Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 21:49
Mody
Autor Wiadomość
Qumi 
Adept



Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 517
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-02-09, 09:58   Mody

Wraz z pojawieniem się D3 wielu graczy nie jest do końca zadowolonych, choć widzi potencjał w tej grze. Gra na szczęście jest łatwo modowalna, a więc na chwilę obecną pojawiło się całkiem sporo modów. Dobrze by było, gdybyście jakieś znali, zamieścić je w osobnym temacie:

Mody masc: http://clubs.4gamers.de/forum/viewforum.php?f=65

Ressurection mod: http://ru.disciples.wikia...esurrection_MoD (po rosyjsku)

Fast play mod: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?t=6819
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 517
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-05-24, 20:41   

Mod polaka, który przywraca statystyki jednostek z D2: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?t=7155

link do pliku: http://www.sendspace.pl/f...5551182c43ceb57

Mod jest po angielsku, ale ma on wersję po polsku ręcznie tłumaczoną.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 31
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 113
Wysłany: 2010-05-24, 21:04   

A tu jego strona :P

http://winegrepl.blog.onet.pl/

Swoją drogą nie jest zrobione doświadczenie, np. uczeń maga potrzebuje 1200 pkt do awansu, poszedłem na wilka i goblina dostałem 20 pkt/jednostke jeszcze 60 takich walk i bede mial 2 poziomy jednostek xD
Co tam jeszcze..system ochron/odporności nie wszędzie zachowany :P

Ale summa summarum miło popatrzeć na stare statystyki z D2 :]
I na to jak nasz łucznik rusza się pierwszy :P
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3029
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-05-25, 07:27   

Zanim się za niego zabiorę to niech ktoś wyłuszczy w jaki sposób rozwiązano sprawę ataków dodatkowych typu trucizna, bo jeśli tego nie poprawili to dla mnie niewiele warta ta modyfikacja.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2392
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-05-25, 07:56   

Najpewniej nie rozwiązano, bo w D3 zaimplementowano system, który po prostu nie obsługuje dodatkowych efektów ataków, nawet wyssania życia. Dlatego na pewno nadal będą to umiejętności jednostek.
Mnie bardziej ciekawi, jak to się stało, że (jak mówi Vicious) zmieniono tylko PD za zabicie, a limitów do zdobycia poziomu już nie.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 26
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-05-25, 08:10   

Vogel Serapel napisał/a:
Zanim się za niego zabiorę to niech ktoś wyłuszczy w jaki sposób rozwiązano sprawę ataków dodatkowych typu trucizna, bo jeśli tego nie poprawili to dla mnie niewiele warta ta modyfikacja.


Ludzie co Wy pierdzielicie za przeproszeniem :-P
Tu można stosować dodatkowe ataki i zwykłe na raz. Weźmy na przykład Imperialnego Zabójcę. Spróbujcie na pasku gdzie pokazywana jest kolejność ataku jednostek ( mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi) zaznaczyć jednostkę która chcecie zaatakować, a potem szybko klikacie ikonkę trucizny i znowu wybieracie gościa któremu chcecie to zaaplikować. Trochę refleksu to wymaga i zastanawia mnie czy to nie bug, ale efekt jest imponując. Najłatwiej to zobaczyć na białym czarodzieju. Ma długą animację i da się w tym czasie uruchomić jego barierę ochronną. To samo dotyczy pozytywnych buffów typu Sokole Oko u Archona, podczas jego tury kliknijcie byle jakiego wroga, a potem szybko ikonka skillu i dowolną sojuszniczą jednostkę na pasku na dole.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2392
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-05-25, 08:17   

Aro, było o tym na ruskim forum, to jest bug który miał być naprawiany, bo jest niezamierzonym działaniem twórców. Poza tym, to jest strategia, anie zręcznościówka, pomijam już to, że wykorzystywanie bugów w grze dla własnej korzyści jest uznawane za negatywne moralnie.
I informacja podana przez ciebie nie zmienia faktu, że mechanika gry nie pozwala atakom mieć dodatkowych efektów, dlatego właśnie wiele jednostek ma napchane w formie dodatkowych zdolności (często bezużytecznych) cechy znane z D2. I wątpię, by jakikolwiek mod mógł zmienić sytuację, bo to chyba wymaga już dogłębnego kopania w kodzie.
_________________
 
 
Vicious de Sabron 
Imperialny Zabójca
Adept Drogi Sztyletu



Wiek: 31
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 113
Wysłany: 2010-05-25, 08:35   

Ano widzisz Vozu tak to się stało..gdyż w D3 za ilość zdobywanego doświadczenia odpowiada ilość zadanych obrażeń stąd też mamy taki motyw, mniejsze zadane obrażenia(notabene są one jakoś dzielone przez 4 czy jakoś tak a potem dopiero rozdzielane na każda jednostkę) to poprostu mniej expa czyli jak się zmniejszyły kosmiczne liczby HP to i to się zmieniło..ale tu mnie właśnie zaskoczyły progi doświadczenia których autor nie ruszył..o ile pierwotnie poziomowało się za szybko tak teraz poprostu za wolno ;)

A propo tych umiejek to sam się tak zabawiałem np Gargulcem i jego zdolnością i na początku myślałem że to właśnie ów dodatkowe ataki xD

Edit:
Dobra dokładnie to zbadałem :]
Faktycznie czy to z modem czy bez moda progi doświadczenia sie nie zmieniają..

Swoją drogą jakiś inny rusek tudzież białorusek też kompinuje z tymi statystykami i powrotem do D2..Vog nie wiem Vozu ma chyba rację iż bez grzebania w kodzie nie da się nic zrobić chyba że ten ruski coś tam zdziała ale ja nie wiem nie czytałem nie testowałem może Qumi coś tam wie :]

I chyba błędy wychwyciłem pierwsze w drzewku magów na razie u Imperium
Błędne wyświetlanie tegoż doświadczenia..:P (u Białego Maga to samo-350 tys.-sprawdzane na poziomie trudnym)

http://img64.imageshack.us/i/zmodem.jpg/
_________________
Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2392
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-05-25, 20:20   

Wingard (autor moda znaczy się) został już przeze mnie poinformowany o tym, co zauważyłeś, Vicious. Podobno nie zdawał sobie do końca sprawy, jak to działa.
Aha, takie małe info, mod usuwa wielu jednostkom dodatkowe zdolności, głównie te nieprzydatne i, jak to określił Wingard, "nadprzydatne".
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2392
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-05-29, 17:33   

Ekhem, wiem, że double-post, ale mam świeże info od Wingarda.

Wingard napisał/a:
Poprawiłem ten ogromny błąd z magami imperium, i obniżyłem progi awansu dla jednostek, jeśli mod wciąż interesuje ciebie czy tam innych na forum.
Teraz wszystko powinno być dobrze, a przynajmniej lepiej.
(...)
Czym są zdolności NADprzydatne się dziwisz? Ano np. zdolność Dziecko słońca dawała za dnia +10 do inteligencji. A wyobraź sobie jaki to ma efekt dla Innoel czy Tancerki słońca, których efekty leczenia zależą od ich inteligencji.
W obecnej wersji moda zdolności Dziecko słońca nie ma chyba żadna jednostka, ale pomyślę jak można by to zmienić.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 105
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 968
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-27, 17:14   

Wielu zauważyło, że w sklepikach nie można normalnie kupić sprzętu dla dowódców zdechlaków (normalnie czyli w sklepie). I tutaj JA muszę wyręczyć tych, którzy powinni zrobić to na "dzień dobry". Robota nie zajęła mi nawet 5 minut.

Plik rozpakować w ~~/Disciples_3_resurrection/Resources/Profiles/Scripts

shop_weapon.rar
Pobierz Plik ściągnięto 649 raz(y) 1,04 KB

_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Rainhold 
Wtajemniczony



Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 10
Wysłany: 2011-09-30, 16:47   

Trochę mi przykro zważywszy, że moja ulubiona nacja to Sztywniacy.
Mod u mnie nie działa. (póki co sprawdzałem to na mapie Arosala, Czara goryczy). Jakieś operacje mogą pomóc?

edit.

p.s. Gra załapała zmiany jednak nadal w sklepie jest tylko elfia BROŃ.
 
 
Iskariota 
Wtajemniczony



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2017-07-11, 16:26   

http://forum.kalypsomedia...ad.php?tid=9286

Dark Elf Mod. Ktoś instalował i testował? Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. Jest w tym jakaś wizja autora, choć moja opinia to tylko wrażenia po screenach i opisach.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3029
Skąd: Temperance
Wysłany: 2017-07-21, 09:03   

Z tego co widzę mod dodaje dodatkowe gałęzie rozwoju u elfów. Choć nie czytałem wszystkich postów aktualizacyjnych. Jeśli go przetestujesz podziel się swoja opinią
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum