Wysłany: 2010-03-10, 23:37 Nowe Jednostki Neutralne
Mamy możliwość, używając modeli które już znajdują się w grze wprowadzić do gry trochę więcej różnorodności jeżeli chodzi o armie neutralne. W szczególności brakuje nam magów, łuczników i jednostek wspomagających, przez co pewne taktyki pozwalają całkowicie zażegnać problemow w walce z neutrałami (Neutrale najczęściej atakują orężem, ożycie Hordowych Upiorów ułatwia w dużym stopniu grę, to samo dotyczy uzdrowicieli i wykorzystanie techniki blokowania pierwszej linii) Nowymi jednostkami mógł by być ozdrawiający goblin, przyzywający wilki Barbarzyńca (lub tez barbarzyńca z samoprzemiana w Upiornego Wilka) - to przykłady. Możliwości jest wiele i myślę, ze naprawdę mogli byśmy dzięki temu osiągnąć ciekawy wynik. Czekam na opinie, pomysly itp :)
ZMIANY W NEUTRALNYCH JEDNOSTKACH
Zielonoskorzy
- zmiana źródła Ataku cyklopa.
NOWE JEDNOSTKI NEUTRALNE
Mroczne Elfy
- Nenia (Obrażenia Umysłowe + Obniżenie Obrażeń) - Mroczny Elf - Wiedźma
- Topielec (Strzały Mrozu) - Mroczny Elf - Żniwiarz
- Spopielony (Ostrza Ognia) - Rzeźnik
- Szerzyciel Śmierci (2x Atak z Zatruciem) - Zbójca
- Mesmer (Punktowy atak Umysłowy) - Gast
- Czarna Wyrocznia (Obrażenia Obszarowe od Życia) - Erhog Nekromantka
- Zły Ent (Jednostka z Przyzwania)
- Gościu ze słabszymi przyzwaniami (nadającymi się do Multi) - Lyf
Moczary
- Krwawy Szpon (Wysokie Obrażenia + Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Mistrz Ceremonii (Wyssanie Życia/Nadmiar) - Jaszczurolud
- Wybraniec (Atak od Śmierci plus Zatrucie) - Jaszczurolud
- Solny Mag (Obrażenia od Śmierci/ Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Meduza (zmiana Skamienienia na Punktowe) - Meduza
- Meduza (Obszarowy Atak ze źródłem powietrze) - Meduza
- Meduza (Obszarowy atak z dodatkowym osłabieniem Obrażeń) - Meduza
- Żmij (Obrażenia punktowe Trucizna) - Wiwerna
- Wężowiec (Wyższa Forma Węza) - Smok Zaglady
Morskie Ludy
- Neptun (Obrażenia od Wody) - Utopiec
- Myrmidon (Pancerz) - Utopiec
- Atlantka (wysokie obrażenia od Wody – INI 4) - Syrena
- Hydra (Obrażenia od Wody) - Niebieski Smok
- Strażnik Głębin (Obrażenia od Wody plus Poparzenie) - Niebieski Smok
- Scylla (Obrazenia od Wody + Odmrozenie) - Model Królowej Elfów ze Smokiem
Zielonoskorzy
- Zbójca (Goblin z Trucizna) - Łucznik Goblinów
- Znachor (Uzdrowiciel) - Starszy Goblin
- Goblin Mag (Jeden Cel – obrażenia od Śmierci) - Starszy Goblin
- Silniejsza wersja Starszego. - Starszy Goblin
- Dwie nowe jednostki (Rozbójnik i Herszt Goblinow) - Goblin
- Ork wzmacniający obrażenia swoich jednostek. - Ork
- Orkowy mag (Źródło ataku Ziemia) - Ork
- Troll Oblężniczy (Obrażenia ze źródłem Oręż we wszystkie jednostki + Roztrzaskanie)
Ludzie
- Król Ludzi (silny wojownik z pancerzem) - Rycerz Imperium
- Kolos (Tytan z atakiem obszarowym od Ziemi (Stąpniecie)) - Tytan
- Myśliwy (Strzelec)
- Pies Gończy
Barbarzyńcy
- Uzdrowicielka (Ochrona przed Żywiołami) - Szamanka
- Przyzwanie Wilków lub Brunatnych Niedźwiedzi. - Herszt Barbarzyncow
- Wojownik z samo-przemiana w Upiornego Wilka. - Herszt Barbarzyncow
Neutralne Jednostki Hordy Nieumarłych
- Nekromanta (Przyzwanie Szkieletu lub Klątwa) - Nekromanta
- Szeptacz - Widmo
- Medyk (niskie obrażenia ze Źródłem Zycie +Osłabienie) - Czarownik
- Najstarszy (Wampir z Nadmiarem) - Arcywampir
- Wampirza Kawaleria (Wyssanie Życia z sąsiednim obszarem) - Nosferat
Neutralne Jednostki Legionów Potępionych
- Przyzwanie Demonów. - Demonlog + przyzwanie Demona
- Czarownica (Punktowy Atak umysłowy) - Czarownica
- Sekutnica (Silniejsza wersja Czarownicy) - Wiedzma
- Mag z samo przemiana w Rycerza Piekieł. - Czrnoksieznik
- Słabsza Wersja Zwierza.
- Piekielny Ogar (Jednostka z przyzwania)
- Msciciel (Jednostka z przyzwania)
Neutralne Jednostki Klanów
- Thor (Wojownik z młotem który zadaje obrażenia od powietrza + obrażenia Krytyczne) - Weteran lub Mistrz Run (Wtedy Topory Blyskawic)
- Norna (Uzdrowienie + Uleczenie) - Arcydruidka
- Rok (Jednostka z Przyzwania)
Neutralne Jednostki Elfów
- Ent (Jednostka z przyzwania)
- Zieleniec (Jednostka z przyzwania)
- Wiekszy Ent (Jednostka z przyzwania)
- Silniejsza Wersja Szarżującego.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-03-11, 20:56, w całości zmieniany 5 razy
W taki sposób, że jeżeli neutralne armie będą bardziej różnorodne, to gra z nimi będzie wymagała większej finezji i stanie się trudniejsza - map na których Hordy mogą ekspić sobie bez leczenia zupełnie bo mają minimum jednego Upiora z przodu, a potworki atakują orężem jest mnóstwo.
Na dobry początek można zmienić u Ogra i Cyklopa źródło ataku na Ziemię co bardziej by pasowało i dodał Królowi orków możliwość przywoływania Orków lub Czempionów.
Dalej to po prostu Goblińscy łucznicy atakujący Ogniem czy Wodą, "jeszcze starszy starszy" mający mocniejsze staty od pierwowzoru.
Mroczne Elfy
- Nenia (Obrażenia Umysłowe + Obniżenie Obrażeń) - Mroczny Elf - Wiedźma
- Topielec (Strzały Mrozu) - Mroczny Elf - Żniwiarz
- Spopielony (Ostrza Ognia) - Rzeźnik
- Szerzyciel Śmierci (2x Atak z Zatruciem) - Zbójca
- Mesmer (Punktowy atak Umysłowy) - Gast
- Czarna Wyrocznia (Obrażenia Obszarowe od Życia) - Erhog Nekromantka
- Zły Ent (Jednostka z Przyzwania)
- Gościu ze słabszymi przyzwaniami (nadającymi się do Multi) - Lyf
Moczary
- Krwawy Szpon (Wysokie Obrażenia + Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Mistrz Ceremonii (Wyssanie Życia/Nadmiar) - Jaszczurolud
- Wybraniec (Atak od Śmierci plus Zatrucie) - Jaszczurolud
- Solny Mag (Obrażenia od Śmierci/ Zmniejszenie INI) - Jaszczurolud
- Meduza (zmiana Skamienienia na Punktowe) - Meduza
- Meduza (Obszarowy Atak ze źródłem powietrze) - Meduza
- Meduza (Obszarowy atak z dodatkowym osłabieniem Obrażeń) - Meduza
- Żmij (Obrażenia punktowe Trucizna) - Wiwerna
- Wężowiec (Wyższa Forma Węza) - Smok Zaglady
Morskie Ludy
- Neptun (Obrażenia od Wody) - Utopiec
- Myrmidon (Pancerz) - Utopiec
- Atlantka (wysokie obrażenia od Wody – INI 4) - Syrena
- Hydra (Obrażenia od Wody) - Niebieski Smok
- Strażnik Głębin (Obrażenia od Wody plus Poparzenie) - Niebieski Smok
- Scylla (Obrazenia od Wody + Odmrozenie) - Model Królowej Elfów ze Smokiem
Zielonoskorzy
- Zbójca (Goblin z Trucizna) - Łucznik Goblinów
- Znachor (Uzdrowiciel) - Starszy Goblin
- Goblin Mag (Jeden Cel – obrażenia od Śmierci) - Starszy Goblin
- Silniejsza wersja Starszego. - Starszy Goblin
- Dwie nowe jednostki (Rozbójnik i Herszt Goblinow) - Goblin
- Ork wzmacniający obrażenia swoich jednostek. - Ork
- Orkowy mag (Źródło ataku Ziemia) - Ork
- Troll Oblężniczy (Obrażenia ze źródłem Oręż we wszystkie jednostki + Roztrzaskanie)
Ludzie
- Król Ludzi (silny wojownik z pancerzem) - Rycerz Imperium
- Kolos (Tytan z atakiem obszarowym od Ziemi (Stąpniecie)) - Tytan
Barbarzyńcy
- Uzdrowicielka (Ochrona przed Żywiołami) - Szamanka
- Przyzwanie Wilków lub Brunatnych Niedźwiedzi. - Herszt Barbarzyncow
- Wojownik z samo-przemiana w Upiornego Wilka. - Herszt Barbarzyncow
Neutralne Jednostki Hordy Nieumarłych
- Nekromanta (Przyzwanie Szkieletu lub Klątwa) - Nekromanta
- Szeptacz - Widmo
- Medyk (niskie obrażenia ze Źródłem Zycie +Osłabienie) - Czarownik
- Najstarszy (Wampir z Nadmiarem) - Arcywampir
- Wampirza Kawaleria (Wyssanie Życia z sąsiednim obszarem) - Nosferat
Neutralne Jednostki Legionów Potępionych
- Przyzwanie Demonów. - Demonlog + przyzwanie Demona
- Czarownica (Punktowy Atak umysłowy) - Czarownica
- Sekutnica (Silniejsza wersja Czarownicy) - Wiedzma
- Mag z samo przemiana w Rycerza Piekieł. - Czrnoksieznik
- Słabsza Wersja Zwierza.
- Piekielny Ogar (Jednostka z przyzwania)
- Msciciel (Jednostka z przyzwania)
Neutralne Jednostki Klanów
- Thor (Wojownik z młotem który zadaje obrażenia od powietrza + obrażenia Krytyczne) - Weteran lub Mistrz Run (Wtedy Topory Blyskawic)
- Norna (Uzdrowienie + Uleczenie) - Arcydruidka
- Rok (Jednostka z Przyzwania)
Neutralne Jednostki Elfów
- Ent (Jednostka z przyzwania)
- Zieleniec (Jednostka z przyzwania)
- Wiekszy Ent (Jednostka z przyzwania)
- Silniejsza Wersja Szarżującego.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Athelle 2010-03-11, 20:55, w całości zmieniany 1 raz
Co do tych zmian żywiołów to wszystkim entom dać ziemię, bo Górski Olbrzym jak wali z drzewa to jest ziemia, a jak ent to już oręż :/
No i pomysł z normalnie dostępnymi jednostkami z przywołania przedni, ale można by więcej ich udostępnić, te które podał Elle i do tego:
- Żywa Zbroja
- Szkielet
- Może koszmar
No i IMHO tych jaszczoludzi jest zbyt dużo, no i solny mag będzie dziwnie wyglądał. Mag to mag, takich szabelek nie powinien mieć, a jak przy okazji ataku będzie dodatkowo nimi machał to w ogóle tragedia będzie.
No i skoro i tak tyle tego masz robić to mógłbyś przy okazji forumowych bohaterów dokończyć ;)
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-03-13, 08:30
Hmm, nie wiem czy wiesz, ale istnieje możliwość aby jednostkę do walki wręcz SI traktowało jako jednostkę strzelecką czy magiczną. Jeżeli chcecie robić obozy rekrutacyjne to warto się zastanowić nad paroma takimi najemnikami, których zadaniem będzie ściągać na siebie ataki.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum