Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:16
Hordy Nieumarłych
Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2007-05-13, 17:25   Hordy Nieumarłych

OK, zakladam temat hord, bo mimo iz jest to jedna z najbardziej lubianych nacji w grze, nikt nie zrobil tematu o nich. Wiem ze jest jeszcze za wczesnie zeby cos konkretnego o niej tu umieszczac, ale klanow w podstawce nie bedzie, a temat o nich jest :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2010-06-24, 23:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 19:13   

No to ja mam nadzieje, że w mojej ulubionej rasie nie zrobią żadnej jednostce tego co zrobili gargulcowi...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-13, 19:42   

Twojej ulubionej rasie?
_________________
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-13, 20:55   

Tak. Hordy to moja ulubiona rasa. Tak wogóle to w innych grach np Heroesie też zawsze gram najchętniej umarlakami...

Co byście powiedzieli gdyby Rycerz Śmierci przypominał nazgula z władcy pierścieni ?

Nie dubluj postów!
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-05-14, 11:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-14, 12:41   

Ma być mroczno, ma być ponuro, ma być Śmiertelnie. I bez żadnych szokujących eksperymentów vide gargulec.
Mogli by powiększyć drzewko wilkołaka...
1. Człowiek-wilk - widoczne oznaki utaconego człowieczeństwa
2. Już pełnoprawne wilczysko, takie jak w D2
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 13:54   

a co z duchami? w DII tylko paraliżowały, a przeciez to taki fajny materiał na maszyne do zabijania,albo np szkielety łucznicy to tez jest dość popularne a w DII chyba nie bylo(w DI z tego co kojarze byla taka jednostka)
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 14:47   

Owszem byla taka jednostka strzelecka u nieumarlych. A co do duchow, to raczej nie widze tutaj maszyny do zabijania ( jest jak powietrze, wiec przenika przez wszystko). Jego ataki powinny pozostac nie fizyczne lecz psychiczne.
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 15:10   

powietrze, w pewnym sensie. Może ingerowac jednak wlasnie psychicznie, to skoro moze wplywac na umysł przeciwnika, to dlaczego nie mógłby np wpływać na różne przedmioty, np nieporównywalnie wielki topór bądz jakis miecz, siłą woli podnieść miecz i ciąć w przeciwnika.
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 15:56   

Eee, za bardzo przekombinowane... A pozatym jakie jednostki beda pelnic role paralizatora?
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-05-14, 16:03   

Nie, no bez zabawy w takie pomysły, mus byc balans, a poza tym Hordy nają już wystarczająco duzo jednostek walczących. A duchy w formie paralizujących sprawdzają sie idealnie.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 16:27   

w sumie macie troche racji...nie pomyslalem kto by paraliżował;p
a co ze smokami? nigdy w hordach nimi nie grałem...bo po prostu byly za slabe w porownaniu do dwoch jednostek po 1 miejscu w druzynie.
Powinni cos zrobic z nimi,nie mowie zeby usunąć tylko usprawnic,taki szkielet smoka, zamiast zionąć nie wiadomo czym( w środku i tak byl pusty) móglby gryźc/bic ogonem skupic sie na atakowaniu jednej jednostki z lepszym rezultatem
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-14, 16:42   

Moim zdaniem duch, widmo i cień powinny mieć odporność na oręż. Banshee też.
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 17:12   

jesli to jest powietrze czy cos w tym stylu, to faktycznie bez sensu jest jak obrywa ze zwyklego miecza.Byleby za chwile nie bylo tak ze wszystkie jednostki hord beda odporne na oręż...
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-14, 17:22   

Alez pomysl z odpornoscia na orez jest wspanialy (przynajmniej nie mozna by se urzadzic takiej jadki na umarlakach) z drugiej strony nawet stali by sie wspolrzedna frakcja w grze. ;p Zartuje. Mysle ze odpornosc na trucizny umaraka wystarczy.
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-14, 17:57   

Ale w takim razie jeśli duchy nie będą miały odporności na oręż to trochę bezsens. A jak jej nie będą miały to niech zrobią duchy w stylu gry powrót króla gdzie są zbudowane z kości. Chociaż z drugiej strony ktoś może mi powiedzieć czemu duchy nie są odporne na ogień itp
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-14, 18:37   

Smoki u nieumarłych za słabe? Tylko bez takich żartów proszę.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Glourio 
Chłop


Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 32
Wysłany: 2007-05-14, 19:14   

biorąc pod uwage arcylisza+widmowego wojownika(paraliż) zdecydowanie lepsze niz jeden smok, takie jest moje zdanie.
_________________
"Hello darkness, my old friend"
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-14, 19:16   

Moim zdaniem gdybyś zamiast arcylisza dał arcywampira Twoja wypowiedź byłaby bardziej imponująca...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-14, 19:43   

Lepsze ale tylko w pewnych sytuacjach, dobry strateg powinien brać takie rzeczy pod uwagę, może dlatego tak dużo ludzi nie docenia wyrmy u nieumarłych. Dam ci mały przykład by rozświetlić ci trochę sytuacje, twoich 3 arcyliczy nie miało by najmniejszych szans przeciw 3 archontom i nawet jeśli widmowi mogli solo pokonać centaurów to w sumie twoja armia i tak by przegrała. Natomiast 2 wyvmy dały by sobie radę z tymi archontami nawet jeśli byli by wspierani przez centaury. Wyrmy zostały stworzone do specyficznych działań i daje sobie świetnie radę. Notabene faktem jest, że nieumarłe smoki i tiamathy są lepsze od synów Ymira czy włodarzy bo mogą zaatakować również tylną linie a w 2 potrafią zadać ogromne straty przy tym praktycznie zdmuchając tylną linię z powierzchni ziemi.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-14, 20:25   

Mysle ze jeszcze jedna jednostka u nieumarlych odporna na orez, spowodowalaby to iz rasa bylaby przepakowana. Jednostka ktora paralizuje wroga i pozatym jest odporna na orez, jest troche za mocna jak na moj gust.
Co do smokow- moje zdanie jest takie - za malo zadaja damage a zajmuja dwa miejsca. Jednostka tylko do eksperymentowania i zwalczenia nudy w skladzie druzyny.
A co do hord w podstawce D3, to one nie beda neutralne tylko sterowane przez komputer.Swoja przynaleznosc do nieumarlych zachowaja...
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-01, 09:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum