze słabszymi przyzwaniami (nadającymi się do Multi) - Lyf

Moczary
- Krwawy Szpon (Wysokie Obrażenia + Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Mistrz Ceremonii (Wyssanie Życia/Nadmiar) - Jaszczurolud
- Wybraniec (Atak od Śmierci plus Zatrucie) - Jaszczurolud
- Solny Mag (Obrażenia od Śmierci/ Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Meduza (zmiana Skamienienia na Punktowe) - Meduza
- Meduza (Obszarowy Atak ze źródłem powietrze) - Meduza
- Meduza (Obszarowy atak z dodatkowym osłabieniem Obrażeń) - Meduza
- Żmij (Obrażenia punktowe Trucizna) - Wiwerna
- Wężowiec (Wyższa Forma Węza) - Smok Zaglady

Morskie Ludy
- Neptun (Obrażenia od Wody) - Utopiec
- Myrmidon (Pancerz) - Utopiec
- Atlantka (wysokie obrażenia od Wody – INI 4) - Syrena
- Hydra (Obrażenia od Wody) - Niebieski Smok
- Strażnik Głębin (Obrażenia od Wody plus Poparzenie) - Niebieski Smok
- Scylla (Obrazenia od Wody + Odmrozenie) - Model Królowej Elfów ze Smokiem

Zielonoskorzy
- Zbójca (Goblin z Trucizna) - Łucznik Goblinów
- Znachor (Uzdrowiciel) - Starszy Goblin
- Goblin Mag (Jeden Cel – obrażenia od Śmierci) - Starszy Goblin
- Silniejsza wersja Starszego. - Starszy Goblin
- Dwie nowe jednostki (Rozbójnik i Herszt Goblinow) - Goblin
- Ork wzmacniający obrażenia swoich jednostek. - Ork
- Orkowy mag (Źródło ataku Ziemia) - Ork
- Troll Oblężniczy (Obrażenia ze źródłem Oręż we wszystkie jednostki + Roztrzaskanie)

Ludzie
- Król Ludzi (silny wojownik z pancerzem) - Rycerz Imperium
- Kolos (Tytan z atakiem obszarowym od Ziemi (Stąpniecie)) - Tytan
- Myśliwy (Strzelec)
- Pies Gończy

Barbarzyńcy
- Uzdrowicielka (Ochrona przed Żywiołami) - Szamanka
- Przyzwanie Wilków lub Brunatnych Niedźwiedzi. - Herszt Barbarzyncow
- Wojownik z samo-przemiana w Upiornego Wilka. - Herszt Barbarzyncow

Neutralne Jednostki Hordy Nieumarłych
- Nekromanta (Przyzwanie Szkieletu lub Klątwa) - Nekromanta
- Szeptacz - Widmo
- Medyk (niskie obrażenia ze Źródłem Zycie +Osłabienie) - Czarownik
- Najstarszy (Wampir z Nadmiarem) - Arcywampir
- Wampirza Kawaleria (Wyssanie Życia z sąsiednim obszarem) - Nosferat

Neutralne Jednostki Legionów Potępionych
- Przyzwanie Demonów. - Demonlog + przyzwanie Demona
- Czarownica (Punktowy Atak umysłowy) - Czarownica
- Sekutnica (Silniejsza wersja Czarownicy) - Wiedzma
- Mag z samo przemiana w Rycerza Piekieł. - Czrnoksieznik
- Słabsza Wersja Zwierza.
- Piekielny Ogar (Jednostka z przyzwania)
- Msciciel (Jednostka z przyzwania)

Neutralne Jednostki Klanów
- Thor (Wojownik z młotem który zadaje obrażenia od powietrza + obrażenia Krytyczne) - Weteran lub Mistrz Run (Wtedy Topory Blyskawic)
- Norna (Uzdrowienie + Uleczenie) - Arcydruidka
- Rok (Jednostka z Przyzwania)

Neutralne Jednostki Elfów
- Ent (Jednostka z przyzwania)
- Zieleniec (Jednostka z przyzwania)
- Wiekszy Ent (Jednostka z przyzwania)
- Silniejsza Wersja Szarżującego.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-03-11, 20:56, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-11, 00:19   

A w jaki sposób ma się to do ligi :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-03-11, 09:53   

W taki sposób, że jeżeli neutralne armie będą bardziej różnorodne, to gra z nimi będzie wymagała większej finezji i stanie się trudniejsza - map na których Hordy mogą ekspić sobie bez leczenia zupełnie bo mają minimum jednego Upiora z przodu, a potworki atakują orężem jest mnóstwo.
_________________
 
 
Alexij Septimus 
Paladyn
Bronie



Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Tarnowskie Góry :)
Wysłany: 2010-03-11, 14:52   

Ale chyba zachowają im się animacje ataku? W takim radzie jak ma wyglądać goblin który dzidą leczy kumpla? Nie czaję za bardzo.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-11, 14:59   

I tak teraz większość graczy wyłącza animacje w potyczkach Turniejowych wiec te nie powinny być problemem.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-11, 14:59   

Da się dodać w ten sposób nowe jednostki, czy pytasz tylko o zastapieniu już obecnych :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-11, 15:00   

Dodam nowe.. z własnymi statami.. ale będą miały portrety, modele i animacje jednostek z gry. Tak jak to bylo w przypadku forumowych bohow.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-11, 15:11   

Na dobry początek można zmienić u Ogra i Cyklopa źródło ataku na Ziemię co bardziej by pasowało i dodał Królowi orków możliwość przywoływania Orków lub Czempionów.

Dalej to po prostu Goblińscy łucznicy atakujący Ogniem czy Wodą, "jeszcze starszy starszy" mający mocniejsze staty od pierwowzoru.

Przerobienie żywiołaka powietrza na wody.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-11, 16:42   

Mroczne Elfy
- Nenia (Obrażenia Umysłowe + Obniżenie Obrażeń) - Mroczny Elf - Wiedźma
- Topielec (Strzały Mrozu) - Mroczny Elf - Żniwiarz
- Spopielony (Ostrza Ognia) - Rzeźnik
- Szerzyciel Śmierci (2x Atak z Zatruciem) - Zbójca
- Mesmer (Punktowy atak Umysłowy) - Gast
- Czarna Wyrocznia (Obrażenia Obszarowe od Życia) - Erhog Nekromantka
- Zły Ent (Jednostka z Przyzwania)
- Gościu ze słabszymi przyzwaniami (nadającymi się do Multi) - Lyf

Moczary
- Krwawy Szpon (Wysokie Obrażenia + Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Mistrz Ceremonii (Wyssanie Życia/Nadmiar) - Jaszczurolud
- Wybraniec (Atak od Śmierci plus Zatrucie) - Jaszczurolud
- Solny Mag (Obrażenia od Śmierci/ Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Meduza (zmiana Skamienienia na Punktowe) - Meduza
- Meduza (Obszarowy Atak ze źródłem powietrze) - Meduza
- Meduza (Obszarowy atak z dodatkowym osłabieniem Obrażeń) - Meduza
- Żmij (Obrażenia punktowe Trucizna) - Wiwerna
- Wężowiec (Wyższa Forma Węza) - Smok Zaglady

Morskie Ludy
- Neptun (Obrażenia od Wody) - Utopiec
- Myrmidon (Pancerz) - Utopiec
- Atlantka (wysokie obrażenia od Wody – INI 4) - Syrena
- Hydra (Obrażenia od Wody) - Niebieski Smok
- Strażnik Głębin (Obrażenia od Wody plus Poparzenie) - Niebieski Smok
- Scylla (Obrazenia od Wody + Odmrozenie) - Model Królowej Elfów ze Smokiem

Zielonoskorzy
- Zbójca (Goblin z Trucizna) - Łucznik Goblinów
- Znachor (Uzdrowiciel) - Starszy Goblin
- Goblin Mag (Jeden Cel – obrażenia od Śmierci) - Starszy Goblin
- Silniejsza wersja Starszego. - Starszy Goblin
- Dwie nowe jednostki (Rozbójnik i Herszt Goblinow) - Goblin
- Ork wzmacniający obrażenia swoich jednostek. - Ork
- Orkowy mag (Źródło ataku Ziemia) - Ork
- Troll Oblężniczy (Obrażenia ze źródłem Oręż we wszystkie jednostki + Roztrzaskanie)

Ludzie
- Król Ludzi (silny wojownik z pancerzem) - Rycerz Imperium
- Kolos (Tytan z atakiem obszarowym od Ziemi (Stąpniecie)) - Tytan

Barbarzyńcy
- Uzdrowicielka (Ochrona przed Żywiołami) - Szamanka
- Przyzwanie Wilków lub Brunatnych Niedźwiedzi. - Herszt Barbarzyncow
- Wojownik z samo-przemiana w Upiornego Wilka. - Herszt Barbarzyncow

Neutralne Jednostki Hordy Nieumarłych
- Nekromanta (Przyzwanie Szkieletu lub Klątwa) - Nekromanta
- Szeptacz - Widmo
- Medyk (niskie obrażenia ze Źródłem Zycie +Osłabienie) - Czarownik
- Najstarszy (Wampir z Nadmiarem) - Arcywampir
- Wampirza Kawaleria (Wyssanie Życia z sąsiednim obszarem) - Nosferat

Neutralne Jednostki Legionów Potępionych
- Przyzwanie Demonów. - Demonlog + przyzwanie Demona
- Czarownica (Punktowy Atak umysłowy) - Czarownica
- Sekutnica (Silniejsza wersja Czarownicy) - Wiedzma
- Mag z samo przemiana w Rycerza Piekieł. - Czrnoksieznik
- Słabsza Wersja Zwierza.
- Piekielny Ogar (Jednostka z przyzwania)
- Msciciel (Jednostka z przyzwania)

Neutralne Jednostki Klanów
- Thor (Wojownik z młotem który zadaje obrażenia od powietrza + obrażenia Krytyczne) - Weteran lub Mistrz Run (Wtedy Topory Blyskawic)
- Norna (Uzdrowienie + Uleczenie) - Arcydruidka
- Rok (Jednostka z Przyzwania)

Neutralne Jednostki Elfów
- Ent (Jednostka z przyzwania)
- Zieleniec (Jednostka z przyzwania)
- Wiekszy Ent (Jednostka z przyzwania)
- Silniejsza Wersja Szarżującego.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-03-11, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-03-11, 17:50   

Co do tych zmian żywiołów to wszystkim entom dać ziemię, bo Górski Olbrzym jak wali z drzewa to jest ziemia, a jak ent to już oręż :/
No i pomysł z normalnie dostępnymi jednostkami z przywołania przedni, ale można by więcej ich udostępnić, te które podał Elle i do tego:

- Żywa Zbroja
- Szkielet
- Może koszmar

No i IMHO tych jaszczoludzi jest zbyt dużo, no i solny mag będzie dziwnie wyglądał. Mag to mag, takich szabelek nie powinien mieć, a jak przy okazji ataku będzie dodatkowo nimi machał to w ogóle tragedia będzie.
No i skoro i tak tyle tego masz robić to mógłbyś przy okazji forumowych bohaterów dokończyć ;)
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-11, 20:48   

Pies gończy (Wilk) HP 100; DMG 30; INI 55
Myśliwy (Strzelec) HP 100; DMG 50; INI 70 Atak Strzała / Przywołaj (Pies gończy)
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-03-11, 20:57   

Aktualizowałem pierwszego posta.
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-03-13, 08:30   

Hmm, nie wiem czy wiesz, ale istnieje możliwość aby jednostkę do walki wręcz SI traktowało jako jednostkę strzelecką czy magiczną. Jeżeli chcecie robić obozy rekrutacyjne to warto się zastanowić nad paroma takimi najemnikami, których zadaniem będzie ściągać na siebie ataki.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-03-24, 11:24   

Minusem tych nowych jednostek będzie to, iż z poziomu mapy się ich nie odróżni od pierwowzorów.

Sekutnica (Wiedźma) Atak w jeden sąsiedni cel, źródło oręż plus zatrucie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum