Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Athelle
2014-01-27, 21:53
GÓRSKIE KLANY - Jednostki
Autor Wiadomość
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-01-07, 17:30   GÓRSKIE KLANY - Jednostki



Mamy male zmiany w statystykach wojownikow. Dotrzymany zostal poczatkowy wzrost HP u Wojowników.

Piate drzewko to machiny oblężnicze.

Jednostki Specjalne to Yeti ze specjalna zasada która pozwala mu uniknąć pewnych obrażeń oraz Norna przyzywająca drzewko życia które co turę uzdrowi jednostki w sąsiedztwie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2014-06-23, 22:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-20, 16:51   

Dwie sprawy :)

Pierwsza to proponowana przeze mnie jednostka do drzewka wojowników na zastępstwo dla Wilczego Władcy który stał się dowódca.

Strażnik Gór
PŻ: 25
PD: 1350
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: Woda


Atak: Topór lub Róg
DMG: 8 lub 4
Źródło: Oręż lub Woda
INI: 4
Zasięg: Sąsiednia lub Wszystkie
Cele: 1 lub 8

(możliwość wyboru ataku sprawia, ze jednostka staje się naprawdę przydatna)

Druga sprawa to propozycja odnośnie piątego drzewka co do rodzaju ataków.



Czekam na wasze opinie i komentarze.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-21, 00:32   

Jeśli chodzi o Strażnika Gór, to wstępnie jednostka podoba mi się. Choć nie wiem, co pomyślę, kiedy obudzę się jutro rano :-P

A jeśli chodzi o 5. drzewko, to może miast komentować wrzucę wpierw swoją propozycję ;) Posiadająca kilka punktów zbieżnych z Elledanową. Pozwoliłem sobie nieco zedytować wrzucone tutaj drzewko ^^



1. Katapulta

Poziom: 1
HP: 20
DMG: 3
INI: 3
Źródło: Oręż
Obszar rażenia: Pole 2x2


3. Balista

Poziom: 2
HP: 25
DMG: 6
INI: 4
Źródło: Oręż
Obszar rażenia: Pole 1 x 2

4. Mangonela

Poziom: 2
HP: 30
DMG: 5
INI: 3
Źródło: Oręż (Ogień?)
Obszar rażenia: Pole 2 x 3

5. Skorpion

Poziom: 3
HP: 30
DMG: 9
INI: 4
Źródło: Oręż
Obszar rażenia: Pole 1 x 2

6. Orangen (Surma Wotana)

Poziom: 3
HP: 40
DMG: 7
INI: 3
Źródło: Oręż (Ogień?)
Obszar rażenia: wszystkie jednostki

2. Bliźniak (Kły Fenrira) - specjalny awans

Poziom: 2
HP: 17
DMG: 2 x 3
INI: 3
Źródło: Woda
Obszar rażenia: Pole 2x1 (Jedna, dowolna jednostka?)

A teraz opis całej idei.
Liczbami nie ma co się przejmować, są wrzucone tylko orientacyjnie. Nie chciałem robić z artylerii kolejnych czołgów, stąd odpowiednie INI i mniejsze HP od typowych tanków. Generalnie poza Bliźniakiem cała artyleria ma źródło oręż, choć zastanawiałbym się nad nadaniem jednostkom atakującym obszarowo źródła ognia. Właściwie wszędzie dałbym oręż, poza Kłami Fenrira, z racji na to, że Klany posiadają już jedno drzewko atakujące żywiołami (Olbrzymy). W nawiasach podałem wymyślone już nazwy, reszta jest robocza.

Artyleria otrzymywałaby +1 do INI w przypadku oblegania lub bronienia miast. Uzasadniam to tym, iż podczas oblężeń wpierw dokonuje się ostrzału artyleryjskiego, a dopiero potem szturmu.

Kły Fenrira stanowiłyby szybko awansującą machinę z podwójnym atakiem - stąd niskie HP. INI w wysokości 3, czyli takiej samej, jak przy machinach obszarowych, wynika z konieczności załadowania dwóch lodowych pocisków. Ładowanie z kolei jednego pocisku uzasadnia INI w wysokości 4 w przypadku Balisty i Skorpiona.

Zastanawiam się też, czy miast robić z nich dwupolowców nie warto by było stworzyć ich jako jednopolowców.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-21, 07:27   

Co do strażnika gór zgodzę się na wszystko byle by nie miało "strażnika" w nazwie. W Klanach wystarczy dowódca ze strażnikiem, u elfów można znaleźć trzech strażników, chociaż chyba jeszcze jednego zamierzacie dodać. W Nevendaar jest już dość chronione i strażników mu wystarczy.
Przy okazji, obrońców też wystarczy :P
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-21, 09:03   

Hm, ja bym powiedział, że propozycja Nagasha jest wręcz przeładowana specjalnymi zasięgami ataków, zwłaszcza jest to pomotane straszliwie w przypadku tych stopniowo się rozwijających obszarów. Prawda jest taka, że nietypowe obszary działania są robione pod względem statów na razie bardzo orientacyjnie (nawiasem, wprowadziliśmy na razie tylko opcję "wszystkie sąsiednie") więc w ogóle przechodzenie od 2x2,przez 2x3 do normalnej obszarówki to byłoby coś, do czego nie sposób dobrać liczb.
Osobiście bym spróbował oderwać od Nagashowej wizji i spróbować wkomponować do tego co pokazał Elle Kły Fenrira, bo mają potencjał fabularny, ale to tylko takie moje zdanie.

Sae, nazwa jak zwykle jest z cyklu "rzucona by była" można swobodnie podsunąć nam inną. Jakkolwiek do sugerowania nazw niewiele osób się zazwyczaj rusza.
_________________
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2010-07-21, 09:40   

Z nazwami jest o tyle problem, ze chyba tylko jedna moje zasugerowana nazwa się spodobała.

Co do tych obszarówek, ja bym dał im standardowe obrażenia, tak jakby te maszyny były normalnymi magami, może tylko atak 2x1 miałby nieco wyższe. Ale wraz z zwiększeniem zasięgu zmniejszałby się wzrost hp po awansie. Czyli co poziom coraz mniej hp.

Moje propozycje:

-Górnik
Przykładowy opis: Górnicy przemierzają góry w poszukiwaniu żył złota. Podczas takich eskapad napotykają wiele niebezpieczeństw.

-Zdobywca szczytów

-Lodołamacz (to akurat skojarzyło mi się z opisem Górala)

- Knecht
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-21, 14:50   

Pola rażenia można spokojnie ujednolicić.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-22, 15:46   



Wersja ze statami proponowanymi przeze mnie.
_________________

 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2010-07-22, 15:59   

Hmmmm.... Gaderic a proof! :-P Grzebiecie się strasznie z tym (napisał ten co najwięcej pomaga) ;-) Działa niech już będą...
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-22, 18:03   

Runiczne działo to coś co sprawi, że w walce z Klanami Gargulce wylecą z gry. Chyba u strażnika stolic ta funkcja nie zadziała :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-22, 18:06   

Jeżeli (o ile) taka opcja przejdzie, to Strażnicy będą się z tego śmiać. Natomiast sam nie wiem, czy nie jest to przeładowane, nawet Rycerz Śmierci ma to ograniczone mocno, a to tutaj jak na razie ma wpisane całkowite ignorowanie przy nadal konkretnych obrażeniach.
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-23, 12:40   

A mi propozycja jak najbardziej się podoba. Zapytam się jeszcze o źródła obrażeń, bo ich nigdzie nie widzę - wszystko będzie bazowało na orężu? Czy Kły Fenrira dostaną wodę, a obszarowe ogień?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-07-23, 12:42   

Uznałem, ze ataków od żywiołów Klany maja juz wystarczajaco duzo, dlatego kazda z machin atakuje od oreża.
_________________

 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-23, 13:37   

Machiny nie będą posiadać specjalnych premii w przypadku oblężeń? Trochę byłoby szkoda, gdyby nie wykorzystać tego potencjału, zwłaszcza, że charakter jednostek jest dla tego rodzaju premii wymarzony. No i tym bardziej te dwupolowce odróżniały się od Olbrzymów.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-23, 13:47   

Nagash, każda premia w specjalnych warunkach to jakiś negatywny modyfikator w warunkach normalnych. Poza tym, Inżynier umie wykorzystywać machiny oblężniczo i ma wspomagające je umiejętności.
Bez dodatkowych udziwnień, na ten moment byłoby coś na ten styl:

Balista
Poziom: 1
PŻ: 9
PD: 275
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 5
Źródło: oręż
INI: 30
Zasięg: dowolna jednostka
Cele: 1

Działo
Poziom: 2
PŻ: 18
PD: 1100
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 8
Źródło: oręż
INI: 30
Zasięg: dowolna jednostka
Cele: 1

Katapulta
Poziom: 2
PŻ: 13
PD: 975
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 4
Źródło: oręż
INI: 25
Zasięg: wszystkie jednostki
Cele: 8

Gniew Wotana
Poziom: 3
PŻ: 22
PD: 2250
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 6(+1)
Źródło: oręż
INI: 25
Zasięg: wszystkie jednostki
Cele: 8

Runiczne działo
Poziom: 3
PŻ: 23
PD: 1975
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 10
Źródło: oręż
INI: 30
Zasięg: dowolna jednostka
Cele: 1
*Ignoruje do 30 pkt. pancerza

Kły Fenrira
Poziom: 3
PŻ: 18
PD: 1600
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 2 x 5
Źródło: oręż
INI: 35
Zasięg: dowolna jednostka
Cele: 2
*Rani jednostkę za celem

Kły Fenrira (v2)
Poziom: 3
PŻ: 18
PD: 2100
Pancerz: 0
Ochrony: brak
Odporności: brak
DMG: 2 x 9
Źródło: oręż
INI: 35
Zasięg: dowolna jednostka
Cele: 1
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2010-07-23, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-23, 13:55   

Vozu napisał/a:
*Rani jednostkę za celem

Możesz rozwinąć :?:
Cytat:
*Ignoruje do 30 pkt. pancerza

Z zastrzeżeniem że u strażnika stolic nie działa.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-23, 14:03   

Tak, z zastrzeżeniem o Strażnikach.
Co do ataku, to co tu jest do rozwijania? Jak stoi np. Antypaladyn i za nim Demonolog, to atakowanie Antypaladyna jest równoznaczne z atakowaniem Demonologa, stąd mniejsze obrażenia, bo można nim ranić dwa cele na raz.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-07-23, 14:06   

Zmyliła mnie to iż w statystykach ma wpisany jeden cel (powinny być dwa) i odczytałem to jako jakiś dodatkowy efekt nakładany na tą za nią.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-07-23, 14:09   

Tak, mój błąd, powinny być dwa. Osobiście jednak wolę drugą wersję Kłów która daje konkretne obrażenia na jednym celu, ale to się zobaczy która wersja będzie miała większe grono fanów ;-)
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2010-07-23, 22:19   

Sam bym się teraz nie zdecydował, która wersja Kłów się mi bardziej podoba... 2x9 wygląda naprawdę dobrze. Choć v1 wydaje się być bardziej użyteczna. Chyba będą musiały rozstrzygnąć testy.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum